zhelyazA6 Публикувано 28 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2020 На моята досега съм налял около 1.3 л от последната смяна преди 8к км и сега е на минимума. Нормално е ако горят масло и така трябва. Виж това е доста интересно, че на РС-а му дават до литър на 1000 ако го пържиш. Пък то как да го галиш???..... 😂😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 29 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2020 От какво е предизвикан високия харч на масло? Тоест 3.0тфси за 8к км си "хапва" почти 2л масло. Навил съм се за 3.0тфси ама... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2020 2л за 8000 са си ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 29 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2020 (Редактирано) Не е казано, че всяко 3.0 TFSI ще харчи толкова, има такива, които харчат и под литър за 10к километра, просто са се подсигурили от Ауди :). @zhelyazA6 малко хора си "пържат" RS-ите наистина, това по светофарите и планинските пътища и т.н. е далеч от пържене за такава кола. Има се предвид каране на писта с дълги сесии и т.н. според мен, на Мустанг-а в книжката пишеше да му се сменя маслото преди всяка сесия на писта или нещо такова беше . Редактирано 29 Юли 2020 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 29 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2020 Аз съм с CDUC и моята не го хапва ами го пикае . Отиват около 1.5л на 10к . Уплътнение на горен картер естествено отзад за да е по-приятно. Като го оправя ще засичам по-точно хапването. А това за литър на 1000 км съм го чел и по чужди форуми. Там пишат, че в оторизиран сервиз даже не го и поглеждат ,ако загубата на масло е по-малко от литър на 1000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 29 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2020 5 hours ago, crazy driver said: От какво е предизвикан високия харч на масло? Тоест 3.0тфси за 8к км си "хапва" почти 2л масло. Навил съм се за 3.0тфси ама... Зависи от маслото, ако е евтино и/ или оригинално бързо бързо почва да е изпарява, колко често е сменяно и тн. Аз вече направих 5000 км на 3.0тфси и е изхарчило 200-300 мл ако приемем, че разликата между минимума и макса на пръчката е 1литър. В книжките се застраховат защото в някои държави може да ги осъдят за харча на масло дори да 100 мл на 10 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 29 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2020 fifipaldi при магистрална заварка също може да се постигне прилично натоварване предполагам. soult@ker 300мл е много добре, с какво масло си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 29 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2020 Ravenol RCS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 31 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 (Редактирано) Предположих . Аз също съм се насочил към истинската синтетика. Редактирано 31 Юли 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 31 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 Добре си се насочил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 31 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 Тоя голем харч на масло не е ли вреден за катализаторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 2 Август 2020 Доклад Share Публикувано 2 Август 2020 Да запушват се от маслото. Освен това маслото влияе на горивната смес- увеличава детонациите в цилиндрите и образува нагар. Все пак ми е интересно колегите, които твърдят че харча на масло не е проблем да изложат и техните тези. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 3 Август 2020 Доклад Share Публикувано 3 Август 2020 Чакайте малко сега. Така взехте да пишете все едно колата гори масло вместо бензин... Ако разбиеш разхода на пробега да не излезе, че колата гори по 2 молекули масло на такт.... Освен това моята сменя на 7200 оборота и доста често ги стига. И като ги стига смесите са и достатъчно богати по други причини. Така че аз лично предпочитам да имам достатъчно мазане. Освен това съм с бардал, който прави филм вътре по мотора след първа смяна. В нормите е да "изчезне" 0,5-1 л за една смяна. Ще знам повече след втората смяна. За мен няма драма за момента с колата ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 3 Август 2020 Доклад Share Публикувано 3 Август 2020 (Редактирано) Забравя се , че ако маслото е нискокачествено то може и да се изпарява, което не е точно горене с което се запушват катализаторите. Малко почнаха теории без никаква обосновка. Ако ставаше толкова лесно а4 б6 с 2.0 което от завода си гореше литър на 1000 км да са измрели в гаранция. А те още си се движат и собствениците си доливат. Редактирано 3 Август 2020 от soult@ker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 3 Август 2020 Доклад Share Публикувано 3 Август 2020 Какво значи нискокачествено? Не вярвам някой да пести от масло при такъв мотор т.е. говорим за утвърдени производители като кастрол, мобил и т.н. И все пак 2литра не мое се изпарят, доста по-малък процент е изпарението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Август 2020 Доклад Share Публикувано 3 Август 2020 тези утвърдени производители продават масла, които не са пълна синтетика, за пълна...та не е като да не заблуждават потребителите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Август 2020 Доклад Share Публикувано 4 Август 2020 (Редактирано) Преди 19 часа, crazy driver написа: Какво значи нискокачествено? Не вярвам някой да пести от масло при такъв мотор т.е. говорим за утвърдени производители като кастрол, мобил и т.н. И все пак 2литра не мое се изпарят, доста по-малък процент е изпарението. Баш тия утвърдени производители (в това число влизат и всички VW масла) като цяло нямат напълно синтетични масла без значение какво пише на етикета Motul 300V е прекрасен шарен етикет и около 30% (по спомен ) съдържание на синтетично масло . За който му се чете има писано писано из форума, че ум да ти зайде. Редактирано 4 Август 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 4 Август 2020 Доклад Share Публикувано 4 Август 2020 (Редактирано) 19 hours ago, crazy driver said: Какво значи нискокачествено? Не вярвам някой да пести от масло при такъв мотор т.е. говорим за утвърдени производители като кастрол, мобил и т.н. И все пак 2литра не мое се изпарят, доста по-малък процент е изпарението. Като не е пълна синтетика какво значение има дали е утвърден производител? Ауди е утвърден прозиводител но произвежда рс6 и а2, като второто е кенеф и е далече от ауди. пс Ти май сега ще откриеш топлата вода. Редактирано 4 Август 2020 от soult@ker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 4 Август 2020 Доклад Share Публикувано 4 Август 2020 Пичове не ме разбирайте погрешно, знам че не са пълна синтетика. Мисълта ми беше че масово се кара с такива масла и ми е интересно дали има негативни последствия за колата/двигатела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Август 2020 Доклад Share Публикувано 4 Август 2020 не са чак толкова лоши, но трябва и да се спазват добри интервали на подмяна. Лонг лайф сисъпва двигателите с такива масла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 On 8/3/2020 at 2:02 PM, crazy driver said: И все пак 2литра не мое се изпарят, доста по-малък процент е изпарението. над 10% е нормата според конкретния ВАГ стандарт......и то за ново масло. и да - бензинов мотор на Ауди може да се повреди от оригинално масло 5/30 - температурите са високи, хидрокракинг маслата коксуват по-лесно и категорично не могат да се карат по 30к км без последици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 За моята го дават, че трябва да се слага 0w20 и до сега е карана само с такова. Мисля пак да сложа "оригиналното", но да го сменям на 8к километра. Малко ми стана странно като го видях, но като прочетох навсякъде го слагат него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Това на каква кола ? За първи път чувам такова масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Шиши вземи си свястно масло, не се излагай с тая чорба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Чудя се Реджеп, Влади иска това да слага също, а тия Ravenol- и и т.н. не съм ги ползвал никога. Мисля, че ако се сменя на 8к няма да има драма, а и аз не съм състезател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts