Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 5 часа, plamenkooo написа:

Казват ми, че не можело, защото карето вървяло с цяла полуоска ?

Това изобщо не е вярно! Отделно се продават както вътрешни, така и външни карета. Няма нужда да се сменя цялата полуоска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

80% не са никакви майстори а най- обикновенни монтажници които сменяват наред докато не попаднат на дефектиралата част или клиента не фалира.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, два от доверените сервизи във форума ми го казват това + хора, които продават части също. Ако може да дадете координати на хора, които биха ми ремонтирали колата само със смяна карето и да са в София ще бъде супер.

 

От Феликс ми искат 240лв. за рециклиране, аз по-добре да си взема ново.

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си взимай ново каре, големи ментаци са, аз сменях преди година и се разхлопа сега без да е скъсан маншона и със смазката, по добре от морга или оригинал,но оригинала струва, колкото половин кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно скоростните кутии, прави ми впечатление, че като покарам малко, моята (автомат - типтроник) се затопля - като сложа ръка в основата на лоста е дооста топло (да не кажа гореща). Нормално ли е да е така и някой да е забелязъл при него как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че е нормално. Имаш доста дебело метално жило с дължина около 1 метър което свършва на място където температурата със сигурност е 90 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, CVT написа:

Мисля че е нормално. Имаш доста дебело метално жило с дължина около 1 метър което свършва на място където температурата със сигурност е 90 градуса.

уххх, дано! Че съм затаил дъх :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Имам въпрос. Днес ми се случи нещо което до сега не ми се беше случвало. Карах на дълъг път - 300км и бавно и бързо. Като пристигнах оставих колата да поработи обичайно около 7-8 минути на място. След като изгасих колата и извадих ключа перката на вентилатора на радиатора продължи да работи около 30 секунди и спря. До сега никога не ми се беше случвало както и колкото и да съм карал. Това проблем ли е, нормално ли е или имам някъде проблем. Колата е а4 б6 2.5 тди 180кс. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как се лекува това :

 

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
 
Пробвано е със контактен спрей на буксата: след 2 -3 дни пак излиза . Идва ми да отрежа буксата и да запоя един потенциометър, и да му задам каквото си го иска колата :( 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, DimitarBT написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

Най-добре е да търсиш през гоогле. Пишеш каквото ще търсиш и накрая слагаш site:audibg.com

Търсачките по форумите не са много добри.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали на Ауди А4 Б6 лесно се сменя вътрешен маншон на каре ? Ако я вдигна на крик пред блока, имам ли шансове или да си ходя на сервиз ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, plamenkooo написа:

Някой знае ли дали на Ауди А4 Б6 лесно се сменя вътрешен маншон на каре ? Ако я вдигна на крик пред блока, имам ли шансове или да си ходя на сервиз ?

Отиди си в сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вече за втори път питам, но не можах да открия причината. Появява се едно съскане от страна на шофьора, когато започва да надува турбото. Не мисля, че е от турбината, защото идва точно от шофьорската страна. Няма загуба на мощност. И може би друг проблем или са свързани. Натискам газта близо до половина. Минава малко време докато усети и турбото започва да надуе някаде на 1800 оборота. Нормално ли е това?

Възможно ли е първия проблем да е от някакви въздушни връзки? Съмнявам се в интеркулера, но не знам дали играе роля при надуване.

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Хорус II колко пъти можеж да въведеш грешен код? Днеска махах акумулатора и докато намеря кода....... сега изписва SAFE и една 2 вляво.... и не мога да въвеждам повече ,а вече си намерих кода ... Овзначава ли това ,че вече съм се наслушал :(:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам представа как е, но бих пробвал да откача пак акумулатора или самия касетофон за малко и пак да пробвам :)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой познава ли човек, който би се наел да ми направи колата от DIN1 към DIN2 (A4 B6) ? Срещу заплащане естествено ?

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е лошо да уточниш дали си си набавил всички нужни компоненти и търсиш човек който да извърши самата смяна, или ти трябва човек който също да ти набави и компонентите. Ето едно от многото упътвания в Нета как се преминава от единичен към двоен дин, просто да си имаш представа: http://www.ranno.net/audi/RNSeInA4.pdf

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...