Passi Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 Смени само каретата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 (Редактирано) Казват ми, че не можело, защото карето вървяло с цяла полуоска ? Редактирано 14 Юли 2016 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 Ти ако ги слушаш "майсторите" може и скоростите да смениш.http://olx.bg/ad/vatreshno-kare-audi-tripod-ID5jkSq.html#9c34ff2c24 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
razl Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 Преди 5 часа, plamenkooo написа: Казват ми, че не можело, защото карето вървяло с цяла полуоска ? Това изобщо не е вярно! Отделно се продават както вътрешни, така и външни карета. Няма нужда да се сменя цялата полуоска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 (Редактирано) 80% не са никакви майстори а най- обикновенни монтажници които сменяват наред докато не попаднат на дефектиралата част или клиента не фалира. Редактирано 14 Юли 2016 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 (Редактирано) Колеги, два от доверените сервизи във форума ми го казват това + хора, които продават части също. Ако може да дадете координати на хора, които биха ми ремонтирали колата само със смяна карето и да са в София ще бъде супер. От Феликс ми искат 240лв. за рециклиране, аз по-добре да си взема ново. Редактирано 14 Юли 2016 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 15 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2016 не си взимай ново каре, големи ментаци са, аз сменях преди година и се разхлопа сега без да е скъсан маншона и със смазката, по добре от морга или оригинал,но оригинала струва, колкото половин кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko_banditko Публикувано 15 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2016 Относно скоростните кутии, прави ми впечатление, че като покарам малко, моята (автомат - типтроник) се затопля - като сложа ръка в основата на лоста е дооста топло (да не кажа гореща). Нормално ли е да е така и някой да е забелязъл при него как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2016 Мисля че е нормално. Имаш доста дебело метално жило с дължина около 1 метър което свършва на място където температурата със сигурност е 90 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko_banditko Публикувано 15 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2016 преди 32 минути, CVT написа: Мисля че е нормално. Имаш доста дебело метално жило с дължина около 1 метър което свършва на място където температурата със сигурност е 90 градуса. уххх, дано! Че съм затаил дъх Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
theshatter Публикувано 15 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2016 Здравейте колеги. Имам въпрос. Днес ми се случи нещо което до сега не ми се беше случвало. Карах на дълъг път - 300км и бавно и бързо. Като пристигнах оставих колата да поработи обичайно около 7-8 минути на място. След като изгасих колата и извадих ключа перката на вентилатора на радиатора продължи да работи около 30 секунди и спря. До сега никога не ми се беше случвало както и колкото и да съм карал. Това проблем ли е, нормално ли е или имам някъде проблем. Колата е а4 б6 2.5 тди 180кс. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2016 Нормално е - вентилатора се контролира от температурен датчик и се захранва от акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 16 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2016 Колеги как се лекува това : 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Пробвано е със контактен спрей на буксата: след 2 -3 дни пак излиза . Идва ми да отрежа буксата и да запоя един потенциометър, и да му задам каквото си го иска колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 Извинявайте за тъпия въпрос...ама какво е това "амбиентно" осветление?Било много гъзарско.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 Благодаря...явно още не мога да работя с търсачката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 (Редактирано) Преди 4 часа, DimitarBT написа: Цитиране на предходно мнение! Най-добре е да търсиш през гоогле. Пишеш каквото ще търсиш и накрая слагаш site:audibg.com Търсачките по форумите не са много добри. Редактирано 18 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Някой знае ли дали на Ауди А4 Б6 лесно се сменя вътрешен маншон на каре ? Ако я вдигна на крик пред блока, имам ли шансове или да си ходя на сервиз ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Тоест маншона на вътрешното каре? Ще трябва канал, поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Преди 1 час, plamenkooo написа: Някой знае ли дали на Ауди А4 Б6 лесно се сменя вътрешен маншон на каре ? Ако я вдигна на крик пред блока, имам ли шансове или да си ходя на сервиз ? Отиди си в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 Колеги, вече за втори път питам, но не можах да открия причината. Появява се едно съскане от страна на шофьора, когато започва да надува турбото. Не мисля, че е от турбината, защото идва точно от шофьорската страна. Няма загуба на мощност. И може би друг проблем или са свързани. Натискам газта близо до половина. Минава малко време докато усети и турбото започва да надуе някаде на 1800 оборота. Нормално ли е това? Възможно ли е първия проблем да е от някакви въздушни връзки? Съмнявам се в интеркулера, но не знам дали играе роля при надуване. Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 На Хорус II колко пъти можеж да въведеш грешен код? Днеска махах акумулатора и докато намеря кода....... сега изписва SAFE и една 2 вляво.... и не мога да въвеждам повече ,а вече си намерих кода ... Овзначава ли това ,че вече съм се наслушал :(:( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko_banditko Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Аз нямам представа как е, но бих пробвал да откача пак акумулатора или самия касетофон за малко и пак да пробвам Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 (Редактирано) Някой познава ли човек, който би се наел да ми направи колата от DIN1 към DIN2 (A4 B6) ? Срещу заплащане естествено ? Редактирано 28 Юли 2016 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Колега, не е лошо да уточниш дали си си набавил всички нужни компоненти и търсиш човек който да извърши самата смяна, или ти трябва човек който също да ти набави и компонентите. Ето едно от многото упътвания в Нета как се преминава от единичен към двоен дин, просто да си имаш представа: http://www.ranno.net/audi/RNSeInA4.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts