Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето и шума, който се появи след смяна на един път на: съединител, маховик, помпа с-ел на кутията, тампона отзад на кутията и маслото й. Днес сложихме нов маховик Luk и ето как трака:

Преди първоначалната смяна на нещата това тракане го нямаше, появи се веднага след монтажа им. Къде другаде може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! От много време насам ме мъчи един проблем - температурата на парното. Ако искам да духа студено трябва да го наглася на Lo. Ако натисна с един градус нагоре започва от 18 и така до HI почти няма никаква промяна в температурата на въздуха -  духа максимално горещо. Искам да попитам има ли някой от форума, който знае как се прави адаптация на тези клапи и е от София? Почерпката е от мен, просто не знам нито един сервиз, в който да отида, а и там обикновено продънват яко джобовете. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при двете е едно и също, като единствената разлика е, че при климатика духа много по-студено на най-ниската степен, а като увелича нагоре пак става горещо. Направил съм температурата и от двете страни да върви заедно, но ако контролирам само пасажерската страна там температурата се покачва значително по-плавно. Отделно самият двузонов климатик не работи както би трябвало. Ако шофьорската страна е на максимум горещо, пасажерската НЕ МОЖЕ да духа студено, но ако шофьорската страна е на студено, пасажерската МОЖЕ да духа топло.

Тук е мястото да кажа че съм взел модула за управление от друга B6-ца, защото старият беше прецакан и не искаше да пуска въздух от духалките в краката и от духалките на предното стъкло. Новото пуска без проблем от всички духалки. Старото беше до 16 градуса минимална температура, докато новото е до 18 градуса. Това ме навежда към мисълта, че има нужда от някакъв вид адаптация или регулиране, за да може да сработи правилно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптацията е елементарна и е работа за 5 минутки с лаптоп и кабел, ама едва ли ше се оправи само с това. По-вероятно ти е заминало някое моторче, или нямаш и грам дунапрен по клапите...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

П.П. Щом си сменял модул ако не са адаптирани клапите с новия модул е много вероятно да се оправят нещата с адаптиране само... Къде в СФ си - все ще има някой колега ноколо с кабел...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нормално ли е на бензинова кола с ГИ, от отвора за наливане на масло на двигателя, да мирише леко на бензин? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, GRUEL написа:

 

Адаптацията е елементарна и е работа за 5 минутки с лаптоп и кабел, ама едва ли ше се оправи само с това. По-вероятно ти е заминало някое моторче, или нямаш и грам дунапрен по клапите...

 

Sent from my XT1585 using Tapatalk

П.П. Щом си сменял модул ако не са адаптирани клапите с новия модул е много вероятно да се оправят нещата с адаптиране само... Къде в СФ си - все ще има някой колега ноколо с кабел...

Живея в Студентски град, но не е проблем да отида и до другия край, стига някой да може да ми помогне. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже цена на 2 спортни амортисиора предни s line на audi a4 b7 3.0 tdi 233к.с че не мога да намеря. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.04.2017 г. at 19:38, sweetlioo написа:

Колеги, нормално ли е на бензинова кола с ГИ, от отвора за наливане на масло на двигателя, да мирише леко на бензин? 

И още нещо. Колата е 2.0 бензин ALT двигател и чувам някакво неритмично почукване от към задната част на двигателя, горе във клапаните, докато е студена, и то не винаги. Какво може да е, клапани или верига на валовете? Ако е верига и обтегач, ще дава ли грешка на VAGCOM?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При запалване на двигателя ли чуваш това почукване ?

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да кажем да, а и когато е в движение, при подаване леко на газ, докато е студена и я вадя от паркинга да речем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да ти кажа какво е. Моя курник при запалване имаше за 1 2 секунди претракване като на верига, но аз съм с 3.0 дизел. Дали от това претракване разпределителния вал беше съсипан или веригата е предкочила някой зъб . Имаше големи груби ръбове по вала и начупени 6 кобилици. Вмомента сменяч повдигачи , кобилици , вал и вериги. Може да има нещо близко, двигателите са различни. Това е от мен

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, m0zilla написа:

Някой може ли да ми каже цена на 2 спортни амортисиора предни s line на audi a4 b7 3.0 tdi 233к.с че не мога да намеря. Благодаря предварително.

Звънни на АутоПлюс те могат да ти доставят на Билщайн такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам господата модератори поради каква причина ми трият мнението? 

Та сега отново колеги, след като смених зимните гуми колата постоянно пищи че има проблем с датчиците за налягане. Има ли някой с ВАГ-КОМ от София дето има времето и желанието да помогне за установяване на проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ionov По причина, че съгласно правилата на форума не може да се повтаря едно и също мнение в няколко теми.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да си сложа DRL. Въпроса е че ми казаха, че заводския ксенон ли беше или автоматично регулиращите се фарове го правели сложно. Можете ли да ми кажете какви са особеностите и евентуално каква е процедурата по слагането на DRL-a, че след като дадох 300лв за крушки някак си не искам да карам на къси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма философия никаква. Отиваш при първия алармаджия и ти го слагат за 20 минутки. Единствения дерт е със следенето за изгоряла крушка - просто трябва да ти монтират съответния дрл, ма хората си ги знаят нещата. Работи си абсолютно безпроблемно със заводския ксенон, с автоматичното нивелиране и с датчика за светлина. Копчето на "авто" и го забравяш...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и шума, който се появи след смяна на един път на: съединител, маховик, помпа с-ел на кутията, тампона отзад на кутията и маслото й. Днес сложихме нов маховик Luk и ето как трака:

Преди първоначалната смяна на нещата това тракане го нямаше, появи се веднага след монтажа им. Къде другаде може да е проблема?

Ако някой се сблъска с подобен проблем на моя, причината се оказа маховика. На под 2000км Luk го свалихме разбит, сложихме нов и за 30 сек!!! работа се разби и той и накрая положението се оправи с твърд на Валео.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз това се чудя,за мен единственото логично обяснение е да не монтиран правилно,,доколкото знам този маховик има посока на поставяне с надпис 'getribieste' или нещо подобно и надписа трябва да гледа към скоростите.................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...