ceckoguide Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 Колеги, колата е Б7 2.0 дизел 170 коня и този маховик е на 1000-2000км, от какво е възможно да се разбие така? Марката е Luk. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 Ето и шума, който се появи след смяна на един път на: съединител, маховик, помпа с-ел на кутията, тампона отзад на кутията и маслото й. Днес сложихме нов маховик Luk и ето как трака: Преди първоначалната смяна на нещата това тракане го нямаше, появи се веднага след монтажа им. Къде другаде може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 Здравейте, колеги! От много време насам ме мъчи един проблем - температурата на парното. Ако искам да духа студено трябва да го наглася на Lo. Ако натисна с един градус нагоре започва от 18 и така до HI почти няма никаква промяна в температурата на въздуха - духа максимално горещо. Искам да попитам има ли някой от форума, който знае как се прави адаптация на тези клапи и е от София? Почерпката е от мен, просто не знам нито един сервиз, в който да отида, а и там обикновено продънват яко джобовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 Парното или климатика пускаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 И при двете е едно и също, като единствената разлика е, че при климатика духа много по-студено на най-ниската степен, а като увелича нагоре пак става горещо. Направил съм температурата и от двете страни да върви заедно, но ако контролирам само пасажерската страна там температурата се покачва значително по-плавно. Отделно самият двузонов климатик не работи както би трябвало. Ако шофьорската страна е на максимум горещо, пасажерската НЕ МОЖЕ да духа студено, но ако шофьорската страна е на студено, пасажерската МОЖЕ да духа топло. Тук е мястото да кажа че съм взел модула за управление от друга B6-ца, защото старият беше прецакан и не искаше да пуска въздух от духалките в краката и от духалките на предното стъкло. Новото пуска без проблем от всички духалки. Старото беше до 16 градуса минимална температура, докато новото е до 18 градуса. Това ме навежда към мисълта, че има нужда от някакъв вид адаптация или регулиране, за да може да сработи правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 Не ти работят коректно моторчетата на клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 Така е, но според вас адаптация на моторчетата дали ще помогне или поради стареене вече не работят както се очаква? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 Адаптацията е елементарна и е работа за 5 минутки с лаптоп и кабел, ама едва ли ше се оправи само с това. По-вероятно ти е заминало някое моторче, или нямаш и грам дунапрен по клапите... Sent from my XT1585 using Tapatalk П.П. Щом си сменял модул ако не са адаптирани клапите с новия модул е много вероятно да се оправят нещата с адаптиране само... Къде в СФ си - все ще има някой колега ноколо с кабел... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 Колеги, нормално ли е на бензинова кола с ГИ, от отвора за наливане на масло на двигателя, да мирише леко на бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 Преди 1 час, GRUEL написа: Адаптацията е елементарна и е работа за 5 минутки с лаптоп и кабел, ама едва ли ше се оправи само с това. По-вероятно ти е заминало някое моторче, или нямаш и грам дунапрен по клапите... Sent from my XT1585 using Tapatalk П.П. Щом си сменял модул ако не са адаптирани клапите с новия модул е много вероятно да се оправят нещата с адаптиране само... Къде в СФ си - все ще има някой колега ноколо с кабел... Живея в Студентски град, но не е проблем да отида и до другия край, стига някой да може да ми помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 Да не излезем комшии - утре ако ми остане свободна дупка ще те адаптираме набързо... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Някой може ли да ми каже цена на 2 спортни амортисиора предни s line на audi a4 b7 3.0 tdi 233к.с че не мога да намеря. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 На 8.04.2017 г. at 19:38, sweetlioo написа: Колеги, нормално ли е на бензинова кола с ГИ, от отвора за наливане на масло на двигателя, да мирише леко на бензин? И още нещо. Колата е 2.0 бензин ALT двигател и чувам някакво неритмично почукване от към задната част на двигателя, горе във клапаните, докато е студена, и то не винаги. Какво може да е, клапани или верига на валовете? Ако е верига и обтегач, ще дава ли грешка на VAGCOM? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 (Редактирано) При запалване на двигателя ли чуваш това почукване ? Редактирано 10 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Ами да кажем да, а и когато е в движение, при подаване леко на газ, докато е студена и я вадя от паркинга да речем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 (Редактирано) Немога да ти кажа какво е. Моя курник при запалване имаше за 1 2 секунди претракване като на верига, но аз съм с 3.0 дизел. Дали от това претракване разпределителния вал беше съсипан или веригата е предкочила някой зъб . Имаше големи груби ръбове по вала и начупени 6 кобилици. Вмомента сменяч повдигачи , кобилици , вал и вериги. Може да има нещо близко, двигателите са различни. Това е от мен Редактирано 10 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
favorit Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Преди 17 часа, m0zilla написа: Някой може ли да ми каже цена на 2 спортни амортисиора предни s line на audi a4 b7 3.0 tdi 233к.с че не мога да намеря. Благодаря предварително. Звънни на АутоПлюс те могат да ти доставят на Билщайн такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ionov Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 Да попитам господата модератори поради каква причина ми трият мнението? Та сега отново колеги, след като смених зимните гуми колата постоянно пищи че има проблем с датчиците за налягане. Има ли някой с ВАГ-КОМ от София дето има времето и желанието да помогне за установяване на проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 (Редактирано) @ionov По причина, че съгласно правилата на форума не може да се повтаря едно и също мнение в няколко теми. Редактирано 11 Април 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 12 Април 2017 Доклад Share Публикувано 12 Април 2017 Колеги, искам да си сложа DRL. Въпроса е че ми казаха, че заводския ксенон ли беше или автоматично регулиращите се фарове го правели сложно. Можете ли да ми кажете какви са особеностите и евентуално каква е процедурата по слагането на DRL-a, че след като дадох 300лв за крушки някак си не искам да карам на къси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 12 Април 2017 Доклад Share Публикувано 12 Април 2017 Няма философия никаква. Отиваш при първия алармаджия и ти го слагат за 20 минутки. Единствения дерт е със следенето за изгоряла крушка - просто трябва да ти монтират съответния дрл, ма хората си ги знаят нещата. Работи си абсолютно безпроблемно със заводския ксенон, с автоматичното нивелиране и с датчика за светлина. Копчето на "авто" и го забравяш... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 Ето и шума, който се появи след смяна на един път на: съединител, маховик, помпа с-ел на кутията, тампона отзад на кутията и маслото й. Днес сложихме нов маховик Luk и ето как трака: Преди първоначалната смяна на нещата това тракане го нямаше, появи се веднага след монтажа им. Къде другаде може да е проблема? Ако някой се сблъска с подобен проблем на моя, причината се оказа маховика. На под 2000км Luk го свалихме разбит, сложихме нов и за 30 сек!!! работа се разби и той и накрая положението се оправи с твърд на Валео. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 Е как, по дяволите, става това, бе човек? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 и аз това се чудя,за мен единственото логично обяснение е да не монтиран правилно,,доколкото знам този маховик има посока на поставяне с надпис 'getribieste' или нещо подобно и надписа трябва да гледа към скоростите................. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 Getriebe - задвижване, Seite - страна. Е тия хайвани дето са му го сменяли да са объркали и двата маховика ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts