PESHO OT MARS Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 в ланди ренцо на ботевградско, но не са виновни те .... просто двете горива са много различни (октани, калории и пр) и явно няма как да върви колата по един и същи начин а ти какво казваш за смяна на масло на куатрото? Това като обслужване ли трябва да се прави и на колко км? Е същите правиха и моята, разликата която субективно осещам е може би около 200-300 об/мин повече за да тръгне, В смисъл че все едно буста идва малко по-късно. Но истината е че като максимални стойности не хващам разлика. По принцип там малко са си повярвали, къде има защо къде не. Има мисля към литър масло при торсена което е хубаво да се сменя отвреме на време като на всяка друга раздатка. Но не съм точно сигурен с какво масло беше вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaHkoB Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Едва ли колегата си купува кола с последните спестени пари! Да развързва кисията и да скача на кола, и само да се вози. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 и само да се вози. Тоя филм не го прожектират никъде, дори и да е с найлони по седалките........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaHkoB Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Недей така де, колега! Не го отчайвайте на момчето. Все пак вероятността да се погоди колата при по-висока цена в повечето случаи е по-голяма. Е има и такива дето не се погаждат, но колата си струва за тези пари! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Е същите правиха и моята, разликата която субективно осещам е може би около 200-300 об/мин повече за да тръгне, В смисъл че все едно буста идва малко по-късно. Но истината е че като максимални стойности не хващам разлика. По принцип там малко са си повярвали, къде има защо къде не. Има мисля към литър масло при торсена което е хубаво да се сменя отвреме на време като на всяка друга раздатка. Но не съм точно сигурен с какво масло беше вътре. и аз на пълна газ не усещам разлика, ама тия 200-300 rpm просто скапват кефа и возията. Колкото повече чета и карам, толкова повече се убеждавам, че на газ ще кара само жената Абе готини са там доста настройки правихме като недоволствах и поне изглежда, че се опитват да угодят на клиентите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 (Редактирано) Няма вероятности.За 5000 лева ще си купи Ауди А4 (B5) Фейслифт с 1.8Т quattroСигурно ще е Авант защото те преобладават.Сигурно ще има прилично екстри като: Спортен салон и волан,Половин ФИС или цял и 1ВЕ окачване,което за един непретенциозен потребител е достатъчно.Забележки ще има несъмнено ... и агрегати за смяна които за тези автомобили просто им е дошло времето. Обаче несъмнено колата ще отиде на 7000 да не кажа 8000 лева след покупката и оттук идва отказването че е стара,а парите са тези.И веднага скачат батките с прехвалени (B6)-ци че за 8000 лева си купуваш вече такава с еди кво си що си ... е да ве купуваш ама и тя ще иде на 10000-12000 лева и пак не е същото и си пишеме празни приказки във всяка тема. Редактирано 7 Януари 2016 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Така е Марто е прав след покупката трябва да се вкара някой лев за обслужване,гуми и някой друг проблем който почти със сигурност ще излезе и сумите постоянно набъбват.Колегата после ще каже,егати аз си купих 15г.кола пък какви пари налях,така е въпреки че вече са стари това е Ауди.На бъдещия колега мога да кажа,че да не очаква за малко пари да вземе читава кола,просто няма как да се случат нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 какви пари налях,така е въпреки че вече са стари това е Ауди.За пореден път след такова изявление искам да попитам - коя марка и кой модел е по-евтин за поддръжка и ще се налеят по-малко пари първоначална? Кои части на А4/Б5 са по-скъпи от такива на други масови коли?Лагери, карета, филтри, ремъци, масло, турбина, окачване, съединител, скорости, спирачки......кое? За по-лесно ще спомена, че заден лагер ФАГ е 16лв, накладки АТЕ са 40лв, масло литър е около 10лв (трябват 3.5л), маслен филтър Кнехт е 8лв, въздушен Кнехт е 14лв...... Че на един Опел Астра 1.6 75кс сегментите и лагерите са по-скъпи, отколкото на 1.8Т. И то говорим за топ качество от Мале и Глико..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Колега,що се палиш цените на частите и подръжката на един Опел Астра бензинов модел 2000г. И на един Форд Фокус пак бензинов и същата моделна година е доста по евтино като части и консумативи сравнено с Ауди фейс турбо куатро.Сменил съм доста курници така,че знам за какво става на въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Ама се купуват по често. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Еми паля се. Това е повтаряно много пъти.Дал съм конкретни цени. Ако те мързи или не можеш - кажи, ще ти извадя цените на конкретен модел на Опел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 ... Това е повтаряно много пъти.....И аз съм на същото мнение. Отделно че във всяка автоморга можеш да намериш части за Ауди. Ако потърсиш и в популярните сайтове за продажба има всичко, къде легално къде криминално..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 (Редактирано) За пореден път след такова изявление искам да попитам - коя марка и кой модел е по-евтин за поддръжка и ще се налеят по-малко пари първоначална?Не че нямам А4 и А6 и не че не съм налял пари поне едно 20+ в двете сумарно, НО:Ами Ролки и ремъци на 1.8Т на цени за клиент, контитех са 500лв.Същото на Ситроен Ксантия са 250.Аудитата не е като да не го чупят предното окачване, независимо дали е китаец, турчин или Лемфльодер. Бройката 50лв + реглаж 30 + работа 10-15 на парче. Ксантия има 2 шарнира по 15лвСвещите са 120лв, на Ксантия за по 3,45 парчето - 4 броя.Накладките и дисковете са еднакви да кажем.Маслото ... 1.8Т 3.5л Мотул 8100, щото турбината с 10/40 ... на -10 не и е якоНа ксантията е пак 3.5л ама можеш да сложиш 6100 или по-евтинкоФилтрите са същитеАмортесьорите са по 90 кинта бройката поне. Сферите са по 60.Фаровете с лупа са по 200-250 лв втора употреба, пък на ксантия по 30 кинта броя.Не се преебава помпа за отключване и заключване дето струва мама и тати.Блок за АБС също.Няма дебиломер, има МАР, също не умира, а и дори да умре е 120лв И тн. и тн.И сега, естествено не успорвам факта че закъСантията е по-нисък клас автомобил ... но не е напълно да си прав.Ауди е премиум, ако и на 20г и не е тънко да го поддържаш в безупречно състояние.Имаш и турбина и разни Н75 и тн. и тн. щуротии.По-нисък клас кола или еквивалентен с не толкова екстри няма как да е същите пари за поддръжка. Редактирано 7 Януари 2016 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Не че нямам А4 и А6 и не че не съм налял пари поне едно 20+ в двете сумарно ...Как го написа този роман. Всичко е пари, но ....Имал съм две коли Volvo. Едната автомат и дизел. Там да видиш цени. Малко алтернативи, почти всичко се предлага само оригинал. Гумените части (тампони) са на невероятни цени. За МотоФое да не ти разправям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 3 години поддържах фокус 2.0 бензин 2000г. и с ръка на сърцето мога да кажа, че частите са 1 към 1. Разликата е: По-скъпи части при аудито+ многораменно предно окачване: вече в рамките на 500 лв. с труд имаш ново предно окачване+ една турбина (която всеки дизел има, така че е едно и също)+ двумасов маховик, който при бензинката може и да не е мръднал Естествено, на много от колите е изконсумиран потенциала и трябва психологически и финансово да се подготвиш за бъдеща реновация и стягане на колата: амортисьори, съединител, дискове, накладки, предно окачване, рециклиране на рейка, рециклиране на турбо. Положителната част е, че ще знаеш, че караш технически изправна кола, макар и на 20 години. Затова съвета ми е търси 4х4, след чип ще се радваш на 180-190 коня и ще се кефиш на приятната динамика. Затова търси ауди 4х4, за да можеш след чип да се радваш на 180-190 коня и задоволството от поведението на колата да оправдава вкараните пари в нея.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 (Редактирано) Ами ксантия-та е в клас на А3.Аз ще давам примери с цени с отстъпки. Не знам какви са реалните цени, но определено не са препоръчителните от вносителите.Ремък за 1.8 Контитех е 26лв. Ролките по спомен са 30+70лв на Ина/СКФ. Има и демпфер за 70-80лв, който за атмосферните мотори се сменя на 200+ к км. Заден лагер за Опел 1998-2000г е 160-200лв.Реглаж след смяна на носачи на Ауди А4/А6 не се прави.Имам 5-6 автомобила пред мен (2 от тях са бивши мои, други са на роднини). На базата на това твърдя, че окачването на Ауди издържа над 200к км по нашите пътища.Като сравняваш с атмосферна ксантия - вземи за база атмосферно Ауди. 'Щото по принцип има А4 и с 2.7:).....Заксове са по 80лв. Маслото - разликата между 6100 и 8100 е 2-3лв. Ксантия с 6100 на 10к км......е няма толкова здрав френски мотор ......по 10к км с 6100 могат да издържат само Б4-ките. гарнитура глава на Опелите е консуматив. Ако се сменя по правилата - еми цената е по-висока, отколкото при ВАГ. Редактирано 7 Януари 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaHkoB Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 ПичУйЙ, всички имаме коли, и всички сме давали пари. Няма какво да спорим, че Ауди е скъпа за подръжка, а друга марка е по-евтина. Всяко удоволствие си струва цената. И за Голф 3-ка амортисьорите струват 200 лева двата, ама не е ауди нали? Познавам много хора, дето пазаруват от морги, било то части по мотора и по окачването и са по-доволни от колкото да ги купуват нови. Ся не говоря за съединител и накладки. Дайте да изберем на момчето една кола, че той сам няма да избере Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Ето я - една която е най-на оферта: http://www.mobile.bg/11449252134719954Ето ако може да си позволи да я издържа с доста екстри: http://www.cars.bg/c1243994- http://www.cars.bg/c1465542- http://www.cars.bg/c1401929 още една дето беше коментирана че има забележки но може да са отстранени: http://www.cars.bg/c725272 Евтини варианти с 4х4- http://www.cars.bg/c1436943- http://www.cars.bg/c1423475 Въпроса е вече на личен избор и възможности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 (Редактирано) Еми паля се. Това е повтаряно много пъти.Дал съм конкретни цени. Ако те мързи или не можеш - кажи, ще ти извадя цените на конкретен модел на Опел. Стояне всеки път вадиш от уравнението факта че понеже това е премиум с относително по-сложен агрегат (по сравнение с Астра 1.6Моно) с евтини отделни части те НЕ СЕ чупят наведнъж за да ги направиш и да мирясаш. Непрекъснато се троши нещо дребно дето струва 20-40 лева но е терсене място и ако не ровиш сам по моргата това струва пари във всеки себеуважаващ се сервиз. И за 20-40 леФа като те скубнат едни 30-50 лева за работа и това през седмица и те ти откъде се натрупват нещата. Писал съм не малко пъти одисеята с моята морга, да беше в гадно състояние и каквото можа да се счупи се счупи и беше заменено с ново. Но и след една купчина пари и сменени всички основни възли и агрегати пак има две-три забележки които ме дразнят но вече нямам нерви да се занимавам. Да идва някой да оставя едни 6000 и да си заминава, хич няма и да се обърна след тази кола. Независимо че ми носи радост като я карам, а аз си я карам не седи в двора за украса. Редактирано 7 Януари 2016 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Аз продадох преди месец на жената А4-та фейсова 2,8 квадро,ЕСП, автомат,нави, седан, ксенон, темпомат, подгреви, 10 еърбега, рекаро салон, и т.н. на реални 245000км на зета на мой приятел в България за 2200Е(той си плати оделно 400Е автовоза до Варна).Единствените забележки бяха по гарнитурките на капаците, зимни гуми на 3 сезона и разни драскотини по боята.Казвам го, ако мога да ориентирам колегата като цена за хубава кола защото тя наистинаси е хубава и дори можех да взема малко повече пари тук в Германия, особенно като се вземе под внимание ТЮВ-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 .... Да идва някой да оставя едни 6000 и да си заминава, хич няма и да се обърна след тази кола....Нещо не е така. Тази цена с новата турбина ли е?Карай си колата и не я жали. Почнеш ли много да изпадаш в подробности с времето ти писва.Авторът на темата сигурно вече гледа обяви за Шкода Фабия. .... Опитвам се да го убедя, че сумата която е отделил съвсем не е малка за 16+ годишна кола. Може да вземе почти всичко от модела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 И Ксантия щом намесихте,докъде стигнахме,явно няма да вземе Ауди автора. Голям спор,що? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Авторът на темата сигурно вече гледа обяви за Шкода Фабия. .... Преди време се говореше, че за трицилиндровите бензини не се продават части - само целия мотор... Да не излезе, че S4 2.7 е по-евтино за поддръжка от Фобия 1.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Към автора... Тая зима за пръв път усетих удоволствието от куатро на сняг. Сума ти гориво изгорих за да обикалям безцелно и да удължавам душевната си чикия Определено да е куатро. Съветват е за AWT мотор, имах пасат с този мотор. Градско тук ми праскаше към 15-16л газ, извън града от 8 до пак 15-16 според зависи. Пасата беше с много къси скорости и магистралите го моряха. Двигателя... определено не е бегачка колата, но пък лесно се обслужва, има място и ако не караш над 100 е икономичен. Трябва да си носиш резервна бобина в багажника. Цените на частите в бг са кой както ги намери. Вчера сменях маслото на двигателя на моята бангия и за 8л мотул 8100 х-цесс + маслен филтър на бош+ 10-15лв куриер платих 134лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Аз едно ще кажа на автора. 2 пъти съм изневерявал на марката и пак се връщам. За мен усещането в автомобил Ауди е много по-различно от другите коли, затова ако се кефиш на комфорт, усещане за стабилност и качествена изработка, вземи Ауди. Ако не те вълнуват тези фактори търси друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts