Jump to content

A4 - B5 - избор (4х4 или само предно)


Recommended Posts

в ланди ренцо на ботевградско, но не са виновни те .... просто двете горива са много различни (октани, калории и пр) и явно няма как да върви колата по един и същи начин :(

 

а ти какво казваш за смяна на масло на куатрото? Това като обслужване ли трябва да се прави и на колко км?

 Е същите правиха и моята, разликата която субективно осещам е може би около 200-300 об/мин повече за да тръгне, В смисъл че все едно буста идва малко по-късно. Но истината е че като максимални стойности не хващам разлика. По принцип там малко са си повярвали, къде има защо къде не.

 

Има мисля към литър масло при торсена което е хубаво да се сменя отвреме на време като на всяка друга раздатка. Но не съм точно сигурен с какво масло беше вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Недей така де, колега! Не го отчайвайте на момчето. Все пак вероятността да се погоди колата при по-висока цена в повечето случаи е по-голяма. Е има и такива дето не се погаждат, но колата си струва за тези пари!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Е същите правиха и моята, разликата която субективно осещам е може би около 200-300 об/мин повече за да тръгне, В смисъл че все едно буста идва малко по-късно. Но истината е че като максимални стойности не хващам разлика. По принцип там малко са си повярвали, къде има защо къде не.

 

Има мисля към литър масло при торсена което е хубаво да се сменя отвреме на време като на всяка друга раздатка. Но не съм точно сигурен с какво масло беше вътре.

 

и аз на пълна газ не усещам разлика, ама тия 200-300 rpm просто скапват кефа и возията. Колкото повече чета и карам, толкова повече се убеждавам, че на газ ще кара само жената :P

 

Абе готини са там :) доста настройки правихме като недоволствах и поне изглежда, че се опитват да угодят на клиентите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма вероятности.

За 5000 лева ще си купи Ауди А4 (B5) Фейслифт с 1.8Т quattro

Сигурно ще е Авант защото те преобладават.

Сигурно ще има прилично екстри като: Спортен салон и волан,Половин ФИС или цял и 1ВЕ окачване,което за един непретенциозен потребител е достатъчно.

Забележки ще има несъмнено ... и агрегати за смяна които за тези автомобили просто им е дошло времето.

 

Обаче несъмнено колата ще отиде на 7000 да не кажа 8000 лева след покупката и оттук идва отказването че е стара,а парите са тези.

И веднага скачат батките с прехвалени (B6)-ци че за 8000 лева си купуваш вече такава с еди кво си що си ... е да ве купуваш ама и тя ще иде на 10000-12000 лева и пак не е същото и си пишеме празни приказки във всяка тема.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Марто е прав след покупката трябва да се вкара някой лев за обслужване,гуми и някой друг проблем който почти със сигурност ще излезе и сумите постоянно набъбват.Колегата после ще каже,егати аз си купих 15г.кола пък какви пари налях,така е въпреки че вече са стари това е Ауди.На бъдещия колега мога да кажа,че да не очаква за малко пари да вземе читава кола,просто няма как да се случат нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 какви пари налях,така е въпреки че вече са стари това е Ауди.

За пореден път след такова изявление искам да попитам - коя марка и кой модел е по-евтин за поддръжка и ще се налеят по-малко пари първоначална?

 

Кои части на А4/Б5 са по-скъпи от такива на други масови коли?

Лагери, карета, филтри, ремъци, масло, турбина, окачване, съединител, скорости, спирачки......кое?

 

За по-лесно ще спомена, че заден лагер ФАГ е 16лв, накладки АТЕ са 40лв, масло литър е около 10лв (трябват 3.5л), маслен филтър Кнехт е 8лв, въздушен Кнехт е 14лв......

 

Че на един Опел Астра 1.6 75кс сегментите и лагерите са по-скъпи, отколкото на 1.8Т. И то говорим за топ качество от Мале и Глико.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,що се палиш цените на частите и подръжката на един Опел Астра бензинов модел 2000г. И на един Форд Фокус пак бензинов и същата моделна година е доста по евтино като части и консумативи сравнено с Ауди фейс турбо куатро.Сменил съм доста курници така,че знам за какво става на въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми паля се. Това е повтаряно много пъти.

Дал съм конкретни цени. Ако те мързи или не можеш - кажи, ще ти извадя цените на конкретен модел на Опел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Това е повтаряно много пъти.....

И аз съм на същото мнение. Отделно че във всяка автоморга можеш да намериш части за Ауди. Ако потърсиш и в популярните сайтове за продажба има всичко, къде легално къде криминално.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път след такова изявление искам да попитам - коя марка и кой модел е по-евтин за поддръжка и ще се налеят по-малко пари първоначална?

Не че нямам А4 и А6 и не че не съм налял пари поне едно 20+ в двете сумарно, НО:

Ами Ролки и ремъци на 1.8Т на цени за клиент, контитех са 500лв.

Същото на Ситроен Ксантия са 250.

Аудитата не е като да не го чупят предното окачване, независимо дали е китаец, турчин или Лемфльодер. Бройката 50лв + реглаж 30 + работа 10-15 на парче. Ксантия има 2 шарнира по 15лв

Свещите са 120лв, на Ксантия за по 3,45 парчето - 4 броя.

Накладките и дисковете са еднакви да кажем.

Маслото ... 1.8Т 3.5л Мотул 8100, щото турбината с 10/40 ... на -10 не и е яко

На ксантията е пак 3.5л ама можеш да сложиш 6100 или по-евтинко

Филтрите са същите

Амортесьорите са по 90 кинта бройката поне. Сферите са по 60.

Фаровете с лупа са по 200-250 лв втора употреба, пък на ксантия по 30 кинта броя.

Не се преебава помпа за отключване и заключване дето струва мама и тати.

Блок за АБС също.

Няма дебиломер, има МАР, също не умира, а и дори да умре е 120лв

 

И тн. и тн.

И сега, естествено не успорвам факта че закъСантията е по-нисък клас автомобил ... но не е напълно да си прав.

Ауди е премиум, ако и на 20г и не е тънко да го поддържаш в безупречно състояние.

Имаш и турбина и разни Н75 и тн. и тн. щуротии.

По-нисък клас кола или еквивалентен с не толкова екстри няма как да е същите пари за поддръжка.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нямам А4 и А6 и не че не съм налял пари поне едно 20+ в двете сумарно ...

Как го написа този роман. Всичко е пари, но ....

Имал съм две коли Volvo. Едната автомат и дизел. Там да видиш цени. Малко алтернативи, почти всичко се предлага само оригинал.  Гумените части (тампони) са на невероятни цени. За МотоФое да не ти разправям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 години поддържах фокус 2.0 бензин 2000г. и с ръка на сърцето мога да кажа, че частите са 1 към 1. Разликата е:

 

По-скъпи части при аудито

+ многораменно предно окачване: вече в рамките на 500 лв. с труд имаш ново предно окачване

+ една турбина (която всеки дизел има, така че е едно и също)

+ двумасов маховик, който при бензинката може и да не е мръднал

 

Естествено, на много от колите е изконсумиран потенциала и трябва психологически и финансово да се подготвиш за бъдеща реновация и стягане на колата: амортисьори, съединител, дискове, накладки, предно окачване, рециклиране на рейка, рециклиране на турбо. Положителната част е, че ще знаеш, че караш технически изправна кола, макар и на 20 години. Затова съвета ми е търси 4х4, след чип ще се радваш на 180-190 коня и ще се кефиш на приятната динамика.

 

Затова търси ауди 4х4, за да можеш след чип да се радваш на 180-190 коня и задоволството от поведението на колата да оправдава вкараните пари в нея.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ксантия-та е в клас на А3.

Аз ще давам примери с цени с отстъпки. Не знам какви са реалните цени, но определено не са препоръчителните от вносителите.

Ремък за 1.8 Контитех е 26лв. Ролките по спомен са 30+70лв на Ина/СКФ. Има и демпфер за 70-80лв, който за атмосферните мотори се сменя на 200+ к км.

 

Заден лагер за Опел 1998-2000г е 160-200лв.

Реглаж след смяна на носачи на Ауди А4/А6 не се прави.

Имам 5-6 автомобила пред мен (2 от тях са бивши мои, други са на роднини). На базата на това твърдя, че окачването на Ауди издържа над 200к км по нашите пътища.

Като сравняваш с атмосферна ксантия - вземи за база атмосферно Ауди. 'Щото по принцип има  А4 и с 2.7:).....

Заксове са по 80лв. Маслото - разликата между 6100 и 8100 е 2-3лв. Ксантия с 6100 на 10к км......е няма толкова здрав френски мотор :hilezh:

......по 10к км с 6100 могат да издържат само Б4-ките.

 

гарнитура глава на Опелите е консуматив. Ако се сменя по правилата - еми цената е по-висока, отколкото при ВАГ.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПичУйЙ, всички имаме коли, и всички сме давали пари. Няма какво да спорим, че Ауди е скъпа за подръжка, а друга марка е по-евтина. Всяко удоволствие си струва цената. И за Голф 3-ка амортисьорите струват 200 лева двата, ама не е ауди нали? Познавам много хора, дето пазаруват от морги, било то части по мотора и по окачването и са по-доволни от колкото да ги купуват нови. Ся не говоря за съединител и накладки. Дайте да изберем на момчето една кола, че той сам няма да избере :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я - една която е най-на оферта: http://www.mobile.bg/11449252134719954

Ето ако може да си позволи да я издържа с доста екстри: http://www.cars.bg/c1243994

http://www.cars.bg/c1465542

http://www.cars.bg/c1401929

 

още една дето беше коментирана че има забележки но може да са отстранени: http://www.cars.bg/c725272

 

Евтини варианти с 4х4

http://www.cars.bg/c1436943

http://www.cars.bg/c1423475

 

Въпроса е вече на личен избор и възможности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми паля се. Това е повтаряно много пъти.

Дал съм конкретни цени. Ако те мързи или не можеш - кажи, ще ти извадя цените на конкретен модел на Опел.

 

Стояне всеки път вадиш от уравнението факта че понеже това е премиум с относително по-сложен агрегат (по сравнение с Астра 1.6Моно) с евтини отделни части те НЕ СЕ чупят наведнъж за да ги направиш и да мирясаш. Непрекъснато се троши нещо дребно дето струва 20-40 лева но е терсене място и ако не ровиш сам по моргата това струва пари във всеки себеуважаващ се сервиз. И за 20-40 леФа като те скубнат едни 30-50 лева за работа и това през седмица и те ти откъде се натрупват нещата.

 

Писал съм не малко пъти одисеята с моята морга, да беше в гадно състояние и каквото можа да се счупи се счупи и беше заменено с ново. Но и след една купчина пари и сменени всички основни възли и агрегати пак има две-три забележки които ме дразнят но вече нямам нерви да се занимавам. Да идва някой да оставя едни 6000 и да си заминава, хич няма и да се обърна след тази кола. Независимо че ми носи радост като я карам, а аз си я карам не седи в двора за украса.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продадох преди месец на жената А4-та фейсова 2,8 квадро,ЕСП, автомат,нави, седан, ксенон, темпомат, подгреви, 10 еърбега, рекаро салон, и т.н. на реални 245000км на зета на мой приятел в България за 2200Е(той си плати оделно 400Е автовоза до Варна).Единствените забележки бяха по гарнитурките на капаците, зимни гуми на 3 сезона и разни драскотини по боята.Казвам го, ако мога да ориентирам колегата като цена за хубава кола защото тя наистина

си е хубава и дори можех да взема малко повече пари тук в Германия, особенно като се вземе под внимание ТЮВ-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....  Да идва някой да оставя едни 6000 и да си заминава, хич няма и да се обърна след тази кола....

Нещо не е така. Тази цена с новата турбина ли е?

Карай си колата и не я жали. Почнеш ли много да изпадаш в подробности с времето ти писва.

Авторът на темата сигурно вече гледа обяви за Шкода Фабия. .... Опитвам се да го убедя, че сумата която е отделил съвсем не е малка за 16+ годишна кола.  Може да вземе почти всичко от модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авторът на темата сигурно вече гледа обяви за Шкода Фабия. .... 

Преди време се говореше, че за трицилиндровите бензини не се продават части - само целия мотор... Да не излезе, че S4 2.7 е по-евтино за поддръжка от Фобия 1.2 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора... Тая зима за пръв път усетих удоволствието от куатро на сняг. Сума ти гориво изгорих за да обикалям безцелно и да удължавам душевната си чикия  :hilezh:  Определено да е куатро. Съветват е за AWT мотор, имах пасат с този мотор. Градско тук ми праскаше към 15-16л газ, извън града от 8 до пак 15-16 според зависи. Пасата беше с много къси скорости и магистралите го моряха. Двигателя... определено не е бегачка колата, но пък лесно се обслужва, има място и ако не караш над 100 е икономичен. Трябва да си носиш резервна бобина в багажника.

 

Цените на частите в бг са кой както ги намери. Вчера сменях маслото на двигателя на моята бангия и за 8л мотул 8100 х-цесс + маслен филтър на бош+ 10-15лв куриер платих 134лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз едно ще кажа на автора. 2 пъти съм изневерявал на марката и пак се връщам. За мен усещането в автомобил Ауди е много по-различно от другите коли, затова ако се кефиш на комфорт, усещане за стабилност и качествена изработка, вземи Ауди. Ако не те вълнуват тези фактори търси друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...