Jump to content

Невървеж на 1.8Т


ole

Recommended Posts

Диагностиката е вагком или всдс не помня ще погледна, но съм забелязал, че при мен нещата са на различни места спрямо европейските А4. Кой клапан от всичките? Утре ще пробвам с друга сонда и н75. Не е от чипа ти казвам, нямах го този проблем преди да се пипне ангренажа и топлата част.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 232
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

За n75 става въпрос,тъй като чрез него компа управлява турбото.

 

Сондата изобщо не се взима под внимание при пълна газ.При full trottle, компа  взима под внимание  дебитомер ,датчик обороти ,детонационни и  температурни датчици

Готов чип ли ти сложиха или го настройваха по колата.

Най-лесно може да свалиш налягането с ръчен буустконтролер(тип кранче,ако имаш познат да ти услужи само за проба)   настроиваш го  на 1 бар и ако не играе налягането значи проблема е в софта

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сондата не се взима под внимание при пълна газ, обаче при мене не е в граници трима за празен ход, лонг трима е в граници. Чипа е готов, но няма отношение в случая, за пореден път пиша, че доста време си карах с него преди да се появи проблема. Проблема се появи след презацепване на ангренажа. Това за бедната смес. Пренадуването се появи след смяна на топлата част. Днеска поръчвам турбото от ибей и мисля с него ще си реша проблема с пренадуването, даже съм на 101% сигурен и остава проблема с бедната смес на празен ход. Ще пробвам довечера с друга сонда и н75 както писах и ще споделя резултати после.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, четох, четох, пък нека да кажа и моя проблем, за да не създавам аналогична тема...

Ония ден купуваме кола - 1.8 Т А4 б5 10.1999 фейслифт, с чип и газ. инж. пребираме се от София към Пловдив, с малко обикаляне около София и малко градско (общо 160 км), при скорост 130-140 км/ч на темпомат и с изпреварвания със скорост 160-190 км/ч ми даде 14 газ + малко бенз логично... Вървежа беше много добър, с 5ма човека на 2-ра поддържаше въртеш на гумите. В един момент колата нещо не върви... И се появи някав лек стържещ шум тип жужене в момента, в който форсирам колата. Днес и замерих разхода на гас... 11.3 л. гас при пробег от 120 км градско wtf! Като се има предвид, че като нова кола си я рязкам доволно... И няма никва мощност, нито кик от турбото, нито въртеж на гуми... едвам едвам прескърцват на 2-ра... От къде може да е проблема... Тази седмица е сменена бобината и свещите с някви скъпи със сребърна жичка или нещо подобно...?
Кажете мнение от къде да подхващам проблема!

Редактирано от Joro Daskalov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно може да се засече разход на газ, в сравнение с течните горива,най вече,като се зарежда от различни газстанции,на които помпите държат различно налягане в цистерните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31/05/2016 at 22:23, integrale45 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

При положение 14 на 100 извънградско и градско около 10 и нещо (а трябва да е 16-18) и осезаем НЕВЪРВЕЖ, кви ги говориш колега...? Питането ми е дали някой колега е имал подобен проблем (да сподели опита си и как го е решил) или тряя да се одрусам сумати кинти (които на този етап са малко къси) и да минавам дино, пък после поправка на турбо и т.н. колата мина елкон и след остановен проблем (прекъсване спрямо газовата уретба - бяха сменени динамото и свещите...

П.С. Излисления разход е посредством допълване на ботюлката с гас до горе и разликата е изгоряното гориво за определен пробег ;) (ако не е станало ясно как съм го изчислил...) .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯМА начин да засечеш разход на ГАЗ на кола, купена преди броени дни.  Точка. Интеграле обяснява същото.

ПорЯзкай си я две-три седмици, зареждай на една  съща колонка и чак тогава изчислявай.

Къде е "проблема" с 11 и нещо литра градско ГАЗ? Тя с "рязкането" ако даде толкова на бензин, давай банкет.

Жужене, липса на мощност, усещане "без турбо" са мнооооого неща, най-лесното откъдето се тръгва е елементарната диагностика, каквото (ако) каже, оттам се тръгва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 01/06/2016 at 0:14, Mountebank написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Беше в Castrol (Кастрол) в Кичука (Пловдив), там са професионалисти, всичките поправки + елкон са правени там и не е установен проблем, ама май май отива на турбина, сега се сещам да кажа, че освен всичките филми, преди чувах турбото как свисти турбото при над 2500 оборота. Сега нема никой... И май май турбината е аут. И се чудя дали няма да се окаже някое клапанче, сензорче, не знам си какво... То яко е турбина реално ваг ком ще отчете ли проблема, защо елкона, за който са дадени 30 кинта не го е отчел...?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми закачи едно бустметърче и виж колко надува. Тия твоите "професионалисти" явно не знаят как да видят дали турбото надува като хората. После огледай вакумните маркучета около управлението на турбото, самото управление става посредством едно клапанче, трябва и рециркулационния клапан да се провери. Тва с разхода го забрави. Направи поне 10 зареждания празно-пълно и тогава гледай разхода, особенно пък на газ където никога не знаеш колко точно има в бутилката.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе как толкова бързо реши, че турбото е за смяна? При махнат катализатор турбото се чува леко и това е нормално. Този елкон за първи път го чувам :nixweiss:. Логове на колата в движение правени ли са? Ако имаш оплакване от вървежа и в сервиза не са ти направили такова нещо, сменяй сервиза и не се занимавай с глупости. Проверка на N75 и дебитомер са пъривте работи. Провери си вакумите. Жуженето което описваш, може да е от изпарителя. Колата на бензин върви ли нормално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не "отчита" "елкона", ако говорим за допотопната диагностична апаратура от едно време, която все още се среща по някои сервизи, да беше Лада че да отчете нещо.

Най-вероятно са направили диагностика с някой от тестерите си (дано е било VAG-COM), изчистили са тук-там грешки и т`ва е.

А ти вземи и се позачети малко из форума, има прекрасни теми  за тоя двигател, какво се прави при покупка, как се обслужва, кое трябва и кое не да му се причинява.....Ако не е обслужена (напълно и качествено, включая маслената магистрала и водната помпа^_^), колата не би трябвало да се "рязка" на воля по магистралите, никой не знае какво (не) е правил  предния собственик/ци.

 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 01/06/2016 at 9:44, NIKO написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

Аз съм на мнение, че всеки трябва да си знае работата, разбирам от много неща, но за съжаление не съм автоспециалист повече от средностатистическия шофьор, и не съм наясно  на пичовете ква им е апаратурата. При закупуване на колата, гледах абсолютно всичко що може да се гледа посредством инфо от форума (доста изчетох) и всичко си беше ок, След тва веднага отидох при пичовете и им казах да направят пълен оглед и ест. да мине и диагностика. След всичко, проблема е налице. Със четене из форума, което правя постоянно, единствено придобиваш някаква груба представа накъде да се насочиш, рядкост са отговорите от сорта: "отиваш в тези и тези сервизи; търсиш този и този; гледа се това, това и това." Точно и ясно никой не ти казва, повечето случаи проблема се решава по 2 начина - даваш маса пари сменяш всичко или си някакъв разбирач/автомонтьор/човек с опит и знание и време и си решава проблема сам. Нито съм разбирач, нито време имам... ;)

 

Препоръчайте ми сервизи/хора в Пловдив, щото напоследък 2 сериозни автосервиза, които съм ги признал през годините се излагат. И Сурен с неговите (все още некадърни подчинени) и кастрола, при които сменям дадена част и тя не се обажда над 7 години (става дума за предишната ми кола).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Joro Daskalov написа:

Пичове, четох, четох, пък нека да кажа и моя проблем, за да не създавам аналогична тема...

................... с 5ма човека на 2-ра поддържаше въртеш на гумите. В един момент колата нещо не върви... И се появи някав лек стържещ шум тип жужене в момента, в който форсирам колата.............

 

преди 11 минути, Joro Daskalov написа:

 

...................... да направят пълен оглед и ест. да мине и диагностика. След всичко, проблема е налице. ..............

Бас, че по-горе се крие зайчето. За Пловдив провери в "Препоръчани сервизи".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все повече потребители си купуват коли като главния критерии е колата да бъде въртигумка? Има ли обяснение

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 01/06/2016 at 10:28, becinko написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ми кво да ти кажа колега, в кръвта си ми е тук там да сурна задницата, да влезна в лютеницата и ест. това не е единствения критерии - за мен най-добре всичко да е балансирано, комфорт, цена, поддръжка, вървеж, КОМБИ, ( :D )

 

Колко да е гадно, че май май, Д-БРОС нямат аналог в Пловдив... :( ;( Защооо?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само където и да искаш няма как да "врътнеш задница" на Ауди, още повече на прясно придобит автомобил със сериозна възраст и незнайни дефекти.

Защо-защо......, маса причини, манталитет, гени, история, география........, единици са тия, които знаят как се "прави бизнес" и че освен печалбата и Клиента е не по-малко важен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да е гадно, че май май, Д-БРОС нямат аналог в Пловдив... [emoji20] ;( Защооо?

Мога да ти препоръчам два : Ауто Моушън, Любака е много в час с Ауди. И 4Рингс - моргата на Ауди на Асеновградско.

А за ненадуването на турбината - спукан блоуофф...

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, NIKO написа:

Само където и да искаш няма как да "врътнеш задница" на Ауди, още повече на прясно придобит автомобил със сериозна възраст и незнайни дефекти.

Защо-защо......, маса причини, манталитет, гени, история, география........, единици са тия, които знаят как се "прави бизнес" и че освен печалбата и Клиента е не по-малко важен.

Не е добре да говори човек сам за себе си, но мисля, че добре олицетворявам израза "спортно каране" (той и Тиф и Джейсън, са показвали как можеш да врътнеш задницата на кола с предно, че и някакъв ван Форд си спомням най-прясно, но беше спортно изпълнение модела). Та така колега и да не ти се вярва врътвам тук там задницата ;) .

 

Преди 2 часа, Mountebank написа:

Мога да ти препоръчам два : Ауто Моушън, Любака е много в час с Ауди. И 4Рингс - моргата на Ауди на Асеновградско.

А за ненадуването на турбината - спукан блоуофф...

Sent from my K920 using Tapatalk

Мерси братле, ще го разнищя тоя проблем... Един френд има кабел ваг ком, и ауди като моето но около 260 к.с. сам си е правил всичко, той ще помогне, и после ще ги видя тези пичаги... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, това всичкото трябваше да си го нищиш в отделна тема, а не, с извининение да с*реш по чужда тема.

Вчера мислех, че съм постнал нещо, ама като гледам го нема, евала Форум.

Тествах с друга сонда, нямаше разлика в трима, забелязах, че н80 не цъка, а по принцип често се чува. Свалих го и пробвах с друг, разцъка се и трима влезна в граници. Сложих си моя и той цъка когато си иска и някой път трима е в граници, друг път не е. Та после ще с любов сложа друг н80 и ще следя пак трима дали бяга. Това е засега. Не разбрах онова турбо защо да не се взима?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...