G .G. Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Скоро ми се наложи да сменям моя акумулатор,защото ли изписа надпис; Low battery. will be charged during driving. Такава смяна на акумулатор не бях правил до сега 3 часа 1 подаване на ток от друг помощен акумулатор праз клемите в коша на двигателя. 2 изчакване на а-ла да и ел.системата да ''заспи'' 30 мин. 3 откачане на стария и поставяне на новия акумулатор 4 откачане на помощният акумулатор Акумулатор който поставих е по каталог ,но при стартиране на автомобила надписа отново се появи; Low battery. will be charged during driving. Тогава се наложи през VAG-COM да вкараме номер по VAG това е номер който имат акумулатори прозиведени за VAG примерно; Varta Silver 95 Ah: 000915105DK VAO 300910A1UQ и нещата се получиха. Обяснението беше ,че системата трябва да разпознае новият акумулатор. Няма значение дали е кисилинен или гелов акумулатор -изпробвани са и двата вида Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 (Редактирано) Колега това не го разбирам какво искаш да кажеш : 2 изчакване на а-ла да и ел.системата да ''заспи'' 30 мин. Редактирано 16 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G .G. Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Сръчния човек който смени акумулатора бях аз ,а смяната беше за по-малко от 3 мин. Обкръжението около мен заявиха категорично че автомобили след 2008 г. освен Мercedes ,BMW така и AUDI трябвало да се изчака 30 мин след изключване на двигателя и затваряне на всички врати и капаци ,както и да се щракнат за затворени ,имитиращо че са затворени с цел да не се натрупват грешки, Времето за изчакване не ми беше проблем ,имаше паниката около това че след смяната на акумулатора се появи тъпия надпис Low battery.will be charged during driving защото мислех че слагам новият акумулатор и си свиркам както е писал колега в по-горе пост, но уви не се получи. Надявам се че не съм направил грешка с тези 30 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Този надпис ми се появява от преди година когато не съм карал колата повече време ,но и до сега съм си със стария акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Здравейте колеги,вчера си погледнах акумулатора и установих че е 110 ah,а колата е 20 TDI 170PS. Чудя се дали да си сложа по-малък като за нея въпреки че трета година карам с този. Оригинален е VAG 000 915 105 DL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Каквото предписва производителят това слагай, недей експериментира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 Понеже знам че за тези мотори става и 74/77 ah ,се учудих че е с такъв голям. Притесняваше ме да не би да товари генератора,но щом оригинално са с такъв няма да го пипам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redbull Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Здравейте, Оригиналния акумулатор на на А4 Б8 2.0tdi 143bhp 2008ма се предаде преди месец. Купих Cartechnic 95Ah, 800A пусков ток. Преди да сменя стария колата даваше стандартната грешка, "Accumultor will charge while driving", а при температура под 0C даваше 2 грешки на дисплея - 1) ESP error; 2) Parking Brake Error и естествено гасеше целият модул на климатика, тъй че колата оставаше без парно. След 10-20мин всичко тръгваше нормално. Предполагам го прави с цел по-бързо зареждане (някой път гасеше и музиката). Нов акумулатор, 1 цифра от S/N частта сменена през VAGCOM за да го отчете като нов, зарежда и пали идеално. Проблем - падне ли под 0C температурата колата отново гаси ЕSP/Parking brake i HVAC и карам без парно по 20мин. Грешка за low voltage не показва. Някой срещал ли е този тип поведение и проблем от Ауди? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 27 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 Привет, колеги! Ето и моите 49 ст в темата. Днес смених оригиналната батерия на 1.8 тфси от 2011та Молл 74Ач, с тази Бош еС5А 80 Ач , за да не натрупа грешка мисля бяха закачили товарна вилка на сервизните клеми, но вдругиден ще я водя да я обучат, все пак е малко по-голяма... (просто днес го нямаше Човекът) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elbi Публикувано 28 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 Каква е тая товарна вилка? Какъв и е смисъла? Появиха ли се грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elbi Публикувано 28 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 На 23.01.2018 г. at 12:51, redbull написа: Здравейте, Оригиналния акумулатор на на А4 Б8 2.0tdi 143bhp 2008ма се предаде преди месец. Купих Cartechnic 95Ah, 800A пусков ток. Преди да сменя стария колата даваше стандартната грешка, "Accumultor will charge while driving", а при температура под 0C даваше 2 грешки на дисплея - 1) ESP error; 2) Parking Brake Error и естествено гасеше целият модул на климатика, тъй че колата оставаше без парно. След 10-20мин всичко тръгваше нормално. Предполагам го прави с цел по-бързо зареждане (някой път гасеше и музиката). Нов акумулатор, 1 цифра от S/N частта сменена през VAGCOM за да го отчете като нов, зарежда и пали идеално. Проблем - падне ли под 0C температурата колата отново гаси ЕSP/Parking brake i HVAC и карам без парно по 20мин. Грешка за low voltage не показва. Някой срещал ли е този тип поведение и проблем от Ауди? Благодаря! Имаш ли кан система или някакъв нефабричен имобилайзер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 28 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 Преди 2 часа, Elbi написа: Каква е тая товарна вилка? Какъв и е смисъла? Появиха ли се грешки? Предполагам само, не ги питах. Идеята беше колата да не остава без захранване. Не, няма грешки при това положение, но трябва да се въведе новата батерия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 Поддръжка и аксесоари: Товарни вилки - Акумулатори БГ ООД - Акумулаторите на България! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bondo77 Публикувано 28 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 Някой знаели защо не дават гаранция на обикновените акумулатори,налагами се смяна на моя за Ауди А4 б8 2008г тди .По каталог излиза 95ah AGM и за това не можели да ми дадат гаранция за обикновен акумулатор.Това означавали че ако сложа обикновен акум.експлатацията му ще е по кратка от AGM акумулаторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 28 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 Щом оригинално е с AGM слагай пак такъв.Наистина обикновенния ще изкара малко.Когато колата е оригинално с AGM зарядния ток е по висок отколкото нормалното и това е проблем за обикновенния акумулатор.Освен това когато е оригинално с AGM значи или има Старт стоп или рекуперация на спирачната енергия.Моята няма старт стоп но има рекуперация и затова е с AGM.Сложих пак такъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bondo77 Публикувано 28 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 (Редактирано) И аз съм без Старт стоп система.Май ще слагам AGM.Благодаря за отговора Редактирано 29 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redbull Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 (Редактирано) На 28/01/2018 at 8:01, Elbi написа: Имаш ли кан система или някакъв нефабричен имобилайзер? Здрасти, Има CAN и от там смених serial number на акумулатора. Има допълнителна модулна аларма с имобилайзер заради каското (работи с фабричния ключ) , но не съм сигурен дали може това да е причината за грешките. Благодаря! Редактирано 29 Януари 2018 от redbull Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 На акумулатора показваше заряд 13.5-13.6v и без да замеря динамото смених реле регулатора. С новия регулатор на 13.2v седи, но след дъжд качулка измерих от динамото- 14.8v. Сега остана едно реле излишно, въпреки, че бях чел темата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elbi Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 На 29.01.2018 г. at 12:44, redbull написа: Здрасти, Има CAN и от там смених serial number на акумулатора. Има допълнителна модулна аларма с имобилайзер заради каското (работи с фабричния ключ) , но не съм сигурен дали може това да е причината за грешките. Благодаря! И при мен е ставало три пъти същото. Два пъти светваха грешките преди да запаля и не можех да запаля, и един път след запалване и не можех да извадя ключа. Колата се оправяше като я заключа и отключа. Казвали са ми че така се оправя САН системата и аз съм решил че проблема е от нея. Не знам дали е така но пробвай и кажи дали има ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redbull Публикувано 18 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2018 Проблемът се оказа елементарен и нямащ нищо общо с акумулатора. Една от буксите зад модула на климатика не правеше добър контакт. От там CANa записваше грешки за модулите които минават по този сноп кабели - климатик, ABS, ESP, и още няколко. След Plug&play всичко работи ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 В тези хладни януарски утрини какви % ви показват батериите, колеги. Гаражните не се броят. Моята е на 1 година и днес показваше едва 60%. Иначе, като омекне си се връща на 100така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Тези 60% са шанс за запали, така че ако няколко пъти се загаси студена - може да се разсърди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r3z0n4t Публикувано 25 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2019 Колеги...преди три дни температурите бяха доста сериозни от порядъка на -28. След сутрешно палене ми изписа Low battery.will be charged during driving. След това нямах проблем с изключение на това че сутрин не светеха плафоните при отворена врата и ми беше спряло радиото. Преди една седмица бях на нещо като преглед при един доста сериозен майстор...та той със отварянето на капака каза че чува динамото...и според него е за смяна поради износени четки , след като сподели че е необслужваемо поръчах ново и тези дни ще го сменяме. Въпроса ми е..дали не избързах със динамото? Дали не трябваше да сменя акумулатора? Как мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 25 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2019 Като смените агрегата ще разбереш, ако батерията е тръгнала икономиите при сутрешното палене ще продължат, докато си замине окончателно. Но това все пак зависи и от утринните температури. Новото си е ново, не го мислиш години наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan213 Публикувано 30 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 On 1/8/2019 at 7:32 AM, Aleks67 said: В тези хладни януарски утрини какви % ви показват батериите, колеги. Гаражните не се броят. Моята е на 1 година и днес показваше едва 60%. Иначе, като омекне си се връща на 100така. Здравей. При мен батерията не зная на колко години е, но от разпечатката в Ауди не видях в Италия да е сменяна от предния собственик та и аз не съм и досега не бях имал проблем с нея. Преди месец ми светна, че и ниско нивото на заряда и че ще се зареди докато карам. Наистина не бях гледал нивото на заряда може би от година и повече. Показваше 10%. Наколко дни в офиса я държах на зарядно за по 5-6 часа+ една вече и на паркинга също за цяла вечер и олед това си е се възстанови на 100 %. Сега всеки ден го гледам това ниво и да като е студено пада. Особенно ако не я карам два три дни. Но след това дори за 2 пъти оп 15 мин каране и се връща на 90-100 %. Така че явно това може би си е нормално или моята е тръгнала да си отива или твоята не се зарежда добре ). А относно твоята предполагм при смяната си я регистрирал правилно, ако си поставил различна от предната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване