Jump to content

Б6 1,8т с чип срещу Е46 330д


Recommended Posts

Ами незнам често казано. Не усещам колата да има проблем просто, освен, че е малко мудна преди 3000 оборота. Вече около 12000 карам с чипа и може би щеше да е тропнало нещо за тия километри, при положение, че по магистралата я газа стабилно и редовно си поддържам 180-200 от Бургас до София. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 143
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Какви са тия 0,5 на 3к оборота, то естествено че колата ще е пълен мъртвец, това може би е по-зле от сток? Моя тръц беше като на Цецо - малко над 2к оборота си правеше 1,3бара и така до 5к. Дебитомера показваше 163-165 на втора. Колицата вървеше без абсолютно никакви детонаци, прекъсвания или каквито и да било проблеми, чипвана беше навън още като я взех.

Турбинката изкара 3 години без никакво съобразяване и след това топлата част се пукна съвзем леко, нова и пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо примерно с тази мизерна турбинка няма пълното налягане още на 3к? Дори 3к е много, явно е че не е само до сейфти момента след като много хора си карат без проблеми, няма как да ста прекалено много нютоните. Съдейки от мойта кола падне ли налягането под 1бар си се усеща много слабо вече, между 0,8 и 1,3 има много голяма разлика особено на средни обороти. Как да върви тая малолитражка на 2к оборота като дори нялягане няма там, че и тежи не малко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно не иска да ги надува толкова от ниските и се прави на луд. Каза ми, че ако искам да ми пусне повече в ниските, вече си е на моя отговорност и не гарантира за последствията :D Демек отказа си ме отсекъде :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми какво да гарантира, иначе е по-лесно и без това. Ако ще се прави както трябва може да се наложи повечко тестване и недай си колата да има нещо нередно ще се губи ценно време, в което могат да се правят пари.

Като тръгнеш да даваш газ се приема че ще караш над 3500об пък през другото време си карай като атмосфертка из града, това купе колкото пъргаво се мести даже с налягане не ми се мисли какво е без...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нещо такова е да. Ако искам да върви, трябва да се кара от 3000 нагоре на по-високите предавки. На 2-ра примерно от 2300 вече си тръгва прилично, но от 3-та нагоре и трябват поне 3000 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем наскоро карах едно б6, което също беше така, с по-ниско налягане на ниските обороти и определено между 2к и 3к не ми харесва как се случват нещата. Общо взето като ще караш с турбинка играчка поне да има ниски обороти като хората.  А на високите предавки вече се движиш  голяма скорост и си трябват коне, затова е субективно на 3к идва някаква сила, там е примерно 100коня или нещо такова.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз това исках, но не стана точно така :) Темата така и така доста се измести от заглавието. Аз снощи си закачих колата, да правя тестове и установявам, че дебитомера май е тотал щета. Макс прави 117 единици, а и турбото снощи не искаше да надува баш както онзи ден. И на буустметъра и на ваг ком, не прави 1,2 точно. Пазя си предишния лог от май месец и там се държи по-добре. Тогава макс е показвала 1980 реално налягане, а снощи макс правеше 1890 на горе долу същите обороти (около 4100). Колко им се вадеше на тия цифрички, за да се сметне реалния надув? 700-800 или повече? Интересно е, че исканото и реалното винаги се разминават, но според Богомил, така си бил направен чипа. Прилагам стария и новия лог, да си кажете мнението. Само на 2-ри 115-ти канал са правени, на 2-ра и на 3-та. Първия файл е стария, втория е от снощи. И на двата дебиломера е много зле.

LOG-01-115-002-xxx.xlsx

LOG-01-002-115-xxx (1).xlsx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защо при 1 бар мери единица като на стоков 1,8т, който надува на 0,5? След чипа съм го мерил и правеше 141-144 единици. Вече съм поръчал нов Бош и довечера го слагам, пък дано да се оправят нещата, защото и разхода отиде в небесата напоследък. Мисля, че е към 16, а беше 13,5-14 газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, vectra said:

Като съм проверявал винаги излиза БОШ. Какъв е нерециклираният, оригинален, от къде и цена? Благодаря ти. 

Фирмен Audi има предвид Стоян. Мисля, че е достатъчно евтин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, kosio85 написа:

Ами и аз това исках, но не стана точно така :) Темата така и така доста се измести от заглавието. Аз снощи си закачих колата, да правя тестове и установявам, че дебитомера май е тотал щета. Макс прави 117 единици, а и турбото снощи не искаше да надува баш както онзи ден. И на буустметъра и на ваг ком, не прави 1,2 точно. Пазя си предишния лог от май месец и там се държи по-добре. Тогава макс е показвала 1980 реално налягане, а снощи макс правеше 1890 на горе долу същите обороти (около 4100). Колко им се вадеше на тия цифрички, за да се сметне реалния надув? 700-800 или повече? Интересно е, че исканото и реалното винаги се разминават, но според Богомил, така си бил направен чипа. Прилагам стария и новия лог, да си кажете мнението. Само на 2-ри 115-ти канал са правени, на 2-ра и на 3-та. Първия файл е стария, втория е от снощи. И на двата дебиломера е много зле.

LOG-01-115-002-xxx.xlsx

LOG-01-002-115-xxx (1).xlsx

http://m.foreca.com/Bulgaria/Sofia--Capital/Sofia

 

Днес атмосферното налягане в софия е 1015 hpa, тоест от твоята стойност би трябвало да извадиш горенаписаната, за да получиш стойността на буста. Вчера обаче може да е било примерно 940 - не е константна величина. Най-често варира 940-980. Дебитомера е за смяна май и 145 ми се струва малко, аз 131-133 давах сток на газ. След ремапа още не е закачена, но и това ще стане.

 

След почти 4 месеца, все още нямам повод за недоволство от Богомил, но моят автомобил даде заводски данни - 161кс и 225 НМ при първоначалното замерване. Дали пък това не е разковничето  за да си доволен от чипа? Графиките са в темата за Адлер. 192 кс и 302 НМ са постигнати на 0.95 бара, пиква до 1.1.

Според мен е редно някой от недоволните дали в тази или в другата тема да предостави такава информация - сток параметри от дино, с оглед формиране на още по-обективен характер на дискусията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, robobug написа:

Повод за недоволство ще имаш, когато сравниш с друг чип.

Каква е причината да пиква до 1.1? Някакъв проблем ли имаш?

 

Винаги готов, колегата Косьо също беше изявил желание за сверка с по -грамотно ремапнато 1.8т. Дано се намери такова за да разсее или потвърди съмненията, че е абстрактно понятие.

 

И сток имаше една десета разлика, гледам че и по английските форуми дават таквизи дивиейшъни само, че там е в пси не в бара. Аз литература по този въпрос не намерих, бях пуснал и тема преди по въпроса. Мишо мултитроника каза че БФБ трябва да пиква на 0.7 а да държи 0.6 сток. Сток повече от 0.72 не съм виждал иначе 0.6 - 0.62 си държеше и буста винаги си вървеше с искания. Н75 и див. са сменени с оригинални. Мисфайъри, бедни смеси, богати смеси и секви такива до ден днешен са мираж. Па умна е ужким...ся ако има проблем да си каже, зорлем ли да го търся. След чипа е закачена само веднъж на вагком - по време на донастройката на газ и хората само ми потвърдиха че имам 0.95 на 2700/800 оборота на 4та и 5та скорост и че почти не са били нужни донастройки освен във високите. Разлика между горивата не усещам, разхода е добре. Фактологията не сочи към проблем.

Предпоставка за проблем ли е според теб една десета разлика в буста при пикване? Ако да, каква тогава е същността на термина пикване, а каква е референтната му непровокирана от проблем стойност: половин десета, 10, 20, 30mbar? Обосновка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш мога да те пратя на един колега да си ги мерите. Той е с е46 3.0 бензин с генерация, друга скоростна кутия и чип - към 250 коня е.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, vaskoni said:

И сток имаше една десета разлика, гледам че и по английските форуми дават таквизи дивиейшъни само, че там е в пси не в бара. Аз литература по този въпрос не намерих, бях пуснал и тема преди по въпроса. Мишо мултитроника каза че БФБ трябва да пиква на 0.7 а да държи 0.6 сток. Сток повече от 0.72 не съм виждал иначе 0.6 - 0.62 си държеше и буста винаги си вървеше с искания. Н75 и див. са сменени с оригинални. Мисфайъри, бедни смеси, богати смеси и секви такива до ден днешен са мираж. Па умна е ужким...ся ако има проблем да си каже, зорлем ли да го търся. След чипа е закачена само веднъж на вагком - по време на донастройката на газ и хората само ми потвърдиха че имам 0.95 на 2700/800 оборота на 4та и 5та скорост и че почти не са били нужни донастройки освен във високите. Разлика между горивата не усещам, разхода е добре. Фактологията не сочи към проблем.

Предпоставка за проблем ли е според теб една десета разлика в буста при пикване? Ако да, каква тогава е същността на термина пикване, а каква е референтната му непровокирана от проблем стойност: половин десета, 10, 20, 30mbar? Обосновка?

Спри да пишеш глупости и кажи какво ти обясниха, за да ти оставят колата под един бар?

Ще ти се "разлети" турбината, съединителя, двигателя? Какво точно ти казаха?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
15 hours ago, robobug said:

Не си взимай БОШ.

За твоята кола оригиналният, нерециклиран дебитомер е евтин. БОШ-а е работеща алтернатива за АЕБ.

По рама ги купувам нещата, а там излиза БОШ. Късно вече. Новият е при мен и е с 1 година гаранция. Довечера го монтирам и дано видя, това което трябва :D Колко пари е оригиналния? Аз съм го взел за 140 лв този.

 

BTW питах в TST за нов ремап, показах графиката на човека и той общо взето ми обясни, че на сток сетъп нямало да стане много по-различно, ако ми я пипне той. Каза, че ако сложа друго турбо, дюзи и помпа, тогава имало смисъл :)

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, kosio85 написа:

По рама ги купувам нещата, а там излиза БОШ....

Няма да имаш проблеми. Излизат два номера, като единия е Bosch eXchange и е с по-ниска цена. 

преди 9 минути, kosio85 написа:

.... на сток сетъп нямало да стане много по-различно. Каза, че ако сложа друго турбо, дюзи и помпа, тогава имало смисъл..

Това отдавна ми стана пределно ясно .... Ще почвам да играя "Национална лотария" дано се падне нещо. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

:D Ето с такъв номер излезе:  BOSCH 0 280 218 063. Мисля, че и за BFB дават същия. На моя не пише eXchange никъде :)

8 hours ago, vaskoni said:

 

Винаги готов, колегата Косьо също беше изявил желание за сверка с по -грамотно ремапнато 1.8т. Дано се намери такова за да разсее или потвърди съмненията, че е абстрактно понятие.

 

 

Само да я вкарам в час с дебитомера и да се оживи малко, и тогава може :D

А имам въпрос към по-разбиращите. Защо исканото и реалното налягане при мен се различават доволно, и това да е нормално, както ми каза човека от Адлер?

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна ,че да искара 192кс само със Софт едно 1.8т си е чудо.

Да иде колегата в Хед да го приземят малко или колата не е Сток 150кс?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че конете са малко преувеличени, но пък нали уж по формулата за показанията на дебитомера, трябва да са вярни. Демек, ако дебитомера при колегите прави 150+ единици, значи би трябвало да е 192 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен сток искара 152кс и 220нм само със 029-ка.

После след чип-а даже на първия рън искара 200кс, ама Богомил вика ''няма да ти я принтвам тая графика, че във форума ще ти кажат че е невъзможно '' :D

Според мен резултатите се манипулират, няма логика при 196кс. дебитомера да прави 148 единици, дори и формулата да е ориентировачна..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...