kostaIliev Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 (Редактирано) On 9/17/2016 at 9:45 PM, Gravito said: Най-вероятно найстина е помпата тоя бушон не може да гори така . А на колегата с клапана едно голямо браво,преди да преправяш нещо трябва да се замислиш,че тая кола са я правили 300 човека дето единият разбира повече от нас взети заедно .Щом се налага побългаряване, тел ,връв значи най-вероятно има и още нещо. Аз моята кола съм си я оправил и пали от четвърт. Мен не ме мисли. Купи си нова кола от магазина - там няма преправяно. Аз това "още нещо" го знам - помпата има клапан вътре които се е скапал, ама защо да я сменям с китайско менте ? Защото оригинална помпа надали някой тука ще сложи на ADR. Айде и умната. Редактирано 21 Февруари 2017 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Свалих моята бобина, беше пукната на две места, смених я с работеща(не нова), но без забелешки. Кабели и лули са нови, но пак не пали, когато е студена. Темперстурния датчик излизаше на диагностика - сменен е с нов, но и от него не е. Останаха свещите не сменени и като грешка излизаше ламбда сонда постоянно, може ли да е от нея, тя участва ли при паленето? Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 На студено ламбдата не играе роля. Да нямаш прекъснат кабел от температурния датчик? Показва ли ти вярна температура на студено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Ще огледам за прекъснат кабел, а за вярната температура на студено как трябва да се провери? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Колега,а дали не ти пълни всмулкателния колектор с газ цяла вечер и сутринта да не иска да пали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Ами според мен не, защото вчера откачих и спрях газта и тази сутрин пак беше така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 За да си сигурен, че не е от газта, трябва докато работи на газ да затвориш крана от бутилката и да изчакаш да угасне двигателя заради липса на гориво. Така ще се изразходи газта в тръбата и в самия изпарител. След това караш известно време само на бензин и на другия ден гледаш дали ще запали по-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 (Редактирано) Така направих колега, само след като изгасна запалих на бензин и работи на място, не съм я карал. Редактирано 24 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Тримовете на 8-ми канал какво показват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Преди 3 часа, alexander alexandrov написа: Ще огледам за прекъснат кабел, а за вярната температура на студено как трябва да се провери? Вадиш синия датчик барабар с буксата , без да я откачаш и го топиш в чаша с вряла вода, гледай на таблото ще мръдне ли стрелката на температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Датчика го смених с нов, но когато е студена напълно при въртенето на ключа пали за момент вдига обороти и апдат веднага и гасне, така два три пъти докато не и задържа педала. А при първото запалване, ако и натисна газта все едно се дави и гасне веднага. Имам някакви мисли да не би да е от дросела, но пък няма записана грешка от него. По запалителната система само свещите останаха не сменени.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Ще стигнеш до помпа ама време трябва да мине. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 И това пробвах сутринта , понеже моята работи като дам контакт, давах контакт, изчаквам и така 3 пъти, но отново без резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Преди 1 час, alexander alexandrov написа: .... Имам някакви мисли да не би да е от дросела, но пък няма записана грешка от него. ... Спокойно може да е от него и да не ти записва грешки. Пробввай с ваг ком да направиш адаптация на дросела. Преди 1 час, alexander alexandrov написа: И това пробвах сутринта , понеже моята работи като дам контакт, давах контакт, изчаквам и така 3 пъти, но отново без резултат. Сигурно ли е това? Чуваш ли я колко време работи след като дадеш контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 (Редактирано) преди 15 минути, Shubert написа: Спокойно може да е от него и да не ти записва грешки. Пробввай с ваг ком да направиш адаптация на дросела. Сигурно ли е това? Чуваш ли я колко време работи след като дадеш контакт? Да тази сутрин го пробвах, три пъти дадох контакт, изчаках, върнах и пак. Чува се, когато дам контакт, както обикновено се е чувала, може би 2 секунди. Но винаги се е чувала толкова, понеже винаги съм я слушал, когато паля. А за дросела си мисля, понеже последните дни, когато беше много студено на газ на празен ход при загряла кола държеше високи обороти 1300-400, а на бензин като я обърна си падаха на 950. Редактирано 23 Февруари 2017 от alexander alexandrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Ми не е добре. Не трябва да има такава голяма разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 (Редактирано) Разлика в оборотите ли имаш предвид? Редактирано 24 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpets Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Имах абсолютно същия проблем. Оказа се бензиновия регулатор на налягането. Като го откачиш не трябва да прокапе бензин от него. Смених го и всичко заспа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 И аз съм с ADR но моята помпа работи само докато върти стартера. Защо твоята върти още на контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Има такива, които работят със стартера, има и при даване на контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Преди 12 часа, alexander alexandrov написа: Разлика в оборотите ли имаш предвид? Да. Не трябва да имаш такава разлика при смяна на горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Преди 11 часа, batpets написа: Имах абсолютно същия проблем. Оказа се бензиновия регулатор на налягането. Като го откачиш не трябва да прокапе бензин от него. Смених го и всичко заспа Това не е лоша идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 (Редактирано) Ще го пробвам, но ако е от него, както пробвах с даване на контакт, изчакване няколко пъти не би ли трябвало да запали? Редактирано 24 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 (Редактирано) Не защото ще се дави двигателя от допълнителния бензин, който изтича във всмукателните колектори заради пробитата мембрана на бензиновия регулатор на налягането. Просто извади вауумното маркуче на бензиновия регулатор на налягането и виж дали има бензин в него - ако има значи е пробил и е за смяна. Редактирано 24 Февруари 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Мерси, ще го проверя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване