Jump to content

Зимата иде! Какви гуми да изберем? Помагайте


Recommended Posts

1 minute ago, SpeedyMan said:

След 3 сезона и над 35000 км имага 8 мм грайфер и излгеждаха като нови

Това добре ли е според теб и какво ти говори за гумата?

 

Иначе то и Bridgestone се води премиум, ама нямат много фенове в последно време.

Никога не съм харесвал Бриджстоун и лично за мен не ги слагам към премиум гумите, пак казвам Лично ЗА МЕН. Че са ше наскочат разни фенове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 252
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мен пък марката подчертавам гуми много не ме интересе,ако трябва съм честен.

Интересува ме да спира прилично в зимни или летни,сухи или влажни условия.

Да е проходима в нормални терени откъдето трябва да мине лек автомобил.

Да издържа на всекидневно появяващите се дупки по маршрута,който минавам.

 

Когато карах с 15,16 цола съм купувал Континентал,за зима и за лято.

Сега и на двете коли купих чисто нов НЕКСЕН и зимен и летен и за момента разлика и притеснения със топ марките не съм усетил.

Не виждам защо на Ауди-то ми,което е 10+ години трябва да дам 350лв./1бр. за Континентал срещу 135лв./1бр. за Нексен,който за момента не усещам да е по-зле във никакви условия.

 

Както казаха по БТВ новините преди малко: "Хората нямат пари,Аз се радвам,че съм си купил и карам с чисто нови гуми"

 

По отношение на тестовете дето гледате - не може да има никакво сравнение с нас тука защото - лично мое мнение е че:

- Качеството на немския Континентал няма нищо общо с Румънски,Португалски,Чешки или там където е

- Там пътищата се подържатт и вероятността да ти се наложи да ползвуваш пълните тестови качества на гумата са минимални и ако се наложат да се използват ще са 100% ефективни.

А тука на нашия асфалт,бетон,дупки,чакъл и бог знае още от кво са тия пътища направени (магистрали и първокласни визирам) кво ... никога тази гума няма да се представи така както там където я тестват и показват.

- Никой не може да ми гарантира,че Континентала от 350лв. ще издържи повече,на дупките от Нексена,разбирай поява на жабка-балон или цяло срязване.

 

И още и още може си говориме - но както казваш - това е мое виждане и мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента не усещаш и е нормално да е така, ще се радвам да споделиш впечатления на втората или още по-добре на 3-тата зима с тези гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така правя колега, много рядко задържам до 4 сезона с една гума, поради факта, че дори и да има грайфер (нещо за което според някои е критериЙ) самия каучук вече не е същия. Въпреки, че си пазя гумите, както каза колегата по-горе с което съм съгласен пътищата са ни под всякаква критика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NEXEN N`Fera SU4 XL за B5-цата на времето.приятел взе SU1

Сега за тази ще са пак или SU4 или SU1 когато дойде времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, MAPTO7007 написа:

 

- Качеството на немския Континентал няма нищо общо с Румънски,Португалски,Чешки или там където е.

Аз съм на същото мнение.

Сравнявал съм ги и бих сложил само немски/френски. Естествено дистрибуторите ще изкарат от 10 кладенеца вода, че са същите ама няма как да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два сезона,около 8000 километра.

Продадох ги за 3-ти сезон и човека също каза,че е доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Continental 850 при мен и при познати след 3-тата година бяха камИк и не вършиха никаква работа. Ако ще се въртят гуми на 3 години е ок, но при това положение спокойно може да се дадат 100лв на гума, вместо 300, щото и тая от 300 закоравява в тоя период. Аз отпред съм с GoodYear UG9 втори сезон, и протектора се смачква приятно, като го натисна. Отзад обаче дотъркалям Conti 850, които на някои завои си пързалят задницата като на лед и това ще им е последен 4-ти сезон.

За другата кола, взех новият модел на Gislaved EuroFrost 6 от тази година за под 100лв в размер 205/55/16 и за момента съм впечатлен от гумата от тишина, спиране и завои на суха и мокра настилка. Още не съм ги пробвал на сериозен сняг, но изглежда ще се справят и там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/18/2017 at 8:10 AM, MAPTO7007 said:

Два сезона,около 8000 километра.

Продадох ги за 3-ти сезон и човека също каза,че е доволен.

На два сезона ако не съм им навъртял 20-25 k km. все едно че съм ходил само на кафе с нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, baha said:

Continental 850 при мен и при познати след 3-тата година бяха камИк и не вършиха никаква работа. Ако ще се въртят гуми на 3 години е ок, но при това положение спокойно може да се дадат 100лв на гума, вместо 300, щото и тая от 300 закоравява в тоя период. Аз отпред съм с GoodYear UG9 втори сезон, и протектора се смачква приятно, като го натисна. Отзад обаче дотъркалям Conti 850, които на някои завои си пързалят задницата като на лед и това ще им е последен 4-ти сезон.

За другата кола, взех новият модел на Gislaved EuroFrost 6 от тази година за под 100лв в размер 205/55/16 и за момента съм впечатлен от гумата от тишина, спиране и завои на суха и мокра настилка. Още не съм ги пробвал на сериозен сняг, но изглежда ще се справят и там.

1. Еуро Фрост 5 на влажно има проблеми със сцеплението. Така или иначе е добре че са оправили 6-цата.

2. Гиславед си е марка на Континентал,така че пак си си купил един вид континентал. Не знам защо  са ти се вкочанясали така, но може и да си ги карал в топло време и за това.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че са на континентал и се надявам да продължат линията на добрата зимна гума на шведите и както се вижда в 6- тицата, има нотка на континенталска шарка. Норд фрост, които се карат основно от руснаците и скандинавците е в топ 3 на гумите, които те избират за техните ширини.

 

Относно континенталите, не съм ги карал на топло (обикновено сменям най- късно началото на април, когат прогнозите изключват студ и сняг) и подобна констатация чувам и от хора покрай мен. От GoodYear винаги съм оставал доволен поне 4 сезона.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/17/2017 at 7:22 PM, MAPTO7007 said:

- Качеството на немския Континентал няма нищо общо с Румънски,Португалски,Чешки или там където е

Загледах сега Континенталките на джипката и са Чешки. Ще трябва да ги хвърлям! :)

По същата логика предлагам всички, които имат Аудита и не са произведени в Германия - дружно към Надин!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми щом сравняваш производството на автомобилни гуми със производството на автомобили - добре хвърляйте ги. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото нямат нищо общо.

Там където може да бъде занижено качеството си се занижава без да им мигне окото.

 

п.п Изтрил съм го - само мир да има,купувайте и карайте каквото ви е според джоба и разбиранията.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, MAPTO7007 said:

Защото нямат нищо общо.

Там където може да бъде занижено качеството си се занижава без да им мигне окото.

 

п.п Изтрил съм го - само мир да има,купувайте и карайте каквото ви е според джоба и разбиранията.

Подобно твърдение е меко казано без никаква логика. Сигурно почти не е останала голяма фирма, която да не произвежда някъде където работната ръка е по-евтина и има по-ниски логистични разходи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, MAPTO7007 said:

Защото нямат нищо общо.

Там където може да бъде занижено качеството си се занижава без да им мигне окото.

 

п.п Изтрил съм го - само мир да има,купувайте и карайте каквото ви е според джоба и разбиранията.

Виж сега баце, чехите са много добри и старателни. Ако видя нещо направено в Чехия го купувам без да се съмнявам, камоли Континентал. Наскоро бях в Млада Болеслав в заводите на Шкода и ми хареса колко са стриктни.

Просто чехите се стараят, а немците не са ги оставили без контрол на качеството, който контрол те са го измислили.

 

В момента автоиндустрията е доста объркана, дори японците имат големи скандали с качеството, всички знаете за Takata, преди 2 месеца имаше нов скандал с Kobe Industries... след това с няколко подфирми на Митсубиши, които доставят.. Инспекторите по качество на SUBARU били неквалифицирани... така, че държавата на производство не значи почти нищо вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
На 23.10.2016 г. at 10:45, Krasi.Martinov написа:

Пълен боклук са, другата година ще са твърди и ще искат по 200гр тежести. За сметка на това са шумни и борда е мек за завои с висока скорост по магистрала. Това е едносезонна гума за служебна кола която се кара градско и навърта 50хил зимата и я изхвърляш.

За 3ти сезон слагам Westlake-a и потвърждавам, че са все така меки и нямат нужда от толкова баланс. Имам около 30 000 км с тях (по 15000 на сезон). Отново бих купил такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече видях на живо Мишелин Алпин 6 е това ще е гумата за мен тази зима уникална шарка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, petarbg7 said:

Чета доста недоволни мнения от континентал

В каква посока? Гумите са перфектни като сцепление, шум, комфорт. Недостижими.

Като реакция са по-лигави от примерно Дънлоп....но аз правя този компромис в името на комфорта. С по-меки бордове са от Дънлоп, Goodyear (това не знам как се пише на български), Бриджстоун....но аз за над 300к км с континентали имам един балон, получен с А6-ца при удар с изрязан асвалт с над 60км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...