Jump to content

Зимата иде! Какви гуми да изберем? Помагайте


Recommended Posts

По-скоро трябва да спирам да пиша за тях,щото така по-вероятно е да им вдигнат цената от колкото да ми подарят... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 252
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ще заложа на шведите Gislaved с новия модел EuroFrost 6 за малкия CL. Така или иначе са под Conti шапка. Тая седмица ще ги монтирам и ще кажа как са, пък като падне снега пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз последните години един не съм чул да е похвалил Гиславед къде намери да се закопаеш с тях не ми е ясно. При условие че най-добрата бюджетна шарка е Сава Ескимо С3.....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е точно обратното. Точно последните години за снежна настилка чувам само добри отзиви за новозакупени EuroFrost 5. Имам и познати с NordFrost, който са супер доволни от гумата, но трябва да си я внесеш. Шарката на EuroFrost 6 (2017), ми харесва и си личи че Continental имат пръст в нея. Предвид 5- 6к км годишен пробег на колата, не виждам смисъл да се влага в премиуми. Нова зимна гума, така или иначе изкарва 4- 5 сезона с такова каране и правилно съхранение. За Sava- та знам, че се харчи стабилно на сух асвалт, а и след 2-рия сезон рЕзко вкоравява, както и Dayton.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За  EuroFrost 5 не е закопаване  15/65/195  на Б4 четвърта година се търкалят, това лято  август и септември бяха предни и си останаха тихи за зимни гуми. Същото не мога да кажа за  Sava , трета зима започват, в момента предни ,но станаха много шумни. Не ми е останало време  да ги завъртя.

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, baha said:

При мен е точно обратното. Точно последните години за снежна настилка чувам само добри отзиви за новозакупени EuroFrost 5. Имам и познати с NordFrost, който са супер доволни от гумата, но трябва да си я внесеш. Шарката на EuroFrost 6 (2017), ми харесва и си личи че Continental имат пръст в нея. Предвид 5- 6к км годишен пробег на колата, не виждам смисъл да се влага в премиуми. Нова зимна гума, така или иначе изкарва 4- 5 сезона с такова каране и правилно съхранение. За Sava- та знам, че се харчи стабилно на сух асвалт, а и след 2-рия сезон рЕзко вкоравява, както и Dayton.

 

имам 4 Сави дето се карат 3 зими и две лета (просто леко никой не искаше да ги сменя с летните) и не съм забелязал вдървяване или ускорено износване. Гиславед за мен са Норд Фрост 3, това е истинската зимна гума но те се отказаха от нея и тази шарка я правят сега разни noname китайци.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, PESHO OT MARS said:

 

имам 4 Сави дето се карат 3 зими и две лета (просто леко никой не искаше да ги сменя с летните) и не съм забелязал вдървяване или ускорено износване. Гиславед за мен са Норд Фрост 3, това е истинската зимна гума но те се отказаха от нея и тази шарка я правят сега разни noname китайци.

Nord Frost 3 беше брутално добра гума, жалко че вече я няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи впечатления от гумата Gislaved EuroFrost 6, след днешно крузване. Гумите са адски безшумни в купето. На Аудито, GY Ultra Grip 9, са в пъти по- шумни от Gislaved-ите. Мек каучук и готина шарка. Стоят стабилно в този размер 205/55/16 и при завои с по- високи скорости. За сега съм изненадан от гумата и чакам основния тест на отъпкан и пресен сняг.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колата на жена ми тая взима взехме от тези гуми препоръчаха ни ги http://jijo.bg/guma-bfgoodrich-235-45r17-94h-winter-g-force2.html , за моята още не съм решил предната зима изкарах с Дънлоп може пак да поръчам от тях :)  Какво мислите, момчета ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3.11.2017 г. at 10:24 PM, baha said:

Първи впечатления от гумата Gislaved EuroFrost 6, след днешно крузване. Гумите са адски безшумни в купето. На Аудито, GY Ultra Grip 9, са в пъти по- шумни от Gislaved-ите. Мек каучук и готина шарка. Стоят стабилно в този размер 205/55/16 и при завои с по- високи скорости. За сега съм изненадан от гумата и чакам основния тест на отъпкан и пресен сняг.

Аз съм доволен от 5цата, единствено на влажен лигав асфалт нямат добро сцепление. Пиши как е 6цата при такива условия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Gislaved отдавна са изнесли производството от Швеция, само марката е останала. Бяха добри, в момента не стават.

 

Едната кла обух с Conti TS 830P, за другата отново заложих на Nokian Winter DR3.

Мисля, че най-добрия бюджетен вариант е BF Goodridge.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То май GOODRICH = KLEBER в лагера на Michelin.

 

В другия лагер: Семперит и Гиславед имат нови модели, за семперита съм сигурен, че е доста близо до Континентала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимния Гудрич се прави в Румъния.За цената си биват.И държат на дупките.

Моя който търкалях и бях доволен беше правен в UK.

Сега съм със семперит. Добри отзиви съм чувал ама ще видиме като падне сняг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различните размери се правят на различни места.235/45R17 е правен в северната ни съседка.Завода е нов,на Мишелин.

Зимата драпат,може да е заради двойното.Няма проблеми и в по-дълбок пресен сняг.После трактор.:hilezh:

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, Chitatelia said:

 

Моя който търкалях и бях доволен беше правен в UK.

Сега съм със семперит. Добри отзиви съм чувал ама ще видиме като падне сняг.

Ако си взел Speed-Grip ще си доволен, ако си взел Master-Grip - те не са толкоз добри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време, когато гумите бяха с високи цени, а дискусиите за нови гуми се свеждаха до Дебица и Сава в гумаджийниците най-често имаше запазени Семперит-и. На практика нови.

Хората ги изхвърляха след един сезон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да купувам посред зима зимни гуми в размер 205/55/16 както си е заводския размер. Заговорих се с 2-ма,3-ма гумаджиЙ и двама търговци, просто за да сондирам мнения. Всичките се изказаха доста отрицателно относно Континентала - кривят се, много мек каучук и слаби ламели.Има случай на пръсната гума купена нова преди месец. Говоря само и единствено за зимни гуми. На база техните мнения Контито полека лека ми отива към дъното на класацията. От така наречения премиум остават само Гуд Иър УГ9, Дънлоп забравих му модела и Пирели Цинтурато. Гледах тези трите и средната им цена е около 160 лева на брой, обаче показателите на мокро и на трите са клас Це, което за мен е супер зле, шума отделно около и 71-72 децибела. И не щеш ли ми се набива на очи Нокиан ви ар ди 4, клас на мокро А, 69 децибела - това за зимна гума. Започвам втори сезон на вечната здрава с 4 броя чисто нови купувани ви ар ди 4 и за момента съм супер доволен, но е много рано за окончателно мнение. Има ли някой карал с ви ар ди 4 на Нокиан в размер 205/55/16? Единствено ме притеснява след първия или втория сезон да се втвърдят и да станат на пластмаси, както стана с Клебер крис алп ейч пи 2 - супер гума в първия сезон и после яката пластмаса. Цената не ми е критерии, защото Нокиан-а са по евтини с около 15 лева спрямо УГ9 например.

Дилемата е Дънлоп Уинтър Спорт 5 или Нокиан ви ар ди 4?

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...