NITRO1 Публикувано 17 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 1 minute ago, SpeedyMan said: След 3 сезона и над 35000 км имага 8 мм грайфер и излгеждаха като нови Това добре ли е според теб и какво ти говори за гумата? Иначе то и Bridgestone се води премиум, ама нямат много фенове в последно време. Никога не съм харесвал Бриджстоун и лично за мен не ги слагам към премиум гумите, пак казвам Лично ЗА МЕН. Че са ше наскочат разни фенове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 Мен пък марката подчертавам гуми много не ме интересе,ако трябва съм честен. Интересува ме да спира прилично в зимни или летни,сухи или влажни условия. Да е проходима в нормални терени откъдето трябва да мине лек автомобил. Да издържа на всекидневно появяващите се дупки по маршрута,който минавам. Когато карах с 15,16 цола съм купувал Континентал,за зима и за лято. Сега и на двете коли купих чисто нов НЕКСЕН и зимен и летен и за момента разлика и притеснения със топ марките не съм усетил. Не виждам защо на Ауди-то ми,което е 10+ години трябва да дам 350лв./1бр. за Континентал срещу 135лв./1бр. за Нексен,който за момента не усещам да е по-зле във никакви условия. Както казаха по БТВ новините преди малко: "Хората нямат пари,Аз се радвам,че съм си купил и карам с чисто нови гуми" По отношение на тестовете дето гледате - не може да има никакво сравнение с нас тука защото - лично мое мнение е че: - Качеството на немския Континентал няма нищо общо с Румънски,Португалски,Чешки или там където е - Там пътищата се подържатт и вероятността да ти се наложи да ползвуваш пълните тестови качества на гумата са минимални и ако се наложат да се използват ще са 100% ефективни. А тука на нашия асфалт,бетон,дупки,чакъл и бог знае още от кво са тия пътища направени (магистрали и първокласни визирам) кво ... никога тази гума няма да се представи така както там където я тестват и показват. - Никой не може да ми гарантира,че Континентала от 350лв. ще издържи повече,на дупките от Нексена,разбирай поява на жабка-балон или цяло срязване. И още и още може си говориме - но както казваш - това е мое виждане и мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 17 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 За момента не усещаш и е нормално да е така, ще се радвам да споделиш впечатления на втората или още по-добре на 3-тата зима с тези гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 17 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 Точно,кратко и ясно. Сменяй през 3 години,пък нека да е Нексен,Фулда или Бриджстоун. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 17 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 Аз така правя колега, много рядко задържам до 4 сезона с една гума, поради факта, че дори и да има грайфер (нещо за което според някои е критериЙ) самия каучук вече не е същия. Въпреки, че си пазя гумите, както каза колегата по-горе с което съм съгласен пътищата са ни под всякаква критика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 17 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 Преди 3 часа, MAPTO7007 написа: НЕКСЕН и зимен и летен Кой модел от летните взе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 NEXEN N`Fera SU4 XL за B5-цата на времето.приятел взе SU1 Сега за тази ще са пак или SU4 или SU1 когато дойде времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 17 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 Карал ли си ги повече от един сезон? Питам щото и аз мисля да ги пробвам на пролет в размер 235 45 17 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 17 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 Преди 4 часа, MAPTO7007 написа: - Качеството на немския Континентал няма нищо общо с Румънски,Португалски,Чешки или там където е. Аз съм на същото мнение. Сравнявал съм ги и бих сложил само немски/френски. Естествено дистрибуторите ще изкарат от 10 кладенеца вода, че са същите ама няма как да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 Два сезона,около 8000 километра. Продадох ги за 3-ти сезон и човека също каза,че е доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 Continental 850 при мен и при познати след 3-тата година бяха камИк и не вършиха никаква работа. Ако ще се въртят гуми на 3 години е ок, но при това положение спокойно може да се дадат 100лв на гума, вместо 300, щото и тая от 300 закоравява в тоя период. Аз отпред съм с GoodYear UG9 втори сезон, и протектора се смачква приятно, като го натисна. Отзад обаче дотъркалям Conti 850, които на някои завои си пързалят задницата като на лед и това ще им е последен 4-ти сезон. За другата кола, взех новият модел на Gislaved EuroFrost 6 от тази година за под 100лв в размер 205/55/16 и за момента съм впечатлен от гумата от тишина, спиране и завои на суха и мокра настилка. Още не съм ги пробвал на сериозен сняг, но изглежда ще се справят и там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 On 12/18/2017 at 8:10 AM, MAPTO7007 said: Два сезона,около 8000 километра. Продадох ги за 3-ти сезон и човека също каза,че е доволен. На два сезона ако не съм им навъртял 20-25 k km. все едно че съм ходил само на кафе с нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 18 hours ago, baha said: Continental 850 при мен и при познати след 3-тата година бяха камИк и не вършиха никаква работа. Ако ще се въртят гуми на 3 години е ок, но при това положение спокойно може да се дадат 100лв на гума, вместо 300, щото и тая от 300 закоравява в тоя период. Аз отпред съм с GoodYear UG9 втори сезон, и протектора се смачква приятно, като го натисна. Отзад обаче дотъркалям Conti 850, които на някои завои си пързалят задницата като на лед и това ще им е последен 4-ти сезон. За другата кола, взех новият модел на Gislaved EuroFrost 6 от тази година за под 100лв в размер 205/55/16 и за момента съм впечатлен от гумата от тишина, спиране и завои на суха и мокра настилка. Още не съм ги пробвал на сериозен сняг, но изглежда ще се справят и там. 1. Еуро Фрост 5 на влажно има проблеми със сцеплението. Така или иначе е добре че са оправили 6-цата. 2. Гиславед си е марка на Континентал,така че пак си си купил един вид континентал. Не знам защо са ти се вкочанясали така, но може и да си ги карал в топло време и за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 (Редактирано) Знам, че са на континентал и се надявам да продължат линията на добрата зимна гума на шведите и както се вижда в 6- тицата, има нотка на континенталска шарка. Норд фрост, които се карат основно от руснаците и скандинавците е в топ 3 на гумите, които те избират за техните ширини. Относно континенталите, не съм ги карал на топло (обикновено сменям най- късно началото на април, когат прогнозите изключват студ и сняг) и подобна констатация чувам и от хора покрай мен. От GoodYear винаги съм оставал доволен поне 4 сезона. Редактирано 19 Декември 2017 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 On 12/17/2017 at 7:22 PM, MAPTO7007 said: - Качеството на немския Континентал няма нищо общо с Румънски,Португалски,Чешки или там където е Загледах сега Континенталките на джипката и са Чешки. Ще трябва да ги хвърлям! По същата логика предлагам всички, които имат Аудита и не са произведени в Германия - дружно към Надин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Еми щом сравняваш производството на автомобилни гуми със производството на автомобили - добре хвърляйте ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Що да не ги сравнява? Ползват се едни и същи стандарти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 (Редактирано) Защото нямат нищо общо. Там където може да бъде занижено качеството си се занижава без да им мигне окото. п.п Изтрил съм го - само мир да има,купувайте и карайте каквото ви е според джоба и разбиранията. Редактирано 20 Декември 2017 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 1 hour ago, MAPTO7007 said: Защото нямат нищо общо. Там където може да бъде занижено качеството си се занижава без да им мигне окото. п.п Изтрил съм го - само мир да има,купувайте и карайте каквото ви е според джоба и разбиранията. Подобно твърдение е меко казано без никаква логика. Сигурно почти не е останала голяма фирма, която да не произвежда някъде където работната ръка е по-евтина и има по-ниски логистични разходи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 7 hours ago, MAPTO7007 said: Защото нямат нищо общо. Там където може да бъде занижено качеството си се занижава без да им мигне окото. п.п Изтрил съм го - само мир да има,купувайте и карайте каквото ви е според джоба и разбиранията. Виж сега баце, чехите са много добри и старателни. Ако видя нещо направено в Чехия го купувам без да се съмнявам, камоли Континентал. Наскоро бях в Млада Болеслав в заводите на Шкода и ми хареса колко са стриктни. Просто чехите се стараят, а немците не са ги оставили без контрол на качеството, който контрол те са го измислили. В момента автоиндустрията е доста объркана, дори японците имат големи скандали с качеството, всички знаете за Takata, преди 2 месеца имаше нов скандал с Kobe Industries... след това с няколко подфирми на Митсубиши, които доставят.. Инспекторите по качество на SUBARU били неквалифицирани... така, че държавата на производство не значи почти нищо вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 На 23.10.2016 г. at 10:45, Krasi.Martinov написа: Пълен боклук са, другата година ще са твърди и ще искат по 200гр тежести. За сметка на това са шумни и борда е мек за завои с висока скорост по магистрала. Това е едносезонна гума за служебна кола която се кара градско и навърта 50хил зимата и я изхвърляш. За 3ти сезон слагам Westlake-a и потвърждавам, че са все така меки и нямат нужда от толкова баланс. Имам около 30 000 км с тях (по 15000 на сезон). Отново бих купил такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Вече видях на живо Мишелин Алпин 6 е това ще е гумата за мен тази зима уникална шарка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 23 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2018 От тук колега, коректни са: http://gumite.eu/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 26 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2018 Идеални са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2018 Just now, petarbg7 said: Чета доста недоволни мнения от континентал В каква посока? Гумите са перфектни като сцепление, шум, комфорт. Недостижими. Като реакция са по-лигави от примерно Дънлоп....но аз правя този компромис в името на комфорта. С по-меки бордове са от Дънлоп, Goodyear (това не знам как се пише на български), Бриджстоун....но аз за над 300к км с континентали имам един балон, получен с А6-ца при удар с изрязан асвалт с над 60км/ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване