Jump to content

Избор на Ауди А6


Recommended Posts

Бюджета е ограничен до 4500 лв. Търси се комби, бензин, ръчни скорости. 

 

Гледах следните обяви:  

http://www.cars.bg/c1879943

Това изглежда добре( прекалено лъснато, пастирано, боядисвано)

 

http://www.cars.bg/c1846673

Това е малко над бюджета 

 

http://www.cars.bg/c1880967

Това е с газова уредба, гледам малко разхвърляно монтирана без  пласмасите по мотора. 

 

http://www.cars.bg/c1872290 

 

http://www.cars.bg/c1827493

 

Това са ми наблюденията в тоя ценови диапазон.

 

Ако някой знае нещо за въпросните коли  или е от същото място да хвърли по един поглед.

Ако някой знае някоя друга да пише.

Приемам всяакакви съвети относно колите. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А то ми се вижда  добро и на мен ,  само ме озадачи цвета на антифриза, не се вижда да е червен иначе казанчето изглежда  чисто. Как стои въпроса с тея аудита от Австрия Германия и ръждата по купето и окачването, защото масово колите от там са понатръпнали ако не купето то металните части по окачването.

Редактирано от lampamp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по принцип покритието на Ауди е здраво против гниене,за предпочитане относно изгниване и ръжда е колата да е внос от Италия.Австрийския внос е най зле,от Германия там също се третират здраво пътищата с химия,но не са такива големи пораженията.Принципно както и да го погледнеш все пак това са вече 18-19 годишни на години от производство коли така,че откъдето и да е вноса не очаквай да е като нова отдолу,все пак всичко се прави и се сменя,ти наблегни в търсенето на максимално запазен визуално и интериорно автмобил със що годе добър мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Дали има добавка в маслото,няма как да се разбере с каране на колата.Всичко е на късмет,това са все пак стари коли които са карани доста и реалните им пробези никак не са малки и се движат в порядъка от350000 км. И доста нагоре.Пич,в чужбина бившите собственици на тези А6 Аудита не са обикновени бачкатори или средностатистически бачкатори,това са хора с кинти,които доста са ги карали тези коли,преди да дойдат тука.Ако не си наясно с модела то по добре си намери човек,който понемалко отбира с някакви познания за модела.Въпреки,че са стари коли,подръжката няма нищо общо със Голф,опел или форд примерно.Така,че бъди внимателен на огледите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подръжката е ясно , за огледите определено не знам всички слаби места на които трябва да се наблегне. 

когато дойде момента за оглед на някоя кола ако се намери колега който е имал досег с тоя модел да хвърли едно рамо

Редактирано от lampamp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ви е мнението за автоматите. поадам на автомати които са по запазени от ръчките. Но някои хора не говорят добре за автоматите им

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че поддръжката на V6 е чувствително по-скъпа. не само заради 2 свещи повече и 2 бобини, а заради натъпканото място в коша. За да смениш Термостат трябва да падне предницата тъй като е под ангренажа. Демек смяна термостат при 1.8Т 10-20лв, при V6 120-150лв труд, щото е V6, нищо че 1.8Т с чип върви колкото или повече.

Също така разхода е по-висок с поне 2-3 литра, Газовата е по-скъпа, ГО е по-скъпо щото е 2.4 а не 1.8Т.

Ако бюджета ти е 4500 за колата, преко сили гледай 1.8Т.

Имай предвид че обслужване от-до на 1.8Т е към 750-800лв а на V6 е 300-400лв повече (антифриз, термосат, водна помпа, маслен, въздушен, горивен, купе филтри, масло, ролки, ремъци, обтегачи. При V6 направо смятай и гарнитури на капаците на клапаните и тапи на разпределителните валове).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност 1.8 е по-евтин за обслужване от шестак:) Ама като започнете с тия хвалби, чипове........ като второкласници. Дори само звука на шестака е достатъчен, за да замълчим при едно сравнение:) А че масово се кара 1.8 е факт......по-евтино е:))))   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако смяната на тея неща не се смята труд а само части,  закупени от колеги с намаление. Не са ми проблем смяната на консумативите,  като труд има условия има инструменти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма снимки отвътре, поне не такива от които да се види добре състоянието на салона. Не знам от къде си, но аз бих се разходил до сф ако търсех комби. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Стражица, Великотърновско. Разходката не е проблем. Просто тея които те грабнат са или автомати или нямат куатро или с други мотори много има и дизели а аз неща такова.

В краен случей може и да не е комби  ако излезе такава по добра от комбитата като състояние.

Редактирано от lampamp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11473927854321381&slink=gj1i5e има ли колеги от тоя ктай които могат да го проверят и тестват това ауди,  защото съм се напарил да ходя далече и да видя нещо плачевно а продавача да обеснява колко хубаво било.  Ще съм благодарен на ващата помощ

Също и тая ако може да я погледне някой от пловдив http://www.cars.bg/c1827493

 била пострадала от градушка и боядисвана на вратите заради ръжда.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега без да отидеш ти лично на място да погледнеш колата и  да я покараш,нямам как да стане някой друг да ти избира колата вместо теб.Нали знаеш за лафа "Око да види Ръка да пипне".Всичко друго на казал,рекъл от друг човек няма как да стане,всеки си има различна преценка за даден автомобил,на един може да не му харесва нещо,друг може пък въобще да не забележи даден проблем.Съвета мие да си ходиш ти на място и да си гледаш и пробваш колите,въпреки че ще получаваш и разочарования,но кола се купува с ходене,обикаляне,гледане и каране.Няма как да стане по друг начин.Тука всеки ще ти дава най различни,преценки и насоки,но в крайна сметка избора си е твой и по добре е да обиколиш и да видиш повече коли,защото така ще отсееш това което не ти хареса и ще си направиш по ясна преценка за това което се предлага на пазара за в момента.Аз на твое място бих постъпил така да ходя и гледам повече и най различни коли докато накрая попаднеш на нещо що годе читаво и в границите на някакъв компромис.Не очаквай,че ще се появи някоя супер запазена и за без пари кола от този модел на Ауди.Както се спомена в темата колите са вече на доста години,километрите не са малко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая втората я бяха коментирали някъде в тоз раздел.По рови се и ще я намериш.Имаше нещо около нея и продавача.Това са стари коли с незнайни километри и подръжка.Според мен човек ако си е подържал автомобила както трябва и колата е читава,за тез пари абсурд да я продаде било тя дизел,бензин,автомат,ръчка,куатро или не.Ако мислиш,че ще я вземеш за 4500 и за една година няма да я платиш минимум на половина дълбоко грешиш.Идеята ми е,че "откак съм я взел само карам" тук няма да се получи.Ако имаш заделени поне още толкова за следващата година я взимай ако ли не по-добре се насочи към по-нисък клас или друга марка.Това е чисто колегиален съвет без никакви нотки на заяждане или лоши чувства от моя страна към теб.Лек ден и успех с покупката!

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гологлавий, т'ва, че ти си налял още две като тая в твоя погром и си си решил, че за под 7-8-10 няма да я дадеш при пазарна цена от 2.5 и то с късмет, не значи, че всички хора с подобни кошове стигат чак толкова далеч с нелогичните решения...
Искам да кажа, че винаги може да излезе читава кола на ниски пари...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах по нагоре това е мое лично мнение и мисля,че коментара ти е абсолютно излишен в момента.Такова чудо като читава кола на ниски пари аз до момента не съм виждал.А всъщност "читава" за различните хора е различно понятие.Искам да кажа,че тука сме събрани да си помагаме кой с каквото може на другия а не да се хапим и мерим ...... Лек ден от мен и успех с намирането на читав автомобил за ниски пари.Всъщност като се замисля по-правилно е малко пари а не ниски пари,но както и да е ......

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, mitaka7717 написа:

 като се замисля по-правилно е малко пари а не ниски пари,но както и да е ......

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

 

А "хапИм" е правилно ли ве, тигре? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората кола беше коментирана наскоро. Пусната е в мобиле.де на 3200 евро. Тоест ако се намери шаран да я види първо там, продавачът ще е така добър да му я "докара" :hilezh:

Това разбира се не казва нищо за автомобила, но говори за търговеца какъв пумяр е :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалната цена на поддържано бензиново комби ц5 (до 2.8) с ГИ е около 6000лв. Както искате го смятайте - те това е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...