Jump to content

Всякакви въпроси за А8 D4


plamen sf

Recommended Posts

Преди 2 часа, CVT написа:

 

Нямам представа и аз за патенцето :D Може да е имала някаква забележка там, иначе по документи няма наводнявания и други проблеми. Това са снимки от преди товарене, тая лепенка я няма на снимките от аукциона. Колата е купена от доказан дилър и се надявам да няма подводни камъни.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Да, не е наводнявана според оригиналния линк: цък!

 

Добра придобивка, мисля че много лесно ще я оправиш.

 

 (Патето е китайска играчка: цък!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Преди 2 часа, CVT написа:

 

Бях тръгнал за S6 или S7, накрая излезе това и се метнах :D Иначе сега разбирам, че в Шумен нямало технотест, а исках да я регистрирам там. Може ли транзитни номера да се слагат на кола без технотест?

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Едно много важно нещо относно Технотеста: провери че правилно са записали еквивалентната евро-категория. След това тя трябва да фигурира във всички документи за да влезе накрая в талона. Не я ли напишат ще си имаш след това доста неприятности.

Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, CVT написа:

 

Да, това е задължително. Колата трябва да отговаря на Евро 5. Четох после за колеги, дето ходят при дилъра за сертификат и смяна на талон след това...

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Траян Атанасов said:

Да, това е задължително. Колата трябва да отговаря на Евро 5. Четох после за колеги, дето ходят при дилъра за сертификат и смяна на талон след това...

Няма после ако не го напишат при технотеста, след това няма как да оправиш еврокатегорията, дори с помощни средства, личен опит.

 

пс Аз бих запазил патето.

Edited by soult@ker
Link to comment
Share on other sites

преди 50 минути, soult@ker написа:

 

Значи трябва да ми го запишат още там. Дали мога да сложа транзитни преди технотеста? Виждал съм американки с транзитни.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

А бе има как, ама трябват фалшификации и принтиране на вече изпринтиран документ с подпис и печат. Също личен опит. 😉

 

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

Да бе, караш си с транзитни докато я регистрираш. Ако не я регистрираш трябва да ходиш до кат за нови транзитни и така всеки месец. Така правят джамбазите, пестят от регистрация и после няма нужда да се минава през нотариус.

1 minute ago, CVT said:

А бе има как, ама трябват фалшификации и принтиране на вече изпринтиран документ с подпис и печат. Също личен опит. 😉

 

 

Неща като фалшифициране не са за мене, аз имах предвид законните начини.

Link to comment
Share on other sites

преди 42 минути, soult@ker написа:

 

Това е добре значи, да мога да я мръдна до "удобен" технотест :D

Закахърих за тези стопове, но май лесно се програмирали към евро спецификация...

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

За а8 не знам, за другите модели не става. Дори да си сложиш европейски стопове освен кодировка ти трябва и да се пипа инсталацията. Потърси някой който го прави, 100% има.

Link to comment
Share on other sites

На 27.08.2020 г. at 12:09, soult@ker написа:

За а8 не знам, за другите модели не става. Дори да си сложиш европейски стопове освен кодировка ти трябва и да се пипа инсталацията. Потърси някой който го прави, 100% има.

Става. S4 B8 се прекодират без смяна на инсталация.

Link to comment
Share on other sites

Стават, наистина. Говорих вече с няколко човека, които го правят без проблем. Не знам смяната на диодите към оранжеви колко голямо финансово главоболие е, но смятам че е в рамките на разумното.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Малкия проблем е това. Слушах доста за W222 при Мерцедес, където това не е налично. Там на някои хора са им побелели косите с тоя филм.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Аз не знам защо китайците не са се сетили да направят евтини оранжеви мигачи които се захранват от батерия и временно се залепят върху червените мигачи. Най-простата схема с един фотодиод и да святкат когато червения мигач под тях светне. Лепиш, минаваш Технотест/КАТ и после веднага ги хвърляш!

 

Интересно е че има гъвкави лепящи се мигачи за страничните огледала: цък! 

 

Иначе няма да се учудя ако минеш и с такива. Когато прекарвах моята Б7-ца през Технотеста един мина пред мен с оранжеви крушки в червения стоп. 😆

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Здравейте! Колата е вече тук и е точно това, което очаквах. Смених само радиаторче на климатика, което не течеше, но беше леко чукнато. Предната броня пръснах и вече съм на пътя! :D

Не мога да се оправя със старт/стоп системата. Когато спра на светофар, ми светва иконката на таблото, но задраскана. Няма грешки по борда никакви.

Link to comment
Share on other sites

Честито и да си я караш безаварийно! 

Като свършиш всичко, пиши колко ти излезе общо, ако не е тайна разбира се. :)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...