Jump to content

Всякакви въпроси за А8 D4


plamen sf

Recommended Posts

Преди 2 часа, CVT написа:

 

Нямам представа и аз за патенцето :D Може да е имала някаква забележка там, иначе по документи няма наводнявания и други проблеми. Това са снимки от преди товарене, тая лепенка я няма на снимките от аукциона. Колата е купена от доказан дилър и се надявам да няма подводни камъни.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е филма със стоповете? Четох, че има китайски plug&play, които да ползвам само за регистрацията, после да си върна моите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, не е наводнявана според оригиналния линк: цък!

 

Добра придобивка, мисля че много лесно ще я оправиш.

 

 (Патето е китайска играчка: цък!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, CVT написа:

 

Бях тръгнал за S6 или S7, накрая излезе това и се метнах :D Иначе сега разбирам, че в Шумен нямало технотест, а исках да я регистрирам там. Може ли транзитни номера да се слагат на кола без технотест?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно много важно нещо относно Технотеста: провери че правилно са записали еквивалентната евро-категория. След това тя трябва да фигурира във всички документи за да влезе накрая в талона. Не я ли напишат ще си имаш след това доста неприятности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, CVT написа:

 

Да, това е задължително. Колата трябва да отговаря на Евро 5. Четох после за колеги, дето ходят при дилъра за сертификат и смяна на талон след това...

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, fifipaldi написа:

 

Не, нямам точна представа все още.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

36 minutes ago, Траян Атанасов said:

Да, това е задължително. Колата трябва да отговаря на Евро 5. Четох после за колеги, дето ходят при дилъра за сертификат и смяна на талон след това...

Няма после ако не го напишат при технотеста, след това няма как да оправиш еврокатегорията, дори с помощни средства, личен опит.

 

пс Аз бих запазил патето.

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 50 минути, soult@ker написа:

 

Значи трябва да ми го запишат още там. Дали мога да сложа транзитни преди технотеста? Виждал съм американки с транзитни.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе има как, ама трябват фалшификации и принтиране на вече изпринтиран документ с подпис и печат. Също личен опит. 😉

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, караш си с транзитни докато я регистрираш. Ако не я регистрираш трябва да ходиш до кат за нови транзитни и така всеки месец. Така правят джамбазите, пестят от регистрация и после няма нужда да се минава през нотариус.

1 minute ago, CVT said:

А бе има как, ама трябват фалшификации и принтиране на вече изпринтиран документ с подпис и печат. Също личен опит. 😉

 

 

Неща като фалшифициране не са за мене, аз имах предвид законните начини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, soult@ker написа:

 

Това е добре значи, да мога да я мръдна до "удобен" технотест :D

Закахърих за тези стопове, но май лесно се програмирали към евро спецификация...

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За а8 не знам, за другите модели не става. Дори да си сложиш европейски стопове освен кодировка ти трябва и да се пипа инсталацията. Потърси някой който го прави, 100% има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с хора, които се занимават с това. Стоповете могат да се кодират и ще се наложи само смяна на диодите вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.08.2020 г. at 12:09, soult@ker написа:

За а8 не знам, за другите модели не става. Дори да си сложиш европейски стопове освен кодировка ти трябва и да се пипа инсталацията. Потърси някой който го прави, 100% има.

Става. S4 B8 се прекодират без смяна на инсталация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават, наистина. Говорих вече с няколко човека, които го правят без проблем. Не знам смяната на диодите към оранжеви колко голямо финансово главоболие е, но смятам че е в рамките на разумното.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкия проблем е това. Слушах доста за W222 при Мерцедес, където това не е налично. Там на някои хора са им побелели косите с тоя филм.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам защо китайците не са се сетили да направят евтини оранжеви мигачи които се захранват от батерия и временно се залепят върху червените мигачи. Най-простата схема с един фотодиод и да святкат когато червения мигач под тях светне. Лепиш, минаваш Технотест/КАТ и после веднага ги хвърляш!

 

Интересно е че има гъвкави лепящи се мигачи за страничните огледала: цък! 

 

Иначе няма да се учудя ако минеш и с такива. Когато прекарвах моята Б7-ца през Технотеста един мина пред мен с оранжеви крушки в червения стоп. 😆

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте! Колата е вече тук и е точно това, което очаквах. Смених само радиаторче на климатика, което не течеше, но беше леко чукнато. Предната броня пръснах и вече съм на пътя! :D

Не мога да се оправя със старт/стоп системата. Когато спра на светофар, ми светва иконката на таблото, но задраскана. Няма грешки по борда никакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и да си я караш безаварийно! 

Като свършиш всичко, пиши колко ти излезе общо, ако не е тайна разбира се. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...