Jump to content

Трудно ли палят дизеловите ви машини?


vlado_tonev

Recommended Posts

Колеги,имахте ли проблем със стартирането при тези ниски температури.Аз имах проблем с горивото от ЕКО,което зареди вчера.Колата си запали,но след 5 мин угасна и си е....ба капаците(филтрите):steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не.Моята 24-годишна щайга запали от вторият път на -22.Без да й слагам добавки и бензин.Първия път разбърка маслото и след малко почивка на втория запали.Хашдеи-тата около 10 Мин не можаха,с даване на ток.

Едит:трите комън рейли показваха това -22.Освен това на петата секунда усещаш замръзването на космите в носа.

Редактирано от vova
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв проблем, и на Пампориво и във Варна колкото и минуса да е.Заредих и от Марешки няя никъФ проблем.

Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е почти пълнолетна(на 17).Ами да ти кажа,досега не съм имал проблем.Акумулатора е на 2 годинки,свещите са изправни и филтъра е на 6-7000 км.Проблема беше,че имаше малки топчета(сополчета) във филтъра.Просто нафтата явно е кофти.Интересното е че запали и след 1км угасна.После вече последва сваляне на филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътнах ѝ ключа, след като не беше палена 2-3 дни и си запали с характерните за нея пушеци.:hilezh: Поне нямаше драми с излишно въртене. За разлика от миналата зима, тази виждам в пъти по-малко хора с проблеми с паленето, за което се радвам. Това с лошото гориво си мисля, че се решава генерално по метода проба-грешка. Зареждате на почти празен резервоар. На другата сутрин проверка дали ще умре така след няколко минути или изминати километра. Ако няма проблем - зареждате догоре от съответната бензиностанция и свеждате зарежданията до минимум. Тежък за джоба, но сигурен вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвам добавка на Бардал и за сега грижи нямам.Днес запали на второ въртене при -10 но и аз повече от 3-4 секунди на стартер не държа.Мисля следващото зареждане да е с зимния дизел на ОМВ и пак с добавката за да видя каква ще е разликата.

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Бат Сашо написа:

Два дни без да я паля, 3 пъти подгрев, два пъти я въртях и запали 20 г. котур.

 

 

И при мен така, но на 12г. курник - а4 б7 1.9.

С OMV Maxx Motion съм и добавка на Bardahl BDC - дет се вика, няма разлика.. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колеги, като знаете какъв мазут ни продават за нафта тук в БГ, мисля че при температури под -10'С е препоръчително (ако не и наложително) да се ползват добавки. CASTROL TDA или BARDAHL или QMI, все вършат работа. Дори 5-10% бензин в нафтата ще е ОК (дори се препоръчва от някои производители). 

***

PS. Аз също нямам проблеми със зимната нафта на OMV.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно се изрази колега,много правилно.

Нашите горива се произвеждат от мазут,не от нефт.

От мой човек в Лука Б-с съм го разбрал отдавна.

 

Нафта зимно време на бензиностанция-Shell V-Power Nitro+ Diesel.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз запалих адски трудно днес и онзи ден. Едвам, едвам с 300 зора. С много въртене и държах много на контакт след десетия път.  
Започна да ми свети, че няма масло. Май щях да я задава за малко.
За първа зима ми се случва. С чисто нов акумулатор съм. Заредих на Ромпетрол дизела.
Мисля да заредя в ЕКО, но като прочетох от колегата е същия боклук нафта, както всяка в България
Не съм сложил добавка, но ще се наложи за да не стане беля.

Редактирано от Вито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще прецакаш и акумулатора и стартера!Акумулатора може да е нов,но може да е недозареден,да не ти зарежда динамото или да я караш на къси разстояния с много консуматори на ток.Оправи си проблемите.Тедеитата трябва да палят до -20 без големи мъки.

И още нещо.При изправен мотор,стартер,свещи и акумулатор, подгрявам само веднъж! След угасване на лампата има няколко секунди и се чува цък.Релето изключва,изчаквам още 5-6 секунди и тогава въртя.Всичкото това изчакване е с цел свещите максимално да отделят температура и да затоплят,и другото по-важно е акумулатора да му се вдигнат волтовете преди да съм завъртял стартера.

Редактирано от vova
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо искам да напомня, че вече има такава тема и предлагам дискусията да се върне там, за да е по-лесна за намиране - http://audibg.com/forum/index.php?/topic/169046-Как-палите-в-тези-студове?

На мен онзи ден ми замръзна с обикновения дизел на ОМВ, а не беше падало под - 15(по стандарт обикновения трябва да държи до толкова). Вечерта като отидох да сипя добавка ми се искаше да я изплакна надолу с малко Maxxmotion, но всички пистолети на бензиностанцията с такъв бяха замръзнали, работеха само тези с обикновения :hilezh: Това при - 16, не знам какви изводи да си правя... Предния път като имах такива преживявания минах от Gazprom на ОМВ, сега мисля да мина към Shell и да видим какво ще стане. Надеждата умира последна.

Иначе с паленето и след като сипах добавката няма грижи. @DJANO Виенето, което се чува малко след като запали от какво е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята в събота запали от раз при положение, че цяла седмица не беше карана. Уви акумулатора ми е на 5 години и последните дни постоянно при палене беше коледна елха на таблото. Очаквах да издаде багажа и в неделя по обяд слязох да поработи малко, че нали бая студ беше и уви завъртя слабо 1 път, 2ри...3ти нямаше. Дадоха ми ток и запали от раз. И така тия дни отивам за акумулаторче.

Редактирано от xaxaxaxaxaxa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска на -13 20 годишния варел запали от първия път (направо си запали от четвърт дето викат тираджиите :)  ) с обикновена нафта от ОМВ и без никакви добавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи до скоро зареждах от ОМВ и имах точно този проблем,като застудее и трудно палене 4-5 сек на стартер докато зацепи и ми даваше някъде с 1 литър повече от сега (Сега зареждам на транс ойл бензиностанцията я има в Монтана дали я има в други градове не знам )Не ползвам добавки нищо вчера през нощта на -17 с едно подгряване запали както се казва от четвърт  и вече съм на мнение ,че дизела на ОМВ не става (докато другата кола е бензинова и от бензина им съм доволен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 Дори и доста нови дизели си палят трудно при -40. Иначе моята бомба дюза при -19 я подгрявам 2 пъти и пали доста лесно. Гориво зареждам от Газтрейд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...