Jump to content

A6 2.7битурбо vs 4.2


Recommended Posts

Здравейте, наскоро ми откраднаха колата та се чудя от каското като ми платят (дано) какво да си взема и за сега съм се спрял на A6 C5 2.7biturbo или 4.2. Интересува ме между двата мотора кой е за предпочитане от към цени за поддръжка, надеждност, разход? Попринцип по ме влече турбото, но четох по разни чужди форуми и там ревът че много се чупели харчели масло и тн. има ли такова нещо? Преди време имах A4 B5 1.8TQ AJL и откъм мотор бях много доволен, не харчеше грам масло и не съм имал ядове с турбина или с каквото и да е по него, при 2.7 как стоят нещата? Ясно ми е че много зависи от дадената кола и как е поддържана, но все пак моля колеги с такива двг да напишат по едно мнение. Ето и една обява да кажете мнение, някой гледал ли е тази кола? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11471093723378312&slink=1924aq

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Спорове може да се водят много. Всеки със своя вкус. Моя е ясен от профила.

Двата са достатъчно скъпи за издръжка, за да знаеш, че ако в момент ти е много да извадиш едни 2-3к без да се замислиш - не са за теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Нервака" е напълно прав не попаднеш ли на читава кола и няма ли заделен лев за непредвидени и скъпоструващи ремонти просто това не е твоя автомобил,но нали знаеш кеф цена няма,ако не те бъркат кинти за поръжка скачай смело и раздавай здраво ГАЗ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите. Искаше ми се А6 понеже е по комфортна, но май ще се насоча към S4 заради ръчните скорости и по малкото тегло пък и се намират "правени" със премахнати катализатори и ламбда сонди, с ревизирани турбини и тн, все ремонти дето ще трябва да се правят така или иначе. Намерих темата за 2.7 в C5 раздела, изчетох част от нея има доста интересни неща, но така и не видях разход градско, не че ме притеснява особено но ми е любопитно. Също така всички S4ки дето гледам са със аналоговия часовник на таблото, при тях има ли такива със електронен или са си така всичките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купи най-запазения екземпляр измежду наличните бройки, тъй като потенциалните ремонти и на двата двигателя са бая скъпи, а разликата във вървежа не оправдава наливане на хиляди левове за възстановяване на кола.

 

И по мое мнение за Д2 и Ц5, 4,2 ако не е в S-ка е доста по-муден и бих казал спънат.

 

Ако е автоматик, гледай да е този с "S" режим - и като вървеж и като надеждност е по-добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.zeperfs.com/duel53-3230.htm

 

Разликата в ускорението между А6, Ц5, 4.2, 300 коня, автомат, и S6, C5, 4.2, 340 коня, автомат.

80-180 - 15.5 срещу 15 секунди

80-120 - 4.4 срещу 4.1 секунди

0-140 - 12.8 срещу 12.

 

Като цяло разликите не са толкова съществени. Според мен се усещат по-големи заради по-късите скорости на С-ката и различните настройки на дифа и автомата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да верно е малка разликата. При Д2ките има по-голяма разлика на хартия, но реално ми се струва доста повече. Може само такова да е било моето усещане. Или по-вероятното обяснение е че просто са били много издухани 4.2ките, които тествах преди 3 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, 150hp said:

 

Като цяло разликите не са толкова съществени. Според мен се усещат по-големи заради по-късите скорости на С-ката и различните настройки на дифа и автомата.

 


Измерването на хартия е едно. Реаността е друга.
Тези времена имат доста специфичен характер на постигане. Не става въпрос за седиш на 80, пускаш уреда да отчита и даваш цялата газ.
Времената ги засичат като тръгнат от примерно 60км/ч, дадат цялата газ и след това измерят времето 80-180. Само че то не отчита лага в автомата.
То аз се пусках с друго 2.7Т дето е с ръчни скорости и уж повече коне и до 200 разликата беше 2 коли, ама тръгвахме от място, където аз бууствам със газ+спирачка или от летящ, където аз съм вече над 4000 оборота и локъпа е заключил.

Ако сметнеш обаче времето от момента в който решиш и подадеш газ, за да тръгне, до момента вкойто стигне въпросните скорости, добавяш едни 2-3 секунди, щот автомата се чуди к'во желаеш ти от него.

Естествено, комфорта между автомат и ръчка не може да се сравнява - лашкането при ръчката когато сменяш, т'ва че автомата държи на 3000 оборота конвертъра и ускореява като тролей, няма как да го направиш с ръчката.

Моя съвет е също за ръчка, щото е много по-динамична колата.
Както каза колегата HannoSLM по-запазената кола трябва да избереш.

Разбира се ако не си решил да наливаш пари за тунек. Тогава филма е голям, но 2.7Т предлага повече като платформа за строеж.
(Метка, не ми излизай с компресорите за 4.2, щот ем са практически несъществуващи, ем са един чувал с пари, ем не можеш да стигнеш напомпано 2.7Т)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз успели познавам. Въпроса е заслужава ли си. За мен лично отговора е НЕ, поне за мен. За т'ва и си зех 2.7Т, щот избрах запазената кола, а не задължително V8 или V6.
Карах толкова кошОве като я избирах, за 3на цена, дет ни един не вървеше така и нямаше това обурудване.
Ако беше изпаднало S6 дето да е ОК, щеше да е S6. Тия дето карах с възкресения ми Тръц почти стоков щях да ги изложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпреки че тези коли са демоде и морално остарели, не мога да си обясня защо д2ката ми доставя такова удоволствие - дали е звука, позата и изгледа от шофьорското място, че с 200 км/ч се чувствам като спрял, но ми е кеф. За засилване на кефа, не мисля че трябва да се гледа финансова ефективност. За цената на един stage 2 компресор можеш да си вземеш много по-бърза и модерна кола от д2, ама като не ти доставя тоя кеф .....

 

Пък и както казва тролЪ, друго си е да застанеш с 15 годишен кокошарник и да накажеш една камара наточени нови коли на някой светофар :hilezh:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата за морално остарелите коли-понеже съм пуснал моята за продажба,вчера отказах на един мераклия за бартер,предложи ми две коли,като едната беше фокус 2008-ма.Поблазни ме новата година,но само след едно кръгче я върнах и му отказах на човека.Гадна пластмаса,гадни платнени седалки,гаден звук,да не говорим за ел салони,подгреви ксенон и т.н.Май ще стискам дупето и ще събирам за по-нова,но същият клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ме съмнява, тъй като всеки месец въртя кръгчета в служебна 4фка - любимата на форума 3.0 тди ;) Като всяка кола, произведена в периода на финансова криза е супер орязана отвсякъде, пълна с евтини пластмаси, и усещането вътре е като за обикновена кола - не се усеща че е ауди. Като пътно поведение - нищо специално, новата ни октавия (на предно) я мачка по всички параграфи и предпочитам нея да взема като се наложи..За д3 може и да си прав, наистина много малко съм карал и то само тди-та. Колата си личи че е много класна!

 

Мен си ме кефат стари коли .... нали знаеш: стара чанта, ама лачена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера разбрах от тоя форум че сеат ексео бил по-добре от A4 B7 , днеска чета че октавия била за предпочитане и мачкала трилитрова 4F`ка която била с евтини пластмаси ... Бах мааму на къде е тръгнал света ... Че е студено на вънка студено е ама чак па толкова ... :grinsevil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди дни с авер правихме сверка във Форд форума.Мераклия е за хечбек,видял няколко Фокуса ST на добри цени.

Там хората си признават-Ауди S3 е по-хубавата кола.

Оттам нататък какво да говорим.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сравниш Шкода с Ваген разбирам...ама с Ауди каквото и да е си е извратено! :hilezh:

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, boboweb said:

Вчера разбрах от тоя форум че сеат ексео бил по-добре от A4 B7 , днеска чета че октавия била за предпочитане и мачкала трилитрова 4F

Ако наистина имаше какво да кажеш по темата за Б7, имаше достатъчно време и възможност.

В тази тема не си разбрал какво точно се сравнява, но пак "коменитраш". Вместо тия подмятания кажи с кое не си съгласен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...