Jump to content

Audi A4 b6/b7


Recommended Posts

Здравейте колеги, нов съм във форума и имам едно въпросче. Та решил съм да купя А4 avant но се двоумя между Б6/Б7 като цяло Б7 ми допада повече но не съм запознат с тези два модела и въпросът ми е кое е най добре между тези двете и какви са най срещаните проблеми и кои мотори са най читави за дизелов двигател. Благодаря предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите са еднакви, разликата е във фарове и стопове, калници и брони.

Ако имаш пари и искаш по-съвременен дизайн - Б7. Читави са 1.9тди, това са читавите.

Успех.

Редактирано от sweep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читави са добре поддържаните и на възможно по-малък пробег. Като се огледаш....... не всички Ауди-та са 1.9...... и си имат шофьори, съответно не са се самоубили :hilezh:

Казвам го като бивш собственик на Б6 1.9.......    просто си намери възможно по-малко амортизирана кола..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш да разглеждаш Б7 като голям фейслифт на Б6. Интериора е с минимални промени, като разликата е главно в екстериора...явно това се е оказало достатъчно, защото за мен е първото наистина красиво А4. 1.9tdi нямаш почти никакъв шанс да намериш при Б7, бензиновите мотори 1.8T и 2.0T (само при Б7) са най-добрия избор при тези модели. За дизел 3.0tdi е удачен избор.

Редактирано от sayer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднакви коли с различни черупки (както и години и цена) според мен.От моторите 1.9 при дизела и 2.0 бензин атмосферен е най-тънкия за подръжка и разходи мотор. Иначе за това купе моят фаворит е 2.4 бензинов + мултитроник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan: 2.4 с Мулти...

B7 си е прекрасен автомобил,изчистен от някои детски болести които имаше B6 

аз бих избрал 1.8Т,2.0T,3.0TDI (ASB) задължително Quattro без значение кое. Поддръжката е сходна всички имат скъпо заложени възли но определено дизела е по-по...най-малкото защото се предполага напреднал километраж.

 Аз останах доволен от печката но ако трябваше отново да избирам  бих се спрялл на  просто по-добрата кола от трите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега търси основно от бензиновите версий на модела а именно моторите 1.8т и 2.0т и да не 4х4 стига автомобила за е запазен пак ще останеш доволен.Не взимай само 2.0 атмосферния двигател със 131 к.с който си е прочутия маслояд вграждан първоначално в В6 също избягвай и 1.6 бензиновия мотор в това купе защото двигателя е слаб и въобще не е еластичен и приятен за каране.Дизеловите мотори 1.9 и 3.0 не са лоши но по принцип дизела е с доста по голям пробег в сравнение със бензиновите двигатели и вероятноста да попаднеш на "Милионник" от дизелите е доста голяма,също и подръжката и съпътващите разходи по дизела не са евтини.Успех с покупката и дано да попаднеш на читав кола.Добре е при огледите да се ходи с човек който си има понятие от тези коли,диагностика задължително и ако продавача позволява преглед в сервиз също е препоръчително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Fireblood написа:

   просто си намери възможно по-малко амортизирана кола..... 

Това е истината, но нали се сещаме, че и джамбазите разбират от коли, и точно тези по-малко амортизирани коли са винаги с една идея по-скъпи. А ние Българите не обичаме да даваме мн. пари за кола. Важното е да е евтина и да е на далавера.

По-важно е, за какви пари иска да си купи от този модел кола.

Ако е за 3400 лева, по-добре да не взима, че ще плаче. Или ако купува да е от човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Misho 82 написа:

:flehan: 2.4 с Мулти...

B7 си е прекрасен автомобил,изчистен от някои детски болести които имаше B6 

аз бих избрал 1.8Т,2.0T,3.0TDI (ASB) задължително Quattro без значение кое. Поддръжката е сходна всички имат скъпо заложени възли но определено дизела е по-по...най-малкото защото се предполага напреднал километраж.

 Аз останах доволен от печката но ако трябваше отново да избирам  бих се спрялл на  просто по-добрата кола от трите.

Съгласен на 100%.

Ако е Б6, добавям и 1.9ТДИ, въпреки, че и там има доста неща за смяна, поради огромния им вече пробег.

Личен фаворит - 2.0Т. Чисто субективно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Misho 82 написа:

B7 си е прекрасен автомобил,изчистен от някои детски болести които имаше B6 

аз бих избрал 1.8Т,2.0T,3.0TDI (ASB) задължително Quattro без значение кое.

+1

Глас за A4/B7/,фейса си е фейс.

2.4 V6 с мултитроник-браво.:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, sweep написа:

Колите са еднакви, разликата е във фарове и стопове, калници и брони.

Ако имаш пари и искаш по-съвременен дизайн - Б7. Читави са 1.9тди, това са читавите.

Успех.

Благодаря, е то не е кой знае колко съвременно 2007/8 но за моите възможности си е супер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, drido написа:
Преди 1 час, sweetlioo написа:

Защо колегата не погледне и Seat Exeo? На базата на b7 е, доста по-нова година, по-добри двигатели и окачване.

Не съм фен на Шкода и Сеат нищо лично но такава кола няма да си купя нивга държа си на марката.

Преди 1 час, IceHeart написа:

Това е истината, но нали се сещаме, че и джамбазите разбират от коли, и точно тези по-малко амортизирани коли са винаги с една идея по-скъпи. А ние Българите не обичаме да даваме мн. пари за кола. Важното е да е евтина и да е на далавера.

По-важно е, за какви пари иска да си купи от този модел кола.

Ако е за 3400 лева, по-добре да не взима, че ще плаче. Или ако купува да е от човек.

Ами орентирал съм се до 8000к ясно ми е че за 3400 ще си я гледкам по сервизите..

Благодаря на всички за съветите, като чета май 3.0tdi ще ми е най добрия избор за B7. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 8к, по-скоро някоя читава б6 1.9тди/1.8Т да намериш и да си покриеш регистрацията.. б7 за 8к, някак си не те виждам :D . 
Пс: Събирай пари или б6.. за 8к само ще се нацепиш на някой милионник..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо с бюджета за покупката трябваше да се започне.

В мобилето може да се види какви са цените на Б6/Б7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

56 minutes ago, Misho 82 said:

B7 3.0TDI 8к?Нещо май бъркаш...

 

Е що бе колегата сигурно гледа тая : http://www.cars.bg/c1968006

От вътре изглежда супер - поне по снимки ... :lach:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: все пак е закупена от ГОЛЯМА автокъша забравил е да турне едно   "Уникат!" 

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Misho 82 написа:

B7 3.0TDI 8к?Нещо май бъркаш...

Не бъркам нищо на скоро един колега взема Б7 за 7500 3.0тди колата е бомба от всякакъв поглед да чукна на дърво все още нищо не е сменил по нея нито му създава проблеми вярно взема я от Полша но за сега не се е оплакал. 

Редактирано от Badass666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересуваше ме кой мотор е най надежден за да знам към кои да се стремя боя кола не кара така или иначе няма да бъде в оригиналния си вид след някой месец броните са най малката ми грижа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Badass666 написа:

Не бъркам нищо на скоро един колега взема Б7 за 7500 3.0тди колата е бомба от всякакъв поглед да чукна на дърво все още нищо не е сменил по нея нито му създава проблеми вярно взема я от Полша но за сега не се е оплакал. 

Проблема не е закупуването за тая сума, а пдоръжката, която може да приближи покупната стойност. Ако има читави аудита от 2007 г + за такива пари, вземете едно и за мен. 

За да не съм тотален оф, виж тая http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11478695518068816&slink=192pta

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...