aleksandrov84 Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 без цокъл е крушката W5W е модела https://www.olx.bg/ad/led-svetlini-gabariti-canbus-tsokal-t10-w5w-ID6CnER.html#a9537b09e8 ей такива съм слагал и светят доста силно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Благодаря чудя се още дали да слагам такива или от тия новите лед системи и да ги правя да светят лупите и габаритите заедно.. ама нещо още не мога да намеря пълното инфо та ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolov922 Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 Здравейте , отскоро съм собственик на тази кола , искам да попитам къде в Пловдив , мога да я закарам до човек който е читав - за основен преглед , за да ми се каже какво трябва да се направи и какво ще трябва за в бъдеще. А и колко горе доло ще ми коства това? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 12 Април 2017 Доклад Share Публикувано 12 Април 2017 Колега пиши ми на лс един телефон и ще се чуем да ти кажа къде да я закараш аз съм от Асеновград Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 Колеги, има ли някой който кара още с AMSOIL / RedLine? Гледах темата, последно 2015-та имаше мнения. @baba @PAVKATA26 @TMAX ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 На 7.04.2017 г. at 19:19, Auto_Tex написа: Колеги някой може ли да ми каже размер на предни и задни дискове при Авант S-line окачване и спирачки.. 347 мм предни 330 мм задни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 Здравейте. Искам да попитам за 2 спешни въпроса, че ми пламна главата. 1. Закачвам колата на кабел и ми изписва преден десен вътрешен парктроник дава проблем. Та днес отидох сменяме пробваме, пак дава тази грешка, слагаме на външен и пак същата грешка. От какво може да е това? 2. Изгоряло ми е моторчето за завиване на фаровете надясно и наляво. Къде може да се намери такова моторче? Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 Проблема на парктроника може да е в кабела огледай го и буксата виж може да се е протрол нещо а за моторчета никъде не съм срещал отделно да се продават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 Моторчето най-вероятно е здраво и някой кабел се е скъсал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 @pe6koo, не е от кабела. Колата е при майстор по автоелекстроника и разгледа всички кабели, които се намират във фара, каза че моторчето е заминало.@Mafiqta_94, Огледани са кабелите около парктрониците и майстора каза, че всичко е добре. Предполага да не би модула да е заминал. Къде се намира модула и възможно ли е около него кабела да е заминал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Април 2017 Доклад Share Публикувано 14 Април 2017 (Редактирано) С разглеждане на става. Премери ли моторчето за късо и съпротивлението му? Редактирано 14 Април 2017 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
for_money Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Може ли да се сложи втора турбина на 3.0 дизел и ако има вариант, може ли да доведе това до последствия, някой от вас колеги да е наясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Разбира се, че може. Последствията варират според начина на монтаж. Ако я минтираш в багажника, да си стои с кашончето, последствията ще са минимално финансови, и ще ти намали свободния обем за товарене. Ако преработиш цялостно изпускателната уредба, както и всмукателната такава, както и елинсталацията, последствията ще са силно негативни във финансово изражение, което не е толкова проблем, мерак с пари се гаси... Но и колата ще стане ненадеждна. Предвид рисковете бих те посъветвал да направиш проект с 3 турбини. Като е гарга да е рошава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Преди 12 часа, for_money написа: Може ли да се сложи втора турбина на 3.0 дизел и ако има вариант, може ли да доведе това до последствия, някой от вас колеги да е наясно Може да сложиш хибриднa с по-голяма студена част и да ти налеят чип с повече гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Колеги, когато сте в престой в задръстване или на опашка на границата например, кое е по добре за скоростната кутия, да се изчаква на "D", или да се превключва на "P". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Аз примерно като спирам на светофар по инерция си цъкам N и като светне жълто си минавам на д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 На N няма мазане, маслената помпа е изключена, риск е да го правиш. Няма как да сложиш втора турбина на 3.0тди, няма начин да я управляваш с фабричната електроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 На N нямаш мазане на кутията като си в движение и й взимаш акъла . По-добре спри да го правиш, нито гориво пестиш по този начин, нито накладки. Дори обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 М не съм го знаел това.. отпада варианта вече ще си седи на Д на светофара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Може на Р да седиш на светофара, но пък може да скъсаш жилото от много ръчкане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Значи най добре да си стои на "D", дори и за по дълго време, примерно около 5-6 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Ще си седя на д да не ме боли главата после иначе стана въпрос за турбини я да питам има ли няква вероятност на 3.0 да се е пропукала и да вкарва антифриз в цилиндрите и отзад да пуши бяло? След смяна на гарнитурите на главите миналия ден пак пропуши и се размириса и като цяло тая турбина от аксиален луфт кво може да й се случи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Турбото на 3.0тди е масло само, на 4.2 е с масло и вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 17 Април 2017 Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Хмм останал съм с впечатлението че има водна метална тръба от охладителя на егр-а към турбото, но ще огледам има ли вариант от аксиален луфт да пуши отзад и да мирише гадно - така миришеше като вкара вода в цилиндъра.. Защото само турбината не съм правил все още и някой ако е правил хибрид нека сподели мнение къде го е правил пари впечатления и като цяло повече инфо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Бяло от дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts