Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

без цокъл е крушката

W5W  е модела

https://www.olx.bg/ad/led-svetlini-gabariti-canbus-tsokal-t10-w5w-ID6CnER.html#a9537b09e8 ей такива съм слагал и светят доста силно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Благодаря :) чудя се още дали да слагам такива или от тия новите лед системи и да ги правя да светят лупите и габаритите заедно.. ама нещо още не мога да намеря пълното инфо та ще видим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте , отскоро съм собственик на тази кола , искам да попитам къде в Пловдив , мога да я закарам до човек който е читав - за основен преглед , за да ми се каже какво трябва да се направи и какво ще трябва за в бъдеще. А и колко горе доло ще ми коства това? Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.04.2017 г. at 19:19, Auto_Tex написа:

Колеги някой може ли да ми каже размер на предни и задни дискове при Авант S-line окачване и спирачки..

347 мм предни

330 мм задни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Искам да попитам за 2 спешни въпроса, че ми пламна главата.

 

1. Закачвам колата на кабел и ми изписва преден десен вътрешен парктроник дава проблем. Та днес отидох сменяме пробваме, пак дава тази грешка, слагаме на външен и пак същата грешка. От какво може да е това?

2. Изгоряло ми е моторчето за завиване на фаровете надясно и наляво. Къде може да се намери такова моторче?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на парктроника може да е в кабела огледай го  и буксата виж може да се е протрол нещо :) а за моторчета никъде не съм срещал отделно да се продават 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pe6koo, не е от кабела. Колата е при майстор по автоелекстроника и разгледа всички кабели, които се намират във фара, каза че моторчето е заминало.

@Mafiqta_94, Огледани са кабелите около парктрониците и майстора каза, че всичко е добре. Предполага да не би модула да е заминал. Къде се намира модула и възможно ли е около него кабела да е заминал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че може. Последствията варират според начина на монтаж. Ако я минтираш в багажника, да си стои с кашончето, последствията ще са минимално финансови, и ще ти намали свободния обем за товарене. Ако преработиш цялостно изпускателната уредба, както и всмукателната такава, както и елинсталацията, последствията ще са силно негативни във финансово изражение, което не е толкова проблем, мерак с пари се гаси... Но и колата ще стане ненадеждна. Предвид рисковете бих те посъветвал да направиш проект с 3 турбини. Като е гарга да е рошава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, for_money написа:

Може ли да се сложи втора турбина на 3.0 дизел и ако има вариант, може ли да доведе това до последствия, някой от вас колеги да е наясно 

Може да сложиш хибриднa с по-голяма студена част и да ти налеят чип с повече гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, когато сте в престой в задръстване или на опашка на границата например, кое е по добре за скоростната кутия, да се изчаква на "D", или да се превключва на "P".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На N няма мазане, маслената помпа е изключена, риск е да го правиш.

Няма как да сложиш втора турбина на 3.0тди, няма начин да я управляваш с фабричната електроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На N нямаш мазане на кутията като си в движение и й взимаш акъла :D . По-добре спри да го правиш, нито гориво пестиш по този начин, нито накладки. Дори обратното. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си седя на д да не ме боли главата после :) иначе стана въпрос за турбини я да питам има ли няква вероятност на 3.0 да се е пропукала и да вкарва антифриз в цилиндрите и отзад да пуши бяло? След смяна на гарнитурите на главите миналия ден пак пропуши и се размириса и като цяло тая турбина от аксиален луфт кво може да й се случи? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм останал съм с впечатлението че има водна метална тръба от охладителя на егр-а към турбото, но ще огледам :) има ли вариант от аксиален луфт да пуши отзад и да мирише гадно - така миришеше като вкара вода в цилиндъра.. 

Защото само турбината не съм правил все още и някой ако е правил хибрид нека сподели мнение къде го е правил пари впечатления и като цяло повече инфо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...