Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Крематор благодаря ти за инфото - ще намеря момчето и ще говоря с него :) в момента везните клинят към ГР турбо, но не е решено на 100% дебитомера е пушка неска точно с това се занимавахме :) всичко си идва от турбината - колата пропушва синьо и гърнетата са целите в сажди гледам че и нивото на маслото е спаднало, та одтана само тя :) като я направя ще те търся теб за нов софт изключване на някой неща и упдейт на други, но това ще е най-рано след месец :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах един много гаден и дразнещ проблем с парктроника, но така и не го намерих. Ел-джията, даде акъл да не би проблема да ми е от модула. Можете ли да ми кажете, къде се намира модула? Колата е с 4 предни и 4 задни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, един малко глупав въпрос - от кой кабел от багажника може да се вземе захранване само когато колата е запалена и като се загаси да спира захранването с цел да не се изтощава акумулатора?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От буксата на захранването на модула на парктроника можеш да вземеш +12В след контакт. Към него можеш да вържеш бобинката на реле, което да управлява по-голям товар на контактите му. Аз лично там съм закачил реле за време, което управлява захранването на навигацията, тунера, усилвателя  и ММИ за да ги изключва със закъснение от 5 минути след като загася двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм това ми дава надежда че има начин да направя AMI-то да не се рестартира всеки път като се запали колата. Някой знае ли запален жичкаджия, който ги чакта А6-ците?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да се рестартира ММИ при всяко палене. Виж отпред, отдясно в "черната кутия" под кората на челното стъкло (ot strana na pasavera) трябва да има един голям кондензатор. Ако не се лъжа неговото предназначение да държи напрежението към ММИ, при краткотрайни падове на напрежението от акумулатора (при палене примерно). Ако е заминал кондензатора или въобще го няма може да ти прави тези проблеми - стига акумулатора и стартера да са изправни разбира се. Доколкото си спомням ти имаш една кола на части и може да пробваш да размениш тези кондензатори. Много внимавай да не им обърнеш поляритета - има си означение + и – на самия кондензатор. Просто спази кабелите по цвят по положение на кондензатора, в противен случай се получава силен гърмеж :hilezh: .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То драмата е, че самия MMI не се рестартира, а само AMI-то и то не по един и същ начин. При палене си го има спирането на музиката за момент, но без да се гаси мултимедията. Няма го вече и проблема където гаси всички тоци при въртене на стартера. Реално каквото се случва е, че след като загася колата (без да вадя ключа), AMI-то продължава да си работи нормално (вързано през bluetooth приемник с телефона). Когато запаля обаче в рамките на 1-2 минути AMI-то почва отново да търси устройство, аналогично на когато включа колата на контакт за първ път. Отделно самото търсене на устройство е супер бъгаво и в 50% от случаите трябва да се рестартира MMI-а, за да почне пак. Като се прибави и че също когато си иска продължава с каквото е свирило на телефона или рестартира връзката и там (реално всеки път като се пусне за пръв път пуска една и съща песен от паметта на телефона, което мисля че вече си е драма в iOS-a). 

 

В крайна сметка това постоянно инициализиране води до доста тегавини, които ако мога да си ги огранича само до първото запалване на колата, ще е супер :) Та идеята е да се направи нещо подобно на това което описа горе с релето само на AMI-то.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да имаш нещо разбъзикано по таймерите на ММИ в зеленото меню - че там е една гора от настройки с ясно и неясно предназначение и лесно може да се обърка нещо. Честно казано още търся да намеря какви са настройките на таймерите по default на ММИ защото ми се струва,че и моите са разбъзикани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таймерите със сигурност не съм ги пипал, ама ще се хвана да разгледам, въпреки че не ми изглежда като на таймер, защото се случва след действие (палене).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си смених задните накладки и не след дълго ми светна лампата за грешка, на таблото. Дали може да се дължи на несъвместимост. Адаптирахме ги и са по каталог , накладките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните накладки нямат датчик, така че виж каква грешка ти дава. Нищо не им се адаптира, само се отварят ел.моторчетата на ръчната с VSDC, за да можеш да извадиш апарата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква ти е иконата за грешката? Едно Р с едни светлавици покрай него? Ако е това е за моторчетата, но може да не сте закачили някой кабел кактро трябва или просто някой кабел да се е прекъснал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбите от/до турбото се омасляват. До колкото разбрах има фабрична дупка в едната от тях за да изтича маслото. Това как може да се предотврати? Омаслява ми и маркучите за антифриза и сега за 10 см гума трябва да дам 300 лв без труда. Става въпрос за тръбите от турбото под въздушния филтър на 3.0 тди.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги  първо да се похваля че от  понеделник съм горд собственик на Ауди А6 :) и веднага да попитам  , защото търсачката не ми свърши работа.

Колата е оригинално с 18 цола  245/40/18   нямам резервна гума и не знам дали изобщо е имало   има място за резервна гума но не личи да е имало гума там , както липсва и болт за закрепване на гумата.

Въпроса ми е е каква гума да търся евентуално или да си купя компресор и лепило :)  ...  с малко дете съм и не ми се стои много по пътищата :) ... 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купуваш си същата, аз съм с 5та алуминиева като останалите. с помощта на един пластмасов винт с гайка се стяга джантата към купето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм мерил дали 18ката ще влезе, но заводско е с 16ка резервна, лепилото на спрей не ти е оферта щото после хвърляш гумата - по-добре си вземи 16ка за резервна дори и да я сложеш няма да имаш проблем с куатрото да стигнеш до сервиза :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...