N1995 Публикувано 24 Април 2017 Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 Няма да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 24 Април 2017 Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 Крематор благодаря ти за инфото - ще намеря момчето и ще говоря с него в момента везните клинят към ГР турбо, но не е решено на 100% дебитомера е пушка неска точно с това се занимавахме всичко си идва от турбината - колата пропушва синьо и гърнетата са целите в сажди гледам че и нивото на маслото е спаднало, та одтана само тя като я направя ще те търся теб за нов софт изключване на някой неща и упдейт на други, но това ще е най-рано след месец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 24 Април 2017 Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 Имах един много гаден и дразнещ проблем с парктроника, но така и не го намерих. Ел-джията, даде акъл да не би проблема да ми е от модула. Можете ли да ми кажете, къде се намира модула? Колата е с 4 предни и 4 задни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Колеги, един малко глупав въпрос - от кой кабел от багажника може да се вземе захранване само когато колата е запалена и като се загаси да спира захранването с цел да не се изтощава акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 От буксата на захранването на модула на парктроника можеш да вземеш +12В след контакт. Към него можеш да вържеш бобинката на реле, което да управлява по-голям товар на контактите му. Аз лично там съм закачил реле за време, което управлява захранването на навигацията, тунера, усилвателя и ММИ за да ги изключва със закъснение от 5 минути след като загася двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Хмм това ми дава надежда че има начин да направя AMI-то да не се рестартира всеки път като се запали колата. Някой знае ли запален жичкаджия, който ги чакта А6-ците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 (Редактирано) Не трябва да се рестартира ММИ при всяко палене. Виж отпред, отдясно в "черната кутия" под кората на челното стъкло (ot strana na pasavera) трябва да има един голям кондензатор. Ако не се лъжа неговото предназначение да държи напрежението към ММИ, при краткотрайни падове на напрежението от акумулатора (при палене примерно). Ако е заминал кондензатора или въобще го няма може да ти прави тези проблеми - стига акумулатора и стартера да са изправни разбира се. Доколкото си спомням ти имаш една кола на части и може да пробваш да размениш тези кондензатори. Много внимавай да не им обърнеш поляритета - има си означение + и – на самия кондензатор. Просто спази кабелите по цвят по положение на кондензатора, в противен случай се получава силен гърмеж . Редактирано 25 Април 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 (Редактирано) То драмата е, че самия MMI не се рестартира, а само AMI-то и то не по един и същ начин. При палене си го има спирането на музиката за момент, но без да се гаси мултимедията. Няма го вече и проблема където гаси всички тоци при въртене на стартера. Реално каквото се случва е, че след като загася колата (без да вадя ключа), AMI-то продължава да си работи нормално (вързано през bluetooth приемник с телефона). Когато запаля обаче в рамките на 1-2 минути AMI-то почва отново да търси устройство, аналогично на когато включа колата на контакт за първ път. Отделно самото търсене на устройство е супер бъгаво и в 50% от случаите трябва да се рестартира MMI-а, за да почне пак. Като се прибави и че също когато си иска продължава с каквото е свирило на телефона или рестартира връзката и там (реално всеки път като се пусне за пръв път пуска една и съща песен от паметта на телефона, което мисля че вече си е драма в iOS-a). В крайна сметка това постоянно инициализиране води до доста тегавини, които ако мога да си ги огранича само до първото запалване на колата, ще е супер Та идеята е да се направи нещо подобно на това което описа горе с релето само на AMI-то. Редактирано 25 Април 2017 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Да не би да имаш нещо разбъзикано по таймерите на ММИ в зеленото меню - че там е една гора от настройки с ясно и неясно предназначение и лесно може да се обърка нещо. Честно казано още търся да намеря какви са настройките на таймерите по default на ММИ защото ми се струва,че и моите са разбъзикани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Таймерите със сигурност не съм ги пипал, ама ще се хвана да разгледам, въпреки че не ми изглежда като на таймер, защото се случва след действие (палене). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Днес си смених задните накладки и не след дълго ми светна лампата за грешка, на таблото. Дали може да се дължи на несъвместимост. Адаптирахме ги и са по каталог , накладките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Грешка за спирачките или за ръчната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Не съм я прочел. Дали е отчело някаква несъвместимост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Задните накладки нямат датчик, така че виж каква грешка ти дава. Нищо не им се адаптира, само се отварят ел.моторчетата на ръчната с VSDC, за да можеш да извадиш апарата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Значи нещо друго се е развалило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Каква ти е иконата за грешката? Едно Р с едни светлавици покрай него? Ако е това е за моторчетата, но може да не сте закачили някой кабел кактро трябва или просто някой кабел да се е прекъснал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Тръбите от/до турбото се омасляват. До колкото разбрах има фабрична дупка в едната от тях за да изтича маслото. Това как може да се предотврати? Омаслява ми и маркучите за антифриза и сега за 10 см гума трябва да дам 300 лв без труда. Става въпрос за тръбите от турбото под въздушния филтър на 3.0 тди. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Знакът на двигател е, оранжев неправилен правоъгълник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 zafirovp дай снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Здравейте , колеги първо да се похваля че от понеделник съм горд собственик на Ауди А6 и веднага да попитам , защото търсачката не ми свърши работа. Колата е оригинално с 18 цола 245/40/18 нямам резервна гума и не знам дали изобщо е имало има място за резервна гума но не личи да е имало гума там , както липсва и болт за закрепване на гумата. Въпроса ми е е каква гума да търся евентуално или да си купя компресор и лепило ... с малко дете съм и не ми се стои много по пътищата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 купуваш си същата, аз съм с 5та алуминиева като останалите. с помощта на един пластмасов винт с гайка се стяга джантата към купето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Не съм мерил дали 18ката ще влезе, но заводско е с 16ка резервна, лепилото на спрей не ти е оферта щото после хвърляш гумата - по-добре си вземи 16ка за резервна дори и да я сложеш няма да имаш проблем с куатрото да стигнеш до сервиза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 резервната ми е 18, 245/40/18, не знам дали е опция или винаги идват еднакви с оригиналните... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Хмм тва е интересно аз имам стокова 16ка в багажника.. ще си търся 5та 18ка значи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 И аз съм с 5-та 18-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts