s7r3l0k Публикувано 18 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2017 Споменах FIS Control по причината, че никой с всичкия си акъл няма да плати такива мазни пари за нещо в което има направо безсмислени екстри (играта snake, някои от графиките), вкарани с цел крайния продукт да е възможно най-скъп, при условие, че на пазара има по-евтин такъв, който би вършил същата работа или близка до тази на конкурента. Това важи с още по-голяма сила за аматьорите, които нямат големи познания и нужда от безкрайно количество информация, която не разбират и за селските рацери, които си нямат представа от това, но са чули, че е много гъзарско да имат буустметър в погреба. Така че клиенти за такъв проект има колкото искате. Аз мога само да приветствам превръщането на проекта в комерсиален. Интересно ми е нещо друго, за което се замислих преди няколко дни, но вече не можех да си редактирам поста. Ако се появи проблем с автомобила и се подаде индикация, например за износени наклади или за ниско ниво на маслото, как тази индикация ще получи приоритет, за да се покаже, вместо дисплея да продължава да показва други данни? Това отделно ли се пише в софтуера или този на таблото е достатъчен, за да се справи с приоритизирането на информация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Преди 13 часа, s7r3l0k написа: Интересно ми е нещо друго, за което се замислих преди няколко дни, но вече не можех да си редактирам поста. Ако се появи проблем с автомобила и се подаде индикация, например за износени наклади или за ниско ниво на маслото, как тази индикация ще получи приоритет, за да се покаже, вместо дисплея да продължава да показва други данни? Това отделно ли се пише в софтуера или този на таблото е достатъчен, за да се справи с приоритизирането на информация? Таблото само си дава преоритет на warning инфото. Както се е държало таблото с оригиналното радио (когато все още то е имало в колага), така се държи и с платката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 много интересно, поздравления @bsdnikolov. Колко време отнема такава манипулация и какво трябва да се разглоби? И аз съм заинтересован от показването на данни от колата на това място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Връзването е към фабричната букса на оригиналното радио, а при тези които не са били с FIS и в последствие са го ретрофитвали, към червената (при фейса сивата) букса на таблото. Самото свързване отнема 15-тина минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Аз пък се интересувам, дали може да се комбинират няколко параметъра за показване. Примерно мен ме интересува температурата на маслото в скоростите, налягането на маслото в мотора, и бустта. Дали може да показва с превключване всеки един последователно. Ако трябва три "платки" или една "комбинирана" (не съм в час с електрониката). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 1 платка. Но всеки параметър си е писане, брисане и пак писане на софт. А това си отнема време и усилия..... Всичко стъпка по стъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Имай ме в предвид.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 При позитивно развитие към динамично показване налягане от турбина, се записвам към чакащите комерсиализацията на проекта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 (Редактирано) +1 и от мен за показване на налягането и списъкът с чакащи. Определено това би имало най-голяма притегателна мощ от към комерсиална цел. Тва, ако заработи добре преспокойно може и в чужбина да почне да се продава ДООСТА добре. Редактирано 19 Юни 2017 от GameON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 И още един клиент за бууст и налягане на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_1986 Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Поздравления за усилията,и аз влизам в графа чакащи. Явно пушляците сме много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 30 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 Здравейте на всички ? имам питане към @bsdnikolov дали е възможно с НЕ оригинален касетофон да направя така че да ми показва станциите в горната част на FIS дисплея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 На 6/7/2017 at 18:19, bsdnikolov написа: Да, но само при положение че афтърмаркет радиото има опция да изведе инфо на някакъв "език". Другия вариант е да се прихванат сигналите, които се поддават към самия дисплей на радиото. Но тогава ще се работи "радио за радио" и ще стане нерентабилно (трудът е най-скъпата компонента в цената). Но, отговорът е ДА. Може да се направи при желание и наличието на доволно свободно време . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Сигурен съм, че за налягането този дисплей ще е само, за да покажеш, че може да измерва някакво налягане. В движение при резки изменения няма да смогнеш да запомниш, какво е показало преди 1/10 от секундата, ако не усредниш за период, ама тогава отиде скоростта. В долната част на обхвата на АЦП ще има доста голяма грешка! Виж си спецификацията на някой волтметър и как сe смята грешката (адитивна и мултипликативна съставка). Въпреки навлизането на цифрова техника, практиката показва, че при измерването на някои величини стрелковата индикация е по-добрият вариант за отчитане. Виж за температури на вода, масло и показване на предупредителен текст е о'к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Информацията към дисплея "пътува" със скорост 9600 bps. 1 пакет се състои от 18 байта. След пращането на пакет, задължително трябва да направя пауза от 3 мили секунди преди да пратя следвация. Това ми е ограничинието в скоростта на данните. Смятам да визуализирам данните до втория знак след запетаята (bar). Инфото ще е с по-добра визуализация от живи данни снети с VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Работи са, коди и не се разсейвай, а и не се обеснявай, без т'ва повечето няма да разберат, за какво става дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Преди 22 часа, bsdnikolov написа: Информацията към дисплея "пътува" със скорост 9600 bps. 1 пакет се състои от 18 байта. След пращането на пакет, задължително трябва да направя пауза от 3 мили секунди преди да пратя следвация. Това ми е ограничинието в скоростта на данните. Смятам да визуализирам данните до втория знак след запетаята (bar). Инфото ще е с по-добра визуализация от живи данни снети с VCDS. Моите адмирации за труда, резултатите и комбинацията на знания в хардуер и софтуер ! Едно от малкото изключения, които правят нещата да работят , а не казват как няма да се получи (от мързел и т.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Колега,аз да попитам.Колата е s8 d2 2000 год с оригиналната си система rns-d.Обаче липсва или е повреден някакъв tmc модул,даже ми го изписва всеки път след пускане и изпиуква два пъти.Следователно и на таблото не изписва нищо в най-горната част на дисплея.Възможно ли е монтиране на такава платка директно към таблото както си споменал по-горе и колко струва самата платка като цяло?Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Много играчка (и външни елементи) ще е да се преведе инфото от CAN протоколът, към 3LB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Ама тя 2000 год има CAN протокол ли?Аз се надявах да няма,защото някъде по-горе четох че си го правил на 2003 год кола.А ако се възстанови този tmc модул и започне да си изписва радио и дискове,тогава може ли да се направи да показва даден надпис и ще ги редува радио-добавен надпис или се избира кое да показва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dtrax Публикувано 13 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2017 @bsdnikolov Евалата брат! Бях попадал на руснаци да го правят това с Ардуино-то, но до последно ми изглеждаше шано за колите преди 2000. Имам малък опит с контролерите на Ардуино при моделиране на дронове, но със скриптовете съм скаран. Към колегите които питаха за бууст или нещо друго - възможно е, но не си заслужава усилията главно защото контролера трябва да вземе информацията от примерно бууст метър и да я прати към фис-а т.е. трябва да се инсталира така или иначе бууст метър който да се върже към контролера и от там да се пише код за да може да приема и препраща тази информация в реално време към фис-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2017 bsdnikolov, може ли да се ускори периода на опресняване на живите данни, най-вече моментния разход, без това дразнещо закъснение от четири-пет секунди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 Да повдигна малко темата, колега има ли развитие и аз имам интерес за извеждане на данни от някакъв мап на фис-а тъй като моя ajl няма фабричен, а не ми се слага китаец светещ някакъв в а6 ми е малко като димитровградски тунинг.онзи ден даже мислех да разгледам схеми някви и примерно от мап-а на газта да накарам да изкарва на някякъв китаец за диагностика само, но ако се направи на фиса ще е чок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trimontcium Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Интерфейсът е "3LB" 3Leiter Bus. Който иска да разбере повече да, чете ... FIS Навигацията, радиото и афтърмаркет FIS Control-a, работят чрез него. Разработка е на VAG. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trimontcium Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Очаквам с нетърпение, някой да успее да прочете МАП сензора, за да четем директно налягането, без лаг-а от К шината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts