Jump to content

Машинно почистване на DPF


drk

Recommended Posts

Здравейте,

 

Извинявам се, ако темата не е за този раздел. Намерих няколко места, на които се предлага машинно почистване на DPF филтри в "камера".

Някой възползвал ли се е от услугата и бихте ли препоръчали сервиз?

Дали ще има ефект на DPF, който е на реални 260 000км и колко дълготраен би бил?

 

Поздрави

 

 

Link to comment
Share on other sites

Стига си избягвал неизбежното ! Тоя ДПФ , само лоши последици може да предизвика... Мине ли 200-250к км и няма смисъл от него вече ... Заделяй 400лв и да се приключва...

Link to comment
Share on other sites

Изобщо даже не ми е минавало през ума за купуване .... 400лв излиза да ти го махнат и изключат софтуерно. Разпитай само за кадърен майстор и го махай ,без да се притесняваш.

Link to comment
Share on other sites

И да не вземеш да се притесняваш, че ще замъсяваш.

 

Чета, че върши работа почистването. Може и сам да го направиш, ако имаш условия.

Наистина нов е непосилно скъп.

Edited by mshbul
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ако исках да го махна, нямаше да пусна тема за почистване :)

След процедурата всички грешки изчезнаха и колата се държи много добре в ниски обороти, определено лага намаля.

Да видим колко ще изкара до следващото запушване.

(За инфо: почистването е 250 лв. и 70 лв. демонтаж/монтаж)

Link to comment
Share on other sites

Къде това и на машина ли го чистиха?

 

Свалиха ли го лесно? При мен всички гайки на снадките са жестоко ръждясали и ще се реже, ако се наложи.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Да, колега - сваля се и се закача на една миша, която го промива с разтвор (препарат и вода) загряти на 90 градуса. В Стара Загора я правиха процедурата. Гледам в София я предлагат в http://emk-service.com/bg/promotions/novini/mashinno-pochistvane-na-dpf-fap-filtri 

и 

http://www.dunevmotorsport-r21.com/proverka-i-pochistvane-na-zapushen-dpf-filtar-s-mashini/

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Това е промивка все пак, идеята не е да изгорят нещата вътре(каквото прави регенерацията, която колата сама си прави), а да паднат и да се изплакнат.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Да обновя малко темата

това е от днес

въпросът тук е да го махам или има шанс с почистване на машина. Веднъж вече го чистиха и не изкара много. Колата е на 273 Хил. 3.0 от 2010

E811B466-A520-4D86-8B7D-1157A82E288B.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://emk-service.com/bg/promotions/novini/mashinno-pochistvane-na-dpf-fap-filtri

 

Колко е качествено никой не знае машинното почистване,за дълготрайно решаване на проблема, DPF off и тва е.

При мен излезе разкекал се сензор на диференциалното налягане,не набива грешка,когато работи на 50,60%,но със следене на данни се хваща ;)

Оригинален е 165лв. клиентска цена.

Link to comment
Share on other sites

Ами след дълъг период на експерименти и опити да не го премахна, накрая стигнах до убеждението че си е изпял песента и го разкарах. Брах много ядове преди това с него..... колата беше на 233 000 км. като го махнах. Оказах се прав....като го разрязоха, 50% от него се беше овъглил до неузнаваемост.....пазя си и снимки!

За жалост около 3 бона струва нов.....    Иначе Ем Комплект от известно време продават за всички коли някакви филтри на атрактивни цени от порядъка на 650-800 лв. Не намерих инфо от някой, който е пробвал....но за да е цената 4-5 пъти по-ниска, предполагам е спестено много от ценните материали вътре и надали дълго ще изкара....за това и не рискувах да правя поредна проба. 

Ако колата я бива още няколко години и контрола реално се затегне, ще се наложи да опитам!

Това със промиването на филтър има смисъл ако филтъра не е изкарал 150-200 хил. км. да не говорим за повече и е запушен поради немърливост въпреки предупрежденията от компютъра. В останалите случаи е загуба на време и пари.  Мога да го сравня с акумулатор....ако е почти нов и го изтощиш поради забравени фарове да кагжем, зареждаш го и е ОК....ама тръгнал ли е да загива..... няма какво да се направи.

Не те агитирам с нищо.... просто споделям личния си опит. Не съм живял в някаква заблуда, че ще хвана с трици - Маймуна.....ама упорствах все пак......докато реалността надделя!:razz:

Link to comment
Share on other sites

Така и никой не вденА, че ако искате да карате дизеЙ  трябва да имате поне едни 20к на година, ма не граЦко. Един дпф спокойно изкарва 300-350 ако се кара на дълго. 

Апропо алтернативен дпф не е лоша идея. 

Link to comment
Share on other sites

Не въпроса колко са на година, а да не е на кратки разстояния и да не е в града. То и извън за 10-20 км зимата даже не може да загрее добре, камо ли да регенерира. 

 

Всичко под 50км му е кратко и не може да регенерира.

Edited by mshbul
Link to comment
Share on other sites

Има разни чорби, на всички проозводители на разните му добавки, които вдигат ЕГТ и пасивната регенерация се случва по-лесно.

Само трябва да се внимава да не се раздава много газ докато не свърши нафтата с добавката.

Link to comment
Share on other sites

тАва не връши работа когИ е пълен тоо дпф. За некви частично задънени може и да става, ма иначе само тва машинното го оправя или дълго време бой с пароструйката и различна химия пак помага. Съживявал съм 4ф ов дпф на 350к с миене. Вече 2 години се е връщал 

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...