Jump to content

Машинно почистване на DPF


drk

Recommended Posts

Здравейте,

 

Извинявам се, ако темата не е за този раздел. Намерих няколко места, на които се предлага машинно почистване на DPF филтри в "камера".

Някой възползвал ли се е от услугата и бихте ли препоръчали сервиз?

Дали ще има ефект на DPF, който е на реални 260 000км и колко дълготраен би бил?

 

Поздрави

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига си избягвал неизбежното ! Тоя ДПФ , само лоши последици може да предизвика... Мине ли 200-250к км и няма смисъл от него вече ... Заделяй 400лв и да се приключва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата просто е изтървал една 0 отзад...

4000 е добра цена за нов :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо даже не ми е минавало през ума за купуване .... 400лв излиза да ти го махнат и изключат софтуерно. Разпитай само за кадърен майстор и го махай ,без да се притесняваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да не вземеш да се притесняваш, че ще замъсяваш.

 

Чета, че върши работа почистването. Може и сам да го направиш, ако имаш условия.

Наистина нов е непосилно скъп.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ако исках да го махна, нямаше да пусна тема за почистване :)

След процедурата всички грешки изчезнаха и колата се държи много добре в ниски обороти, определено лага намаля.

Да видим колко ще изкара до следващото запушване.

(За инфо: почистването е 250 лв. и 70 лв. демонтаж/монтаж)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде това и на машина ли го чистиха?

 

Свалиха ли го лесно? При мен всички гайки на снадките са жестоко ръждясали и ще се реже, ако се наложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Да, колега - сваля се и се закача на една миша, която го промива с разтвор (препарат и вода) загряти на 90 градуса. В Стара Загора я правиха процедурата. Гледам в София я предлагат в http://emk-service.com/bg/promotions/novini/mashinno-pochistvane-na-dpf-fap-filtri 

и 

http://www.dunevmotorsport-r21.com/proverka-i-pochistvane-na-zapushen-dpf-filtar-s-mashini/

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е промивка все пак, идеята не е да изгорят нещата вътре(каквото прави регенерацията, която колата сама си прави), а да паднат и да се изплакнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Да обновя малко темата

това е от днес

въпросът тук е да го махам или има шанс с почистване на машина. Веднъж вече го чистиха и не изкара много. Колата е на 273 Хил. 3.0 от 2010

E811B466-A520-4D86-8B7D-1157A82E288B.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

http://emk-service.com/bg/promotions/novini/mashinno-pochistvane-na-dpf-fap-filtri

 

Колко е качествено никой не знае машинното почистване,за дълготрайно решаване на проблема, DPF off и тва е.

При мен излезе разкекал се сензор на диференциалното налягане,не набива грешка,когато работи на 50,60%,но със следене на данни се хваща ;)

Оригинален е 165лв. клиентска цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами след дълъг период на експерименти и опити да не го премахна, накрая стигнах до убеждението че си е изпял песента и го разкарах. Брах много ядове преди това с него..... колата беше на 233 000 км. като го махнах. Оказах се прав....като го разрязоха, 50% от него се беше овъглил до неузнаваемост.....пазя си и снимки!

За жалост около 3 бона струва нов.....    Иначе Ем Комплект от известно време продават за всички коли някакви филтри на атрактивни цени от порядъка на 650-800 лв. Не намерих инфо от някой, който е пробвал....но за да е цената 4-5 пъти по-ниска, предполагам е спестено много от ценните материали вътре и надали дълго ще изкара....за това и не рискувах да правя поредна проба. 

Ако колата я бива още няколко години и контрола реално се затегне, ще се наложи да опитам!

Това със промиването на филтър има смисъл ако филтъра не е изкарал 150-200 хил. км. да не говорим за повече и е запушен поради немърливост въпреки предупрежденията от компютъра. В останалите случаи е загуба на време и пари.  Мога да го сравня с акумулатор....ако е почти нов и го изтощиш поради забравени фарове да кагжем, зареждаш го и е ОК....ама тръгнал ли е да загива..... няма какво да се направи.

Не те агитирам с нищо.... просто споделям личния си опит. Не съм живял в някаква заблуда, че ще хвана с трици - Маймуна.....ама упорствах все пак......докато реалността надделя!:razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и никой не вденА, че ако искате да карате дизеЙ  трябва да имате поне едни 20к на година, ма не граЦко. Един дпф спокойно изкарва 300-350 ако се кара на дълго. 

Апропо алтернативен дпф не е лоша идея. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не въпроса колко са на година, а да не е на кратки разстояния и да не е в града. То и извън за 10-20 км зимата даже не може да загрее добре, камо ли да регенерира. 

 

Всичко под 50км му е кратко и не може да регенерира.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разни чорби, на всички проозводители на разните му добавки, които вдигат ЕГТ и пасивната регенерация се случва по-лесно.

Само трябва да се внимава да не се раздава много газ докато не свърши нафтата с добавката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тАва не връши работа когИ е пълен тоо дпф. За некви частично задънени може и да става, ма иначе само тва машинното го оправя или дълго време бой с пароструйката и различна химия пак помага. Съживявал съм 4ф ов дпф на 350к с миене. Вече 2 години се е връщал 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...