Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

След като се сдобих с Ауди,което има такава кутия първоначално започнаха да ме дразнят доста неща. След смяна на съединители и ремонтен комплект за мехатроник останаха неща,които ме дразнят отново. Качих се да карам няколко S tronic кутии -при някои моите проблеми ги имаше , при други ги имаше частично или нови работи,които не бях виждал. Вибрациите,за които всички говорят,когато колата е на D всеки път са различни,а понякога липсват изобщо и забелязах,че нямат общо с температурата на маслото. Попитах 10 различни майстори,които се занимават с това- едни казват,че са съединители,други че е мехатроник. Някой говорят за адаптация на съединители,но всички стрелят напосоки. При някои кутията се държи по един начин,когато маслото е топло,при други когато е студено. Първаначалното тръгване при първо запалване е различно. След всичко изчетено,питано и видяно мога да обобщя за всички,които търсиха толкова време информация като мен да не си правят труда да ровят. Това е една много добра кутия, но да не ти се налага да я караш на първа и втора. То не бяха ритания на педала на спирачката и приблъсквания и какво ли още не. Който си купи такова нещо се примирява,че трябва да дава много пари,за да е всичко наред. В сравнение с 8 степенната кутия S tronic не стува.Много хора ще ме разберат за какво говоря. Иска ми се някой да ми каже,че може да ми адаптира съединителите и да ми каже защо един път рита кутията,друг път е перфектна. За жалост отговор на този въпрос няма.Както казват от Порше - всичко това е нормалмо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 398
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Очевидно имаш проблем с кутията. Кой е сменял съединителите? Масло сменено ли е? Адаптирали ли са ги ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е правено в Порше Варна,всичко от съединители до масло е сменяно. Карал съм кутии на по 20 000 км, едно и също...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро усещането е като на отпуснат съединител от 2 > 1. Поведението не е като на хидротрансофматорна кутия, няма как да е. 

 

Може за сверка да идеш в МиД Авто ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега,както е студена ако я запаля и тръгна,тръгването ще бъде рязко и някак странно. Нормално ли е като е студено маслото? И това ритане на педала на спирачката между втора и първа нормално ли е след като някой път изобщо не го прави. А вибрацията,която се получава,когато стоя на светофари защо някои път е голяма ,някой път я няма никаква? Отговорът на Порше е че тази кола е постоянно напъната,защото е постоянно на скорост и чака да тръгне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо като при ABS на лед.Без звук,просто се усеща като колата преминава от втора към първа до пълно спиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо като при ABS на лед.Без звук,просто се усеща като колата преминава от втора към първа до пълно спиране.

За мен не е нормално поведение това. Освен моята съм карал 3-4 коли с DSG за по-дълго време, но на никоя не е имало такова нещо. Все пак иди в тоя сервиз, във Варна са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ако иска може да покара моята,сигурно ще каже ,че моята не е С-троник...Лично за мен това е най хубавата кутия на моя кола до сега,а съм имал доста коли...Типтроника ми в Д4-ката,не ме впечатли ..Изглежда има проблем кутията на колегата.Дано намерят проблема и да се радва на С-троника./ако е от кутията де/.Аз съм много доволен!

П.С.Колата дизел ли е? И знаят ли и се километрите?А обслужвана ли е изобщо преди това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудна кутия е, ама да не я правиш. Нещо като мултитроника в началото, ама тук като че ли по-дълго продължават мъките.

 

В Англия мога да ви кажа как се решава проблема - 7000 паунда и нова кутия и няма драми, ама кой луд ше ги даде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7000 е мултитроника:)...С-троника вероятно е по-скъп.

 

По темата - при нормална кутия и нормални условия разлика с типтроника не се забелязва.

При тръгване/буксуване на лош път (сняг и лед, съчетани с наклони) типтроника е по-адвекватен.

Кутията мога да я накарам да рита при рязко подаване на газ по време на спиране - примерно намалявам от висока скорост на светофар и в последния момент давам много газ.

Аз имам забележки към софтуера, който в режим D винаги избира някаква икономична стратегия и постоянно се стреми да включи възможно най-високата предавка и по време на изпреварване ми реди по 3-4 предавки(т.е. самоадаптацията, която променя коренно режима на типтроника тук все едно я няма)....но в крайна сметка с включване на S или ръчен режим се преодолява тази софтуерна грешка.

 

Когато съм коментирал със специалисти възможностите за ремонт ми е обяснявано, че пълно рециклиране струва около 4-5к лева и на практика прави кутията нова. Казвам "рециклиране", а не "ремонт", защото се има предвид смяна на всички потенцилно проблемни възли - кабели, сензори, съединители, соленоиди, уплътнения.... в МиД авто имат стенд за проверка износването на мехатроника.

 

При мен кутията е сложена на А4, при А6 имало някаква минимална разлика (предполагам а6 е с второ поколение на кутията, каквото е при фейс А4), водеща до по-скъпи ремонти, но като цяло надеждността и порядъка на сумите е еднакъв.

 

След като си тръгнал да тестваш други коли и явно се тормозиш - всички казват, че Мишо "от Горубляне" има потенциала да направи кутията да работи както искаш. Ако ти харесва автомобила и не искаш да го сменяш - направи си една екскурзия до Хърватска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е само в софтуера на тези "поколения". 

И да, тези кутии се ремапват успешно и става хептен лудница. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да отговарям на всеки по отделно,защото ще стане голяма тема :D. Колата е на 120 000 релани километра. Маслото е сменяно веднъж на 60 и сега заедно със съединители и ремонтен комплект на мехатроника. Забелязах само едно- при първия момент когато купих колата и след 1 седмица отидах в Порше с претенция ,че имам вибрация на място, те казаха че ще адаптират кутията.Направиха го. Взимам си колата,включвам на D и все едно се качих на чисто нова кола. Тръгнах си супер доволен,перфектна работа на кутия,НИКАКВИ вибрации на D,докато стоя по светофари,даже като местя селектора от D na P не се усеща разликата на напънатата кола. Обаче 3 дена радост, на 4-тия всичко отначало. Върнах пак колата и те казаха за смяна съединители и клапаните на мехатроника. Попитах ги защо след адаптация на кутията 3 дена няма проблем.Отговор адекватен нямаше. Смениха всичко,взех си колата- ПЕРФЕКТНА! След 5-6 дена понякога имам вибрация на светофари като стоя на D,по някой път нямам. И това дето най ме трови е между втора и първа до окончателно спиране. Сега ако отида и ми направят адаптация, пак 4 дена всичко ще е 6. И моят въпрос е- ако имах проблем с каквото и да е, как след като направим адаптация всеки един проблем изчезва ? Как няколко дена всичко е 6 и изведнъж всичко се връща по старо му ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са нормални нещата, които описваш.

Знам каква е цената за части + труд за смяна на съединител(за клапани на мехатроника може да споделиш?) и на твое място не бих ги оставил на мира.

Търси си правата до край и да си оправят кочината, не може след такъв ремонт да продължават оплакванията.

Иначе от симптомите, кото описа единствено по-нормално ми се вижда това със студения старт и първото тръгване, възможно е да е леко по-рязко, но не трябва да има тропания, чукания и тем подобни.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънях в МиД Варна. Човекът ми каза по описанието,че е 100 % сигурен,че е мехатроник. И ми обясни,че ми са сменени само клапаните и като цяло проблемът може изобщо да не е бил от тях. Ремонтират каквото и да е по мехатроника, за разлика от Софтелектроник,които ми казаха,че все още нямало кой в България да сменя нещо друго освен клапани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтелектроник доколкото знам сменят само някои неща по сухите DSG7. Мокри DSG6/7 не правят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Здравейте, аз съм със S Tronic ( 3.0 Quattro) седемстепенен.

1.Понякога при студена кола превключването от Р на D става трудно

2. При преминаване към 3та има леко придърпване 

 Някой да знае причината?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам кола със S-Tronic 7 степенен, това ми е първата кола с S Tronic, но вече съм на 100% сигурен, че е и последната. На 70к километра кутията е пред своя край, рита, вибрира и гасне. По-голям боклук не съм карам през живота си.

 

Редактирано от Бако Мецан
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е още в гаранция, но се ослушват нещо от Порше, чакат да изкара някаква грешка, за да подменят каквото и да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 6/6/2018 at 10:20 PM, Бако Мецан said:

При мен е още в гаранция, но се ослушват нещо от Порше, чакат да изкара някаква грешка, за да подменят каквото и да е.

Това е лошото защото каквото и да прави кутията трябва да има грешка и от там диагностичен протокол, за да може да се обосноват те пред немците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...