Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

Тоя толкова е и запомнил какво му е казал Мишо. На P - може, ама на N да се държи колата е безумие. И забавянето от задна на първа е напълно нормално!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 398
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Не това е одговора на колега правил с-троник в Загреб при Мишо ,който му е дал няколко съвета за пазенето на съединителите .Сега ако колегата го преразказва грешно не знам , исках да чуя само и други мнения нали за това сму тук.

Link to comment
Share on other sites

Just now, N1995 написа:

Тоя толкова е и запомнил какво му е казал Мишо. На P - може, ама на N да се държи колата е безумие. И забавянето от задна на първа е напълно нормално!

Чакай че ората са чели и знаят ве, кво се напрегаш :hilezh:

Така и не разбрахте че тва железо никой не знае кога ще роди.

Аз лично лоста не го мърдам ако ще и 1 час да кесам у задръстване

#балсъмго

Link to comment
Share on other sites

Баш. Ако можеше и старт стопа и ауто паркинга да работи и ACC-то да не спира като седи на място колата повече от 2 секунди от нас до работа само волана щях да въртя и ръчката на ACC-то хахаха

Link to comment
Share on other sites

Поне доказах ,че не си измислям и не чета през ред ,но явно проблемите с кутийте ни карат да се ровим за информация ,като прасе в калчища , опитваики се да одължим пробега им

Link to comment
Share on other sites

Ако съм на auto hold на светофара кво правим? Ок ли е

И аз това си мислех. Но то не е по-различно от това да ск на спирачка.

Интересно е, че тази информация за забавянето в резултат на софтуер ъпдейт се намира само в бг форума - най-хитрите на света :)

Link to comment
Share on other sites

Приказваш глупости ма неам желание  да  споря. Карам достатъчно с троници и всички са така след Ъпдейта. Ако моята кутия се омаже нещо ще я правя и няма да я ъпдейтвам,решили съм .

Link to comment
Share on other sites

Приказваш глупости ма неам желание  да  споря. Карам достатъчно с троници и всички са така след Ъпдейта. Ако моята кутия се омаже нещо ще я правя и няма да я ъпдейтвам,решили съм .

Добре де, не може ли да се сложи старата версия преди ъпдейта??

Link to comment
Share on other sites

Моята е с последна версия (поне средата на 2017-та като я ъпдейтнах беше, не съм гледал дали има по-нова след това) и няма никакво забавяне от D на R.

Вярно, че колата е А5, а и е по-стара, но кутията е сменяна по гаранция през 2013-та (или 2014-та) и си мисля, че е същата като при вас.

Link to comment
Share on other sites

Я кажете ,къде сте сменяли маслото и след това всичко е ок , че маи такъв случеи няма , да видим къде да се ходи :nixweiss: или бъркаш в торбата и квото излезе

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Аци said:

Я кажете ,къде сте сменяли маслото и след това всичко е ок , че маи такъв случеи няма 

При профилактична смяна всичко трябва да си е наред. Когато се прави опит за ремонт на кутията със смяна на масло или софт сигурно има и разочароващи резултати :)

Аз софт не съм сменял и не виждам защо да го правя, ако кутията работи добре.

Link to comment
Share on other sites

Маслото се сменя регулярно на 50 000км а със смяната се налива и нов софтуер ако има, а за финал се прави адаптация. Софта променя не само превключването от D на R, като цяло ъпдейтите са с цел да се пази кутията повече. Като идеш в Порше по тази сервизна процедура няма как да ти я изпълнят без да направят адаптацията и ъпдейта защото така казват от Инглощат. Сега вече по гаражите какво се случва и препоръчва е отделен въпрос. 

Link to comment
Share on other sites

А някой има ли опит с ъпдейт на типтроник и като цяло работата на кутията...?
Питането ми е следното, наясно съм, че нещата доста различни спрямо с-троник, а и предните ми 2 коли бяха такива, но да се върна на типтроника. Забелязал съм, че като натискам "средно" педала прехвключва от 1-2-3 едно такова затлачено, сякаш ако съм с ръчни скорости и задържам повече съединителя преди да го отпусна. Сякаш ей сега ще превключи, ама малко се чуди. Ако натисна от самото начало една идея повече си ги реди по-културно и бързо (не говоря за кик даун). Вероятно така си работи като цяло триптроника, но не съм имал възможност да карам друга кола и да направя сравнение.
Чудех се дали да рискувам с един ъпдейт, без да знам дали изобщо и кога са превени. Колата е при мен от 8 месеца и така си беше в началото. Преди 4-5 месеца май смених маслата и филтрите по кутията, нищо не се промени за мой късмет.
Даже ако някой колега с 4Г и типтроник би намерил време и е така любезен да се видим за тест, ще съм безкрайно благодарен. В София съм, ама мога да се разходя и по-надалече.

Сори, че малко извън топика е моя въпрос, а и дори няма да взема страна в спора по-горе, че гледам взеха да загрубявата нещата :)
Иначе и аз знам, че колкото по-малко ръчкаш по кутията, толкова по-добре и конкретно да не се слага на N. Ако на някой му е зор за икономия, разликата си мисля, че е крайно пренебрежима.

Мерси на отзовалите се по моя въпрос :)

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, N1995 said:

Маслото се сменя регулярно на 50 000км а със смяната се налива и нов софтуер ако има,

В моята книжка пише единствено, че маслото се сменя на 60к км. Нищо няма за смяна на софтуер.

Утре ще закача да видя какъв софт е качен на кутията. Ще пише ли кога е наливан или трябва по версията да се ориентирам?

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Petri said:

А някой има ли опит с ъпдейт на типтроник и като цяло работата на кутията...?
Питането ми е следното, наясно съм, че нещата доста различни спрямо с-троник, а и предните ми 2 коли бяха такива, но да се върна на типтроника. Забелязал съм, че като натискам "средно" педала прехвключва от 1-2-3 едно такова затлачено, сякаш ако съм с ръчни скорости и задържам повече съединителя преди да го отпусна. Сякаш ей сега ще превключи, ама малко се чуди. Ако натисна от самото начало една идея повече си ги реди по-културно и бързо (не говоря за кик даун). Вероятно така си работи като цяло триптроника, но не съм имал възможност да карам друга кола и да направя сравнение.
Чудех се дали да рискувам с един ъпдейт, без да знам дали изобщо и кога са превени. Колата е при мен от 8 месеца и така си беше в началото. Преди 4-5 месеца май смених маслата и филтрите по кутията, нищо не се промени за мой късмет.
Даже ако някой колега с 4Г и типтроник би намерил време и е така любезен да се видим за тест, ще съм безкрайно благодарен. В София съм, ама мога да се разходя и по-надалече.

Сори, че малко извън топика е моя въпрос, а и дори няма да взема страна в спора по-горе, че гледам взеха да загрубявата нещата :)
Иначе и аз знам, че колкото по-малко ръчкаш по кутията, толкова по-добре и конкретно да не се слага на N. Ако на някой му е зор за икономия, разликата си мисля, че е крайно пренебрежима.

Мерси на отзовалите се по моя въпрос :)

Типтроника е така, усеща се “лагав” в сравнение с ДСГ-то.... освен ако не натиснеш здраво или си на S.

Link to comment
Share on other sites

Преди 10 часа, robobug написа:

... Ще пише ли кога е наливан или трябва по версията да се ориентирам?

Не пише кога е наливан. Освен ако няма някакъв документ от дилъра.

И версията няма да ти каже много...

Все пак дай номера на софта и текущата версия, може да се ориентираме по последните налични версии, които се слагат... 

Link to comment
Share on other sites

Ето какво прочетох аз от кутията:

Quote

Flash Status
     Programming Attempts(application): 3/3
     Successful Attempts(application): 3/3
     Programming Status: 00000000
     Flash Date: 10.02.22
     Flash Tool Code: 00000 000 00000
Software
     UDS: 01.02.13
     ISO15765: 01.02.13
     CAN: 01.07.00
     HiSpd Net: 01.06.00

Маслото е сменяно 03.2015-та, колата е била обслужвана за последно 05.2016-та и малко по-късно стана моя собственост.

За кутията е имало акция 37F1, която е вписана в книжката и проведена на 32к км, т.е. много преди първата смяна на маслото.

Edited by robobug
Link to comment
Share on other sites

При моят С троник, забелязвам че малко е муден, примерно като е смачкам и сваля предавки , има един лаг / забавяне и тогава почва да дъпра , това при всички ли го има или иска ъпдейт ? мисля че не е ъпдейтвана кутията.

Link to comment
Share on other sites

При мен на S като карам върви суепр мазно и ги сменя изобщо без да усетя нито една смяна почти. Като карам на D уж по-бавно си усещам мяната, лаг няма, но е по-мудничка някак си. Определено се кефи на смяната на по-високи обороти кутията или поне така се усеща.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...