Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

Тоя толкова е и запомнил какво му е казал Мишо. На P - може, ама на N да се държи колата е безумие. И забавянето от задна на първа е напълно нормално!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 398
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не това е одговора на колега правил с-троник в Загреб при Мишо ,който му е дал няколко съвета за пазенето на съединителите .Сега ако колегата го преразказва грешно не знам , исках да чуя само и други мнения нали за това сму тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, N1995 написа:

Тоя толкова е и запомнил какво му е казал Мишо. На P - може, ама на N да се държи колата е безумие. И забавянето от задна на първа е напълно нормално!

Чакай че ората са чели и знаят ве, кво се напрегаш :hilezh:

Така и не разбрахте че тва железо никой не знае кога ще роди.

Аз лично лоста не го мърдам ако ще и 1 час да кесам у задръстване

#балсъмго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш. Ако можеше и старт стопа и ауто паркинга да работи и ACC-то да не спира като седи на място колата повече от 2 секунди от нас до работа само волана щях да въртя и ръчката на ACC-то хахаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне доказах ,че не си измислям и не чета през ред ,но явно проблемите с кутийте ни карат да се ровим за информация ,като прасе в калчища , опитваики се да одължим пробега им

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм на auto hold на светофара кво правим? Ок ли е

И аз това си мислех. Но то не е по-различно от това да ск на спирачка.

Интересно е, че тази информация за забавянето в резултат на софтуер ъпдейт се намира само в бг форума - най-хитрите на света :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приказваш глупости ма неам желание  да  споря. Карам достатъчно с троници и всички са така след Ъпдейта. Ако моята кутия се омаже нещо ще я правя и няма да я ъпдейтвам,решили съм .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приказваш глупости ма неам желание  да  споря. Карам достатъчно с троници и всички са така след Ъпдейта. Ако моята кутия се омаже нещо ще я правя и няма да я ъпдейтвам,решили съм .

Добре де, не може ли да се сложи старата версия преди ъпдейта??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с последна версия (поне средата на 2017-та като я ъпдейтнах беше, не съм гледал дали има по-нова след това) и няма никакво забавяне от D на R.

Вярно, че колата е А5, а и е по-стара, но кутията е сменяна по гаранция през 2013-та (или 2014-та) и си мисля, че е същата като при вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете ,къде сте сменяли маслото и след това всичко е ок , че маи такъв случеи няма , да видим къде да се ходи :nixweiss: или бъркаш в торбата и квото излезе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, Аци said:

Я кажете ,къде сте сменяли маслото и след това всичко е ок , че маи такъв случеи няма 

При профилактична смяна всичко трябва да си е наред. Когато се прави опит за ремонт на кутията със смяна на масло или софт сигурно има и разочароващи резултати :)

Аз софт не съм сменял и не виждам защо да го правя, ако кутията работи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото се сменя регулярно на 50 000км а със смяната се налива и нов софтуер ако има, а за финал се прави адаптация. Софта променя не само превключването от D на R, като цяло ъпдейтите са с цел да се пази кутията повече. Като идеш в Порше по тази сервизна процедура няма как да ти я изпълнят без да направят адаптацията и ъпдейта защото така казват от Инглощат. Сега вече по гаражите какво се случва и препоръчва е отделен въпрос. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой има ли опит с ъпдейт на типтроник и като цяло работата на кутията...?
Питането ми е следното, наясно съм, че нещата доста различни спрямо с-троник, а и предните ми 2 коли бяха такива, но да се върна на типтроника. Забелязал съм, че като натискам "средно" педала прехвключва от 1-2-3 едно такова затлачено, сякаш ако съм с ръчни скорости и задържам повече съединителя преди да го отпусна. Сякаш ей сега ще превключи, ама малко се чуди. Ако натисна от самото начало една идея повече си ги реди по-културно и бързо (не говоря за кик даун). Вероятно така си работи като цяло триптроника, но не съм имал възможност да карам друга кола и да направя сравнение.
Чудех се дали да рискувам с един ъпдейт, без да знам дали изобщо и кога са превени. Колата е при мен от 8 месеца и така си беше в началото. Преди 4-5 месеца май смених маслата и филтрите по кутията, нищо не се промени за мой късмет.
Даже ако някой колега с 4Г и типтроник би намерил време и е така любезен да се видим за тест, ще съм безкрайно благодарен. В София съм, ама мога да се разходя и по-надалече.

Сори, че малко извън топика е моя въпрос, а и дори няма да взема страна в спора по-горе, че гледам взеха да загрубявата нещата :)
Иначе и аз знам, че колкото по-малко ръчкаш по кутията, толкова по-добре и конкретно да не се слага на N. Ако на някой му е зор за икономия, разликата си мисля, че е крайно пренебрежима.

Мерси на отзовалите се по моя въпрос :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, N1995 said:

Маслото се сменя регулярно на 50 000км а със смяната се налива и нов софтуер ако има,

В моята книжка пише единствено, че маслото се сменя на 60к км. Нищо няма за смяна на софтуер.

Утре ще закача да видя какъв софт е качен на кутията. Ще пише ли кога е наливан или трябва по версията да се ориентирам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, Petri said:

А някой има ли опит с ъпдейт на типтроник и като цяло работата на кутията...?
Питането ми е следното, наясно съм, че нещата доста различни спрямо с-троник, а и предните ми 2 коли бяха такива, но да се върна на типтроника. Забелязал съм, че като натискам "средно" педала прехвключва от 1-2-3 едно такова затлачено, сякаш ако съм с ръчни скорости и задържам повече съединителя преди да го отпусна. Сякаш ей сега ще превключи, ама малко се чуди. Ако натисна от самото начало една идея повече си ги реди по-културно и бързо (не говоря за кик даун). Вероятно така си работи като цяло триптроника, но не съм имал възможност да карам друга кола и да направя сравнение.
Чудех се дали да рискувам с един ъпдейт, без да знам дали изобщо и кога са превени. Колата е при мен от 8 месеца и така си беше в началото. Преди 4-5 месеца май смених маслата и филтрите по кутията, нищо не се промени за мой късмет.
Даже ако някой колега с 4Г и типтроник би намерил време и е така любезен да се видим за тест, ще съм безкрайно благодарен. В София съм, ама мога да се разходя и по-надалече.

Сори, че малко извън топика е моя въпрос, а и дори няма да взема страна в спора по-горе, че гледам взеха да загрубявата нещата :)
Иначе и аз знам, че колкото по-малко ръчкаш по кутията, толкова по-добре и конкретно да не се слага на N. Ако на някой му е зор за икономия, разликата си мисля, че е крайно пренебрежима.

Мерси на отзовалите се по моя въпрос :)

Типтроника е така, усеща се “лагав” в сравнение с ДСГ-то.... освен ако не натиснеш здраво или си на S.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, robobug написа:

... Ще пише ли кога е наливан или трябва по версията да се ориентирам?

Не пише кога е наливан. Освен ако няма някакъв документ от дилъра.

И версията няма да ти каже много...

Все пак дай номера на софта и текущата версия, може да се ориентираме по последните налични версии, които се слагат... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво прочетох аз от кутията:

Quote

Flash Status
     Programming Attempts(application): 3/3
     Successful Attempts(application): 3/3
     Programming Status: 00000000
     Flash Date: 10.02.22
     Flash Tool Code: 00000 000 00000
Software
     UDS: 01.02.13
     ISO15765: 01.02.13
     CAN: 01.07.00
     HiSpd Net: 01.06.00

Маслото е сменяно 03.2015-та, колата е била обслужвана за последно 05.2016-та и малко по-късно стана моя собственост.

За кутията е имало акция 37F1, която е вписана в книжката и проведена на 32к км, т.е. много преди първата смяна на маслото.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен нищо не става ясно от това инфо.

Дай версията на софта.

Един лог с VCDS ще свърши работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моят С троник, забелязвам че малко е муден, примерно като е смачкам и сваля предавки , има един лаг / забавяне и тогава почва да дъпра , това при всички ли го има или иска ъпдейт ? мисля че не е ъпдейтвана кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на S като карам върви суепр мазно и ги сменя изобщо без да усетя нито една смяна почти. Като карам на D уж по-бавно си усещам мяната, лаг няма, но е по-мудничка някак си. Определено се кефи на смяната на по-високи обороти кутията или поне така се усеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...