N1995 Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Тоя толкова е и запомнил какво му е казал Мишо. На P - може, ама на N да се държи колата е безумие. И забавянето от задна на първа е напълно нормално! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Аци Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Не това е одговора на колега правил с-троник в Загреб при Мишо ,който му е дал няколко съвета за пазенето на съединителите .Сега ако колегата го преразказва грешно не знам , исках да чуя само и други мнения нали за това сму тук. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moto_fan Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Just now, N1995 написа: Тоя толкова е и запомнил какво му е казал Мишо. На P - може, ама на N да се държи колата е безумие. И забавянето от задна на първа е напълно нормално! Чакай че ората са чели и знаят ве, кво се напрегаш Така и не разбрахте че тва железо никой не знае кога ще роди. Аз лично лоста не го мърдам ако ще и 1 час да кесам у задръстване #балсъмго Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Баш. Ако можеше и старт стопа и ауто паркинга да работи и ACC-то да не спира като седи на място колата повече от 2 секунди от нас до работа само волана щях да въртя и ръчката на ACC-то хахаха Link to comment Share on other sites More sharing options...
bahkata007 Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Ако съм на auto hold на светофара кво правим? Ок ли е Link to comment Share on other sites More sharing options...
Аци Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Поне доказах ,че не си измислям и не чета през ред ,но явно проблемите с кутийте ни карат да се ровим за информация ,като прасе в калчища , опитваики се да одължим пробега им Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Ако съм на auto hold на светофара кво правим? Ок ли е И аз това си мислех. Но то не е по-различно от това да ск на спирачка. Интересно е, че тази информация за забавянето в резултат на софтуер ъпдейт се намира само в бг форума - най-хитрите на света Link to comment Share on other sites More sharing options...
moto_fan Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Приказваш глупости ма неам желание да споря. Карам достатъчно с троници и всички са така след Ъпдейта. Ако моята кутия се омаже нещо ще я правя и няма да я ъпдейтвам,решили съм . Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Приказваш глупости ма неам желание да споря. Карам достатъчно с троници и всички са така след Ъпдейта. Ако моята кутия се омаже нещо ще я правя и няма да я ъпдейтвам,решили съм . Добре де, не може ли да се сложи старата версия преди ъпдейта?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
moto_fan Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 е къв ъпдейт е тогава? По предписание след ремонт се слага новата версия ,точка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Моята е с последна версия (поне средата на 2017-та като я ъпдейтнах беше, не съм гледал дали има по-нова след това) и няма никакво забавяне от D на R. Вярно, че колата е А5, а и е по-стара, но кутията е сменяна по гаранция през 2013-та (или 2014-та) и си мисля, че е същата като при вас. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Аци Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Я кажете ,къде сте сменяли маслото и след това всичко е ок , че маи такъв случеи няма , да видим къде да се ходи или бъркаш в торбата и квото излезе Link to comment Share on other sites More sharing options...
moto_fan Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 При 4г то има почти винаги Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 2 minutes ago, Аци said: Я кажете ,къде сте сменяли маслото и след това всичко е ок , че маи такъв случеи няма При профилактична смяна всичко трябва да си е наред. Когато се прави опит за ремонт на кутията със смяна на масло или софт сигурно има и разочароващи резултати Аз софт не съм сменял и не виждам защо да го правя, ако кутията работи добре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 Маслото се сменя регулярно на 50 000км а със смяната се налива и нов софтуер ако има, а за финал се прави адаптация. Софта променя не само превключването от D на R, като цяло ъпдейтите са с цел да се пази кутията повече. Като идеш в Порше по тази сервизна процедура няма как да ти я изпълнят без да направят адаптацията и ъпдейта защото така казват от Инглощат. Сега вече по гаражите какво се случва и препоръчва е отделен въпрос. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petri Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 А някой има ли опит с ъпдейт на типтроник и като цяло работата на кутията...? Питането ми е следното, наясно съм, че нещата доста различни спрямо с-троник, а и предните ми 2 коли бяха такива, но да се върна на типтроника. Забелязал съм, че като натискам "средно" педала прехвключва от 1-2-3 едно такова затлачено, сякаш ако съм с ръчни скорости и задържам повече съединителя преди да го отпусна. Сякаш ей сега ще превключи, ама малко се чуди. Ако натисна от самото начало една идея повече си ги реди по-културно и бързо (не говоря за кик даун). Вероятно така си работи като цяло триптроника, но не съм имал възможност да карам друга кола и да направя сравнение. Чудех се дали да рискувам с един ъпдейт, без да знам дали изобщо и кога са превени. Колата е при мен от 8 месеца и така си беше в началото. Преди 4-5 месеца май смених маслата и филтрите по кутията, нищо не се промени за мой късмет. Даже ако някой колега с 4Г и типтроник би намерил време и е така любезен да се видим за тест, ще съм безкрайно благодарен. В София съм, ама мога да се разходя и по-надалече. Сори, че малко извън топика е моя въпрос, а и дори няма да взема страна в спора по-горе, че гледам взеха да загрубявата нещата Иначе и аз знам, че колкото по-малко ръчкаш по кутията, толкова по-добре и конкретно да не се слага на N. Ако на някой му е зор за икономия, разликата си мисля, че е крайно пренебрежима. Мерси на отзовалите се по моя въпрос Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted September 18, 2018 Report Share Posted September 18, 2018 24 minutes ago, N1995 said: Маслото се сменя регулярно на 50 000км а със смяната се налива и нов софтуер ако има, В моята книжка пише единствено, че маслото се сменя на 60к км. Нищо няма за смяна на софтуер. Утре ще закача да видя какъв софт е качен на кутията. Ще пише ли кога е наливан или трябва по версията да се ориентирам? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 10 hours ago, Petri said: А някой има ли опит с ъпдейт на типтроник и като цяло работата на кутията...? Питането ми е следното, наясно съм, че нещата доста различни спрямо с-троник, а и предните ми 2 коли бяха такива, но да се върна на типтроника. Забелязал съм, че като натискам "средно" педала прехвключва от 1-2-3 едно такова затлачено, сякаш ако съм с ръчни скорости и задържам повече съединителя преди да го отпусна. Сякаш ей сега ще превключи, ама малко се чуди. Ако натисна от самото начало една идея повече си ги реди по-културно и бързо (не говоря за кик даун). Вероятно така си работи като цяло триптроника, но не съм имал възможност да карам друга кола и да направя сравнение. Чудех се дали да рискувам с един ъпдейт, без да знам дали изобщо и кога са превени. Колата е при мен от 8 месеца и така си беше в началото. Преди 4-5 месеца май смених маслата и филтрите по кутията, нищо не се промени за мой късмет. Даже ако някой колега с 4Г и типтроник би намерил време и е така любезен да се видим за тест, ще съм безкрайно благодарен. В София съм, ама мога да се разходя и по-надалече. Сори, че малко извън топика е моя въпрос, а и дори няма да взема страна в спора по-горе, че гледам взеха да загрубявата нещата Иначе и аз знам, че колкото по-малко ръчкаш по кутията, толкова по-добре и конкретно да не се слага на N. Ако на някой му е зор за икономия, разликата си мисля, че е крайно пренебрежима. Мерси на отзовалите се по моя въпрос Типтроника е така, усеща се “лагав” в сравнение с ДСГ-то.... освен ако не натиснеш здраво или си на S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 Преди 10 часа, robobug написа: ... Ще пише ли кога е наливан или трябва по версията да се ориентирам? Не пише кога е наливан. Освен ако няма някакъв документ от дилъра. И версията няма да ти каже много... Все пак дай номера на софта и текущата версия, може да се ориентираме по последните налични версии, които се слагат... Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesko Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 А нормално ли е освен забавянето, от време да се чува и прещракване (от задна към предна)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 (edited) Ето какво прочетох аз от кутията: Quote Flash Status Programming Attempts(application): 3/3 Successful Attempts(application): 3/3 Programming Status: 00000000 Flash Date: 10.02.22 Flash Tool Code: 00000 000 00000 Software UDS: 01.02.13 ISO15765: 01.02.13 CAN: 01.07.00 HiSpd Net: 01.06.00 Маслото е сменяно 03.2015-та, колата е била обслужвана за последно 05.2016-та и малко по-късно стана моя собственост. За кутията е имало акция 37F1, която е вписана в книжката и проведена на 32к км, т.е. много преди първата смяна на маслото. Edited September 19, 2018 by robobug Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 За мен нищо не става ясно от това инфо. Дай версията на софта. Един лог с VCDS ще свърши работа... Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanTanev Posted September 20, 2018 Report Share Posted September 20, 2018 При моят С троник, забелязвам че малко е муден, примерно като е смачкам и сваля предавки , има един лаг / забавяне и тогава почва да дъпра , това при всички ли го има или иска ъпдейт ? мисля че не е ъпдейтвана кутията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 20, 2018 Report Share Posted September 20, 2018 При мен на S като карам върви суепр мазно и ги сменя изобщо без да усетя нито една смяна почти. Като карам на D уж по-бавно си усещам мяната, лаг няма, но е по-мудничка някак си. Определено се кефи на смяната на по-високи обороти кутията или поне така се усеща. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bahkata007 Posted September 20, 2018 Report Share Posted September 20, 2018 На S е голям кеф, сравнено с D и при мен разликата е огромна Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now