Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

  • Replies 398
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Въпроса е дали износения, разбит или "изморен" маховик влияе на придърпванията,   при с-троник кутия ?  И дали се износват или приплъзват съединителите в такъв случай.
Ако има влияние тогава всяка смяна на съединители или мехатроник трябва да се прави и смяна на маховик, и обратно.
Има ли някой в форума или участник в темата който знае отговора ?  Визирам членове на форума  който държат сервизи и се водят като голями специялисти на тема " Ауди " ползват форума за реклама и нищо др. Редно би било  тези професионалисти  да участват в темите със съвети или да помогнат с мнения.

Link to comment
Share on other sites

Изобщо не е редно някой да ти дава безплатни консултации във форума. Отиваш в сервиз по избор, правят ти диагностика, отговарят ти на всичките въпроси, плащаш си така. Тук нещата са на доброволни начела и никой на никой занищо не е длъжен. 

Edited by N1995
Link to comment
Share on other sites

Винаги отивам в сервиз по мой избор, правят ми диагностика плащам итн. Но не винаги получавам точни отговори. Това е др. въпрос. Дали е редно някой да да дава безплатни консултации или изкаже мнение в форума , ами да редно е всеки който участва да е полезен понякога за другите учстници, по този начин ще се засили интереса към форума и марката и на хората ще им бъде полезно да пищат и споделят. Това е целтта на участието по форумите, а и в правилата на форума никаде не пише че трябва да се плаща за нечие мнение или консултация в форума. Безплатни консултации извън форума дури и аз не давам. Да съгласен съм за доброволните начела...

Link to comment
Share on other sites

Имам предвид, че така с рогата като влезнеш, няма да се изпочупят хората да тръгнат да ти помагат. Колкото до въпроса, тоя S-Tronic е роботизирана кутия с два съединителя. На въпроса ти може ли - може, да. Дали е това - трябва някой, който ги разбира да я покара колата и да каже.

Link to comment
Share on other sites

Така или иначе не се "изпочупиха" да отговарят или изказват мение, отново визирам  професионалистите който участват само с реклами в форума. Не се сещат че ако форума е активен ще има повече потребители който ще им виждат рекламите и може да спечелят някой др.клиент.  Относно моя С-троник съм описал точно какво ме смущава, незнам дали е проблем или е специфика на кутията.
Молбата ми е ако някой е сменял маховик да сподели впечатления.

Link to comment
Share on other sites

Звънни на Райно , казва че правят с-троници и то успешно , като съвет го споменавам , някои друг да добави ако греша.Поне е реален образ и вдъхва доверие

Link to comment
Share on other sites

Аз сервиз нямам, но да кажа - МОЖЕ да се смени маховик и преди да са свършили съединителите на S-tronic-a... историята познава подобни случаи, по-често при дизелови мотори.

 

В повечето случаи маховика изкарва около 2 съединителя (първоначалното вграждане + първа замяна с оригинален).

 

Колко са тези километри зависи от много неща: двигател, стил и маршрут на ежедневно шофиране и др. Според мен говорим за диапазона 170 000 - 270 000 км. 

 

Рядко на "модерен" автомобил с турбо маховика изкарва 300 000 км... на някоя атмосферна малолитражка може. 

Link to comment
Share on other sites

Една S tronic кутия може да те изненада винаги. Маховик, съединители, мехатроник, механичната част на кутия, софтуер. Опитвам се да помогна на всеки в този форум когато имам време и знам какво да напиша, но за проблеми с тези кутии така да се каже диагностика по телефона не е желателно. Гледа се колата, кара се и тогава е добре да се дава мнение.

Link to comment
Share on other sites

И аз да се включа по темата като минал по този път. Купих колата 282к км. До последно обслужвана в Ауди, не беше пипано нищо по кутията освен обслужване стандартно. При мен имаше една вибрация или по скоро дрънчене когато включиш на D,  но си на място, смених маховик и това изчезна, след известно време взе да ми претриса докато съм на R докато не влезе и в грешка, тогава ме посъветваха да се опитам на задна от спряло положение да изкача по-стръмен наклон, но не успях колата стоеше на едно място и непомръдва, само странен шум. След това правих ремонт на мехатроника със смяна на съединители в МиД и си карам колата вече около 7к км. И при мен както се споменава в някой теми има едно много леко придърпване от 3-2, но е много рядко и незнам дали не се вманиачавам след редмонта. Дано съм бил полезен.

Link to comment
Share on other sites

Да се включа и аз като пресен собственик на AUDI 3.0TDI Allroad S -tronic 7 степенна. Два основни проблема които констатирах след около месец каране. При спиране от 2 към 1 малко преди автомобила да е напълно спрял се получава подскок или може би това ритане за което се говори в темата. Научих се почти да го избягвам като в последния момент отпускам спирачката, т.е. няма пълно спиране, но не може всеки път зависи от пътната ситауцията. По сериозно и неприятно се усеща след по дълго каране предполагам по загряла скоростна кутия. Втория проблем е хъркане(вибриране) във волана при  ляв завой, но не когато волана е завит докрай, а и при самото въртене. Моля за съвети за сервиз за този тип скоростни кутии. От Стара Загора съм при възможност и впечатления за някой по близо до града. Благодаря ви.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
На 24.08.2018 г. at 15:32, Ivankosata написа:

 Моля за съвети за сервиз за този тип скоростни кутии. От Стара Загора съм при възможност и впечатления за някой по близо до града. Благодаря ви.

МиД Ауто Варна.

Link to comment
Share on other sites

Проблема в тия кутии си е на Порше, аз моята като я взех, я купих защото като и отворих сервизната история, адаптация, смяна на кабел, направила е проблем трети път, дум долу цялата кутия и са сложили нова 25к км преди да я взема. Освен това като идеш на адаптация те правят първите стъпки само и оставят клиента да си кара да си я доадаптира, а трябва да се направи адаптивно каране, изреждане на скоростите, спиране, кикбек през всяка и тн. Тия неща се спестяват, ти после си караш тя през половината неща я мине адаптацията, я не и след две седмици се ошашква... тааа Ауди в Бг и в немско е друга бира за съжаление...

Link to comment
Share on other sites

 Ми не е факт, твоята е била калпава и не са я сменили гаранционно. Кабели и тн. не са сериозни проблеми. Само, че тука се влачат тия неща и се кърпят докато ти мине гаранцията...

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, N1995 said:

Проблема в тия кутии си е на Порше, аз моята като я взех, я купих защото като и отворих сервизната история, адаптация, смяна на кабел, направила е проблем трети път, дум долу цялата кутия и са сложили нова 25к км преди да я взема. Освен това като идеш на адаптация те правят първите стъпки само и оставят клиента да си кара да си я доадаптира, а трябва да се направи адаптивно каране, изреждане на скоростите, спиране, кикбек през всяка и тн. Тия неща се спестяват, ти после си караш тя през половината неща я мине адаптацията, я не и след две седмици се ошашква... тааа Ауди в Бг и в немско е друга бира за съжаление...

 

Не съм съгласен с теб. Моята като е закарах в Порше Пловдив за адаптация, като ми върнаха колата бяха минали 80 км. така, че и тук знаят как и го правя не е само в немско :razz:

Link to comment
Share on other sites

Тази адаптация мога и аз да ти я направя. Едно, че много смени се "оправят" с адаптации и глупости докато мине гаранцията и две, че не винаги ще навъртят 80км...

Edited by N1995
Link to comment
Share on other sites

Всичко може, но имах преди това две адаптаций само компютър на място в друг сервиз и мога да кажа, че съм доволен и колата имаше разлика след тази в Порше. Въпрос на личен избор и лично мнение.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...