Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

  • Отговори 398
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Въпроса е дали износения, разбит или "изморен" маховик влияе на придърпванията,   при с-троник кутия ?  И дали се износват или приплъзват съединителите в такъв случай.
Ако има влияние тогава всяка смяна на съединители или мехатроник трябва да се прави и смяна на маховик, и обратно.
Има ли някой в форума или участник в темата който знае отговора ?  Визирам членове на форума  който държат сервизи и се водят като голями специялисти на тема " Ауди " ползват форума за реклама и нищо др. Редно би било  тези професионалисти  да участват в темите със съвети или да помогнат с мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не е редно някой да ти дава безплатни консултации във форума. Отиваш в сервиз по избор, правят ти диагностика, отговарят ти на всичките въпроси, плащаш си така. Тук нещата са на доброволни начела и никой на никой занищо не е длъжен. 

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги отивам в сервиз по мой избор, правят ми диагностика плащам итн. Но не винаги получавам точни отговори. Това е др. въпрос. Дали е редно някой да да дава безплатни консултации или изкаже мнение в форума , ами да редно е всеки който участва да е полезен понякога за другите учстници, по този начин ще се засили интереса към форума и марката и на хората ще им бъде полезно да пищат и споделят. Това е целтта на участието по форумите, а и в правилата на форума никаде не пише че трябва да се плаща за нечие мнение или консултация в форума. Безплатни консултации извън форума дури и аз не давам. Да съгласен съм за доброволните начела...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид, че така с рогата като влезнеш, няма да се изпочупят хората да тръгнат да ти помагат. Колкото до въпроса, тоя S-Tronic е роботизирана кутия с два съединителя. На въпроса ти може ли - може, да. Дали е това - трябва някой, който ги разбира да я покара колата и да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе не се "изпочупиха" да отговарят или изказват мение, отново визирам  професионалистите който участват само с реклами в форума. Не се сещат че ако форума е активен ще има повече потребители който ще им виждат рекламите и може да спечелят някой др.клиент.  Относно моя С-троник съм описал точно какво ме смущава, незнам дали е проблем или е специфика на кутията.
Молбата ми е ако някой е сменял маховик да сподели впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънни на Райно , казва че правят с-троници и то успешно , като съвет го споменавам , някои друг да добави ако греша.Поне е реален образ и вдъхва доверие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сервиз нямам, но да кажа - МОЖЕ да се смени маховик и преди да са свършили съединителите на S-tronic-a... историята познава подобни случаи, по-често при дизелови мотори.

 

В повечето случаи маховика изкарва около 2 съединителя (първоначалното вграждане + първа замяна с оригинален).

 

Колко са тези километри зависи от много неща: двигател, стил и маршрут на ежедневно шофиране и др. Според мен говорим за диапазона 170 000 - 270 000 км. 

 

Рядко на "модерен" автомобил с турбо маховика изкарва 300 000 км... на някоя атмосферна малолитражка може. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една S tronic кутия може да те изненада винаги. Маховик, съединители, мехатроник, механичната част на кутия, софтуер. Опитвам се да помогна на всеки в този форум когато имам време и знам какво да напиша, но за проблеми с тези кутии така да се каже диагностика по телефона не е желателно. Гледа се колата, кара се и тогава е добре да се дава мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа по темата като минал по този път. Купих колата 282к км. До последно обслужвана в Ауди, не беше пипано нищо по кутията освен обслужване стандартно. При мен имаше една вибрация или по скоро дрънчене когато включиш на D,  но си на място, смених маховик и това изчезна, след известно време взе да ми претриса докато съм на R докато не влезе и в грешка, тогава ме посъветваха да се опитам на задна от спряло положение да изкача по-стръмен наклон, но не успях колата стоеше на едно място и непомръдва, само странен шум. След това правих ремонт на мехатроника със смяна на съединители в МиД и си карам колата вече около 7к км. И при мен както се споменава в някой теми има едно много леко придърпване от 3-2, но е много рядко и незнам дали не се вманиачавам след редмонта. Дано съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз като пресен собственик на AUDI 3.0TDI Allroad S -tronic 7 степенна. Два основни проблема които констатирах след около месец каране. При спиране от 2 към 1 малко преди автомобила да е напълно спрял се получава подскок или може би това ритане за което се говори в темата. Научих се почти да го избягвам като в последния момент отпускам спирачката, т.е. няма пълно спиране, но не може всеки път зависи от пътната ситауцията. По сериозно и неприятно се усеща след по дълго каране предполагам по загряла скоростна кутия. Втория проблем е хъркане(вибриране) във волана при  ляв завой, но не когато волана е завит докрай, а и при самото въртене. Моля за съвети за сервиз за този тип скоростни кутии. От Стара Загора съм при възможност и впечатления за някой по близо до града. Благодаря ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 24.08.2018 г. at 15:32, Ivankosata написа:

 Моля за съвети за сервиз за този тип скоростни кутии. От Стара Загора съм при възможност и впечатления за някой по близо до града. Благодаря ви.

МиД Ауто Варна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема в тия кутии си е на Порше, аз моята като я взех, я купих защото като и отворих сервизната история, адаптация, смяна на кабел, направила е проблем трети път, дум долу цялата кутия и са сложили нова 25к км преди да я взема. Освен това като идеш на адаптация те правят първите стъпки само и оставят клиента да си кара да си я доадаптира, а трябва да се направи адаптивно каране, изреждане на скоростите, спиране, кикбек през всяка и тн. Тия неща се спестяват, ти после си караш тя през половината неща я мине адаптацията, я не и след две седмици се ошашква... тааа Ауди в Бг и в немско е друга бира за съжаление...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали каза " Супер си е скоростната кутия" пък като гледам си с нова кутия. Тя е супер, само да не я правиш.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята гледах, че на 75к са и сменяли маховика гаранционно. Не гледах обаче покрай това какво друго са правили...

Редактирано от bahkata007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факта е, че не може да изкара 100к без сериозни проблеми. На колко км са сменили цялата кутия?

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ми не е факт, твоята е била калпава и не са я сменили гаранционно. Кабели и тн. не са сериозни проблеми. Само, че тука се влачат тия неща и се кърпят докато ти мине гаранцията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, N1995 said:

Проблема в тия кутии си е на Порше, аз моята като я взех, я купих защото като и отворих сервизната история, адаптация, смяна на кабел, направила е проблем трети път, дум долу цялата кутия и са сложили нова 25к км преди да я взема. Освен това като идеш на адаптация те правят първите стъпки само и оставят клиента да си кара да си я доадаптира, а трябва да се направи адаптивно каране, изреждане на скоростите, спиране, кикбек през всяка и тн. Тия неща се спестяват, ти после си караш тя през половината неща я мине адаптацията, я не и след две седмици се ошашква... тааа Ауди в Бг и в немско е друга бира за съжаление...

 

Не съм съгласен с теб. Моята като е закарах в Порше Пловдив за адаптация, като ми върнаха колата бяха минали 80 км. така, че и тук знаят как и го правя не е само в немско :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази адаптация мога и аз да ти я направя. Едно, че много смени се "оправят" с адаптации и глупости докато мине гаранцията и две, че не винаги ще навъртят 80км...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко може, но имах преди това две адаптаций само компютър на място в друг сервиз и мога да кажа, че съм доволен и колата имаше разлика след тази в Порше. Въпрос на личен избор и лично мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...