k.vasilev Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Освен да видиш грешки в модула на кутията друго няма какво да се направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icodalev Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Утре съм в мид авто да видим какво се случва. Гледах като евентуален вариант друга кутия. Монтира се в бмв ауди и ваг групата. Чудя се дали има разлика в захващането на кутиите в различните модели или не, понеже от а6 може би доста трудно ще намеря кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 (Редактирано) Е това ще е нещо много яко и "иновативно" с кутия от бмв Редактирано 21 Юли 2019 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Те са еднакви но дали и захващането е еднакво е друг въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
involar Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Май ми е тръгнала едната гофра (прогоряла). Някой има ли идея къде да ми заварят нова в София? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Колеги могат ли да се кодират стъклата да се вдигат при заключване само с едно задържане ,а не да се държи постоянно бутона докато се вдигнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Ако питаш за бутона на достанционното, мисля че не може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 (Редактирано) On 7/15/2019 at 5:01 PM, royce said: Колеги, някой поръчвал ли си е ключ за 4Ф в Ауди? Да ме ориентирате просто за цени ... Само за инфо ... актуални цени от Порше от петък: ключ без keyless - 465 лв обучение - 95 лв. Редактирано 22 Юли 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 преди 38 минути, stanislav85 написа: Ако питаш за бутона на достанционното, мисля че не може. Да за него питам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 (Редактирано) 15 hours ago, involar said: Май ми е тръгнала едната гофра (прогоряла). Някой има ли идея къде да ми заварят нова в София? Имаш предвид меката връзка на генерацията? 18 hours ago, icodalev said: Утре съм в мид авто да видим какво се случва. Гледах като евентуален вариант друга кутия. Монтира се в бмв ауди и ваг групата. Чудя се дали има разлика в захващането на кутиите в различните модели или не, понеже от а6 може би доста трудно ще намеря кутия. Ходи ли колега? Редактирано 22 Юли 2019 от k.vasilev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
involar Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 1 hour ago, k.vasilev said: Имаш предвид меката връзка на генерацията? Ходи ли колега? Точно така. До колкото знам се изрязва старата и се заварява нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 shell станаха спонсор на Шлепа но не си платиха достатъчно и няма да я залепя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 2 hours ago, involar said: Точно така. До колкото знам се изрязва старата и се заварява нова. В емкомплект например, общо взето навсякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 @OvivO уважаваш си го ти тоя Шел хахаха една позната си хвърли колата от нафтата на Шел само да вметна хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 то няма идеален дизел в България или верига... Преди слагах на Газпром gdrive дизел и преди 3 години на стар дизел се усещаше много добре, но и там го поразвалиха. Може би ОМВ макс мошън да пробвам отново. Иначе на Лукоил и Еко не слагам, откакто гризнах от двете дръвцето с гелорана нафта зимата, пак не на тази кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Стискаш очите сиоваш някъде и това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Сипвал съм от всевъзможни туби и бензиностанции и за към 20г и еден единствен път усетих разлика във вървенето с нафта сипана в Италия.Това за скапаните горива е лакърдия на сервизите за да се сменят по-често филтри и разни други неща с това оправдание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Колеги през vcds могат ли да се видят реалните километри на BMK мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Колеги, трябва ми инструкция за ремонт за скорости 6HP19. Утре ги пръсвам на съставни части и да не откривам топлата вода, а в интернет намерих само за 6HP26. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Вчера,както си карах и ми замириса на изгоряла гума.Поогледах се,но навън не видях пушек и спрях,и в същото време ми светна акумулатора и волана се втвърди.Пистовият ремък беше паднал и нагорял.Оказа се,че компресорът на климатика е блокирал,а никога не е проявявал никакви признаци. Днес-нов компресор "Денсо",нов ремък с всички ролки и обтегач.Демпферната шайба я свалих,но прецених,че има още живот,а и я нямаше налична,та не я смених.Изводът е,че на 3.0тди за един работен ден(защото ми е за пръв път,иначе доста по-бързо) всичко се сваля и слага,без да се сваля предницата на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icodalev Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 На 22.07.2019 г. at 15:46, k.vasilev написа: Имаш предвид меката връзка на генерацията? Ходи ли колега? Мда, счупени пакети на 5 и 6 предавка, което води до основен ремонт на кутията на стойност над 3000лв. За съжаление се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 колега, имал ли си някакви симптоми преди това? Или просто на магистралата със 160 и изведнъж изключи от скорост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 @icodalev, тази стойност над 3000 лв. ми звучи като много стандартна цифра. Само не я карай при онези "разбирачи" от Малинова долина (friendly advice) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 кои са тези "разбирачи"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 На 23.07.2019 г. at 21:07, venko74 написа: Вчера,както си карах и ми замириса на изгоряла гума.Поогледах се,но навън не видях пушек и спрях,и в същото време ми светна акумулатора и волана се втвърди.Пистовият ремък беше паднал и нагорял.Оказа се,че компресорът на климатика е блокирал,а никога не е проявявал никакви признаци. Днес-нов компресор "Денсо",нов ремък с всички ролки и обтегач.Демпферната шайба я свалих,но прецених,че има още живот,а и я нямаше налична,та не я смених.Изводът е,че на 3.0тди за един работен ден(защото ми е за пръв път,иначе доста по-бързо) всичко се сваля и слага,без да се сваля предницата на колата. Ако компресорът по някаква причина е останал без масло и вследствие на това се е счупил и блокирал, цялата климатична система се е напълнила с метални стружки от триенето без мазане. Трябва да се смени освен компресор и комплект пистов ремък и ролки, също така и радиатор на климатика, филтър дехидратор и опционално радиаторче на парното и някакъв вентил (май експансион вентил беше, но не се сещам, аз минах без последните две). Също така се прави и промивка на цялата климатична система с някакъв специален препарат и машина (тук не си спомням конкретни детайли). Без тази промивка има голяма вероятност компресорът съвсем скоро пак да се счупи заради останали стружки в системата. Ако причината за счупването е друга и в компресора няма метални стружки, тогава всичко би трябвало да е така, както го описваш. При мен беше възможно най-лошият вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts