Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Алуминиевата тръба.на колектора се запушва много.Свали само нея за 10м и след час чегъркане си готов :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

26 minutes ago, LEWLY said:

Може би да, като махнах пластмасата, но пак не се заключва.. 

ама тя ключалката трябва да си се вижда. при теб е скрита ли? и не влиза ключът?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се вижда. Ключалката е скрита под пластмасата. Есега дистанционното се върна към живота и заключих. Та, защо ми го направи тоя номер и трябваше да чакам, не знам.... 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

батерия сменял ли си на дистанционното? Понякога може и на фис мисля да ти изпише или в някой модул, но тогава сигурно ще е умряла яко...

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, P_PETKOV said:

Направо е като ултра дупер хай фай система наали ... бах тва неземно босе 🤣

Минах отЦ5 с нормална озвучителна система, с бас и бла бла, с афтърмаркт пайнър за 400+ лева на ц6 с босето. Рвзликата е от земята до небето, то ц6-та е два пъти по добре обезшумена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Искам да помоля за малко помощ.

Преди години, в тази тема питах относно стъклата на а4-та

 

Получих помощ от колегата и всичко е ок и до днес на а4-та.

Сега обаче, същия проблем ме тормози и на а6-та. При изключен контакт и отваряне на вратите, стъклата спират да работят на момента. Карам и едно Кади 2016-та, при него също беше така, но с Ваг-ком и лонгкодинг му зададох да има напрежение към стъклата след отпадане на терминал 15 и работата и там заспа.

Колата е 2006-2007 3.0ТДИ ASB. Има някакъв орязан комфорт модул, мога да свалям и вдигам стъклата от бутоните на ключа /със задържане/. Кодирането е смесено, на някои модули ми дава лонгкодинг, на други само със софткодинг.

Възможно ли е да се кодира както при а4-та и Кадито, към стъклата да се подава ток за известен период от време след изваждане на ключа и отворена врата?

Моля дайте пак едно рамо, че много ме дразни този проблем.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, в момента и при мен е така на а6-та, а на а4-та и Кадито, отварям врата при ключ на позиция "0" и стъклата продължават да работят докато не затворя вратата.

Силно се надявам да може да стане и при а6-та така, доста по-удобно е.

 

Ето за колегите с фейслифтовите 4f, ако искат как могат да си активират тази режим

 

https://forums.ross-tech.com/showthread.php?10168-Enabling-Electric-windows-after-door-opening

 

Да се надяваме, че някой ще даде жокер как става при дъртаняните, които караме???

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите са така - отворя ли вратата на изключен двигател веднага спират, иначе работят известно време (не съм го засичал колко минути). Логиката предполагам е, че като се отвори вратата се предполага, че шофьора е излязъл и затова няма нужда да работи повече - може би го правят за някаква сигурност. Както се казва - "Safety first" :) .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някаква логика, която са  вложили... Да речем, че е правилна, че е за някаква сигурност и прочие. 

Силно се надявам обаче, след като в предходните модели, визирам а4 б5 и в по-новите модели - фв кади са предвидили възможност за промяна на тази настройка, да са оставили възможност за промяна и при нашите коли.

Толкова ме дразни сегашното положение, че съм съгласен да купувам модули ли, релета ли, каквото е необходимо за да започнат стъклата да работят като искам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още един въпрос, който сигурно на мнозина звучи смешно, но за мен е важен.

Дали колите 4f със стопове по SAE са често срещани или варианта за стопове по SAE ще е само нови?

Прилагам снимка за какво иде реч:

Има светлини за мъгла и за задна и в двата стопа.

 

Untitled55555.png

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано все пак не се стига до нещо такова като на тази схема...

http://familycarsmart.com/power-windows-on-with-ignition-off

ХА, каква екстра при братята от ФВ

 

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи вървели са тия дизели🍻

На 9.08.2019 г. at 14:45, beast1122 написа:

Здравейте колеги , искам да попитам на S-line окачване може ли да се сложат 255/40/19 или ще опират. Сега съм с 255/35/19 и няма проблеми. Мерси :)

Няма как и да имаш проблем с 255/35/19 понеже това е фабричния размер за 4ф. 255/40/19 са със 6.4 мм по високи, та пооогледай би трябвало да паснат. На въздушно със сигурност стават за слайн окачване може някой да е писал поразвови се из форума. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, k.vasilev said:

А защо толкова те дразни, чисто любопитство?

Много градско правя, много и чести спирки кога с климатик, кога на свалено стъкло. Когато загасиш двигателя не работи автоматичното вдигане, трябва да държа копчето...Всъщност нямаше да ме дразни, ако можеше да се зтварят с едно натискане ня дистанционното, ама и това е със задържане.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, P_PETKOV said:

Големи вървели са тия дизели

тук бях пуснал газта, че точно бях преди Стара Загора и е 90, а знам, че след този надлез седят обикновено 🤣 даже съм на D, на S...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След няколко дни искане за чистене на DPF успях да го задъня на 52гр. днес я покарах извън града и успях да смъкна на 45гр. Въпроса ми е ако пусна принудителна трябва ли да сменям маслото после ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...