LEWLY Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 Може би да, като махнах пластмасата, но пак не се заключва.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 Колеги, Имам грешка за EGR insufficient flow. Трябва да се извади и изчисти ЕГРа или по скоро тръбите към него и интейка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 (Редактирано) Алуминиевата тръба.на колектора се запушва много.Свали само нея за 10м и след час чегъркане си готов :) Редактирано 8 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 26 minutes ago, LEWLY said: Може би да, като махнах пластмасата, но пак не се заключва.. ама тя ключалката трябва да си се вижда. при теб е скрита ли? и не влиза ключът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 (Редактирано) Нищо не се вижда. Ключалката е скрита под пластмасата. Есега дистанционното се върна към живота и заключих. Та, защо ми го направи тоя номер и трябваше да чакам, не знам.... Редактирано 8 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 батерия сменял ли си на дистанционното? Понякога може и на фис мисля да ти изпише или в някой модул, но тогава сигурно ще е умряла яко... 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 Нищо не ми е излизало като грешка и не съм сменял батерии. Ще ги сменя като не иска и да ми отключи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 3 hours ago, P_PETKOV said: Направо е като ултра дупер хай фай система наали ... бах тва неземно босе 🤣 Минах отЦ5 с нормална озвучителна система, с бас и бла бла, с афтърмаркт пайнър за 400+ лева на ц6 с босето. Рвзликата е от земята до небето, то ц6-та е два пъти по добре обезшумена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Здравейте колеги , искам да попитам на S-line окачване може ли да се сложат 255/40/19 или ще опират. Сега съм с 255/35/19 и няма проблеми. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Здравейте. Искам да помоля за малко помощ. Преди години, в тази тема питах относно стъклата на а4-та Получих помощ от колегата и всичко е ок и до днес на а4-та. Сега обаче, същия проблем ме тормози и на а6-та. При изключен контакт и отваряне на вратите, стъклата спират да работят на момента. Карам и едно Кади 2016-та, при него също беше така, но с Ваг-ком и лонгкодинг му зададох да има напрежение към стъклата след отпадане на терминал 15 и работата и там заспа. Колата е 2006-2007 3.0ТДИ ASB. Има някакъв орязан комфорт модул, мога да свалям и вдигам стъклата от бутоните на ключа /със задържане/. Кодирането е смесено, на някои модули ми дава лонгкодинг, на други само със софткодинг. Възможно ли е да се кодира както при а4-та и Кадито, към стъклата да се подава ток за известен период от време след изваждане на ключа и отворена врата? Моля дайте пак едно рамо, че много ме дразни този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 при мен стъклата работят 10 мин след стоп, но...ако не отварям вратата. Ако я отворя, мисля се държи по същия начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 (Редактирано) Да, в момента и при мен е така на а6-та, а на а4-та и Кадито, отварям врата при ключ на позиция "0" и стъклата продължават да работят докато не затворя вратата. Силно се надявам да може да стане и при а6-та така, доста по-удобно е. Ето за колегите с фейслифтовите 4f, ако искат как могат да си активират тази режим https://forums.ross-tech.com/showthread.php?10168-Enabling-Electric-windows-after-door-opening Да се надяваме, че някой ще даде жокер как става при дъртаняните, които караме??? Редактирано 9 Август 2019 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 (Редактирано) И моите са така - отворя ли вратата на изключен двигател веднага спират, иначе работят известно време (не съм го засичал колко минути). Логиката предполагам е, че като се отвори вратата се предполага, че шофьора е излязъл и затова няма нужда да работи повече - може би го правят за някаква сигурност. Както се казва - "Safety first" . Редактирано 9 Август 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Има някаква логика, която са вложили... Да речем, че е правилна, че е за някаква сигурност и прочие. Силно се надявам обаче, след като в предходните модели, визирам а4 б5 и в по-новите модели - фв кади са предвидили възможност за промяна на тази настройка, да са оставили възможност за промяна и при нашите коли. Толкова ме дразни сегашното положение, че съм съгласен да купувам модули ли, релета ли, каквото е необходимо за да започнат стъклата да работят като искам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Да, аз също бих го променил ако се намери начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 (Редактирано) И още един въпрос, който сигурно на мнозина звучи смешно, но за мен е важен. Дали колите 4f със стопове по SAE са често срещани или варианта за стопове по SAE ще е само нови? Прилагам снимка за какво иде реч: Има светлини за мъгла и за задна и в двата стопа. Редактирано 9 Август 2019 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 (Редактирано) Дано все пак не се стига до нещо такова като на тази схема... http://familycarsmart.com/power-windows-on-with-ignition-off ХА, каква екстра при братята от ФВ Редактирано 9 Август 2019 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 А защо толкова те дразни, чисто любопитство? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 вчера към морето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 @OvivO Хайаха, успех 😂😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Големи вървели са тия дизели🍻 На 9.08.2019 г. at 14:45, beast1122 написа: Здравейте колеги , искам да попитам на S-line окачване може ли да се сложат 255/40/19 или ще опират. Сега съм с 255/35/19 и няма проблеми. Мерси Няма как и да имаш проблем с 255/35/19 понеже това е фабричния размер за 4ф. 255/40/19 са със 6.4 мм по високи, та пооогледай би трябвало да паснат. На въздушно със сигурност стават за слайн окачване може някой да е писал поразвови се из форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 А може ли снимки на обикновено окачване с 19ки да видя как изглежда, че скоро ще се слагат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 21 hours ago, k.vasilev said: А защо толкова те дразни, чисто любопитство? Много градско правя, много и чести спирки кога с климатик, кога на свалено стъкло. Когато загасиш двигателя не работи автоматичното вдигане, трябва да държа копчето...Всъщност нямаше да ме дразни, ако можеше да се зтварят с едно натискане ня дистанционното, ама и това е със задържане. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 2 hours ago, P_PETKOV said: Големи вървели са тия дизели тук бях пуснал газта, че точно бях преди Стара Загора и е 90, а знам, че след този надлез седят обикновено 🤣 даже съм на D, на S... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 След няколко дни искане за чистене на DPF успях да го задъня на 52гр. днес я покарах извън града и успях да смъкна на 45гр. Въпроса ми е ако пусна принудителна трябва ли да сменям маслото после ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts