Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Здравейте.

Имам следното питане - с обикновенни фарове съм и исам да ги сменям с такива фийсови? Какво трябва да се слага да се направи по инсталацията мадули трябва ли да се сменят? Абе каква е цялата процедура с две думи?

Благодаря.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на някой намира ли му се повреден актуатор за турбото? Бих искал да купя един повреден, на символична цена, за да го разгледам и да се опитам да разбера какво се поврежда. За нашия модел Siemens актуатор няма никакви части за ремонтиране, а за Hella се намират всички съставни части, за да се извърши качествен ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не мога да се свържа към колата, VCDS не осъществява връзка с нито един контролер.

Бушона е здрав, кабела светва, при тест в програмата изписва,че всичко е ок, но CAN не е готов.

Тествах програмата и кабела на другата кола, там работи без проблем.

Моля за насоки какво ще да е това  'ново 200-300 лв.' и как да реша проблема.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Скоро ми пристига Ауди А6 3.0 и предварително гледам да се информирам за колата. Някой знае ли къде правят подлакътника, защото е скъсан на место, Благодаря ви колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой има ли идея на радио защо на last station ми дава отначало да всички станции че са активни  и след това не прилагам снимка 

20200817_164848.jpg

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно TP e маркер който означава че тази станция от време не време предава информация относно трафика. Този маркер се предава по RDS - това е цифровата част на вълната по която се предава името на станцията и други подобни текстове които излизат на екрана. Можеш да кажеш на тунера когато сканира да спира само на станции които са маркирани TP.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен са си активни, не е активна само последната, която е и неналична сега, не се хваща.

Да не би да сте в друг град и честотите да са сменени и затова да са неактивни?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета , някой може ли да ми каже каква е нормалната цена за адаптация и нов софтуер на типтроника. Искат ми 500лв което ми се вижда доста 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да попитам, защо не си сменя само честота на опрефелено радио, когато премина в друг град,а я губи? Мисля че имаше отметка alternative frequency, но не я намира само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, beast1122 написа:

Момчета , някой може ли да ми каже каква е нормалната цена за адаптация и нов софтуер на типтроника. Искат ми 500лв което ми се вижда доста 

 

На мен със смяната на маслото ми излезна 400 в София. Само ъпдейт на кутията 50.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, beast1122 said:

Момчета , някой може ли да ми каже каква е нормалната цена за адаптация и нов софтуер на типтроника. Искат ми 500лв което ми се вижда доста 

 

Ето ти процедурата за адаптация:

 

On 7/26/2019 at 8:08 AM, VBI said:

Блъскането освен от проблем със скоростите, може да е от лошата им адаптация. Имах подобен проблем с много твърдо сменяне на скоростите и "лашкане" при натискане на кик-даун и ритане като връщаше от 3-та на 2-ра предавка почти всеки път. При проверка - никакви грешки в контролера на скоростите, но имах грешки за отоплението на предните л-сонди. Намерих в интернет една процедура за адаптация на скоростите, която сработи и се оправиха нещата. МНОГО ВАЖНО е да няма никакви грешки в контролера на двигателя и скоростите. Ако има грешки НЕ сработва адаптацията - лично тествано. За да нямам грешки за подгревите на л-сондите се наложи да сложа по един товар (резистор) на отоплението на предните л-сонди (за да излъжа ЕКУ-то, че отоплението е наред) за да се изтрият грешките и чак тогава се получи адаптацията.

 

Това е въпросната процедура:

 

Преди да започнете - изтривате грешките в контролера на двигателя и скоростите (това нулира и тримовете)

 

1. Давате на "контакт" (без да палите двигателя)

2. Натискате педала на газта до долу за повече от 15 секунди без да го отпускате или движите повече

3. След като изтекът 15-те секунди, докато продължавате да натискате педала на газта изключвате "контакт"-а от контактния ключ

4. Отпускате педала на газта

5. Давате отново само "контакт" (без да палите двигателя и без да натискате или пипате друго нещо) и я оставяте така за 5 минути

6. Палите двигателя без да пипате нищо друго

7. Карате първите 15-20 минути на възможно най-ниски обороти на двигателя, БЕЗ рязко натискане на педала на газта или рязко набиране. Въпроса е да се движите на възможно най-ниски обороти до възможно най-висока предавка.

8. Гасите двигателя и ако всичко е наред би трябвало скоростната кутия да се е адаптирала.

 

Аз правих адаптацията в града, после покарах малко и извънградско и скоростите превключват перфектно без ритане, лашкане и т.н.

 

Но пак повтарям, че не трябва да има грешки в контролера на двигателя и скоростите - трият се предварително и не трябва да се появяват докато трае адаптацията!!!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Gangbango said:

 

На мен със смяната на маслото ми излезна 400 в София. Само ъпдейт на кутията 50.

къде сменя маслото?

 

@beast1122: това трябва да е цена със смяна на масло!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не мога да се свържа към колата, VCDS не осъществява връзка с нито един контролер.
Бушона е здрав, кабела светва, при тест в програмата изписва,че всичко е ок, но CAN не е готов.
Тествах програмата и кабела на другата кола, там работи без проблем.
Моля за насоки какво ще да е това  'ново 200-300 лв.' и как да реша проблема.

Някога връзвал ли си се?
Ако не ... дали не е сложена фалшива букса на OBD?
Ако си се връзвал и е спряло ... не знам може да е прекъснато нещо по кабелите.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.08.2020 г. at 17:57, GiN написа:

Колеги, не мога да се свържа към колата, VCDS не осъществява връзка с нито един контролер.

Бушона е здрав, кабела светва, при тест в програмата изписва,че всичко е ок, но CAN не е готов.

Тествах програмата и кабела на другата кола, там работи без проблем.

Моля за насоки какво ще да е това  'ново 200-300 лв.' и как да реша проблема.

 

Баш твоя модел А6-ца (Audi A6 C6 4F ASB 3.0 TDI) използва малко по-странен протокол: 11-битов CAN на 500 kb. Възможно е също кабела ти просто да не може да се справи с него. Коя версия е кабела ти и коя версия e VCDS-а ти?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...