Jump to content

Избор м/у S4 (B6 / B7) и Audi A4 Allroad 3.0TDI quattro


Recommended Posts

Just now, Raziell написа:

Волана е по-модерен :hilezh:

Тва е най-голямата простотия, деба и мизерниците

Волан от А3 и А4 Б6 го нахакали даже и в Б8 С4...............

Тва беше първото недоразумение дето разкарах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 177
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Just now, Ц Е Ц О said:

Ако си купуваш С-ка с мисълта за последваща продажба, по-добре не я купувай

Мене не ме слушайте, аз съм оценител и съм с професионални изкривявания :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, колите от линковете са брутални. Гледах ги, но за съжаление бюджета не го позволява.

Общия бюджет е 20к, като в това искам да влезе регистрация, застраховки, данък и доставка.

Харесъл съм една швейцарка и ако стане работата, се надявам скоро да се похваля :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм с тия пари не виждам как ще караш такава кола. Моя съвет е да питаш плевенския Жамбазин с немски корени, автогуруто на нордрейнвествалия @moto_fan как се харчат тия модели там.  След това прибави едни 2-3 х.лв за регистрация, докарване, застраховки ..... и виж ще я бъде ли твоята. 

Моя съвет за колите е ако ще е еска да е ръчка, ако ще е тракалник да е автомат. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не ме вкарвай у тее филми ве. Покрай мен няма! 

Те тва е интересно щото  е с ремонт на мотора

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/audi-s4-b7-4-2-v8-avant/871620651-216-3660?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

А тази е със сменени вериги на 211к, ма предполагам има нещо друго което отказва купувачите щото са я видели 3000 човека и още стои 

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/audi-s4-b7-avant-steuerkette-gewechselt-bei-211000-scheckheft/828964827-216-329?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ако конфигурацията S4 B7 авант + автомат е опция, тогава старозагорската няма конкуренция. Разходите по нея са 50 лева бензин докарване до София + застраховките и регистрацията. Колата е в страхотно техническо и визуално състояние.

Редактирано от _koko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента на нашия пазар няма.Колата наживо изглежда още по-добре.

Но колегата предпочита да е с ръчна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво те кара да бягаш от тоя автомат........няма такъв кеф,особено с повече коне.

Старозагорската е мноооого добре на първо четене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска ми се да извлека максимума от колата и като вървеж и усещане и всичко.

В моите очи, автомата няма да ми го даде това нещо. 

Пък и вие самите казвате, че има 50кс загуби с този автомат и че е доста остарял.

Може и да съм предубеден, но така ги виждам нещата.

Все пак ще пробвам и автомата, въпреки че онзи ден отказах една S-ка слънце, точно поради тази причина..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, дали е на 150к - тя си знае, но си изглежда много добре и е на тези пари тук. Пали утре и отивай да я пробваш, така събираш впечатления. Дори и да не я вземеш, като пробваш втора - ще имаш база за сравнение. Мен само дървените лайсни не ме радват, но е въпрос на вкус, а и се лекува

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, vladyp написа:

Марто, колите от линковете са брутални.

 

Maни го марто и другите дето се превземат с немски и автрийски гнилочи.

Купуват си на двойна цена, надуват се във форума колко яка кола са си взели и после почват да пускат тънко обяви "търся заден капак щото моя го е изяла ръждата"  :hilezh:

Две коли от германия съм имал (не са опел :lol: ) , и на двете в един момент крика им влезе в прага. А австрийките са тотал щом подминат 15тина години.

 

Истината е, че изгодните и свестните коли в българия, са внос от Италия и Америка. С малки изключения и швейцария и южна франция

Всичко друго - немски, австрийски, датски, шведски, холандски и т.н. северни варели стават само да пускаш кокошки да снасят в тях и ако се излюпят малки пиленца да бягат през дупките от ръждата :hilezh:

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление фена е прав.

Химията която се беше събрала под спойлера и третия стоп за 10-те с игодини няма оправяне,както и средното гърне и всички винтчета отдолу които са - факт.

За разлика от лаладжии като него и други - Аз винаги съм знаел какво искам и проблема дойде от това,че въпросното го имаше само в Щвейцария и отчасти в Германия ... първо изпадна във втората държава и не исках да чакам повече и взех този гнилоч оттам ... смених задния капак със такъв от италянка,където няма никакви забележки.

За 30.000 пробег до момента смених превантивно 4 бобини - старите си бяха и са си здрави,един датчик,за който имам съмнение,че Аз уморих,задължителната гарнитурка на капака на клапаните и това е.

 

За професори като него и други заядливи личности,които не пропускат да ревът защо 1.8ТК в В7-ца С-лайн е на такива цени,взех я доста под пазарните голи като пушки италянки на "реални километри"

Дреме ми Вие какво мислите относно моята кола,Аз драми с избора никога не съм имал,нито при продажбата на старата нито при покупката на тази.

 

Успех на колегата,ще изпадне кола и то такава която да ти хареса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.07.2018 г. at 1:01, vladyp написа:

Вчера карах а6 allroad s-line 2008-ма 3.0tdi. Колата е в доста завидно състояние, определено няма драми.

Ми не съм кой знае колко впечатлен. Колата се мести приятно, определено не се усеща купето да и тежи, но като я сръчкаш, усещането е доста различно. Даже не мога да го обесня, уж върви ама километража не се мести мноо, мноо :D

Пробвай такава конфигурация https://www.youtube.com/watch?v=aQJVpYyG1f4   доста ще се изненадаш ...

А4 Б7 с V8 е безсмислена покупка ... Техниката отиде много напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да кажеш, че една кола безсмислена при положение,че е с последният истински голям мотор.

Такива коли вече няма да има..............

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-горе беше написал бюджет 20к за кола, застраховки, данък и прочие.Това означава кола за към 18, че даже и по-малко. За тези пари няма да можеш да намериш читав Алроуд. Обикновенна Б8ца 3.0 тди евентуално. Като гледам пазара алроуд за минимум 24-25 само автомобила, тъйче избора май вече е ясен :) Давам ти някакви по-гоеми цифри за неща, които са сменяни на моето 4.2 в диапазона 150-200к. Регулатор разпределителен вал  1к, обтегачи по 1к 2 броя, колектор - 3к, масла диф, раздатка и гарнитури капак клапани още 1к. На много места в американските форуми четох, че повечето от тези неща се обаждат точно в този диапазон от километри. Имай го  предвид и ги гледай при покупката, защото ако ще слагаш и газ (най-ниската оферта когато проучвах беше 2к, а средно 2500) много бързо могат да отидат близо 10 хиляди по колата. Да смениш дискове и накладки още 1к, маслото на двигателя и филтрите още 400, обслужване на пистовите ремъци, водна помпа не знам колко е, ама едвали под 300-400. Свещите не са много скъпи, ама бобините идват повечко, че са 8. И за двете някъде към 500-600 е смяната. Ако се решиш на автомат случайно, още едни 500 за смяна на маслото. И всичко изброено колега са само консумативи за тази кола.

 

Като цяло евтини коли с много скъпа поддръжка, при дизела имаш потенциално повече неща :) 

 

ПП Може да попаднеш на кола със сменени повечето неща и да не ти се наложи да вложиш много, но трябва да си готов и най-важото колата да те кефи и радва за да не съжаляваш и ядосваш.

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, Ц Е Ц О написа:

Няма как да кажеш, че една кола безсмислена при положение,че е с последният истински голям мотор.

Такива коли вече няма да има..............

"Истински голям мотор ... последния."  Доста дълга и спорна тема. Принудителното пълнене е легенда от миналото и радост в настоящето. B)

Авторът на темата за да реши какво да купи трябва да кара само с четене не става. АСК бих я сложил в задължителните опции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен покупката на С-ка от БГ и то за под 20 000лв вещае дооооста ядове.

Ясно е , че иска грижи и затова кола с история за повече пари е по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, МММ1 said:

Пробвай такава конфигурация https://www.youtube.com/watch?v=aQJVpYyG1f4   доста ще се изненадаш ...

А4 Б7 с V8 е безсмислена покупка ... Техниката отиде много напред.

Дейба, тоя клип чак мене ме замисли :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 20к може и да успее да вземе, обслужи и регистрира 3.0тди, но не е сигурно, а и нз за олроуд. Мойта я взех за 16 и до момента са се дали над 1000лв без да плащам нищо за регистрации, прегледи и гражданска. Само вноските на каското имам реално, но пък пича я е писал на 22к и е дебела работа :D Смених маслото на скоростите, накладки отзад и някои неща по окачването. Другото всичко обслужване, без веригите идва след 60к - ремъци, ролки и т.н., но ако трябваше и него да правя, поне още 1к. Гуми имам, чистачки, все дребни неща, но ако ги нямаше са си бая. Абе, ако вземе нещо нов внос за 16-17 може и да успее за 20к, ама....

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...