sunshai Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 Колеги мнение за таз колица https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11535103447774189&slink=834l5k предполагам че е изкупена от човек от София.Ще се радвам ако някой е познае и даде повече инфо за състоянието на мотора.Иначе карам същата 6ца но 2.4 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4b8 Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 (Редактирано) Не че е от някакво значение, но предния ляв калник са го боядисвали в дома за деца със специални потребности в с. Овча Могила. С водни боички. А цвета за задната броня са го избирали Орхан Мурад и Рей Чарлз... Шофьорската седалка е нацепена, лайстните по вратите са олюпени, копчето за аварийните е съдрано от натискане, а предния номер е омачкан като вестник "7 дни спорт" пред кенефа на бензиностанцията. Тая кола се кара отдавна в България. "СА" номерата свършиха преди поне 2 години. Шофьорската врата има чукнато, джантите нямат капачки, а фаровете са почнали да помътняват вече. Като отвориш шоф. врата се вижда скъсан стикер от смяна на масло/ремък, на който най-вероятно е пишело нещо от сорта на 360 000 км. През 2012та. Редактирано 3 Септември 2018 от s4b8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 T.e. цената от 13000 лв. е пресилена така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Па ти описа 90% от Софийските коли, дето са минавали през Каско. Ама за двигателя нищо не каза, щото това беше единственият въпрос. Това, което ти изброи, вероятно и автора си го е видял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat_Vite Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 За калника и бронята не съм съвсем сигурен - зависи от ъгъла на снимане и светлината. Просто трябва да се види на място. Преди 6 часа, s4b8 написа: "СА" номерата свършиха преди поне 2 години. Свършиха преди повече от три и половина години. Това няма голямо значение, но има известно отношение към мотора и окачването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 4 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 След едно голямо "изваждане" с 3.0 бензин на А4 B6 обицата ми е мноого голяма,и единственото най важно за мен е мотора!За външния вид мога да направя компромис... Като устройство има ли нещо общо между 2.4 и 4.2 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Не знам за 2.4 или 4.2, но със сигурност се доближава до 2.0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 4.2i не е кой знае какво. Само дето е много голям и тъпия дизайн на 4Ф на капака и калниците стесняват допълнително. Един дебитомер Бош за 180 лв, свещи 8х14 лв, бобини 8 х45 лв. Масло 7.5-8.8 л.Друго....ами асматик, това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Преди 14 часа, sunshai написа: Ще се радвам ако някой е познае и даде повече инфо за състоянието на мотора.Иначе карам същата 6ца но 2.4 ... За мен основен недостатък на този ОсмаК 4.2 се нарича "AluSil". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 4 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Alusil...тук вече не е добре ? а как да се намеря 2.4 комби автомат 4х4??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Преди 1 час, Nikosaul написа: За мен основен недостатък на този ОсмаК 4.2 се нарича "AluSil". Какъв е проблема с покритието? Гробовете на 800к км с лонг лайф маслата ли? Щото ако ги изключим тях от уравнението, а гледаме живи и запазени екземпляри, "AluSil" не е никакъв недостатък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 (Редактирано) Май никак понеже такава комбинация в 4F няма ... ако автоматика отпадне по обявите изскачат такива конфигурации 4F комби ръчка 4х4. Редактирано 4 Септември 2018 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Как ги разпознавате тези пребоядисвания само по снимка не ми е ясно. Едно е сигурно - кола на 10+ години със сигурност е пребоядисвана многократно. Аз лично всеки път когато си купя “нова” кола я боядисвам и докато я продам пак е цялата надрана. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 (Редактирано) преди 27 минути, JusttRelaxx написа: Какъв е проблема с покритието? Гробовете на 800к км с лонг лайф маслата ли? Щото ако ги изключим тях от уравнението, а гледаме живи и запазени екземпляри, "AluSil" не е никакъв недостатък. Да, за AluSil-а главен проблем е сярата в горивото + маслото. Ако колата е "Германка" или "Италянка", или "Австрийка" може и да няма проблем, заради по-качественото гориво в тези страни. Не можеш да разчиташ само информацията, за това че е сменявано маслото с накакво (било то и оригинално) и според лонг-лайф програмата. Редактирано 4 Септември 2018 от Nikosaul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 (Редактирано) Добре! Кое твърдение си готов да оспориш. Редактирано 4 Септември 2018 от Nikosaul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 (Редактирано) Бъди уверен, че знам какво е NikaSil, NiguSil както и знам какво е AluSil. Също така добре съм информиран, кои двигатели на Ауди са с нанесено покритие от AluSil. Много се радвам, че не мислиш... да спориш де. Редактирано 4 Септември 2018 от Nikosaul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Никасила е покритие друготУ ние...Въй чи мъ забуля... ВзИми са инфУрмирай по добрИе! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 4 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 (Редактирано) Преди 6 часа, P_PETKOV написа: Май никак понеже такава комбинация в 4F няма ... ако автоматика отпадне по обявите изскачат такива конфигурации 4F комби ръчка 4х4. На книга 2.4-4×4 има...но аз лично не съм виждал...Не държа толкова да е 4×4 но ме плаши Мултитроника... Редактирано 4 Септември 2018 от sunshai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Най-добре си търси 4.2 Само да не му вдигнат данъка на 1000+ , че тогава няма да имаш икономия от газта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Т.е. все едно ще кара 3.0ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 (Редактирано) Преди 1 час, sunshai написа: На книга 2.4-4×4 има...но аз лично не съм виждал...Не държа толкова да е 4×4 но ме плаши Мултитроника... Има си, но цените са малко височки или поне в Германия де. Ето един пример. При тея цени по-добре 4.2 ... те поне излизат фабрично с повече екстри спрямо почти базовите които са с 2.4 Редактирано 4 Септември 2018 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 5 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Другия вариант е да се нахендря на 3.0tdi и да приключа темата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 преди 55 минути, sunshai написа: да се нахендря Сам си го казал. Ако си намериш читава и запазена 4.2-ка, ще си изключително доволен. Ако не, никак няма да си. Най-лекия за поддръжка мотор в това купе, с приличен разход на газ, май е 3.0i BBJ, който е като бяла лястовица и няма намиране, иначе е доста приятен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Ако 2.4 е рядкост то 3.0i е почти мисия невъзможна да се намери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 3.0i няма съществени предимства пред 4.2, дори разликата в разхода е пренебрежимо малка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts