Jump to content

Мнение за А6C6 4.2 бензин-Кентавър


Recommended Posts

Колеги мнение за таз колица https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11535103447774189&slink=834l5k  предполагам че е изкупена от човек от София.Ще се радвам  ако някой е познае и даде повече инфо за състоянието на мотора.Иначе карам същата 6ца но 2.4 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че е от някакво значение, но предния ляв калник са го боядисвали в дома за деца със специални потребности в с. Овча Могила. С водни боички.

А цвета за задната броня са го избирали Орхан Мурад и Рей Чарлз...

 

Шофьорската седалка е нацепена, лайстните по вратите са олюпени, копчето за аварийните е съдрано от натискане, а предния номер е омачкан като вестник "7 дни спорт" пред кенефа на бензиностанцията.

Тая кола се кара отдавна в България.  "СА" номерата свършиха преди поне 2 години.

 

Шофьорската врата има чукнато, джантите нямат капачки, а фаровете са почнали да помътняват вече.

Като отвориш шоф. врата се вижда скъсан стикер от смяна на масло/ремък, на който най-вероятно е пишело нещо от сорта на 360 000 км. През 2012та. :hilezh:

Редактирано от s4b8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Па ти описа 90% от Софийските коли, дето са минавали през Каско. Ама за двигателя нищо не каза, щото това беше единственият въпрос. Това, което ти изброи, вероятно и автора си го е видял. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За калника и бронята не съм съвсем сигурен - зависи от ъгъла на снимане и светлината. Просто трябва да се види на място.

 

Преди 6 часа, s4b8 написа:

"СА" номерата свършиха преди поне 2 години.

Свършиха преди повече от три и половина години. Това няма голямо значение, но има известно отношение към мотора и окачването. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След едно голямо  "изваждане" с 3.0 бензин на А4 B6 обицата ми е мноого голяма,и единственото най важно за мен е мотора!За външния вид мога да направя компромис...

Като устройство има ли нещо общо между 2.4  и 4.2 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.2i не е кой знае какво. Само дето е много голям и тъпия дизайн на 4Ф на капака и калниците стесняват допълнително. Един дебитомер Бош за 180 лв, свещи 8х14 лв, бобини 8 х45 лв. Масло 7.5-8.8 л.Друго....ами асматик, това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, sunshai написа:

Ще се радвам  ако някой е познае и даде повече инфо за състоянието на мотора.Иначе карам същата 6ца но 2.4 ...

 

За мен основен недостатък на този ОсмаК 4.2 се нарича "AluSil".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Alusil...тук вече не е добре ? а как да се намеря 2.4 комби автомат 4х4???

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Nikosaul написа:

 

За мен основен недостатък на този ОсмаК 4.2 се нарича "AluSil".

Какъв е проблема с покритието? Гробовете на 800к км с лонг лайф маслата ли? 

Щото ако ги изключим тях от уравнението, а гледаме живи и запазени екземпляри, "AluSil" не е никакъв недостатък. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май никак понеже такава комбинация в 4F няма ... ако автоматика отпадне по обявите изскачат такива конфигурации 4F комби ръчка 4х4.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги разпознавате тези пребоядисвания само по снимка не ми е ясно. Едно е сигурно - кола на 10+ години със сигурност е пребоядисвана многократно. Аз лично всеки път когато си купя “нова” кола я боядисвам и докато я продам пак е цялата надрана.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, JusttRelaxx написа:

Какъв е проблема с покритието? Гробовете на 800к км с лонг лайф маслата ли? 

Щото ако ги изключим тях от уравнението, а гледаме живи и запазени екземпляри, "AluSil" не е никакъв недостатък. 

 

Да, за AluSil-а главен проблем е сярата в горивото + маслото.

Ако колата е "Германка" или "Италянка", или "Австрийка" може и да няма проблем, заради по-качественото гориво в тези страни.

Не можеш да разчиташ само информацията, за това че е сменявано маслото с накакво (било то и оригинално) и според лонг-лайф програмата.


 

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъди уверен, че знам какво е NikaSil, NiguSil както и знам какво е AluSil.

Също така добре съм информиран, кои двигатели на Ауди са с нанесено покритие от AluSil.

Много се радвам, че не мислиш... да спориш де.

 

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, P_PETKOV написа:

Май никак понеже такава комбинация в 4F няма ... ако автоматика отпадне по обявите изскачат такива конфигурации 4F комби ръчка 4х4.

На книга 2.4-4×4 има...но аз лично не съм виждал...Не държа толкова да е 4×4 но ме плаши Мултитроника...

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sunshai написа:

На книга 2.4-4×4 има...но аз лично не съм виждал...Не държа толкова да е 4×4 но ме плаши Мултитроника...

 

Има си, но цените са малко височки или поне в Германия де.

Ето един пример.

 

При тея цени по-добре 4.2 ... те поне излизат фабрично с повече екстри спрямо почти базовите които са с 2.4

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант е да се нахендря на 3.0tdi и да приключа темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, sunshai написа:

да се нахендря

Сам си го казал. 

 

Ако си намериш читава и запазена 4.2-ка, ще си изключително доволен. :) Ако не, никак няма да си. 

 

Най-лекия за поддръжка мотор в това купе, с приличен разход на газ, май е 3.0i BBJ, който е като бяла лястовица и няма намиране, иначе е доста приятен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...