Kоlio

Покупка на S4 B6/B7 4.2i

Recommended Posts

Здравейте. Обмислям покупка на S4 B6/B7. В момента карам a4 b6 3.0i ръчка quattro. От доста време насам гледам Ес-ките наясно съм с смяната на веригите и съм готов за такъв потенциален разход. Въпроса ми е към колегите от форума който са пробвали и двата автомобила 3.0i и 4.2i има ли голяма разлика между вървежа и дали си струва.

Edited by Kоlio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разликата във вървежа е значителна, да не употребявам по-силни изрази....

Вече дали си струва само ти си знаеш, всеки гледа нещата от неговата си камбанария.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Готини моторетки, симпатични купета. За сметка на това тесни, със скъпа поддръжка и вървеж кореспондиращ на модерен малолитражен турбо мотор. Колата си струва ако си сигурен, че точно такава ти се кара. Разликата между 3.0 и 4.2 е значителна и не само във вървежа :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вървежът на 4.2 е супер и характерът му е много по-различен от на малолитражен бензин, както и от на чипнат дизел, бил той и 400 коня. Покарай такъв осмак /особено ако намериш с ръчни/ и после се качи на напомпано 1.8Т или 2.0Т да видиш дали ще ти харесат малкият обем и цилиндри. 4.2 също си има своите минуси и всеки човек си има своя вкус, но аз поне не познавам човек, който да е свикнал на осмак и после да го кефи някой миксер. Масово върлува мнението, че 4.2 върви колкото чипнато 3.0 тди, което е вярно, но начинът по който върви и се усеща е различен и затова всичко е въпрос на предпочитания. Аз никога не бих избрал чипната, лагава, вибрираща, зле звучаща и друсаща се печка, вървяща в общ диапазон от 1500-2000 оборота, пред голямата атмосферка. Нито бих избрал чипнат 1.8Т, та ако ще да харчат 10 пъти по-малко и да вървят 20 пъти повече от мен. Много ми е зор, че на светофара ще ме минава 2.0Т или 1.8Т, или някоя Хонда. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблемните места на 4.2-то са

1. Вериги
2. Вариатори
3. Колектор
4. Масово течат като лейки от къде ли не, защото двигателя е с висока температура и с времето всички маркучи и гумени уплътнения сдават багажа.

Разлика във вървежа ще има и то огромна, аз бях в А6 с такъв мотор, колата върви доста, но няма удар като от турбо мотор, а и А6 е тежка, доста обезшумена и това допринася допълнително за не толкова усещане за ускорение и скорост. В С4 нещата трябва да са по-различни, защото все пак е "С", газифицира се лесно, но не е евтино, най-ниската оферта ми беше 1800 и така и не сложих, защото не знаех колко ще я карам. Масово около 2300-2500 за читавите марки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за мненията колеги преди да пусна темата имах леко колебание, но следващата седмица като изляза отпуска ще почна да ходя да ги оглеждам. Първата която ми хареса е https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11546348863822399&slink=9e8uiy малко ми е далечко от София съм, но ще направя всичко възможно да отида да я погледна.

Edited by Kоlio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм карал 3.0 куатро, но съм карал Ес4 и да ти кажа добре понавървява.

Един лек съвет, ако позволиш.

Отвори немското мобиле и виж същата кола, същата година и подобни екстри колко струва!

После си задай въпросите:

1. Защо е така?

2. Какви са разликите на немските коли, съпоставени със "същите" коли тук.

3. Колко пари ще набиеш в тая кола, за да се движи безпроблемно по пътищата?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не изглежда никак зле колата!  Гложди ме обаче въпроса - защо някой, купува мощна и красива кола, прави и толкова скъпо обслужване и след 2000 км я пуска за продажба?

Разбира се, не е задължително да има нещо скрито и собственика да иска да се отърве от нея, може да си има друга причина..... но е твърде вероятно!

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз си задавам този въпрос за 90 % от колите по сайтовете за обяви. Която и да отворя все едно и също - напълно обслужена, сменено всичко от-до, което ако сметнеш е поне половината от стойността на цялата кола, а и често пъти е лъжа. То излиза, че търговецът не само няма печалба, а дори ти прави подарък и вади от неговия си джоб, за да ти я подготви и обслужи цялостно. Да ги ожалиш тия търгаши.

Share this post


Link to post
Share on other sites

От всички обяви за S4 B6 само тази от Варна си заслужава да я гледаш. Най-безумното нещо което можеш да направиш е да си вземеш S4 B6 "Нов внос" от автокъща.

Между другото скоро обмислям да скачам на S4 B8 и евентуално ще пускам B6-цата за продажба. Ако не си на зор пиши на лично може и да измислим нещо ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е нормално за нашия пазар.Каквото предлагането,такова и търсенето.Читава S4 8Е струва в пъти повече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно, че S4 B5 са поскъпнали. Преди 4 години купих най-хубавата такава за 8К, продадох я след година за 10К. Сега са по 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всичко зависи от състоянието на конкретния автомобил.Затова цените варират доста.2.7 би-турбо си остава един от най-добрите петклапанни мотори на Ауди.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 15/01/2019 at 18:47, tonko2.0T написа:

.2.7 би-турбо си остава един от най-добрите петклапанни мотори на Ауди.

 

Но може да ти донесе много главоболия... 

ЕГТ, турбини, катализатори... Греенето му е всеизвестно. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hilezh::hilezh: :hilezh:

 

4.2 единствено в д2-д3. В другите купета е върха на тъпотията.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Собственик съм от Август месец на S4 b7 и да ти кажа съм много щастлив от това :) Колата носи голям кеф, не е някъв самолет, но си навървява приятно особено на S мода на типтроника и смяна на предавките от волана. Идеята е да я държиш в оборороти за да усетиш конете. При ръчката, може би е различно.

Съвет ако взимаш С-ка, гледай да е от чужбина..

Моята я взех от Швейцария фул екстри без шибидах 2007-ма като цената там и беше 7к франка.

Смея да твърдя че състоянието и е безупречно, противно на мнението на маса колеги, които казват че цена на читава такава започва от 10к евро..

С газта се разбира чудесно, което е бонус...

Много полезно видео

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Намират и запазени коли на прилични цени в чужбина,така е.

Там основен фактор са предимн километрите.

Хубаво казваш 7000 франка,но напиши на колегата,че с всичко това има Мито,ДДС,докарване и така.

Отделно незнам защо ама ръчките държат леко по-висока цена,лично наблюдение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вероятно защото ръчките са винаги на "S" режим :hilezh:

S4-ка с полуумен автомат, който изяжда и доволно торк...не е много оферта.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има ги разходите по докарването и мито и ддс, то е ясно Марто. Но пак не достигаш 10к евро.

Ръчката е по-рядка и аз търсех такава, даже ми беше задължително условие, но направих компромис и не съжалявам.

Не всичко се измерва в нютони, секунди и т.н...

А това дали е на оферта, всеки има глава на раменете, да си прецени дали е за него ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Под оферта имах предвид, че тази кола според мен е по-добре да е ръчка. Не кой какво си е купил.Каквото е харесАл, за каквото е имАл пари, каквото е "изпаднало" и т.н. Далеч съм от мисълта да намирам кусури за покупката на който да е.

Малко офф.....но дали е възможно да направиш един лог? Ако имаш ваг-ком разбира се и ако ти се занимава....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, vladyp написа:

Има ги разходите по докарването и мито и ддс, то е ясно Марто. Но пак не достигаш 10к евро.

 

 

Моля те да споделиш,реално колко е това,мито,ддс,разгоди оттам да дойде до пред вас.

После да споделиш (безупречно) какво значи за теб,за да може всеки сам за себе си да прецени.

Да предположим щот нямам спомен,твойта над 200.000 ли беше или под и реално разликата ръчка/автомат.

 

Не се заяждам но просто искам да изкоментираме всичко това и грубо да сметнем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така. Мито е 10%от сумата на колата по фактура а ДДС е 20%. Всеки сам, може да сметне колко е това.

Има си и разни там схемички с фалшифициране на фактури и колата идва тук на 3к лв да речем. Пак естествено си плащаш и мито и ддс на тази сумичка, но е значително по-малка.

Всеки сам си решава какво да направи...

Имаме и докарване в моят случай 1100лв, но доколкото знам е там някъде.

Кво значи за мен безупречно.

Колата има 10 годишна история в Ауди Швейцария 40 страници. Винаги е влизала навреме  в сервиз, според предписанията както и да сменяни доста други компоненти.  Интериора и външния вид за кола на 10 години е перфектен. Има 2-3 външни драскотини, няма ръжди и гнилочи..

От вътре е много запазена и честно казано не намирам кусури.

Автомата превключва перфектно, няма думкания и т.н.

Мотора работи тихичко, без претрисания, веригите се чуват за 1сек. сутрин, но от както почнах да практикувам 15сек, правило има разлика определено. 

Абе с две думи, доста пазен и гледан автомобил и си личи че не е пестено по него.

В България не можах да видя нещо което да се доближава до състоянието на тази а се возих в поне 4..

Иначе я взех на 230к

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма прилика между 3.0 и 4.2, освен 2-та литра разлика на 100км в полза на 3.0. 

Осмака си носи емоция, такива коли към тоя момент (2019-та година) не се купуват от хора които обясняват как 3.0тди с чип вървяло повече. 4.2 се купува с ясната идея че ти се кара точно и конкретно такава кола. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.