NIKO Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 не знам кога точно, но хидравличният обтегач е заменен по някое време от вграден в ролката пружинен такъв, с цел да се избегне точно тоя проблем с пренатягането при блокаж на буталото на хидравличното цилиндърче. Скоро обслужвах AVJ(същото като BEX) и ми направи впечатление тая тарикатщина, дори помислих, че са ми дали грешен комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 (Редактирано) Значи остава вариант при който можеби защото кората под двигателя беше свалена да се е набила мръсотия или съвсем друга причина! Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 11 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 варианта си остава реглажа при монтажа, има си определен натяг, който се настройва и следи първоначално, още преди да се извади заключващия пин на обтегача(хидравличен), чак тогава се активира и почва да си върши работата. Тоя суап от бутало на пружина за мен си е с цел да се пести, да блокира хидравликата е малко трудна работа, то май дори не е и хидравлика, а пневматика. Сичко стаа в сервиза, те са за таковане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 (Редактирано) Благодаря ти за пояснението [emoji846] Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 11 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Мисля,че около 2010 година някъде,хидравличния обтегач се заменя с механичен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Б6 1.8Т AVJ има ли бензинов регулатор и къде е, защото на рейката го няма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 (Редактирано) Няма на рейката, според каталога е заедно с горивния филтър мисля че под задната дясна врата, леко се маха едната кора. Редактирано 15 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 (Редактирано) вграден е в горивния филтър, затва има четири щуцера (филтъра). Картинката горе е за по-ранната генерация горивна система, не е коректна. Редактирано 14 Април 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Тоест се сменя заедно с горивния филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 То е вътре във филтъра, вградено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Колеги, не ми духа топло към предното стъкло и се поти много досадно, от всички други ( централната и страничните си духа топло нормално). До вчера го нямаше този проблем. Тази седмица ми предстои да я карам на майстор за диагностика, в тази тема за Б6 четох за адаптация на клапите При Б7 адаптацията по същия начин ли е? Ще пробвам и с контактен спрей ако има проблем, при мен достъпа до моторчето движещ клапата за челното стъкло, като Б6 ли е пак зад жабката, като се свали от лявата страна? Някои случайно да каже някаква цена на такова моторче ново? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 (Редактирано) извади си ги(клапите) и си почисти потенциометрите, веднъж тръгнали, няма адаптация, която да ги опрай, всъщност ако са наред, те се адаптират сами. Имаш стотина леснодостъпни моторчета зад жабката(вади се) и още едно почти невъзможно за вадене под кормилната колона(маха се кората отдолу), над/зад педала на газта, вади се малко по-лесно, като извадиш целия педал. Разкапсуловай ги всичките потенциометри, само така се почистват добре. Най-добре става с чист ацетон (не лакочистител!!!), има го по бриколажите. Преди операцията се разгрей добре, иди на масаж, на игла-сабя и теляк, иначе ще страдаш. И за да те разплача съвсем, ето я и тъжната клапа: V158, гледай я и я заобичвай. Редактирано 14 Април 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Благодаря за подробния отговор. Така разглобявах едното моторче за клапата за външен въздух, но минах с един памук и спирт само пистите където се включва буксата със захранването, а иначе вътре са едни пластмасови колелца и нещо като рип червяк. Тия пластмасови истории има ли смисъл да ги кисна и тях в чист ацетон? Вместо ацетон става ли спирт 90 % и нагоре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Проблема е в потенциометъра, той се отваря и чисти, моторчета, предавки и подобни почти винаги са наред, мазва се само с греста отвътре и толкоз. На потенциометъра му се чисти пистата, имат някаква странна смазка вътре, която с времето явно попива в керамиката и или променя проводимостта, или просто лъже плъзгачите, или и двете. Там трябва да е сухо и обезмаслено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Ясно, благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 BGN 7.90 20%OFF | 5pcs Automotive Air Conditioning Resistance Sensor FP01-WDK02 Transducer Elementshttps://s.click.aliexpress.com/e/b5n6lxQCИ да почерпите после [emoji4]Sent from my XT1585 using Tapatalk 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 А ползва ли ги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Не се наложи, но сложихме 2 на голф5(едни и същи са) - работят си перфектно. Колко ще изкарат е божа работа (до тук 2 месеца без проблеми), ама на фона на цената им спрямо нова машинка си струва да се пробват... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Това май е находката на сезона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Нужно е само стария потенциометър да се почисти и почва да си работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Ще пробваме с почистване да се оправи, че нещо не ми се чака по 2 месеца от Али-то. Иначе мерси за линк-а. P.S. Не можаха ли да им шибнат по едни жила, като на Б4-та да му .............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 (Редактирано) Ама трябва да го отвориш нали знаеш. Редактирано 15 Април 2019 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 (Редактирано) Да, ще го отворя и точно това, като фигура, което е показано на линка в Али-то го накисвам една вечер в силен спирт и на сутринта с въздух под налягане. Или вместо спирт може да ползвам някакъв контактен спрей, но това на място ще го уточнявам. Мога ли там където са зъбчатото колелце и "червяка" да ги смажа с малко грес или там ще е някаква специална и да не пипам нищо. Има ли проблем ако напръскам и буксата, която влиза в моторчето към потенциометъра или да не я пръскам да не "окъся" нещо? Или да разкача за всеки случай + на акумулатора, докато правя всички тези мероприятия? Редактирано 15 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Това което е на снимката се разглобяво за да стигнеш до пистите и пластиннките които контактуват с тях.Виж в руския ауди форум има снимки,че от телефона не мога.Ако успееш да го разглобищ само го чистиш и събираш без да го киснеш в спирт.Купи си едно моторче за 10лв и го почисти после свали твоето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 ОК, може и така да стане с друго моторче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване