Shado Публикувано 21 Март 2020 Доклад Share Публикувано 21 Март 2020 Благодаря ти. Нагряването го пробвах, не много успешно защото тялото отвън е пластмаса. Провах и с течен азот 😁 Засега нещата остават така, ще пазим дисциплина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 21 Март 2020 Доклад Share Публикувано 21 Март 2020 On 3/20/2020 at 10:07 AM, razl said: Здрасти колега, и аз имам подобен проблем с работата на бензин. Пробва ли някаква добавка? Има ли ефект от нея? И изобщо разреши ли проблема и как? Здрасти колега, колата не е при мен вече от почти година, но след , като налях Бардал 6в1 и изгорих един резервоар бензин, колата се оправи, като по време на карането на бензин по спомен често подминавах 5к. по оборотомер. Колата се оправи, и след две седмици я продадох. Оттам насетне новия собственик не се е оплаквал за нишо и продължава да я кара с кеф..........................тоя мотор е железен.Ако друго те интересува питай, въпреки, че отдавна вече не се интересувам от автомобили, а ги ползвам без да наливам излишно сериозни суми, както беше при Б7-цата 😀, не за друго ами после се радва некой друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
razl Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Благодаря колега, При мен проблема е следния: Колата е Б6 3.0 бензин/газ. Особено когато времето е студено и двигателят е изстинал, пали без проблем на бензин, но след няколко секунди оборотите на празен ход почват да се колебаят , някой път и в по-широки граници и няма мощност. Това трае 2-3 мин докато леко позагрее и после оборотите се успокояват около 800. Има и лека неравномерност в празния ход. Иначе топла пали веднага без този проблем. Върви много и на газ и на бензин. Водих я на диагностика всички датчици са ок, нямало спукани вакууми и тн Не можаха да кажат от какво е... Ако някой има опит с подобен проблем, нека пише... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Провери си SAI - то и първата ламбда (подгрева), както и всички температурни сензори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Скоро правих ревизия на главата на AVJ-то, сменихме клапани, повдигачи, гумички, водачи, днес дойде времето да я събирам. Но при опит да запали само припалва и спира. Акумулатора беше отслабнал, пробвах с подаване на ток, но пак същата работа. Дръпнахме очиларката и проверих белезите на ангренажа отново, както и тези на разпределителните валове и са на място. Свещите са мокри с бензин. За сега съм оставил акумулатора да се дозареди. Някакви идеи от какво може да не пали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Датчик колянав вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 (Редактирано) Не записва никакви грешки на ВагКом. Редактирано 24 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Пикаещи дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
razl Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Преди 23 часа, NIKO написа: Провери си SAI - то и първата ламбда (подгрева), както и всички температурни сензори. Извинявай, а какво е това SAI ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 (Редактирано) Secondary Air Injection Pump, ако имаш. Редактирано 24 Март 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Вчера имаше записана грешка за Speed sensor, днес отново не пали, но не записва никакви грешки. Как се гледаха оборотите на Вагком дали са 0 или се покачват при въртене на стартер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Щом си имал записана грешка сменяй speed sensor-a и сложи оригинален защото другите издържат по половин година - поне моя опит беше такъв с А4-ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 (Редактирано) Добре, а може ли да ми кажеш къде точно се гледаха оборотите на Вагкома при въртене на стартера? Редактирано 24 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Не си спомням кой канал беше, но още в група 001 има обороти на двигателя и там може би също ще се види като въртиш на стартер. В случая дори и да има някакви показания те може да са грешни заради повредения датчик - може да показва по-ниски от актуалните примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Точно там ги гледах и си стоят 0 не се покачват изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Ако няма показания от датчика е нормално, но дори и да показва някакви обороти това не значи, че са верни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Значи щом си стои на 0 датчика е заминал на 100%? Защото преди да смъкна главата за ревизия не е правил никакви проблеми, и сега при сглобяването по нянква случайност да е издал багажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 (Редактирано) @alexander alexandrov Не мога да кажа дали на 100% е повреден, но ако изпуска импулси лъже ЕКУ-то и колата или не пали или пали много трудно. На мен на А4-ката ми се случи 2 пъти и все бях извън София в планината в снега. Първия път паркирах и без никакви предварителни симптоми, след 2 дни като си тръгвах не запали двигателя. Смених го с някакъв неоригинален и кара няколко месеца, светна чек-а и пак издъхна - затова и си поръчах оригинален от Райно и го смених. И двата пъти имах грешка за въпросния сензор, която беше непостоянна - явно от време на време е прекъсвал и в един момент е отказал тотално. Затова ако си трил грешката и не запали двигателя няма да запише нова грешка докато не запали отново. Грешка за този датчик записва само ако е прекъснал или ако дава неправилни данни докато работи двигателя. В повечето случаи датчика не прекъсва а дава междувитково късо в намотката си - това е датчик на Хол. Съответно почва да губи импулси или са с ниска амплитуда и ЕКУ-то записва грешка. Редактирано 24 Март 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 преди 3 минути, VBI написа: @alexander alexandrov Ами сега извадих буксата, огледах я и изглежда наред. Проверих за грешки нямаше записани, завъртях 2 пъти и само припалва и спира. Отново видях за грешка и този път го беше записала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Ако си вадил куплунга докато е била на "контакт" ще запише грешка, иначе по-скоро не. Едит: Ползвай бутона "@" вместо да цитираш предходно мнение - получава се @alexander alexandrov и потребителя получава известие, че са го споменали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Не беше на контакт, когато вадих буксата. След като я сложих пак тогава проверих за грешки и нямаше. Завъртях 2 пъти да запали, но само припалва за момент и тогава записа грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Значи си е за смяна щом има грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Утре ще го сменя и ще пиша след смяната му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Колеги, четох я темата за дневни светлини на Б6, моя central electric модул се оказа low level и като сменях кодировката пускаше само габаритите. Затова го смених с друг модул от Б6 - 8E0 907 279 F който уж e high level и трябва да поддържа дневни светлини, но след като го закачих и го отворих през vcds_lite , каквото и да променя в кодирането, нищо не дава отражение. Светят си само габаритите постоянно (дори не мога да ги спра), а дълги не мога да включа, само светкавица. Също и мигачите мигат много бързо и има записани 14 грешки - за всяка една крушка по колата (които иначе са си здрави). Навежда ме на мисълта, че самия модул нещо не функционира коректно. Инсталирането само закачане на буксите ли включва или трябва да правя и друго - обучение, компонент протекшъни и т.н.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Опитах на 81 канал да извърша адаптацията, но ми изписва BUS NOT OK.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване