Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имам вече фланец за маслото и водата на турбината, с холендри, щуцери, трябва да взема само гумички за уплътнение между фланеца и турбината. Имам вече и фланец за даун пайпа. Срязах един от AFB и даже ще му ползвам коляното, като го обърна с тясната част към турбината, имам вече и фланец за V-pipe  цял ден си играх да го пробия и напасна на размери, че е дебел 15мм. Най-накрая конструирах тъпите тръби след колекторите, сега са само конструирани,  другата седмица сигурно ще ги сложа на един мотор и ще ги капна за да ги фиксирам за да са готови за заварка. Меката връзка(термокомпенсатор) става от рено 3.0дци деева що пара хвърлих (над форумната сума) докато намеря точния размер. :wall:

Рязах и заварявах билела(за проба на размери), за да видя(по съвет на Емануил от перформанс 121)  дали права биела ще влезе  без да опира в тунела на блока.

И не става....даже не влиза права биела в цилиндъра....дева и мотора, сложили са биели като за 4.2дизел шестак редови... Единствено ако стеблото към болтовете  е на 45градуса влиза в цилиндъра, иначе долната част(заради отворите на болтовете) е по-широка от диаметъра на цилиндъра.

Вдигам позорно бялото знаме....не мога да намеря такива биели на размер за 2.5тди, дори прави...за асиметрични на 45градуса стебло и с офсет и с преходи в дебелина и странична повърхност закалена като лагер(двете биели трият една в друга) абсурд, такива не са правени и няма кой да се заеме да направи. А ако някой се наеме...1500-5000$ е цената на такива готови 45градусови произведени за американските дизели. за нов проект за изработка...нямам сили да се класирам финансово. Признавам.

Та ще си останат заводските, доста са масивни,  биела+бутало 1,5кг +/- 1гр. пред тия биели на 1.8, 2.7, 3.2фси. 3.0асн изглеждат като наполовина масивни. На 2.5тди поставени до тях са като от камион. Пистонния болт е 26мм, биелните лагери са 58мм, център-център 158мм.

Евентуално ако намеря ARP болтове да подмерня оригиналните на биелите.

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представи си това вземе да тръгне и обрулиш глиган отново...? 

Иначе гледам добре щрапаш по отъпкания път.

Да те питам за термостата на душегуба? Само със свален ангренаж ли се сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представям си момента, в който ще спреш да ме тролиш...ама само си представям.:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Malkata bulka написа:

Имам вече фланец за маслото и водата на турбината, с холендри, щуцери, трябва да взема само гумички за уплътнение между фланеца и турбината. Имам вече и фланец за даун пайпа. Срязах един от AFB и даже ще му ползвам коляното, като го обърна с тясната част към турбината, имам вече и фланец за V-pipe  цял ден си играх да го пробия и напасна на размери, че е дебел 15мм. Най-накрая конструирах тъпите тръби след колекторите, сега са само конструирани,  другата седмица сигурно ще ги сложа на един мотор и ще ги капна за да ги фиксирам за да са готови за заварка. Меката връзка(термокомпенсатор) става от рено 3.0дци деева що пара хвърлих (над форумната сума) докато намеря точния размер. :wall:

Рязах и заварявах билела(за проба на размери), за да видя(по съвет на Емануил от перформанс 121)  дали права биела ще влезе  без да опира в тунела на блока.

И не става....даже не влиза права биела в цилиндъра....дева и мотора, сложили са биели като за 4.2дизел шестак редови... Единствено ако стеблото към болтовете  е на 45градуса влиза в цилиндъра, иначе долната част(заради отворите на болтовете) е по-широка от диаметъра на цилиндъра.

Вдигам позорно бялото знаме....не мога да намеря такива биели на размер за 2.5тди, дори прави...за асиметрични на 45градуса стебло и с офсет и с преходи в дебелина и странична повърхност закалена като лагер(двете биели трият една в друга) абсурд, такива не са правени и няма кой да се заеме да направи. А ако някой се наеме...1500-5000$ е цената на такива готови 45градусови произведени за американските дизели. за нов проект за изработка...нямам сили да се класирам финансово. Признавам.

Та ще си останат заводските, доста са масивни,  биела+бутало 1,5кг +/- 1гр. пред тия биели на 1.8, 2.7, 3.2фси. 3.0асн изглеждат като наполовина масивни. На 2.5тди поставени до тях са като от камион. Пистонния болт е 26мм, биелните лагери са 58мм, център-център 158мм.

Евентуално ако намеря ARP болтове да подмерня оригиналните на биелите.

 

 

 

4.2 tdi май е с такива биели 😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, more написа:

 

 

4.2 tdi май е с такива биели 😀

Да, ама и те са отливка и са по-къси, гледах ги, ама нямаше съвпадение. Не помня, кое точно се разминаваше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Atlantis написа:

Сещам се за няколко потребителя тук, дето чакат тоя миг от 2007 ма.  :D

Важното е, че си целеустремен, развиваш се и гледаш напред.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съседи на приятел  нямат парно, лятото сложили самообезвъздушаващи клапани. Снимката е в правилната равнина.

Плаках от умиление цяла вечер. 

IMG-a75286fc2a2a6b85cb4814e7ec626945-V.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани бой, престааш ли си да сбЕреш сички тия части да се движат в една посока, точно тъпата ти усмивка грейва в спуул и в тоя момент дОди мЪди уотърс с Маздата и те нареши, а?  :hilezh:  Плача просто...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

В един от епизодите, съживявайки една жълта ланча делта интеграле, тия плакаха, понеже собственикът и не можа да я доживее да я види в движение.

Дано това не се повтори и тук. :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка до къде е проекта, цялата тема прегледах. Ъъъ автора в малката булка ли се превърна :D . Нищо не става ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, sers написа:

 Ъъъ автора в малката булка ли се превърна :

Големият и лож мъжкар Данчо, се превърна в изнежена малка булка с индийски намерения от Кама Сутра. Имало е пълна промяна явно, ако можеше кабината да говори...?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засрахте му на човека убавата темичка навлециии...:lol:

Ама, кво да очакваш от мъже с безцветен лак и крем за лице, на които допира с  мъжкото е винаги  нещо чуждо в техните ръце....:hilezh:

"Проекта" е в застой малко, в събота сигурно ще има новини. Нали е душегуб  тунек дей.

Автора е в затворен до живот и няма  скоро да пише.:lol:

 

 

 

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Malkata bulka написа:

Автора е в затворен до живот и няма  скоро да пише.:lol:

Не се ебавай с тия работи, че не се знае, да не се окаже вЕрна приказката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...