Atlantis Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Ше има ли развитие или ше те приварим с проекта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 (Редактирано) Имам вече фланец за маслото и водата на турбината, с холендри, щуцери, трябва да взема само гумички за уплътнение между фланеца и турбината. Имам вече и фланец за даун пайпа. Срязах един от AFB и даже ще му ползвам коляното, като го обърна с тясната част към турбината, имам вече и фланец за V-pipe цял ден си играх да го пробия и напасна на размери, че е дебел 15мм. Най-накрая конструирах тъпите тръби след колекторите, сега са само конструирани, другата седмица сигурно ще ги сложа на един мотор и ще ги капна за да ги фиксирам за да са готови за заварка. Меката връзка(термокомпенсатор) става от рено 3.0дци деева що пара хвърлих (над форумната сума) докато намеря точния размер. Рязах и заварявах билела(за проба на размери), за да видя(по съвет на Емануил от перформанс 121) дали права биела ще влезе без да опира в тунела на блока. И не става....даже не влиза права биела в цилиндъра....дева и мотора, сложили са биели като за 4.2дизел шестак редови... Единствено ако стеблото към болтовете е на 45градуса влиза в цилиндъра, иначе долната част(заради отворите на болтовете) е по-широка от диаметъра на цилиндъра. Вдигам позорно бялото знаме....не мога да намеря такива биели на размер за 2.5тди, дори прави...за асиметрични на 45градуса стебло и с офсет и с преходи в дебелина и странична повърхност закалена като лагер(двете биели трият една в друга) абсурд, такива не са правени и няма кой да се заеме да направи. А ако някой се наеме...1500-5000$ е цената на такива готови 45градусови произведени за американските дизели. за нов проект за изработка...нямам сили да се класирам финансово. Признавам. Та ще си останат заводските, доста са масивни, биела+бутало 1,5кг +/- 1гр. пред тия биели на 1.8, 2.7, 3.2фси. 3.0асн изглеждат като наполовина масивни. На 2.5тди поставени до тях са като от камион. Пистонния болт е 26мм, биелните лагери са 58мм, център-център 158мм. Евентуално ако намеря ARP болтове да подмерня оригиналните на биелите. Редактирано 8 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Представи си това вземе да тръгне и обрулиш глиган отново...? Иначе гледам добре щрапаш по отъпкания път. Да те питам за термостата на душегуба? Само със свален ангренаж ли се сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Представям си момента, в който ще спреш да ме тролиш...ама само си представям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Сещам се за няколко потребителя тук, дето чакат тоя миг от 2007 ма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Преди 1 час, Malkata bulka написа: Имам вече фланец за маслото и водата на турбината, с холендри, щуцери, трябва да взема само гумички за уплътнение между фланеца и турбината. Имам вече и фланец за даун пайпа. Срязах един от AFB и даже ще му ползвам коляното, като го обърна с тясната част към турбината, имам вече и фланец за V-pipe цял ден си играх да го пробия и напасна на размери, че е дебел 15мм. Най-накрая конструирах тъпите тръби след колекторите, сега са само конструирани, другата седмица сигурно ще ги сложа на един мотор и ще ги капна за да ги фиксирам за да са готови за заварка. Меката връзка(термокомпенсатор) става от рено 3.0дци деева що пара хвърлих (над форумната сума) докато намеря точния размер. Рязах и заварявах билела(за проба на размери), за да видя(по съвет на Емануил от перформанс 121) дали права биела ще влезе без да опира в тунела на блока. И не става....даже не влиза права биела в цилиндъра....дева и мотора, сложили са биели като за 4.2дизел шестак редови... Единствено ако стеблото към болтовете е на 45градуса влиза в цилиндъра, иначе долната част(заради отворите на болтовете) е по-широка от диаметъра на цилиндъра. Вдигам позорно бялото знаме....не мога да намеря такива биели на размер за 2.5тди, дори прави...за асиметрични на 45градуса стебло и с офсет и с преходи в дебелина и странична повърхност закалена като лагер(двете биели трият една в друга) абсурд, такива не са правени и няма кой да се заеме да направи. А ако някой се наеме...1500-5000$ е цената на такива готови 45градусови произведени за американските дизели. за нов проект за изработка...нямам сили да се класирам финансово. Признавам. Та ще си останат заводските, доста са масивни, биела+бутало 1,5кг +/- 1гр. пред тия биели на 1.8, 2.7, 3.2фси. 3.0асн изглеждат като наполовина масивни. На 2.5тди поставени до тях са като от камион. Пистонния болт е 26мм, биелните лагери са 58мм, център-център 158мм. Евентуално ако намеря ARP болтове да подмерня оригиналните на биелите. 4.2 tdi май е с такива биели 😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Отъпканата пътечка все по-отъпкана става... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 8 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Преди 3 часа, more написа: 4.2 tdi май е с такива биели 😀 Да, ама и те са отливка и са по-къси, гледах ги, ама нямаше съвпадение. Не помня, кое точно се разминаваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 9 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2019 Преди 12 часа, Atlantis написа: Сещам се за няколко потребителя тук, дето чакат тоя миг от 2007 ма. Важното е, че си целеустремен, развиваш се и гледаш напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 9 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2019 Съседи на приятел нямат парно, лятото сложили самообезвъздушаващи клапани. Снимката е в правилната равнина. Плаках от умиление цяла вечер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 9 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2019 Ша са почина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 Дани бой, престааш ли си да сбЕреш сички тия части да се движат в една посока, точно тъпата ти усмивка грейва в спуул и в тоя момент дОди мЪди уотърс с Маздата и те нареши, а? Плача просто... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 Хахахахаха мъди уотърс вика Единствения начин да се движат в една посока е в багажника на Мегана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 Булке малка, писах им на тези да те включат в някой от следващите епизоди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 В един от епизодите, съживявайки една жълта ланча делта интеграле, тия плакаха, понеже собственикът и не можа да я доживее да я види в движение. Дано това не се повтори и тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 В крайна сметка до къде е проекта, цялата тема прегледах. Ъъъ автора в малката булка ли се превърна :D . Нищо не става ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 Преди 2 часа, sers написа: Ъъъ автора в малката булка ли се превърна : Големият и лож мъжкар Данчо, се превърна в изнежена малка булка с индийски намерения от Кама Сутра. Имало е пълна промяна явно, ако можеше кабината да говори...?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 Баси, до къде докарват тунек проекти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 лоЖо Седларов....., лоЖо..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 (Редактирано) Засрахте му на човека убавата темичка навлециии... Ама, кво да очакваш от мъже с безцветен лак и крем за лице, на които допира с мъжкото е винаги нещо чуждо в техните ръце.... "Проекта" е в застой малко, в събота сигурно ще има новини. Нали е душегуб тунек дей. Автора е в затворен до живот и няма скоро да пише. Редактирано 12 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 Преди 1 час, Malkata bulka написа: Автора е в затворен до живот и няма скоро да пише. Не се ебавай с тия работи, че не се знае, да не се окаже вЕрна приказката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 Хубавото е, че поне не ползваш фон дьо тен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 Искам да те видя наплескан с такова... мравояд с пудра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 Добре веее г-н Делон без коса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 Прахосмукачката с торбички на Нитек ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване