Jump to content

a4 b6 или a4 b7 ..бензин


Recommended Posts

Здравейте, разделих се с б5 1,8т и сега не знам какъв мотор да взема.....знам само че искам да е  бензин и да е куатро

Мераклия съм за 3,0 v6 на b6 или  3,2 fsi на  b7

Доста негативи съм слушал за fsi моторите .....но пък б7 е по красив от б6

Ще се радвам да ми кажете за проблемите и на двата  мотора

Koй са най здравите бензинови мотори на б6 и б7.....а и от към потръжка може да кажете нещо

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, много трудно се намират! Съдя по нашия личен опит и разказите на колеги. Давността е 2-3 годишна, но ако има промяна тя е в лошата посока.

Или не са читави, или са постни или собствениците им искат безумни цени. Говоря ти за наистина безумни, защото не съм тънкач, нито колегите, които търсиха.

Освен това доколкото разбирам питащият се цели в "шестаците", а това е нещо подобно да погалиш лъва дори и в клетката.  :hilezh:

Това не са старите добри и почти вечни шестаци. Ти всъщност му намекваш за това. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето принципа е колкото е "по-здрав" един мотор, толкова повече не върви и толкова повече харчи.

Турбините променят в положителна посока тенденцията - т.е. без да намаляват надеждността увеличават вървенето при относително нисък разход.

Примери много - 1.9Д/1.9ТД, 2.2 срещу 2.2т, 1.8/1.8т, 2,4-2.8/2.7т, 2.0фси/2.0т.....всички турбо версии не са по-капризни или харчещи от атмосферните, но са несравними по други параметри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 3.0 и 3.2 са много приятни мотори за каране.

Първия има скъп ангренаж, скъпи вариатори и проблемен блок.

Втория има много скъпи вериги и проблем с нагара.

И двата стават на газ вече.

3.2-то върви повече и има по-добра автоматична кутия - 6ск, вместо 5.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/11/2019 at 7:18 AM, robobug said:

Общо взето принципа е колкото е "по-здрав" един мотор, толкова повече не върви и толкова повече харчи.

Турбините променят в положителна посока тенденцията - т.е. без да намаляват надеждността увеличават вървенето при относително нисък разход.

Примери много - 1.9Д/1.9ТД, 2.2 срещу 2.2т, 1.8/1.8т, 2,4-2.8/2.7т, 2.0фси/2.0т.....всички турбо версии не са по-капризни или харчещи от атмосферните, но са несравними по други параметри.

това не е верно - всички турбо двигатели са много по-капризни и чупливи в сравнение със съответните им атмосферни еквиваленти. Примерите си ги цитирал, като си пропуснал 4.2/4.4/6.0 към тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/10/2019 at 7:49 PM, ivoivanov_77 said:

Здравейте, разделих се с б5 1,8т и сега не знам какъв мотор да взема.....знам само че искам да е  бензин и да е куатро

Мераклия съм за 3,0 v6 на b6 или  3,2 fsi на  b7

Доста негативи съм слушал за fsi моторите .....но пък б7 е по красив от б6

Ще се радвам да ми кажете за проблемите и на двата  мотора

Koй са най здравите бензинови мотори на б6 и б7.....а и от към потръжка може да кажете нещо

 

 

 

 

 

 

За мен лично, както те е посъветвал и vladi, си вземи б7 1.8Т. Аз в момента търся б7, но дизел защото 1.8Т е рядко и скъпо. 
3.0 v6 повечето са с автоматици ....

3.2 е един от най- проблемните Вагови двигатели. Има много информация в интернет. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Пропуснал" съм ги, защото за тях наистина не е вярно :)....за останалите няма причина да се избере атмосферния вариант.

Може да се добави и 3.2фси срещу 3.0т, също е безмислена покупката на атмосферния.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, Groober said:

... 4.2/4.4/6.0 ...

Че Ауди 4.4 въобще има ли? За 3.7 знам, ама 4.4 ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам голям смисъл от б5 да се минава на б6. 2.0 тфси в б7 не е ли вариант. Да, ще караш на бензин, но със сигурност ще усетиш разликата с 1.8 т. Има и повече избор на обяви от 1.8 т в б7, там могат и месеци да минат докато излезе нещо приятно и на разумна цена. С бюджет около 10к ще можеш да избираш ако се насочиш към 2.0т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не напразно 1,8Т са скъпи, според мен са и доказано здрави в Б7 или поне с поносими цени за поддръжка, моята я продадох точно 2 часа след, като пуснах обявата и то на цена мнооого близка до тази на която я купих преди 2,5 години. Към автора - ако няма да газифицираш си вземи поне 3,2 в Б7, ако искаш да ти е ефтинко и с приличен вървеж (тук слагам и опцията за чип преди газифицирането) ще се откараш, както аз направих с моята. Никакви сериозни проблеми само газ в бутилката и никакви проблеми, много бях доволен. За 2,0т аз лично не съм чел положителни неща освен, че много вървял, карал съм такъв мотор в купето на Б7 и наистина върви повече, но при покупката на моята натежаха надеждността, познатия мотор на майсторите и лесната газификация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.11.2019 г. at 19:06, robobug написа:

Може да се добави и 3.2фси срещу 3.0т, също е безмислена покупката на атмосферния.

 Мдаа, само че 3.2 можеш да си купиш за 7-8 хил лв (б7) или 14-15 (б8). 

3.0тфси е тройно по скъпо. 

Няма защо да се сравняват. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0Т в А6 allroad.:hilezh:

с една шалухка на бутилката  за тромба...и си свиркаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, quаttro said:

Няма защо да се сравняват. 

сравняваме "надеждност"

 

А драстични разлики в цените има при всички "двойки" атмосферен/турбо мотор.

Като най-голяма е може би при атмосферните 2.0-2.3 срещу 2.2т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, бях възпрепятсван да се включа по рано...атмосверките отпадат .....в момента съм се спрял на б7 1,8т

Но няма много от тях.....в мобиле де.  има една две но са по 7000евро това страшно много бее.

Затова искам малко инфо и за 20 тфси  който мисля да стане на газ....какво трябва да очаквам като поведение и проблеми с газ и без газ.....😧

И има ли изобщо бензинов мотор след 1,8т който да е читав и да става на газ ......не ги ли оправят тези мотори по някое си време.....:nixweiss:

Редактирано от ivoivanov_77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое да им оправят? Всички бензинови мотори в б7 са прилични от към надеждност. Ако ще караш на газ само 1.8т, при другите е по-сложно, щото са с директно впръскване. 2.0тфси е много приятен за каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ivoivanov_77 написа:

...

Затова искам малко инфо и за 20 тфси  който мисля да стане на газ....какво трябва да очаквам като поведение и проблеми с газ и без газ.....😧

И има ли изобщо бензинов мотор след 1,8т който да е читав и да става на газ ......не ги ли оправят тези мотори по някое си време.....:nixweiss:

 

Отговора е: да, ама...

 

Има много изписано в този форум за TFSI на газ, прегледай го: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама не ......разбрах.....без  тфсй мотори   за газ

 

и пак остава 1,8т.....

 

Бензиновите мотори и сега ли ги правят с директно връскване  в цилиндъра/?

 

 

Редактирано от ivoivanov_77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да продължават да ги правят само с директно впръскване след 2006 долу горе всичко е фси. При последното поколение 2.0 tfsi вече има втори ред дюзи... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, P_PETKOV написа:

Да продължават да ги правят само с директно впръскване след 2006 долу горе всичко е фси. При последното поколение 2.0 tfsi вече има втори ред дюзи... 

Вече е предпоследно, пак са с един ред дюзи :hilezh::hilezh:🎌

Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм това за кое поколение 2.0TFSI се отнася, понеже в ЕТКА дори тези от моделна година 2020 ги дават с два реда дюзи.

Вече дали всички версии на 2.0TFSI за моделна година 2020 са така не съм се ровил понеже има 17 различни кода на мотора.

image.png.56d3bfc55fc33fae8947d2b9d98fde63.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече 2 двигателя, на една шкода и на един пасат видях, 272 к.с., и двата нямат дюзи на колекторите. Кодове на моторите не съм гледал, иначе ако е от значение, и двете коли са 2019 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...