ivoivanov_77 Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 Здравейте, разделих се с б5 1,8т и сега не знам какъв мотор да взема.....знам само че искам да е бензин и да е куатро Мераклия съм за 3,0 v6 на b6 или 3,2 fsi на b7 Доста негативи съм слушал за fsi моторите .....но пък б7 е по красив от б6 Ще се радвам да ми кажете за проблемите и на двата мотора Koй са най здравите бензинови мотори на б6 и б7.....а и от към потръжка може да кажете нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 Вземи си б7 с 1,8т .... поне ти е познат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 10 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2019 Влади, много трудно се намират! Съдя по нашия личен опит и разказите на колеги. Давността е 2-3 годишна, но ако има промяна тя е в лошата посока. Или не са читави, или са постни или собствениците им искат безумни цени. Говоря ти за наистина безумни, защото не съм тънкач, нито колегите, които търсиха. Освен това доколкото разбирам питащият се цели в "шестаците", а това е нещо подобно да погалиш лъва дори и в клетката. Това не са старите добри и почти вечни шестаци. Ти всъщност му намекваш за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 Общо взето принципа е колкото е "по-здрав" един мотор, толкова повече не върви и толкова повече харчи. Турбините променят в положителна посока тенденцията - т.е. без да намаляват надеждността увеличават вървенето при относително нисък разход. Примери много - 1.9Д/1.9ТД, 2.2 срещу 2.2т, 1.8/1.8т, 2,4-2.8/2.7т, 2.0фси/2.0т.....всички турбо версии не са по-капризни или харчещи от атмосферните, но са несравними по други параметри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 Да не се бави много топката, та ако нЕма да е 1.8Т....направо търси 4.2 Най-много да се стигне до тук...ама то за пее'се минути раЛта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 И 3.0 и 3.2 са много приятни мотори за каране. Първия има скъп ангренаж, скъпи вариатори и проблемен блок. Втория има много скъпи вериги и проблем с нагара. И двата стават на газ вече. 3.2-то върви повече и има по-добра автоматична кутия - 6ск, вместо 5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Groober Публикувано 12 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 On 11/11/2019 at 7:18 AM, robobug said: Общо взето принципа е колкото е "по-здрав" един мотор, толкова повече не върви и толкова повече харчи. Турбините променят в положителна посока тенденцията - т.е. без да намаляват надеждността увеличават вървенето при относително нисък разход. Примери много - 1.9Д/1.9ТД, 2.2 срещу 2.2т, 1.8/1.8т, 2,4-2.8/2.7т, 2.0фси/2.0т.....всички турбо версии не са по-капризни или харчещи от атмосферните, но са несравними по други параметри. това не е верно - всички турбо двигатели са много по-капризни и чупливи в сравнение със съответните им атмосферни еквиваленти. Примерите си ги цитирал, като си пропуснал 4.2/4.4/6.0 към тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go Hard Or Go Home Публикувано 12 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 On 11/10/2019 at 7:49 PM, ivoivanov_77 said: Здравейте, разделих се с б5 1,8т и сега не знам какъв мотор да взема.....знам само че искам да е бензин и да е куатро Мераклия съм за 3,0 v6 на b6 или 3,2 fsi на b7 Доста негативи съм слушал за fsi моторите .....но пък б7 е по красив от б6 Ще се радвам да ми кажете за проблемите и на двата мотора Koй са най здравите бензинови мотори на б6 и б7.....а и от към потръжка може да кажете нещо За мен лично, както те е посъветвал и vladi, си вземи б7 1.8Т. Аз в момента търся б7, но дизел защото 1.8Т е рядко и скъпо. 3.0 v6 повечето са с автоматици .... 3.2 е един от най- проблемните Вагови двигатели. Има много информация в интернет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 (Редактирано) "Пропуснал" съм ги, защото за тях наистина не е вярно ....за останалите няма причина да се избере атмосферния вариант. Може да се добави и 3.2фси срещу 3.0т, също е безмислена покупката на атмосферния. Редактирано 12 Ноември 2019 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 12 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2019 (Редактирано) 9 hours ago, Groober said: ... 4.2/4.4/6.0 ... Че Ауди 4.4 въобще има ли? За 3.7 знам, ама 4.4 ... Редактирано 12 Ноември 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go Hard Or Go Home Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 Няма 4.4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celtic Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 Не виждам голям смисъл от б5 да се минава на б6. 2.0 тфси в б7 не е ли вариант. Да, ще караш на бензин, но със сигурност ще усетиш разликата с 1.8 т. Има и повече избор на обяви от 1.8 т в б7, там могат и месеци да минат докато излезе нещо приятно и на разумна цена. С бюджет около 10к ще можеш да избираш ако се насочиш към 2.0т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 Не напразно 1,8Т са скъпи, според мен са и доказано здрави в Б7 или поне с поносими цени за поддръжка, моята я продадох точно 2 часа след, като пуснах обявата и то на цена мнооого близка до тази на която я купих преди 2,5 години. Към автора - ако няма да газифицираш си вземи поне 3,2 в Б7, ако искаш да ти е ефтинко и с приличен вървеж (тук слагам и опцията за чип преди газифицирането) ще се откараш, както аз направих с моята. Никакви сериозни проблеми само газ в бутилката и никакви проблеми, много бях доволен. За 2,0т аз лично не съм чел положителни неща освен, че много вървял, карал съм такъв мотор в купето на Б7 и наистина върви повече, но при покупката на моята натежаха надеждността, познатия мотор на майсторите и лесната газификация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 На 12.11.2019 г. at 19:06, robobug написа: Може да се добави и 3.2фси срещу 3.0т, също е безмислена покупката на атмосферния. Мдаа, само че 3.2 можеш да си купиш за 7-8 хил лв (б7) или 14-15 (б8). 3.0тфси е тройно по скъпо. Няма защо да се сравняват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 3.0Т в А6 allroad. с една шалухка на бутилката за тромба...и си свиркаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 9 hours ago, quаttro said: Няма защо да се сравняват. сравняваме "надеждност" А драстични разлики в цените има при всички "двойки" атмосферен/турбо мотор. Като най-голяма е може би при атмосферните 2.0-2.3 срещу 2.2т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoivanov_77 Публикувано 17 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 (Редактирано) Здравейте, бях възпрепятсван да се включа по рано...атмосверките отпадат .....в момента съм се спрял на б7 1,8т Но няма много от тях.....в мобиле де. има една две но са по 7000евро това страшно много бее. Затова искам малко инфо и за 20 тфси който мисля да стане на газ....какво трябва да очаквам като поведение и проблеми с газ и без газ.....😧 И има ли изобщо бензинов мотор след 1,8т който да е читав и да става на газ ......не ги ли оправят тези мотори по някое си време..... Редактирано 17 Ноември 2019 от ivoivanov_77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 17 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 Кое да им оправят? Всички бензинови мотори в б7 са прилични от към надеждност. Ако ще караш на газ само 1.8т, при другите е по-сложно, щото са с директно впръскване. 2.0тфси е много приятен за каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 Преди 1 час, ivoivanov_77 написа: ... Затова искам малко инфо и за 20 тфси който мисля да стане на газ....какво трябва да очаквам като поведение и проблеми с газ и без газ.....😧 И има ли изобщо бензинов мотор след 1,8т който да е читав и да става на газ ......не ги ли оправят тези мотори по някое си време..... Отговора е: да, ама... Има много изписано в този форум за TFSI на газ, прегледай го: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoivanov_77 Публикувано 17 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 (Редактирано) Да ама не ......разбрах.....без тфсй мотори за газ и пак остава 1,8т..... Бензиновите мотори и сега ли ги правят с директно връскване в цилиндъра/? Редактирано 17 Ноември 2019 от ivoivanov_77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 Да продължават да ги правят само с директно впръскване след 2006 долу горе всичко е фси. При последното поколение 2.0 tfsi вече има втори ред дюзи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 17 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 След коя година ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 17 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 (Редактирано) Преди 2 часа, P_PETKOV написа: Да продължават да ги правят само с директно впръскване след 2006 долу горе всичко е фси. При последното поколение 2.0 tfsi вече има втори ред дюзи... Вече е предпоследно, пак са с един ред дюзи 🎌 Редактирано 17 Ноември 2019 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 Хмм това за кое поколение 2.0TFSI се отнася, понеже в ЕТКА дори тези от моделна година 2020 ги дават с два реда дюзи. Вече дали всички версии на 2.0TFSI за моделна година 2020 са така не съм се ровил понеже има 17 различни кода на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 18 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2019 Вече 2 двигателя, на една шкода и на един пасат видях, 272 к.с., и двата нямат дюзи на колекторите. Кодове на моторите не съм гледал, иначе ако е от значение, и двете коли са 2019 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване