150hp Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Много интересно как за теб атмосферките 3.0, с 6 цилиндъра и над 200 коня не върви, 4.2 с 360 коня в купето на S8 не върви, 6.0 не върви, но 1.8Т сток върви. И комичното не свършва дотук. Има и още. В едни и същи купета /например А6 Ц5/ 1.8Т върви, но 4.2 в купето на S6 с 340 коня не върви. Да, вярно, че атмосферките са малко по-тежки, но........ Хо Хо Хо. Дай да има турбинка там, пък ако ще и 1.2 да е с 3 цилиндъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Ами така става понеже се сравняват тия мотори 15-20години по-късно. И има безброй случаи когато еската върви с един косъм повече от чипнато 1,8Т. А заради самия харектер на мотори за да направи усещане атмосферката трябва да върви значително повече. И в един момента като почнат да се возят хората на двете коли и тръгват легендите. Отделно хората сравняват колите основно при ниски скорости и умрелия осмак като даде едни почти 9 секунди 100 и се сещаш каква е разликата с 1,8Т А осмаците масово са мъртъвци, аз вече ако видя оцелял (по-точно полу-оцелял) такъв го гледам със значим респект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Колеги, не се припирайте, явно, че за едни определен двигател върви повече спрямо друг и обратното за други. Всичко е въпрос на гледна точка, нагласа и съпоставка. В крайна сметка за мен 3.0i определено ще върви доста повече от това, което съм карал до момента и би ми направило кеф. Относно разхода мисля, че е приемлив на база характеристиките му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 4 hours ago, 150hp said: Много интересно как за теб.... измисляш си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Преди 2 часа, DLS написа: Ами така става понеже се сравняват тия мотори 15-20години по-късно. И има безброй случаи когато еската върви с един косъм повече от чипнато 1,8Т. А заради самия харектер на мотори за да направи усещане атмосферката трябва да върви значително повече. И в един момента като почнат да се возят хората на двете коли и тръгват легендите. Отделно хората сравняват колите основно при ниски скорости и умрелия осмак като даде едни почти 9 секунди 100 и се сещаш каква е разликата с 1,8Т А осмаците масово са мъртъвци, аз вече ако видя оцелял (по-точно полу-оцелял) такъв го гледам със значим респект Тук явно сравняваш умрял осмак с чипнат 1.8Т в перфектна кондиция. Виждал съм и доста зле чипнати 1.8Т, които вървят наравно със сток 1.8Т, а уж са "чипвани". Познаваш и пазара на 15 годишни 1.8Т. Тук идеята е друга - ако и двата мотора са в добра кондиция, усещането което дават също е много различно и както много колеги споменаха - в полза на 3.0, особено ако е с ръчни скорости. Знаеш за какво ти говоря, коментирали сме го дори на лични съобщения. Преди 1 час, robobug написа: измисляш си Не си измислям, а визирам примери, в които при възникнали предходни дискусии твоето становище е, че в едно и също купе /да вземем например А6 Ц5/ стоково 1.8Т, 150 коня, 4 цилиндъра върви супер, а 3.0 6 цилиндъра 220 коня е умрял кон и се влачи по корем. Вероятно ако дойде баир, трябва пасажерите от задната седалка да слязат и да бутат, за да вземе да го изкачи този шестак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 57 minutes ago, 150hp said: Тук явно сравняваш умрял осмак с чипнат 1.8Т в перфектна кондиция. Виждал съм и доста зле чипнати 1.8Т, които вървят наравно със сток 1.8Т, а уж са "чипвани". E така е, в момента ми се намира едно такова. Обаче мисълта ми е че старите атмосферки на ауди умират много повече, по-бързо и по-трудно и скъпо можеш да ги вкараш в кондиция. Наскоро карах една еска ръчка, която вървеше кантар с въпростното 1,8Т което даже не върви като за сток. И понеже ми е нещо като хоби трябва да ти кажа, че от тези атмосферки почти всичко е жалка имитация на това което някога е било, не мжое осмак с 300+ коне да ми дава масово почти 9секудни до 100. Факт е че атмосферките на ауди изобщо не са устойчиви във времето, и вървежа и празния ход отиват по дяволите сравнително бързо. Сега лошото е че въпреки това пак бих ги карал пред 1,8т понеже за другите моменти си абсолютно прав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 10 hours ago, 150hp said: Не си измислям, а визирам примери, Няма такива примери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Има, но за съжаление са изтрити от модераторите, но не и от паметта на четящите форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Към автора: карал съм 2.8 на А6 Ц5, 2.4 на А6 4ф и спрямо моето 1.8т с чип с двете ръце съм за 1.8т. Ето какво направих по моето: Сваляне на мотор и миене Смяна тампони на мотор и скорости Смяна на всички ролки, ремъци, обтегачи, семеринги, гарнитури и т.н. Сваляне и ревизия на глава Смяна обтегач и верига на главата Сваляне и чистене на картер + оправяне на картерната вентилация Чистене кулер Смяна съединител Масла, филтри, свещи Още много дребни и не толкова дребни неща Резултата е много плавна работа на мотора, определено върви повече, стана по тих и цялостно усещането е за по-стегната кола. Преди година сменихме 4те амортисьора със закс + цялото предно окачване. Месец Май тази година минах на 312мм предни дискове (4 диска АТЕ + накладки АТЕ + спирачна течност и ревизия на апаратите). Много хубаво, когато 20+ годишния кошник е сравнително стегнат и надежден! За мен има много добре поведение като за 1800 куб. см мотор с турбо и близо 200 кс. В семейството имам акорд 2.4 201кс и ми харесва как върви. Ако е 6так поне да има турбини, иначе е безсмислена поддръжката му. При теб задачата е да намериш жива кола или да я стягаш. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 22 minutes ago, 150hp said: Има, Не, няма. И няма как да има, защото най-малкото аз нямам представа как върви стоково 1.8т......а са ми минали през ръцете 8 броя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 (Редактирано) преди 37 минути, ppenchev написа: Още много дребни и не толкова дребни неща Нещата, които си направил са похвални и супер, но ако направиш също толкова дребни и не толкова дребни неща на 2.8и ръчка, вероятността и то да тръгне повече също е голяма, особено предвид факта, че повече от половината шестаци от това поколение са с изгърмели дебитомери и сонди. Обгрижваш ли един мотор, винаги ще ти се отблагодари и ще покаже потенциала си. Лошото е, че обгрижването при различните мотори е на различна цена. Редактирано 1 Декември 2019 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Да свалиш двигателя и после цил. глава и да не смениш сегменти и биелни лагери е глупост. Преди 7 часа, sickfuck написа: Ауди форума е известен с... Тъпотиите си Ако не разбираш нещо, което четеш винаги ти се струва"тъпо". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veli_907 Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 (Редактирано) Преди 17 часа, 150hp написа: Много интересно как за теб атмосферките 3.0, с 6 цилиндъра и над 200 коня не върви, 4.2 с 360 коня в купето на S8 не върви, 6.0 не върви, но 1.8Т сток върви. И комичното не свършва дотук. Има и още. В едни и същи купета /например А6 Ц5/ 1.8Т върви, но 4.2 в купето на S6 с 340 коня не върви. Да, вярно, че атмосферките са малко по-тежки, но........ Хо Хо Хо. Дай да има турбинка там, пък ако ще и 1.2 да е с 3 цилиндъра. Ти не разбра ли, че всичко е душегуб и астматик? Нищо не върви така както 1.8т и 2.0 tdi, всичко друго е трагедия... Относно дали е 15 или 20 години по-късно - сравнения между мотори се правят само и единствено ако са в добро здраве и двата - много ясно, че проблемен осмак ще върви по-малко. Аз и за душегуба, който толкова много плюете винаги съм казвал "ела ви виж дали не върви" когато нямаш проблеми със дебитомери, кобилици и т.н. Върви не ами стреля. Не може да хванеш един проблемен мотор и да речеш "осмака не върви", защото съм сигурен , че тук има колеги с осмаци във перфектно здраве, гледани и поддържани и вървящи на вода. Сега, че във старта по-малки и леки мотори на леки купета стрелят по-бързо е нормално - килограмите са от значение. Но осмака си е осмак. Разход мисля, че е излишно да се коментира. Като купуваш шестак или осмак точно за икономия не го купуваш. Не е фрапантно душегуб да гори 9/100 извънградско, фрапантно е когато един форд атмосферка 90 коня ми горя толкова....останах изумен...добре, че не е мой. Същото важи и за скъпото вкарване с кондиция на осмака. Нали е осмак. Кой подяволите очаква евтина поддръжка на шестак или осмак, било то бензин или дизел? Ако някой има очаквания от V8 за нисък гореж и евтина поддръжка....1.6 TDI е добър избор...за малкия гореж... /150hp (не мога да поставя маймунско А, забива ми, някакъв бъг на Chrome-а) - не разбра ли, че така ги тестват - добра кондиция 1.8т и умрял осмак...те така и аз мога... Редактирано 1 Декември 2019 от Veli_907 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Bochev Публикувано 1 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Преди 1 час, ppenchev написа: Към автора: карал съм 2.8 на А6 Ц5, 2.4 на А6 4ф и спрямо моето 1.8т с чип с двете ръце съм за 1.8т. Ето какво направих по моето: Сваляне на мотор и миене Смяна тампони на мотор и скорости Смяна на всички ролки, ремъци, обтегачи, семеринги, гарнитури и т.н. Сваляне и ревизия на глава Смяна обтегач и верига на главата Сваляне и чистене на картер + оправяне на картерната вентилация Чистене кулер Смяна съединител Масла, филтри, свещи Още много дребни и не толкова дребни неща Резултата е много плавна работа на мотора, определено върви повече, стана по тих и цялостно усещането е за по-стегната кола. Преди година сменихме 4те амортисьора със закс + цялото предно окачване. Месец Май тази година минах на 312мм предни дискове (4 диска АТЕ + накладки АТЕ + спирачна течност и ревизия на апаратите). Много хубаво, когато 20+ годишния кошник е сравнително стегнат и надежден! За мен има много добре поведение като за 1800 куб. см мотор с турбо и близо 200 кс. В семейството имам акорд 2.4 201кс и ми харесва как върви. Ако е 6так поне да има турбини, иначе е безсмислена поддръжката му. При теб задачата е да намериш жива кола или да я стягаш. Поздрави Благодаря, колега ще го имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Преди 1 час, ppenchev написа: Към автора: карал съм 2.8 на А6 Ц5, 2.4 на А6 4ф и спрямо моето 1.8т с чип с двете ръце съм за 1.8т. Съгласен съм с теб колега. Аз притежавах 2.8 в c5 куатро автомат, управлявал съм няколко пъти 2.4 ръчка на предно в 4f и имам наблюдения как върви 2.4 в c5 ръчка на предно. Извода е , че моето 2.8 се усещаше доста по-тромаво от 2.4 в двете различни купета(като 2.4 в c5 не беше добре поддържан екземпляр). Главната причина е куатрото и автомата. Така и не съм се качвал още в 2.8 ръчка за да направя сравнение. И като направя сравнение между трите изброени по-горе и а4 b5 1.8t куатро ръчка, което притежавах преди 5-6 години(поне според моето субективно мнение) а4 печели. Визирам динамика и усещане. Тук, както някои от вас споменаха трябва да се каже, че говорим за различни мотори с различно разгръщане и динамика на определена скорост и обороти. Това вече може само бъдещият собственик да прецени сам за себе си. Шестаците дават приятно усещане за плавно ускорение и звук, докато според мен турбо моторите повече динамика на ниските предавки да не говорим за по-евтината поддръжка и по-ниският разход (поне на хартия). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Представи си тръца с куатро колко е спрял, а ако е внос от щатите може и да е с автомат. Независимо от двигателя автомата и куатрото освен, че твжат и ядат конете. На тия години обаче по-важното е колата да е читава, което много рядко се среща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Колега обикновенно ръчните кутии на тръца в комбинация с куатро са къси и усещането до 4 не е за спряла кола. При типтроника на шестаците е обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Преди 17 часа, sickfuck написа: Ауди форума е известен с... Тъпотиите си Sent from my SM-G950F using Tapatalk За това ли кибичиш тук? Преди 2 часа, soult@ker написа: Представи си тръца с куатро колко е спрял, а ако е внос от щатите може и да е с автомат. Независимо от двигателя автомата и куатрото освен, че твжат и ядат конете. На тия години обаче по-важното е колата да е читава, което много рядко се среща. Колко да е спрял? За градско седанче, със 150-163-190кс? Автомобила се държи супер за кубатурата си! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 9 hours ago, 150hp said: Нещата, които си направил са похвални и супер, но ако направиш също толкова дребни и не толкова дребни неща на 2.8и ръчка, вероятността и то да тръгне повече също е голяма, .............. Обгрижваш ли един мотор, винаги ще ти се отблагодари и ще покаже потенциала си. Ако беше пробвал, щеше да знаеш, че тези "дребни" неща не могат да спрат клатенето на един тръгнал си V-образен мотор. Сондите са 4...и катализаторите са 4, колектора е специален....както и бобините. Износването в блока и главите на банк1 и банк2 е различно. Какво ще направиш? Освен да пуснеш тема, колко добър е този мотор в ауди форума и да чакаш на въдицата в мобиле.бг няма какво да направиш. Никакъв потенциал няма в тези атмосферки. Дори не са тихи. Имат едно хубаво тръгване и до там. За теглене на каравани са незаменини. После са само безмислени разходи, тежко обслужване и липса на пазар. Плюс при тези мотори е, че понеже не са атрактивни, може да се намери запазено купе с тях на разумна цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 36 minutes ago, Deeper said: За това ли кибичиш тук? Колко да е спрял? За градско седанче, със 150-163-190кс? Автомобила се държи супер за кубатурата си! Седанчето с куатро е 1500 кила. Тия 150 коня в комбинация с отвратителния съединител, правят колата доста недъгава в градски условия. Във всякакви всъщност... 1.8 се държи супер в японски автомобили по 1100 кила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 преди 39 минути, petrishki написа: Седанчето с куатро е 1500 кила. Тия 150 коня в комбинация с отвратителния съединител, правят колата доста недъгава в градски условия. Във всякакви всъщност... 1.8 се държи супер в японски автомобили по 1100 кила. Седанчето без quattro е 1500 кила. Има ли quattro в 150кс ? Ами в 163? А в 190кс още ли е недъгава? Че и в градски условия ... Какъв мотор е добър за теб в градски условия? 2.0 ТСИ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Колко пикови коня няма никакво значение за това колко добре е градско колата. Не знам за вас, но аз карам до 3к оброта в града и не тръгвам от 3 или нагоре. 1,8ТQ е една от колите с най-нещастния съединител който може да се сложи на уж премум марка и висок клас модел. Всеки си претегля нещата, аз осъзнавам че големите мотори са реално лоша оферта и имат много минуси, просто за съжаление някои от малкото плюсове които имат ме влечат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЦецоКолев Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 УжасТ, всеки път едно и също и всеки път едни и същи умници, дето обясняват колко велик е 1.8т и колко шумен, клатещ, не вървящ и слаб е всеки друг мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 (Редактирано) По големият ужасТ е, че всеки път едни и същи дървари ръсят коментари, колко недостатъчен е 1.8Т куаттро за градски условия... както и същите дървари не четат дума по дума, а из между редовете. Редактирано 2 Декември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЦецоКолев Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Къде е казал някой, че 1.8т е недостатъчен за града? Факта, че фактор цена-качество при него е доста добър. За хора без особени претенции е идеален. Не претенциозен, масов, газира се, майсторите му разбират и носи на чип. Това не променя факта, че е шумен, малолитражен миксер, който има чудовищна турбодупка и нерафинирано разгръщане. Тука всеки път, когато някой пита за нещо различно като моторизация, без значение V6 или V8, идват философите с миксери да убеждават всички как върха на автомобилостроенето е 1.8т и всичко друго е шрот. Звучите ми на киселеещо грозде повечето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts