Jump to content

Пропуск на запалване на 1ви цилиндър


lestatos1986

Recommended Posts

Здравеите, колеги.

Наскоро със съпругата ми, си закупихме А6 Авант 2.4 бензин ( със газова уредба, инсталирана от предния собственик) , година на производство : 2006 , Октомври.

Разбира се, като при 90% от автомобилите закупени в България, веднага тръгнахме по майстори.

След посещение на местен сервиз , отидохме в оторизиран сервиз на Ауди във Русе за пълен оглед на колата.

Взеха ни 130 лева с усмивка, след което ни изкараха една сметка с проблеми и решения , за която просто не искам да си мисля финансово, че  

ми се стори че една нова А8-ца излиза по-евтино. 

Все пак въпроса ми е свързан със този оглед, който беше направен, затова ще ви препиша дословно проблемите, които бяха открити : 

- Пропуск на запалване в първи цилиндър

- За смяна клапа променливо газоразпределение

- Предни и задни дискове и накладки ( интересното тук е, че предния ден бяхме сменили накладките .... ) ... 

- Предни амортисьори 

-  Има теч  на масло между скоростната кутия и двигателя ( не се споменава какъв е теча , каква би била възможната причина и т.н.)

Цените за ремонт, които ни дадоха там бяха толкова космически, че моментално решихме да си търсим по сносен сервиз. 

Сменихме амортисьорите, предни накладки отново ( за всеки случай ) .

За теча от двигателя се разбрахме с майстора да потърси от къде е, след като закараме колата за смяна на ангренажната верига. Той също така ни каза, че е много вероятно грешката от клапата за променливо газоразпределение да е поради факта, че веригата е разхлабена. 

Възможно ли е това ?  И мога ли да карам безопасно с тези грешки ? 

Какви проблеми бихме имали със пропуск на запалване на първи цилиндър ( като искам да уточня, че майстора смени свещите и бобината от първи цилиндър на втори цилиндър за да види дали не е от тях , но колата продължи да дава същата грешка, дори след изчистване. ) 

Извинявам се ако въпроса ми не е формулиран правилно , но не съм експерт в автомобилната техника.

Поздрави и безаварийно каране на всички !

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия прегледи се правят преди купуването на дадена кола ...

Toва с missfire-те на първи цилиндър е притеснително ... а какво точно е си трябва адекватна диагностика. Чува ли се изтракване от веригите при запалване ?

Странно ми е какви цени си очаквал от официалния сервиз, там се действа по ценоразпис без значение стара нова кола колкот излязат цените по ЕТКА толкова после ХХ часа за труд и те така.

 

п.с. Веригите са 4 заедно с тях се сменят оптегачи и разни други неща или поне такива са препоръките ... за това упражнение се вади мотора или скоростната кутия се вади. Цените са приятни май 2 бона са малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мери компресия. Щом със смяната на свещ и бубина си остава пак там...не е добре ама хич. Блока при 4ф е алуминиев не подлвжи на ремонт.

Предните накладки имат сензори, като се изгние инсталацията в калника  с годините почва да я дава тая грешка. Въпреки, че накладките са нови.

На 2.4 може да не се вади мотора, така и така ше падат скорости за смяна на семеринг на коляновия вал. Достъп от задната страна има достатъчно щом няма скоростите.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, P_PETKOV said:

Тия прегледи се правят преди купуването на дадена кола ...

Toва с missfire-те на първи цилиндър е притеснително ... а какво точно е си трябва адекватна диагностика. Чува ли се изтракване от веригите при запалване ?

Странно ми е какви цени си очаквал от официалния сервиз, там се действа по ценоразпис без значение стара нова кола колкот излязат цените по ЕТКА толкова после ХХ часа за труд и те така.

 

п.с. Веригите са 4 заедно с тях се сменят оптегачи и разни други неща или поне такива са препоръките ... за това упражнение се вади мотора или скоростната кутия се вади. Цените са приятни май 2 бона са малко.

 Попринцип, когато колата е студена и се запали на бензин има по-силен шум от двигателя, след което утихва. Предполагам, че това е от веригата. Това го прави само, когато е студена. Реално не съм сменял ангренажни вериги все още. Все още не сме се спрели на правилния механик. Ако имате препоръки, ще се радвам да споделите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Malkata bulka said:

Мери компресия. Щом със смяната на свещ и бубина си остава пак там...не е добре ама хич. Блока при 4ф е алуминиев не подлвжи на ремонт.

Предните накладки имат сензори, като се изгние инсталацията в калника  с годините почва да я дава тая грешка. Въпреки, че накладките са нови.

На 2.4 може да не се вади мотора, така и така ше падат скорости за смяна на семеринг на коляновия вал. Достъп от задната страна има достатъчно щом няма скоростите.

 

 

Има ли начин без ходене в сервиз да измеря компресията? Ако има проблем с компресията, какъв ще бъде варианта за решаване на проблема? До момента съм ходил в няколко сервиза и все различни неща ми казват. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Меренето на компресия не е скъпо,освен това дава ясна представа за състоянието на мотора. Тъй като е на газ след определен пробег се случва да прегори изпускателен клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще премерят компресия, има даже едни едоскопи виждат вътре в цилиндъра.

Варианти няколко. Бутало, сегменти, цилиндър, клапани, а може и някой повдигач да е проблемен и да не затваря няякой клапан. 

Първо да се види що не пали тоя цилиндър, че дали въобще има смисъл  да се правят другите неща. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и гарнитура на глава или самата глава да е ако губи антифриз, но без мерене на компресията няма как да се каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

За теча между скоростите и двигателя може да е виновен клапан N318.Ако е изпуснал о- пръстенът вътре,маслото се стича през фабричен отвор на капака двигателя.И се стича доволно.И човек си мисли,че гарнитурата на капака на клапаните е заминала,или гарнитура на главата в задния край.И като се стече между скоростите и двигателя,си мислиш и за семеринга отзад.Този клапан да се провери!Бях готов да свалям скорости заради този теч,но майстора се оказа свестен!Хвана теча!!!Дано съм бил полезен!

Screenshot_2020-03-07-21-14-42-934_com.android.chrome.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже карах А6ца с този мотор на газ почти две години и минах по доста болежки,бих ти препоръчал 1во да смениш веригите и след това да го мислиш :).Трябва да ти кажа че след смяната на веригите колата стана друга :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за съветите. Ще пробваме първо с мерене на компресия и проверка на клапан N318, след което сме се ориентирали към смяна на веригите. Цената , която ни дадоха в сервиз в Русе е близко до 4000 лева за пълния комплект , като механика каза че има и вариант са се обслужат само задължителните неща , тогава цената е около 2500. Аз лично не бих рискувал да правя компромиси с двигателя. Вие имате ли майстори , за които се чуват добри думи и се занимават със смяна на вериги на този модел кола... Някак си много ме е страх че разглабянето на този двигател може и да е що годе лесно , но правилното сглабяне едва ли... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4000лв...ужас...поне попитай какво включва пълния комплект :nixweiss:,на който Ауди (ползвам отстъпка за частите) веригите+плъзгачите+феродов диск на съединитела+труд=1600лв!!!Свалиха само скоростите без мотора,труда ми беше 700лв,другото частите ;)

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Предни и задни дискове и накладки ( интересното тук е, че предния ден бяхме сменили накладките .... ) ... 

 

Няма да дадат гаранция на нови дискове без да сменят накладките.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/9/2020 at 4:35 PM, kpematop said:

Веригите на тоя мотор се сменят за под 2000лв без авансаторите, като само те са 2000лв.

Разбирам , има някакъв смисъл да не дадат гаранция ....

On 3/9/2020 at 4:35 PM, sunshai said:

4000лв...ужас...поне попитай какво включва пълния комплект :nixweiss:,на който Ауди (ползвам отстъпка за частите) веригите+плъзгачите+феродов диск на съединитела+труд=1600лв!!!Свалиха само скоростите без мотора,труда ми беше 700лв,другото частите ;)

Някаква препоръка за сервиз и от къде мога да си закупя тези части ? За същия двигател ли става въпрос?

On 3/9/2020 at 4:35 PM, kpematop said:

Веригите на тоя мотор се сменят за под 2000лв без авансаторите, като само те са 2000лв.

Какъв е твоя мотор ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя беше 2.4  177к.с,частите ги взех от Интеркарс,за майстор не знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кода на мотора на всички 2,4 е BDW. За веригите ясно. Но първо, както съветват колегите, проверете компресията на мотора, при ниска компресия -  вероятност за нагорели гнезда на изспускателни клапани вследствие кофти настройка на газовата, надрано покритие на цилиндър или изпуснала гарнитура - като вероятни последствия от неправилен ремон след евентуално прегряване. С две думи преди да се предприеме смяна на вериги,  да се прецени дали няма да е нужен друг мотор ако покритието но цилиндрите на вашия е надрано, който мотор не се намира много лесно по моргите, или евентуално по-лекия вариант - ремонт на главите на вашия....

Най-лошото е, че ще купите колата втори път. А в същност от къде е внесена колата,  или от България сте я купили от "наше мунче" ? Какъв е разход на масло, до литър ... литър и половина на 10х км. е нормален за този мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...