Qsharnashuvara

Audi A6 C7 3.0 TDI 313hp BiTurbo 2014 Quattro

Recommended Posts

39 minutes ago, Krischan said:

Ама много ги разбираш ... ?!

Колко коли си правил  и колко си счупил ?

Сподели ни на нас неуките как стоят нещата с "финните настройки "

Кажи честно, че правиш по-добри мапове от Рево?

Share this post


Link to post
Share on other sites

В твоя случай където и да го сложиш ще ти налеят един и същи софтуер ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз нищо не правя ,но съм правил 6 мои коли . TST Varna

И софта се е правил на място

Edited by Krischan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да уточним, трябва да отиде при РЕВО дилър, на първо време

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е да без да иде при Revo дилър няма как да стане номера.

 

@manchorov Само за протокола ... до вчера (образно казано) не искаше да чуеш за ремап, а днес вече живо се интересуваш.

Какво се случи, че направи такъв рязък завой, просто ми е интересно нищо повече ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Krischan said:

Аз нищо не правя ,но съм правил 6 мои коли . TST Varna

И софта се е правил на място

Не разбирам това какво общо има с моето мнение🤔 

 

34 minutes ago, P_PETKOV said:

В твоя случай където и да го сложиш ще ти налеят един и същи софтуер ;)

То не е само да се налее софтуер, има и други особености. Така че човека, който го прави, също е от значение. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хммм я разкажи малко по-подробно за тия особености 🙄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма пертишки, пращат номера на компа на рево и те пращат софта който да се налее.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може ли да попитам дали душегубката 2.5д подлежи ли на РЕВО тунинг? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 45 минути, Krischan написа:

Аз нищо не правя ,но съм правил 6 мои коли . TST Varna

И софта се е правил на място

Mного зависи какви коли.
В момента няма човек във форума, който да е висял и правил проекти при Келеша, Лека му Пръст от мен.
Тогава не бяхме чували за рево и ала бала.
Но, когато му закарахме 2-3 рево коли с по 400+ коня каза, че и една седмица да настройва, няма как да го направи като рево файла.А щом той го казва, значи е така.

преди 7 минути, 150hp написа:

Може ли да попитам дали душегубката 2.5д подлежи ли на РЕВО тунинг? :D

Не.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, P_PETKOV said:

Хммм я разкажи малко по-подробно за тия особености 🙄

Цецо ще ти разкаже или прочети в шкода форума. Морския дилър на Рево загуби сума клиенти от незнание и неправене на елементарни неща. 

13 minutes ago, soult@ker said:

Няма пертишки, пращат номера на компа на рево и те пращат софта който да се налее.

Налива софта, затваря капака и приключва работата на тунера ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

На кратко, ремап-а е като всяко друго добавяне на софтуер, към вече сглобен хардуер. След инсталацията трябва да се проследи дали всичко работи както би следвало. Това включва логове, каране, логове, пак каране. Проследяване как се държи колата при различни горива. Рево предлагат различни карти, спрямо предпочитанията на собственника за октаново число на бензина, с който ще се кара колата. При нас бензините са пълен леш и съответно това влия на поведението на колата. Цецо например кара с карта за 97, а сипва 100 октана... И така, не е толкова просто, колкото шпека мисли :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@petrishki Коя тема по-точно във шкода форума ?

Или просто кажи на две на три каквото знаеш.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 41 минути, petrishki написа:

На кратко, ремап-а е като всяко друго добавяне на софтуер, към вече сглобен хардуер. След инсталацията трябва да се проследи дали всичко работи както би следвало. Това включва логове, каране, логове, пак каране. Проследяване как се държи колата при различни горива. Рево предлагат различни карти, спрямо предпочитанията на собственника за октаново число на бензина, с който ще се кара колата. При нас бензините са пълен леш и съответно това влия на поведението на колата. Цецо например кара с карта за 97, а сипва 100 октана... И така, не е толкова просто, колкото шпека мисли :) 

 

Карам си с файла за 100 октана.
Просто на предварение 25-26 нямам никави детонации на 6000об и е чук сега положението.
Имам логове с 
Шел 100
Газпром
Круиз
Ромпетрол
Лукойл 100.

Колата е най-добре с Лукойл 100.
Бензина им е топ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко хора предполагат или обръщат внимание, но маслото също влияе на детонациите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

При 1.8 и 2.0 TFSI  със сигурност!.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

бАХАХАХАА, баси подсечката.:hilezh:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@P_PETKOV Винаги съм се интересувал от качествен тунинг колега.Правил съм си 1.8 турбо при Венци още когато ги мапваше в гаража пред колперацията в която живееше.Е от тогава съм със смесени чувства.Не можа да го оправи това смотано 1.8 турбо и те така.Продадох колата...Не се занимавам вече с гаражни мапери...За Маднес става въпрос било е преди 10 години сигурно.И те така... :) Парите не са ми проблем,но не искам проблеми след това...

Edited by manchorov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Големите фирми имат опит, разработки а не карат на проба грешка, тъй като имат много опит/коли направени и специалисти в областта!
Няма начин да сравним отдела на REVO/MTM и тнт с някой тунек маста от Годеч ...

 

И не е лошо да си преразгледаш личната политика за "оригиналното" масло в Ауди... да не кажа, че е препоръчително да караш с правилното масло за теб но висок клас.

Защо по дяволите са ти толкова скъпи предните дискове, отстъпки не ползваш ли?

Edited by Prokopi90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи в твоя случай имаш опции Revo, MTM, ABT, APR ... за АPR погледни дали кода на твоя мотор го има в таблицата им или пиши на overdrive понеже те са представител на APR за България.

 

П.с. Tи до сега за гаражен тунек ли си мислеше, че пиша като споменавах 3.0ТFSI ... там за да станат нещата както трябва си е най-добре да се заложи на изпитани решения.

 

@Prokopi90 Емиии предните му дискове са некви ала двукомпоненти на 390мм и официалната и цена в Бг е още по-убава само 924 лв на парче.

Ся там има един тънък момент, че няма ляв и десен както е редно да бъде ама това е една друга тема.

Edited by P_PETKOV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.