Jump to content

Recommended Posts

On 6/17/2020 at 10:07 PM, cvetyna_96 said:

Здравейте,харесали сме си ауди а6 ц6.Въпросът обаче е с какъв двигател да бъде. Колата ще се купува от Германия и там ще се кара. Ще се кара рядко, най-много 1 път на седмица,за това и разхода на гориво не е от голямо значение.Въпросът е и поддръжката да не е убийствена, защото чух, че смяна на верига е излиза доста солено, обаче не разбрах само при дизелите ли я има тази верига.Стои въпроса и дали автомат или ръчка. Извинявам се ако е писано по тази тема преди, обаче сме нови във форума и не намерих нищо писано. Благодаря предварително. 

 

A6 C6 в Германия за 5к евро като избор има доста повече 2 тфси спрямо 2 тди и има защо.. но и двете ще са постни, общо взето ръчка на предно в този шлеп, тоест не блести динамично. Ще имате комфорт откъм обезшуменост и пространството, но не очаквай да е натоварена с екстри при най-евтините модели в гамата. 

И стигаме поддържката.... Питаш за Германия?! Почти всеки малко по сериозен ремонт по тая 6ца ще ти стъпи на 20-30% от парите които сте приготвили за покупка.

За кола на бюджет, която ще се кара малко, търси се скромна поддръжка и става дума за Германия, определено това не е колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

До колкото разбрах дизела е с верига, която ще трябва да сменя а тя струвала доста пари, пък и като не се кара често не знам има ли опасност тоя дизел да се задръсти там дюзи мюзи и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер приятните екстри за мен са:

печка - за зимата или поне ел нагревател под 5 градуса

въздушно окачване - не е скъпо да се прави от доста години, а возията е различна

шибедах/люк - може и да не е соларен, за да е прогледен, ако е соларен, още по-добре

keyless entry/go - тази екстра се ползва на всяка отсечка поне два пъти и е супер удобна

ами/тунер за медиа и външен source

климатроник е задължително

кожен салон - не събира прах и с минимална поддръжка - ще е в топ форма, а колата е съвсем друга с кожа, ако цветът на салона не е черен - още по-добре, много по-свежа е колата

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата!

И добавям дистроника, особено щом ще е в Германия!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май трябва да вдигнем бюджета, ако искаме тези екстри, номерът не е да минем тънко а да вземем подходящ двигател от който да няма само негативни мнения, като цяло само двигателя ме интересува да е читав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах е 5х евро.

Да се купи такава кола за толкова пари и да се поддържа в германия, значи да се плати още 1-2 пъти за 1г.

 

Там ремонт на въздушно или дюзи не е като тук. Да не говорим за вериги. Подозирам, че там ще струва колкото колата.

Има и по-евтини сервизи, но и те не рециклират възглавници или дюзи. И не мисля, че могат да сменят вериги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, mshbul said:

Доколкото разбрах е 5х евро.

Да се купи такава кола за толкова пари и да се поддържа в германия, значи да се плати още 1-2 пъти за 1г.

 

Там ремонт на въздушно или дюзи не е като тук. Да не говорим за вериги. Подозирам, че там ще струва колкото колата.

Има и по-евтини сервизи, но и те не рециклират възглавници или дюзи. И не мисля, че могат да сменят вериги.

 

Еми това написах и аз горе.

Правилно подозираш, мога да прикача фактура от сервиз (не официален) за смяна на два долни носача на W211 в Германия. Не вярвам при C6-цата да е нещо много по различно. 650 евро труд и части. Смяна на 2бр. 17ки гуми, 78 евро. Това в покрайнините на Берлин.

 

А тук се говори за дюзи и вериги. За какво ги продават, то и на немеца му идва скъпо. За поддръжка на Ауди в Германия си трябва бюджет... Освен ако не намериш Юсуф арабина или Лешек поляка, дето бачкат шано на черно някъде в някой нелегален гараж, части от аутодок и си ти.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филма ще е интересен и високобюджетен :)

 

Вземете си кола на лизинг съобразно бюджет/възможности и не влизайте в тоя филм дърт премиум за около 5 евра и високи разходи за поддръжка  и ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен авторът на темата трябва да си отговори на няколко въпроса, за да разбере каква кола му/ѝ трябва, къде и как ще се кара, с какъв двигател да е, колко багаж да побира. 

Ако има деца или скоро предстоят - комби е добра идея.

Ако ще се кара само уикенда, както пише и Цветина е 96 набор и с приятелят ѝ искат да си бръмкат някъде от време на време - да забият кабриолет с твърд покрив :) значи няма да е ауди. 

Много приятен двигател и харесван е 3.0TFSI, но е малък бюджета. За около 5к евро само може да се нашие човек на 3.0 дизел, 3.0 от старите бензин, които са супер зле, май най-добре 4.2 бензин.

Трябва да се помисли и къде ще се поддържа колата, че цените наистина в Германия са си цифра, има опции и за Mietwerkstatt, където има майстори турци и източноевропейци, но и с тях трябва да се внимава.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах по-горе ще се кара рядко и за това се бяхме насочили към бензина за да го няма филма с дюзите и с веригите. Относно ремонтите за по елементарните неща имаме човек, но цената на частите со остава висока. Преди да се насочим към аудито заглеждах сирокото съвсем друг клас автомобил обаче за него нямам хептем никаква информация..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@cvetyna_96 Като толкова държите на Ауди ходете вземайте тази A4-ка и приключвайте филма, далеч по-нова e от A6-те които гледате и с определено не толкова скъпа поддръжка в тази и модификация с 2.0TDI което ако Ви малее може да се позасили леко и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджета ни е до 5к евро, разбирам логиката ви може би моята е грешна, че като не се кара Толко често може би няма да се амортизира Толко често и разхода за гориво няма да ни интересува както и подмяната на частите ще е доста по рядко. Относно 4ките този модел е хубав но е по скъп а предишните доста ми грознеят. Не държим да е ауди и по-горе го споменах. За това моля и за предложения за друга марка автомобил, който бихте ни препоръчал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другите марки се обсъждат в други форуми. В този раздел се обсъжда само Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, разни хора разни идеали, всеки казва различно явно ще е на късмет пък квото сабя покаже. Благодаря отново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано само да не е тежък филма, като Титаник с много мъка и удавяне накрая. Успех.

 

П.С.

Къде точно в Германия сте? Ако сте около моят регион, може да ударя едно рамо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам писано, писано и викам да си споделя мнението :Д.

Аз смятам, че такава кола трябва да е добре поддържана, защото както казават повече колеги, ще се дават доста пари за ремонти. Аз съм със стария 4.2 и много си я харесвам колата. Широка, място бол, комфортна и т.н.. Имам я от 2г. като съм навъртял 10к км до момента. Смяната на масло с филтри ми излизат в БГ около 400лв май, като слагам лонг лайф 3.

Колата е с въздушно и след като се повозих на други усетих, че е много яко, но уви имах проблем с него. Дълго време го пренебрегвах и в крайна сметка смених задните възглавници. Цените за оригинал бяха 1150лв в Ауди, 950лв оригинални от други източници и вече има бол китайски избор като започва от 150лв за 2 броя задни :Д. Аз лично се спрях на уш по-готини китайски 500лв броя. Цените за възглавниците са еднакви в БГ и в Германия - лично звънях из Германия да питам за цените там. Да видим до кога ще изкара с китайските.

Веригите до колкото съм разбрал мога да карат и над 200к км ако колата е не е ръчкана много и консумативите са сменяни когато си трябва.

Екстрите дето колегата OviVo спомена по-горе ги имам и е много удобно всичко, особено зимата с печката :Д.

 

Едит: Сменил съм маслото на скоростната кутия и излезе около 600-700лв. Като маслото беше от същата марка каато скоростната кутия (ZF? :D). Колегите предполагам повече ще знаят от мен.

Редактирано от marinnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ви е трийка дизел като няма да се кара често, икономия няма да усетите, а само скъпа поддръжка. По-добре 3.2 преди фейса или 3.0т бензин във фейса. Няма да ви интересува по-високият разход, а кеф ще има в изобилие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 дизел си има доста потенциални проблеми и скъпи възли.

Иначе при нормална поддръжка всеки двигател иска добро масло и навреме, както и филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...