Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

то и при типтроника са повече за гъзария, ползвам ги супер рядко. Когато е студена или когато се захапем с някой да превключвам на 3800 оборота някъде.

 

Трябва двигателят да се развърта супер бързо, за да има някакъв смисъл от перата на ръчен режим. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

преди 11 минути, MachineSpirit написа:

Къде е @CVT да каже колко е здрав мултитрошляка?

 

Както вече казах, много хора не са запознати със симптомите на Мултитроник в нужда от ремонт и скоро след като ги закупят започват с въпросите от типа "това нормално ли е?". Отговора почти винаги е не, не е нормално.

 

За съжаление колегата не прави изключение. Той се сдобива с въпросната кола през юли или август на 2018 г. Месец по-късно пише следното:

 

 

От тук нататък нещата са ясни.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, CVT написа:

 

Както вече казах, много хора не са запознати със симптомите на Мултитроник в нужда от ремонт и скоро след като ги закупят започват с въпросите от типа "това нормално ли е?". Отговора почти винаги е не, не е нормално.

 

За съжаление колегата не прави изключение. Той се сдобива с въпросната кола през юли или август на 2018 г. Месец по-късно пише следното:

 

 

От тук нататък нещата са ясни.

 

Нормално е да съм се паникирал по това време, все пак за мен беше нещо ново и различно а колко колеги се опитваха да ме навият за да се отърва от колата докато е време но аз никога не се отказах защото след   време започна адски да ми харесва как всъщност радва мултитроника, когато е купих нямаше проблеми, после докаъо разбера как се държи и как трябва да се отнасям с такава кутия беше късно за съжеление лагерите са тръгбали по своя път, сега е рециклирана и докато я пазя може дълго време няма да имам проблеми, маслото е I.G.A.T лично аз го купих от Германия 1л 12€  добри постове съм чел за марката.

Редактирано от djuni_ibiza
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си го счупил ти защото си го настъпал няколко пъти, гарантирам ти. Моя го настъпвам постоянно. По-добре е за конусите веригата да се движи по всички възможни положения, отколкото да стои само от едната страна, както е когато се кара много кротко.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме когато работи печката затопля ли и антифриза тоест дли антифриза също пренинава през печката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как е настроен N279 клапана. При бензина по подразбиране топли само купето, как е при дизела :nixweiss:

 

Това е един от начините да направиш настройка така, че печката да топли и мотора.

============================================================

Еncode the climate control unit "Motor preheating".
(Then you can select the MMI whether "With" or "Without")
 
-STG 08 air conditioning / heating electronics
Adaptation (function 10)
-Anpasskanal 21 Select (setting heater)
Value of 0 means no setting for "inkl.Motor" in the MMI
Value 1 means setting "inkl.Motor" to be displayed on the MMI.

============================================================

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, zdrash написа:

Нещо ми се разпадна новия пистов ремък. Има ли чалъм да се смени без да свалям броня и радиатори ?

Сваля се кората под двигателя за да имаш достъп  , взимаш нещо дълго и здраво и внимателно натискаш отгорната страна оптегача на ремака( най добре да сте двама.) и с малко късмет ще успееш да свалиш стария и да сложиш новия ремък. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и една стойка с кабели, която трябва да се развие, за да излезе ремъка. Болта й е от горната страна и е малко тегаво.

Повече място се отваря, ако се свали и стойката на тампона на двигателя.

Иначе отдолу могат да се сменят алтернатор и демпферна шайба при нужда. А именно шайбата при голям луфт дере ремъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, djuni_ibiza написа:

Немога да намеря инструкция как се сменят крушките на халигените, някой ако знае как?

 

 

Редактирано от lavatrice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 от 6 въжета на ремъка ги изплю при перките.  Няма шумове, всички ролки и шайби плюс водна помпа и термостата ги смених преди 2 години и 55к км.. Странна работа. Утре ще я карам на сервиз. Мерси! 

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,как се калибрират задните апарати на спирачките с VCDS,за да сигнализира когато са за смяна задните накладки.С ASB мотор съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой дали има ръководство на български за печката. Нещо не мога да и хвана спатиите кога се включва сама, кога от дистанционното...

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[mention=102159]chefoukr[/mention] Странно,един познат твърди,че го е правил многократно...
Може на А8 д3 да го е правил и да смята че при 4ф е същото.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Evgeni K. said:

Пичове, днес разбрах, че кийлеса на 4ф може и да заключваш от дръжката.

е, тези бутончета на всяка дръжка отдолу за какво да са :) и са супер удобни, ключът продължава да стои в джоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята се отключва само като си допра ръката до дръжката без да натискам копчето или да вдигам дръжката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...