Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Колеги само на мен ли ми умират над 30 коня след като пусна климатика??? Че понякога едвям се движа на сфетофарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Само от климатика 30 коня е прекалено много. При мен на пълна мощност климатика дърпа само около 10 нютон-метра.  Това са малко над 5 kW при 147-киловатов мотор, ако трябва да използваме правилните единици. При моя мотор това са грубо около 7 коня.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от маслото или auto hold е :D

 

Правил ли си смяна на фреона - да ти дръпнат всичкия, след това слагат точното количество и масло, което смазва отвътре компресора. Може да ти е тръгнал самият компресор, лагер или друго и да се върти по-трудно. Профилактика е добре веднъж на две години поне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех колко мерск имам на среща да си я дам колата на всеки един от вас за да я пробва това което аз твърдя, на  както и да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, жуни ебиса ( майтап Уили ) :D ..... имаш ли бутон до ръчната "холд"?

Ако нямаш, значи си като всички нас. Просто кутията ти държи колата при наклон. Направи колата да стои неподвижна на Д на равно и тогава признавам, че имаш автохолд.

Поздрави,

Гангбанго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително до има копче за аутохолд.Давам пример на жената кочината е голф 6 дсг и там адски гадно се усеща а копче няма.За мен не е важно дали кутията държи колата или спирачната помпа важното е че не тръква назад.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, това са данни за дпф-а, но не ми е ясно, има ли проблем с такива стойности, или горе долу са в норма? Нямам никакви проблеми с пушене, или с мощност. Автомобилът е  фейсов 2010г.

20210628_125115.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре са, проследи я колко често регенерира.

В случая е било преди 140км. Не трябва да е много често, добре е да видиш и налягането, което отчита датчика на дпф на място и под макс товар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете къде да си пратя кардана за баланс и евентуално смяна на лагера с тампона?

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, OvivO написа:

добре са, проследи я колко често регенерира.

В случая е било преди 140км. Не трябва да е много често, добре е да видиш и налягането, което отчита датчика на дпф на място и под макс товар.

Благодаря, колега. А на кой канал се проверява налягането на датчика, и на колко километра е нормално да регенерира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с CDYA и на мен ми прави регенерацийки сравнително редовно. През 250-300км си прави, но интересното е, че са супер деликатни и визуално не личи по нищо, че ги прави. Примерно пушек и т.н. не се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

28 minutes ago, ники 125кс. said:

Кажете къде да си пратя кардана за баланс и евентуално смяна на лагера с тампона?

тези ги хвалят, имат и FB страница

 

https://felix.bg/Баланс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диаметъра на босе-то е по малък а пък и без курубите с дупките на корите нищо няма да свирят.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са ли еднакви в корите с поставката зардно

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корите на босето имат дупка към предната колонка съответно и кутията е друга.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой гони по-добър звук преди смяна с босе и афтърмаркет говорители е добре да се почне от вибро и шумоизолация на купето ... уви отнема доста време и пари особенно ако се прави на цялото купе.

За мен лично преди вибро и шумоизолацията великото BOSE беше вяло и кажи речи свирещо по-зле от стандарното озвучение в предишната А6-ца ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно без шумо и вибро даже не почвям проекта си.2 години мазата е заредена с матрял ама голям мързел.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако DSP е изрядно и няма скъсани мембрани, единствената разлика като звук сравнено с BOSE е, че BOSE има един говорител под челното стъкло и дава обем, по-добри средни и високи. Това е. Ако колата ми беше с DSP никога не бих се замислял да правя такъв ъпгрейд. С няколко колеги сме се виждали да чуят как свири BOSE и стигнахме еднозначно до този извод.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...