djuni_ibiza Публикувано 24 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2021 Колеги само на мен ли ми умират над 30 коня след като пусна климатика??? Че понякога едвям се движа на сфетофарите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2021 Топлото време мори всички коли особено с работещ ЕГР и със странични интеркулери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2021 (Редактирано) Само от климатика 30 коня е прекалено много. При мен на пълна мощност климатика дърпа само около 10 нютон-метра. Това са малко над 5 kW при 147-киловатов мотор, ако трябва да използваме правилните единици. При моя мотор това са грубо около 7 коня. Редактирано 24 Юни 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2021 от маслото или auto hold е Правил ли си смяна на фреона - да ти дръпнат всичкия, след това слагат точното количество и масло, което смазва отвътре компресора. Може да ти е тръгнал самият компресор, лагер или друго и да се върти по-трудно. Профилактика е добре веднъж на две години поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 25 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2021 @OvivO в крайна сметка има ли смисъл от активацията на auto hold Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2021 нямаме такъв! Кутията си държи колата, всичко си върнах като кодинги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 25 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2021 Единствения холд дето имаме в нашите суперкар-и е къпхолд-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 25 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2021 Ех колко мерск имам на среща да си я дам колата на всеки един от вас за да я пробва това което аз твърдя, на както и да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 25 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2021 Добре де, жуни ебиса ( майтап Уили ) ..... имаш ли бутон до ръчната "холд"? Ако нямаш, значи си като всички нас. Просто кутията ти държи колата при наклон. Направи колата да стои неподвижна на Д на равно и тогава признавам, че имаш автохолд. Поздрави, Гангбанго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 26 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2021 Не е задължително до има копче за аутохолд.Давам пример на жената кочината е голф 6 дсг и там адски гадно се усеща а копче няма.За мен не е важно дали кутията държи колата или спирачната помпа важното е че не тръква назад.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 28 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2021 Колеги, това са данни за дпф-а, но не ми е ясно, има ли проблем с такива стойности, или горе долу са в норма? Нямам никакви проблеми с пушене, или с мощност. Автомобилът е фейсов 2010г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2021 добре са, проследи я колко често регенерира. В случая е било преди 140км. Не трябва да е много често, добре е да видиш и налягането, което отчита датчика на дпф на място и под макс товар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 28 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2021 Кажете къде да си пратя кардана за баланс и евентуално смяна на лагера с тампона? Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 28 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2021 преди 8 минути, OvivO написа: добре са, проследи я колко често регенерира. В случая е било преди 140км. Не трябва да е много често, добре е да видиш и налягането, което отчита датчика на дпф на място и под макс товар. Благодаря, колега. А на кой канал се проверява налягането на датчика, и на колко километра е нормално да регенерира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 28 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2021 И аз съм с CDYA и на мен ми прави регенерацийки сравнително редовно. През 250-300км си прави, но интересното е, че са супер деликатни и визуално не личи по нищо, че ги прави. Примерно пушек и т.н. не се вижда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2021 28 minutes ago, ники 125кс. said: Кажете къде да си пратя кардана за баланс и евентуално смяна на лагера с тампона? тези ги хвалят, имат и FB страница https://felix.bg/Баланс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 28 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2021 Да, точно там гледам в момента. Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gyulhan a6 Публикувано 29 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2021 Може ли да ми кажете ставали на мястото dsp тонколоните да се монтира bose? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 29 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2021 Диаметъра на босе-то е по малък а пък и без курубите с дупките на корите нищо няма да свирят.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gyulhan a6 Публикувано 29 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2021 (Редактирано) Не са ли еднакви в корите с поставката зардно Редактирано 29 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 29 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2021 Корите на босето имат дупка към предната колонка съответно и кутията е друга.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gyulhan a6 Публикувано 29 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2021 (Редактирано) Благодаря ти... Редактирано 29 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2021 Ако някой гони по-добър звук преди смяна с босе и афтърмаркет говорители е добре да се почне от вибро и шумоизолация на купето ... уви отнема доста време и пари особенно ако се прави на цялото купе. За мен лично преди вибро и шумоизолацията великото BOSE беше вяло и кажи речи свирещо по-зле от стандарното озвучение в предишната А6-ца ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 29 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2021 Абсолютно без шумо и вибро даже не почвям проекта си.2 години мазата е заредена с матрял ама голям мързел.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2021 ако DSP е изрядно и няма скъсани мембрани, единствената разлика като звук сравнено с BOSE е, че BOSE има един говорител под челното стъкло и дава обем, по-добри средни и високи. Това е. Ако колата ми беше с DSP никога не бих се замислял да правя такъв ъпгрейд. С няколко колеги сме се виждали да чуят как свири BOSE и стигнахме еднозначно до този извод. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts