мишо1974 Публикувано 30 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2020 до 100лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 30 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2020 А да уточниш какви? Предни ли, задни ли, всичко ли искаш да купиш за 100лв, единия диск ли да е до 100лв? Общо взето ако е за 2 диска, за 100лв каквото ти предложат, това ще вземеш, щото нормален комплект дискове за тези пари, няма. Още повече предни. Накладките ги сменяш, не ползваш миксове от стари, нови, знайни и незнайни дискове и накладки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 1 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2020 (Редактирано) Вземи някакви средно качество и така. На ate недей да се изхвърляш че в последно време доста хора се оплакват от изкривени дискове след минимален пробег. мойте например са meyle (усилени - по спомени не струваха повече от 50лв брой) доста време карам с тях и няма проблеми, но накладките на тая марка не ти препоръчвам, твърди, свирещи... бързо ги смених с други. Редактирано 1 Октомври 2020 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мишо1974 Публикувано 1 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2020 Предни наклатките са textar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 1 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2020 Ате повече никога.За 10к км са за коша.Текстар или Брембо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Зависи от къде се купуват. Моите преди бяха Textar, някаква про версия, уж бяха голяма работа, уж ставаха за засилени А3-ки. Цял комплект - предни, задни и накладки. Изкривиха се (предните) след първите 1000км. Това брембо, което го продават, само е минало покрай брембото, според мен. Двама-трима души с различни автомобили познавам, които се кълнат, че брембо повече няма да сложат никога. ATE не съм ползвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Добре ве, кажете МАРКА, дето не се криви от лоши погледи и котешко църкане?!? Писнаа ми да сменям, е на, последно видях в една морга комплект чистак нови предни, от една срязана дизелова кошница, човека ми ги даде за тен леа, издържаха под иляда км. и се разтракаха. Казвайте кво да се купува дейва?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 Zimmermann TRW Нямал съм допир до такива,но имам приятели които ги ползват и са доволни.Единия даже кара на писта с Zimerman и няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мишо1974 Публикувано 3 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2020 ще взема техтар пък ще пиша слет 1000км На 2.10.2020 г. at 14:10, loshia.1993 написа: Zimmermann TRW Нямал съм допир до такива,но имам приятели които ги ползват и са доволни.Единия даже кара на писта с Zimerman и няма проблем. скъпи но излизат евтини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 4 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2020 (Редактирано) Колега не си прави експерименти със спирачките. Бях допреди пет месеца с някаква ниско бюджетна марка дискове и накладки. Резултата беше, че почти всяка година ходих на стругар да ги престъргва, предните защото се кривяха от нагряване и не спиране. 70К бях минал с тях а предните накладки почти на половина не бяха изядени. Сменяй комплект само и с накладки.След моя ремонт осезаемо се усеща че колата спира доста здраво вече съм минал 3000 километра. Аз сложих обаче АТЕ - висок клас с дискове с канали, вярно скъпи са задни 2*45 и предни 2*80лв., но вече е съвсем друго спирането.При тебе може да е по лека цената аз съм с голям размер на дисковете заради модела 110kW съм. Направи си смяна и на спирачна течност, производителите дават да се сменя на три години заради това че поема влагата и прецаква буталото на спирачния цилиндър, но никой не го прави, а има значение.Единия ми заден цилиндър буквално беше ръждясал и почна да блокира при опъване на ръчната докрай и заради това предприех ремонта, който излезе златен.Но това са спирачки там не трябват компромиси. Редактирано 4 Октомври 2020 от Krasi F грешка в коментара и добавяне на снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 4 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2020 Красота е, но поне 500 километра се кара внимателно без много спирачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 4 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2020 И не се заблуждавай от снимката, аз съм Куатро твоята не изглежда така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 4 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2020 ATE, TRW, BREMBO всичко е Турция колеги.А това са скъпите марки.На моята кутия с дискове пишеше Турция.. Доволен съм за сега за 3000 км. АТЕ. TRW взе да минава в бюджетния клас-мое мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 5 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2020 С тези 288мм отпред и 232-239мм отзад, тая 150-ка е минала покрай големите дискове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 6 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2020 Аз също ги платих скъпо,и то щото са АТЕ марка със име,и след 10 000км са за коша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 9 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2020 (Редактирано) On 10/4/2020 at 3:24 PM, Krasi F said: Колега не си прави експерименти със спирачките. Бях допреди пет месеца с някаква ниско бюджетна марка дискове и накладки. Резултата беше, че почти всяка година ходих на стругар да ги престъргва, предните защото се кривяха от нагряване и не спиране. 70К бях минал с тях а предните накладки почти на половина не бяха изядени. Сменяй комплект само и с накладки.След моя ремонт осезаемо се усеща че колата спира доста здраво вече съм минал 3000 километра. Аз сложих обаче АТЕ - висок клас с дискове с канали, вярно скъпи са задни 2*45 и предни 2*80лв., но вече е съвсем друго спирането.При тебе може да е по лека цената аз съм с голям размер на дисковете заради модела 110kW съм. Направи си смяна и на спирачна течност, производителите дават да се сменя на три години заради това че поема влагата и прецаква буталото на спирачния цилиндър, но никой не го прави, а има значение.Единия ми заден цилиндър буквално беше ръждясал и почна да блокира при опъване на ръчната докрай и заради това предприех ремонта, който излезе златен.Но това са спирачки там не трябват компромиси. Подкрепям напълно - аз съм със същите - Ate PowerDisc (предни) заедно с нагладки Ate. За задните също, само че стандартните дискове, не с канали. От тази комбинация единствената ми забележка е, че усещането за спиране е меко и по-плавно, а не толкова "ковящо", както с предишните, с които купих колата и така и не разбрах какви бяха. Ако се цели гладко и мазно спиране - Ате-то е супер, ако се цели да кове яко - мисля Texar ги хвалеха, само дето се сменят по-често и може да се получи свистене. Аз лично не бих правил компромиси със спирачния апарат, задължително и спирачната течност да се сменя на 2, макс 3 години! Редактирано 9 Октомври 2020 от A3_Ambition Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мишо1974 Публикувано 21 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2020 Взех текстар след 1000к са добре не тресат 80лв предните 50лв.задните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 28 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 И аз имах много драма с тези дискове . Накрая си взех за отпред Ate с канали ,а от зад Ate без канали + навсякъде и Ate накладки . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 14 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2021 И аз съм пред дилема за дискове отпред: цимерман дискове 100.1242.52 разлика в цените от 119 до 200 лева /в Autopower са 200/В Германия са 71 евро съответно в аутодок 145 лева в original.bg 119 лева. Кажете ми откъде да си купя читави доскове? Задните са текстар и текстар накладки нямам ядове ноза отпред искам надупчени цимерман или брембо спиидмакс или...Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 14 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2021 Ако сложиш Zimmermann сподели отзиви, понеже и аз гледам за такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas.b Публикувано 15 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2021 Последните, които сложих отпред изкараха 9 месеца - Brembo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marshalo Публикувано 15 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2021 Според приятел който има сервиз зимерман имат най-малко рекламации така,че ако сменям бих заложил на тази марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Metka Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 На 4.10.2020 г. at 15:24, Krasi F написа: Колега не си прави експерименти със спирачките. Бях допреди пет месеца с някаква ниско бюджетна марка дискове и накладки. Резултата беше, че почти всяка година ходих на стругар да ги престъргва, предните защото се кривяха от нагряване и не спиране. 70К бях минал с тях а предните накладки почти на половина не бяха изядени. Сменяй комплект само и с накладки.След моя ремонт осезаемо се усеща че колата спира доста здраво вече съм минал 3000 километра. Аз сложих обаче АТЕ - висок клас с дискове с канали, вярно скъпи са задни 2*45 и предни 2*80лв., но вече е съвсем друго спирането.При тебе може да е по лека цената аз съм с голям размер на дисковете заради модела 110kW съм. Направи си смяна и на спирачна течност, производителите дават да се сменя на три години заради това че поема влагата и прецаква буталото на спирачния цилиндър, но никой не го прави, а има значение.Единия ми заден цилиндър буквално беше ръждясал и почна да блокира при опъване на ръчната докрай и заради това предприех ремонта, който излезе златен.Но това са спирачки там не трябват компромиси. Аз също подкрепям ATE - то, със същите дискове и накладки на марката нямам ядове, а вече карам 3 - та година. Както казва колегата важно е да се сменя спирачната течност и да се внимава с карането поне 300-400 км. Според мен не е излишно и да се рециклират спирачните апарати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Намерих дискове стига да не се окажат менте, на супер цена от 99 лева https://t-auto.bg/продукт-1990183-производител-zimmermann-спирачен-диск-100124252.html#&gid=1&pid=1Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 20 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2021 Аз съм с zimmermann на моята сапунерка от подписа вече около 30хил. км и съм много доволен. Не съм имал случай да прегреят, дори и при доста екстремни спирания. Според мен цената от 100лв на диск не е толкова ниска, че да се съмняваш за менте. Не че не могат да ти продадат ментета и на 200лв, но обикновено не е такъв случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване