Jump to content

Recommended Posts

Ползите са няколко:

1. Имаш си още един индикатор за забавление. Той ти показва ниво "ПОВЕР".

2. Имаш диагностика на турбината дали е изправна и нещата около нея дали са ОК.

Не е малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 161
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Никаква файда не виждам. Т.е. нищо ново не ми казваш :( Дали ще ми показва бууста или не, тя колата пак толкова ще върви. Ако е за диагностика, има си и други начини да видиш дали и колко надува. Колко пъти в годината правиш диагностика на турбото, че специален уред да монтираш? :( Пак казвам, смисъл има, ако си направил много злобен тунинг и ти трябва уред, с който да следиш турбината - да не я опукаш от много напъни. Лично мнение... Като гледам какъв интерес има, май аз нещо съм крив или тези дето искат хал хабер си нямат какво купуват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, малко прекали. Аз дето нямам турбо се замислих да си сложа такъв уред а ти го оплю тотално. Не си прав.

На мен лично ми трябва само частта под 0. Сиреч вакууммер. Другото ми е излишно де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже мойто е с чип много ме привлича тази играчка. Интересно ми е да гледам при различно каране колко надува. На пик показа 1.2 бара при тестовете та ми е адски интересно. Пък и колите са нашите играчки (просто по-скъпи от количките с които сме си играли всички като малки) няма какво да се лъжем .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз един много тъп въпрос да задам: за чий уй са ви тези уреди? :( Ако си тунинговате зверски моторите, сигурно са много удобни, но тогава хората ползват boost controllers, та да могат да си играят, не само да зяпат. Де да знам, не съм в час с тунинга, така че светнете ме малко каква е ползата от тази играчка.

Колега,

на теб, определено не ти трябва, но на мен ми беше интересно да видя, дали ми работи турбината и клапанати около нея. Но сега взех да го ползвам за друго, икономично каране. Колкото по-голямо разреждане, толкова по-малко гориво:(....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен специално е още едно забавление и джвъчка на таблото. също така е частично задоволяване на липсата ми на борд. комп.....поради което не знам нито среден/моментен разход, нито темп.....а това поне дава инфо относно турбинката /която 1 път смених поради претоварване и др.../.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-голямо разреждане, толкова по-малко гориво:(....

Поясни това как става? :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поясни това как става? :)

...Вие да не бяхте от IT браншът? :(:(:(

...колкото по-малко въздух постъпва, толкова по-малко гориво впръсква компютъра.

А как става, ами Гризли го е обяснявал на дълго и широко из темите.

Редактирано от RossN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с извинение за лаишкия въпрос- а бордовия комп дава ли инфо относно нарягането, което прави турбината, температурата на масълцето и неговото налягане, както и за волтажа???? аз допълнително съм си набучил на моята кисела Б4-ка три уреда от купе за температура, налягане на масло и волтметър и мисля че има файда от тях! най-малкото лятото на магистралата за варна с пуснат климатик видах как маслото заплашително гони 130 градуса и върнах веднага газта докато истине малко. Друг път пък волтметъра показа че имам проблем с тоците и наиснина беше така.....абе има смисъл от тия работи...друг е въпроса колко естетично става цялата тая интервенция!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Вие да не бяхте от IT браншът? :hilezh::huh::huh:

...колкото по-малко въздух постъпва, толкова по-малко гориво впръсква компютъра.

А как става, ами Гризли го е обяснявал на дълго и широко из темите.

Да баце ама ти имаш наврян в аспуха един уред дет се казва ламбда сонда и неговата задача е да имаш еднаква горивна смес независимо дали си разредил или сгъстил :angry:

Иначе верно съм от IT бранша, не си ли личи отдалече :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти обясни за икономичното ти каране че ще те издам и аз на какво приличаш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спокойно. Знае се какво показва уреда. Та като гледаш какви са баровете значи блъска повече възду и гориво. Много просто, а ламбдата си е друго. Првил съм си експерименти да карам една и съща дистанция (до Пловдив) с 1- 2300 2500 оборота и след това навръщане 2- с 2700-3500 когато турбината нагнетява и разликата в харча е доста по голяма. Не си спомням точни цифри от борткомпа, но разликата беше потресаващо голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Знам че темата вече не много актуална но смятам и аз да си монирам един такъв манометър за налягане на турбото. Така че ако някой има нещо конкретно като идея какъв точно уред да си купя и при кого да отида за монтаж моля за мнение :unsure: . Благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези според мен имат добър избор и доставка до България. имам два от перформанс серията. Само пищенето в началото ме дразни, но основно предимство че имат бяла и червена подсвертка. Може да се видят в you-tube

Още един вариянт който съм ползвал. Пак бял/червен, но превключването е с копче отзад. По добре свети от горния, но му е по тъмна стрелката. Няма настройка на прага за алармата, но като цяло го предпочитам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези според мен имат добър избор и доставка до България. имам два от перформанс серията. Само пищенето в началото ме дразни, но основно предимство че имат бяла и червена подсвертка. Може да се видят в you-tube

Още един вариянт който съм ползвал. Пак бял/червен, но превключването е с копче отзад. По добре свети от горния, но му е по тъмна стрелката. Няма настройка на прага за алармата, но като цяло го предпочитам.

Поръчах си вече, но имам нужда от съвет как и къде да го монтирам, не ми се правят тънкажи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти пристигне, пиши едно лично и ще ти помогна с монтажа. При мен стана много лесно

:steinigung:

http://topspeed.bg/album/5d0cf0e38bacbf111...22d30fd1829.jpg

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм я виж ти едно към едно и буста и стойката която поручах вчера е същата :)

Колега я кажи дали мога да рзчитам поне на близки до истината стойности?

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм я виж ти едно към едно и буста и стойката която поручах вчера е същата :hilezh:

Колега я кажи дали мога да рзчитам поне на близки до истината стойности?

Буустметъра евентуално ще се ползва от дуг човек, аз успях само да му подвържа кабелите, защото продадох колата същия ден преди да довърша монатажа, заедно с него :bia: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...