Jump to content

Recommended Posts

За мен Yokohama са най-добрите гуми! Търкалям вече 12 годишни такива японски гуми отзад на ладата... а отпред три чифта Корморан смених през това време. :gut: Йокохамата нито спадат, нито са нацепени... само грайпфера им се губи вече. B) Докато не ги скъсам няма да ги сваля тея гуми. Дано японците не са си развалили качеството, че сега лятото мисля да купя нови гуми (инвестиция) за още 12 години занапред. :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 368
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

prez lqtoto continental 205/60/15

zimata KELLY 205/60/15

АМА ПОСЛЕДНИЯ ПУТ КАТО СМЕНЯХ БЯХ Ж 4УЖБИНА И НЕ МОЖАХ ДА СИ НАМЕРЯ КОНТИНЕНТАЛ 4Е СЛОЖИХ ДУНЛОП 195/60/15

И СЕГА СУМ С 195/60/15 ОТПРЕД И 205/60/15 ОТЗАД.

МНОГО СУМ ДОВОЛЕН ОТ КЕЛИ ЗИМАТА. НАПРАВО ОРЕ. ВЕРИГИ НЕ СУМ СЛАГАЛ ИЗОБ6ТО .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих 2ра година летните Michelin Primacy Pilot 205/55/16, а зимните са ми Michelin Alpin A3 195/65/15 Никакви ядове нито зимата нито лято, мокро/сухо,лед/сняг..... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BRIDGESTONE TURANZA ER300-205/55/16-това е истинската лятна гума

невероятно сцепление на сухо и на мокро номер 1 са за 2009 г. на теста на AUTO BILD.

MICHELIN Primacy PA3-205/55/16

невероятни за зимата.

Редактирано от AUDIFEN77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да се разпиша в темата и аз. Моите са от по-скромните марки но съм доволен.

Зимните са ми 2 Lassa SNOWAYS II plus:

gumi3.jpg

и 2 Debica Frigo:

debica.frigodirectional.jpg

Никакви оплаквания от гумите, драпа си в снега :hilezh:

Стигаме до летните. Миналата пролет си купих 2 Maloya Crono:

Maloya.jpg

и вчера си взех 2 Lassa Atracta:

lassa_atracta.jpg

Идва големия въпрос. Понеже Малоята си бяха отпред сложихме Ласата отзад, обаче виждам и чета, че Ласата са асиметрични и там пише някви екстри ала бала:

"Модерният асиметричен дизайн на протектора осигурява изключително добро и сигурно представяне на гумата при всякакви климатични условия.

• Подсиленият и непрекъснат найлонов пояс в основата на гумата повишава сцеплението и стабилността й, като не позволява тя да търпи обемни изменения и деформации.

• Широката основа на протектора допринася за дълъг живот на гумата и в същото време подобрено сцепление на сухи повърхности.

• Благодарение на новите технологии и съставки, гумата е с увеличено сцепление на мокро без това да подлага на съмнение дългия й живот.

• Изключително здравата конструкция на страничната част на гумата я предпазва от деформации и наранявания.

• Гъвкавата основа и оптимизиран профил на гумата абсорбират неравностите и грапавините на пътната настилка.

• Специално разработеният борд на гумата с допълнителни уплътнения оптимизира комфорта при шофиране. Асиметричният дизайн на протектора е обособен в две части – част с подобрено сцепление на сухо( суха част ) и част с подобрено сцепление на мокро ( мокра част ).

„Сухата част” на гумата е от външната страна на автомобила. Грайферът от тази страна е с по-малко канали и увеличена твърдост на ламелите, което повишава стабилността и подобрява управлението на автомобила.

Респективно „мократа част” на гумата е от вътрешната страна на автомобила. Грайферът е с увеличена гъстота на каналите и е разработен така, че да евакуира водата бързо и лесно, като в резултат на това се повишава устойчивостта на автомобила и се продотвратява аквапланинг."

От Малоята имам практически опит ( няколко неуспешни опита за аквапланинг и няколко яки скачания в дупки ) - мнение положително.

От Ласата - горните рекламни писания и опит никакъв. Т.е бих искал, ако някой не го мързи, да сподели как би постъпил на мое място. Така ли да си останат гумите и да продължа да си търкам Малоите или пък да слагам новите Ласи отпред ( късане на свинските опашки , махане на тасове, смяна и после обратно пак ). Малко може да е тъп въпроса, ама се чудя струва ли си цялото упражнение, понеже с асиметрични гуми до сега съм нямал вземане даване и нямам идея как ще се държат :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес съм горд собственик на новия модел NOKIAN - ZG2. :lol:

Засега мога да кажа само, че изглеждат доста добре, а като ги поизтествам ще споделя и впечатления.

Хареса ми супер добрата идея вкарана в тях - вдълбани са в грайфера цифрички от 2 до 8, които постепенно изчезват при изтъркването на всеки мм. от гумата. Така може винаги да погледнеш колко още живот им остава или пък евентуалния купувач след време лесно да се увери, че не го лъжеш за нивото на грайфера. Доста хитро. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BRIDGESTONE POTENZA RE720 - най-добрата гума за мене. Ходих да си търся същите но ми казаха, че вече не се произвеждат а за TURANZA-та не са много добри отзивите. Но ми се струва че каквато и BRIDGESTONE-ка да си купя следващото лято няма да е грешка. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отпред 235/40/18 TOYO Proxis T1Rотзад 245/40/18W Dunlop

Да видим какви са предпочитаните марки гуми за АУДИ в България :hilezh:
Oбаче SpeedyMan тая мацка от подписа много разсейва, замалко да си забравя с какви гуми съм :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi-то е:

235/60/18 - Bridgestone Blizzak

255/55/18 - Pirelli P Zero Scorpion

Galanta:

зимни 205/60/15 - Dunlop - Winter Sport 3D

летни 225/45/17 - Falken FK452

:rolleyes: ??? И защо така???

Като са ти пакет гумите трябва да са еднакви шарки!!! Особено за 4х4!!! 'аиде иначе може, не че е мн добре, ама нали, но за 4х4?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MICHELIN PIRELLI Това са гумите за мен карал съм 3 зими с мишелинки и неса мръднали ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...