theDreamyDancer Публикувано 26 Май 2021 Доклад Share Публикувано 26 Май 2021 Здравейте 😊 Насочила съм се към покупката на Ауди А4, но се чудя между двигател 1.8 и 2.0. Можете ли да ми дадете съвет кой двигател да избера? Имам намерение да слагам газова уредба на колата. Спряла съм се на тези две коли: https://www.cars.bg/offer/5da417ffabebe273e2786fc6 https://www.cars.bg/offer/604a48b8c9c7214ad336ecf2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 26 Май 2021 Доклад Share Публикувано 26 Май 2021 Моделно доста се различават двете предложения, няма да е зле първо това да си уточните. Иначе, ако е възможно Б6 с 1.8Т, но такова не фигурира в тези обяви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 26 Май 2021 Доклад Share Публикувано 26 Май 2021 Бегай от тоя масларник 2.0, търси читаво 1.8Т и няма да сбъркаш. Освен това 2.0 май беше fsi мотор, което определено затруднява газифицирането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Май 2021 Доклад Share Публикувано 26 Май 2021 131-коньовия 2.0i мотор не е FSI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
theDreamyDancer Публикувано 27 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2021 2.0 не е FSI. Освен проблема с харченето на масло, има ли други проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 27 Май 2021 Доклад Share Публикувано 27 Май 2021 Избягвай автомата, ако все пак се спреш на 2.0, проблемен е. PS: Проверих, ако мотора е FSI конете са 150. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
theDreamyDancer Публикувано 27 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2021 @crazy driver Благодаря за препоръката 😊 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 27 Май 2021 Доклад Share Публикувано 27 Май 2021 Освен харча дали има други проблеми? Малко ли ти е тоя оливерник да го търкаляш постоянно с туба масло в багажника? И всичкото това, само за да е Ауди? Надявам се ти е ясно, какъв автомобил ще купиш за 2500лв. По мое мнение, очаквай история с неприятен край. За 2500 не може да се купи по-старият модел в добро състояние, камо ли този. Ако толкова държиш на марката, вземи 1.8 в по-старият модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 27 Май 2021 Доклад Share Публикувано 27 Май 2021 2500 са пари за отлична за годините си Б4 , прилична също за възрастта си Б5 и Б6 на полуразпад- лично мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Май 2021 Доклад Share Публикувано 28 Май 2021 Ами всъщност за 2500 може да се вземе прилично Б6 2.0i. Именно защото гори масло и не може да се оправи, защото двигателя е фрапиращо "по-слаб" от масовите, колите с него са по-базови. Възможна стратегия е да се купи такава кола, да се кара няколко години без да се наливат пари в нея и после да се бракува....или подари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 28 Май 2021 Доклад Share Публикувано 28 Май 2021 Да нормална си е цената , при положение че трябва да преглътнеш високия разход на масло или да замениш буталната група. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
theDreamyDancer Публикувано 31 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 Определено ме отказахте да си взимам А4 2.0 😄 Попадам и на мнения във форуми, че окачването на А4 е слабо. Съответно се насочих да си взема някоя А3 с двигател 1.8/1.8т. Как смятате, дали е по-удачен вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 Да ве слабо им било окачването ай сектир с тия легенди. Само за протокола А6 C5 с 2.8 и 4х4 което ще рече, че е по-тежко от А4-ката за близо 120хил км (без да е карано супер внимателно) имам две сменени биалетки и задни пружини, като все още нищо не лопа тропа и т.н. Ся ако това е слабо окачване заеви. Как очакваш някой да ти каже дали да си вземеш а3 или А4 ... отиваш караш и решаваш друг смислен вариант няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 Окачването можеш да го завариш във всякакво състояние, като купуваш автомобил с неясен произход. Независимо А3 или А4. На А4 окачването му дори да не е особено добро за нашите пътища, отдавна съществуват сравнително евтини варианти за подмяна. Факт, не са толкова добри, колкото по-скъпите алтернативи, но всеки може да си направи сметката кое му е по силите. Повтарям се, но за тези пари търси А3 1.8 преди фейса и се надявай на що годе читава бройка. Другият вариант е А4 от същите години, със същият мотор. Не знам в тоя бюджет какво ще намериш. Както вече е казано, сядаш и пробваш кое ти е удобно. Мой приятел с Б6 уби окачването сравнително бързо, като го пазеше. Смени го с някакъв евтин вариант - пълен комплект носачи за 400лв. Навъртя още доста километри и така продаде колата, без да има особени драми. Остана едно досадно почукване, което така и не разбра от къде идваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 Алуминиевото окачване е най- малкия проблем,който да те притеснява.Вече всеки елемент от него се рециклира и изкарва повече от замяната с нови детайли,за много по- малко пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 Темата с окачването беше актуална около 2007-2008 година. ОТ поне 10 години е ясно, че е достатъчно надеждно и съвсем не толкова скъпо, колкото се твърдеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Firo Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 (Редактирано) Моето А4 B6 2004г. 1.9 131 коня го взех 2013г. Сложих му TRW предница и за 80 000 км не е мръднало . Сложих му Sachs амортисьори отпред и Монро отзад. Друго несъм правил по окачването. Незнам на колко 200-300км (пишеше 110 ама надали) е била като я взех. Изглеждаше запазена...и сега е де Та спрямо новите коли окачването на а4 б6 е задоволително😆 95% съм го търкалял по нашите пътища. Редактирано 9 Юни 2021 от Firo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 11 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2021 Тия легенди с окачването са дъвкани стотици пъти. Всеки само за здравина говори, а никой не спомена комфорт и стабилност на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване