Jump to content

Препоръка за Ауди А4


Recommended Posts

Здравейте 😊 Насочила съм се към покупката на Ауди А4, но се чудя между двигател 1.8 и 2.0.

Можете ли да ми дадете съвет кой двигател да избера? Имам намерение да слагам газова уредба на колата.

 

Спряла съм се на тези две коли:

https://www.cars.bg/offer/5da417ffabebe273e2786fc6

https://www.cars.bg/offer/604a48b8c9c7214ad336ecf2

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моделно доста се различават двете предложения, няма да е зле първо това да си уточните. Иначе, ако е възможно Б6 с 1.8Т, но такова не фигурира в тези обяви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегай от тоя масларник 2.0, търси читаво 1.8Т и няма да сбъркаш. Освен това  2.0 май беше fsi мотор, което определено затруднява газифицирането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен харча дали има други проблеми?:icon_eek: Малко ли ти е тоя оливерник да го търкаляш постоянно с туба масло в багажника? И всичкото това, само за да е Ауди?

Надявам се ти е ясно, какъв автомобил ще купиш за 2500лв. По мое мнение, очаквай история с неприятен край. За 2500 не може да се купи по-старият модел в добро състояние, камо ли този. Ако толкова държиш на марката, вземи 1.8 в по-старият модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2500 са пари за отлична за годините си Б4 , прилична също за възрастта си Б5 и Б6 на полуразпад- лично мнение:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всъщност за 2500 може да се вземе прилично Б6 2.0i.

Именно защото гори масло и не може да се оправи, защото двигателя е фрапиращо "по-слаб" от масовите, колите с него са по-базови.

Възможна стратегия е да се купи такава кола, да се кара няколко години без да се наливат пари в нея и после да се бракува....или подари.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ме отказахте да си взимам А4 2.0 😄 Попадам и на мнения във форуми, че окачването на А4 е слабо. Съответно се насочих да си взема някоя А3 с двигател 1.8/1.8т. Как смятате, дали е по-удачен вариант?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве слабо им било окачването ай сектир с тия легенди.

Само за протокола А6 C5 с 2.8 и 4х4 което ще рече, че е по-тежко от А4-ката за близо 120хил км (без да е карано супер внимателно) имам две сменени биалетки и задни пружини, като все още нищо не лопа тропа и т.н.

Ся ако това е слабо окачване заеви.

Как очакваш някой да ти каже дали да си вземеш а3 или А4 ... отиваш караш и  решаваш друг смислен вариант няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването можеш да го завариш във всякакво състояние, като купуваш автомобил с неясен произход. Независимо А3 или А4. На А4 окачването му дори да не е особено добро за нашите пътища, отдавна съществуват сравнително евтини варианти за подмяна. Факт, не са толкова добри, колкото по-скъпите алтернативи, но всеки може да си направи сметката кое му е по силите. Повтарям се, но за тези пари търси А3 1.8 преди фейса и се надявай на що годе читава бройка. Другият вариант е А4 от същите години, със същият мотор. Не знам в тоя бюджет какво ще намериш. Както вече е казано, сядаш и пробваш кое ти е удобно.

 

Мой приятел с Б6 уби окачването сравнително бързо, като го пазеше. Смени го с някакъв евтин вариант - пълен комплект носачи за 400лв. Навъртя още доста километри и така продаде колата, без да има особени драми. Остана едно досадно почукване, което така и не разбра от къде идваше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алуминиевото окачване е най- малкия проблем,който да те притеснява.Вече всеки елемент от него се рециклира и изкарва повече от  замяната с нови детайли,за много по- малко пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата с окачването беше актуална около 2007-2008 година.

ОТ поне 10 години е ясно, че е достатъчно надеждно и съвсем не толкова скъпо, колкото се твърдеше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Моето А4 B6 2004г. 1.9 131 коня го взех 2013г. Сложих му TRW  предница и за 80 000 км не е мръднало . Сложих му  Sachs амортисьори отпред и Монро отзад. Друго несъм правил по окачването. Незнам на колко 200-300км (пишеше 110 ама надали) е била като я взех. Изглеждаше запазена...и сега е де :) Та спрямо новите коли окачването на а4 б6 е задоволително😆 95% съм го търкалял по нашите пътища.

 

Редактирано от Firo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия легенди с окачването са дъвкани стотици пъти. Всеки само за здравина говори, а никой не спомена комфорт и стабилност на пътя. :schlaumeier:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...