Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Какво ще рече дали е сигурно?

 

Иначе е така:: 40 преден 60 заден мост, фейслифта ползва Torsen T3 или Quattro Gen V

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(four-wheel-drive_system)

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли начин да се деактивира Keyless entry през VCDS? Т.нар. touch сензори да не работят, а да работи само безключовото запалване на автомобила. До колкото разбрах от AudiWorld има начин, но не пишат как става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо ти е да го правиш? Източва ти акумулатора ли? Дори да имаш грешки за 3 от вратите, не ти свети на таблото и все пак работи при дърпане на дръжката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не мисля, че е от touch sensors. Аз имам един неработещ сензор на задна дясна врата и не ми бута акумулатора.

Провери ли след 3км шофиране плюсовата клема под капака дали не е гореща или дори да пари? 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за плюсовата клема под предния капак (поне така разбрах от други теми свързани с акумулатора), нямам такава. За тази при акумулатора ще я проверя след 20 мин (тъкмо тръгвам за работа) и ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Плюсовата на акумулатора е студена след минати 4км. (както написах отпред при двигателя нямам клеми). В друга тема четох, че въпросните сензори създават проблеми на акумулатора и затова искам да ги деактивирам. Друг проблем който може да създава проблем, но не виждам логика, е проблем с четенето на DVD-то за навигациятя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO  Днес проверих за утечка и това което излезе е, че утечката изчезва след премахването на бушона от място номер 42, което от качения тук във форума Manual на бълграски гласи следното - "42 - управление на електронната ключалка за запалване/електрическо регулиране на кормилната колона. След проверката закачих колата на диагностика и показа следните грешки на Address 05: Acc/Start Auth:

 

Address 05: Acc/Start Auth.       Labels: 4F0-910-852.clb
Control Module Part Number: 4F0 910 852     HW: 4F0 905 852 B
  Component and/or Version: FBSAUDIC6 ELV   H30 0210
           Software Coding: 0000007
            Work Shop Code: WSC 00100 470 81137
           Additional Info: 4F0910131G  FBSAUDIC6 EZS   H43 0070   4F0910335   FBSAUDIC6 KSG   H25 0060   
                      VCID: 63C51A8BA255B197BF-8036
8 Faults Found:

00190 - Driver's Door Handle Touch Sensor (G415) 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 21
                    Mileage: 215485 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.05.17
                    Time: 20:59:50

00191 - Passenger's Door Handle Touch Sensor (G416) 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 21
                    Mileage: 215485 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.05.17
                    Time: 20:59:50

00192 - Rear Left Door Handle Touch Sensor (G417) 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 21
                    Mileage: 215485 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.05.17
                    Time: 20:59:50

16347 - Control Module - EEPROM Error 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 21
                    Time Indication: 0

00193 - Rear Right Door Handle Touch Sensor (G418) 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 69
                    Mileage: 215505 km
                    Time Indication: 0

00532 - Supply Voltage B+ 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 215519 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.05.23
                    Time: 14:20:21

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 215519 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.05.23
                    Time: 14:19:12

02639 - Antenna Reader for Keyless Access Authorization 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 70
                    Time Indication: 0
 

След като се опитах да изтрия грешките самия VCDS ми даде грешка, че няма връзка с въпросния адрес 05, и излизане от програмата и влизане наново установих, че три от грешките не са изтрити:

 

Address 05: Acc/Start Auth.        Labels:. 4F0-910-852.clb
   Part No SW: 4F0 910 852     HW: 4F0 905 852 B
   Component: FBSAUDIC6 ELV   H30 0210  
   Revision: 27120501    Serial number: 10600300032351
   Coding: 0000007
   Shop #: WSC 00100 470 81137
   VCID: 63C51A8BA255B197BF-8036

   Subsystem 1 - Part No: 4F0 910 131 G
   Component: FBSAUDIC6 EZS   H43 0070

   Subsystem 2 - Part No: 4F0 910 335 
   Component: FBSAUDIC6 KSG   H25 0060

   Subsystem 3 - Part No: 4F0 910 220 K
   Component: FBSAUDIC6 IDG   H43 0040

3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 215519 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.05.23
                    Time: 14:20:21

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 215519 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.05.23
                    Time: 14:19:12

02639 - Antenna Reader for Keyless Access Authorization 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 70
                    Time Indication: 0

 

Трябва да уточня, че преди да извадя бушона от място 42, нямах грешка за Antenna Reader for Keyless Access Authorization. Какво ще препоръчаш както и ти така и други колеги да направя, за да отстраня проблема и да приключи главоболието с утечката?

Редактирано от BaSsPRo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оправи си тези две:

16347 - Control Module - EEPROM Error 

Antenna Reader for Keyless Access Authorization 

 

в момента имаш спад на напрежението, заради тези грешки и колата започва да гаси функции.

Колко ти е стар акумулаторът и колко Аh е?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този акумулатор на който мерихме е 95Ah, но беше напълно зареден преди да го сложим на колата. Имам нов на около 6 месеца който беше доста отслабнал и го сложихме да се зарежда. Той е 100Ah. 

За Antenna Reader-а е ясно да я сменя с нова, но за този EEPROM какво да направя? Не знам кой и къде може да ми налее нов Firmware, а за нов модул 05 какво точно трябва да търся и пак опираме до вариатна кой да налее Firmware?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn екстра е, много по-удобен от андроид бокс. Мога да ти го покажа, ако искаш. Аз го взех от Мариян.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash ще ти бъда благодарен!

Какви възможности дава стика за разлика от бокса?

Аз съм с mmi 3g high, какво ще е необходимо освен стика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn аз съм с 2g. Mirror link, YouTube.  Аз това ползвам. Дистанционното е през wifi и работи доста по-бързо от бокса. Аз съм го вързал през тв тунер, не знам дали става без него. И с бокса и със стика звука е съраунд.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте идея за следния проблем - паля колата и тръгвам, като след известно време (да речем 5-7 минути) започва да ми набива грешки за ДЕСНИЯ стоп. Първо съобщава за грешка в светлината за задна, след това с габарита, и накрая и мигача, като грешките излизат в рамките на по-малко от 30 секунди. Когато изгася колата и запаля наново всичко си работи, но до 3-4 минути започва отново. Това се случва когато времето навън е топло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем на седан. Първо на единия десния заден фар и след това на левия .... на произволен принцип се редуваха :) И направих следното - взех си контактен спрей, Хубаво изчистих всички букси и контакти на фаровете и от тогава нямам проблем. Дано и при теб така се решат нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах с контактен спрей, но за съжаление нямаше ефект. В събота ще имам възможност да го сваля пак и ще видя първо за масата, както написа колегата по-горе, и след това при сглобяването ще почистя буксите и контактите и пак ще го пръсна със спрея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...