Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

На 23.08.2023 г. at 17:20, ники 125кс. написа:

Колеги,забелязах,че ми играе нагоре надолу фланеца излизащ от предния диференциал на дясната полуоска.
Някой да е правил ремонт там?
Някой лагер ли е или втулка?

Там има конусен лагер, който вероятно е за смяна. Смени и семеринга пред него за да не почне да тече масло после. Хубаво е да се сменят лагерите от двете страни на диференциала. Също така има едни пластини с които се прави реглаж на луфта на въпросните лагери - този, който ги сменя трябва да знае какво прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно за тоя лагер се смъква цялата кутия,само предния диферинциял или може на място?И аз съм със същия проблем.

Изпратено от моят SM-S916B с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има капак отстрани на кутията и може да се извади диференциала заедно с лагерите за полуоските (като се свалят "чашките" на полуоските първо).

 

image.png.2a1714bfbb2b9957d28117f19f8a3520.png

 

Сега дали може на място (без сваляне на кутията) или само да се откачи от тампоните кутията зависи от мястото отстрани.

 

image.thumb.png.27c905f06dbfe6119e92273c44b682b4.png

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ,вибрации.
Аз мислех да сменям вътрешни карета и като разклатих дясната полуоска видях този луфт.
Дали се продава този лагер?
И ако смени само той ,трябва ли тези реглажни пластини също да се сменят, след като само лагера се подменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също вибрации.Вътрешните карета ги смених без ефект.А усещам че си е отпред проблема.

Изпратено от моят SM-S916B с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 16 часа, ники 125кс. написа:

Дали се продава този лагер?
И ако смени само той ,трябва ли тези реглажни пластини също да се сменят, след като само лагера се подменя?

 

Не се сменят реглажните пластини, просто с тях се регулира хлабината на конусовидния лагер на диференциала. Лагерите би трябвало да се продават отделно защото са отделна позиция на схемата. Все пак от хлабави/износени предни лагери може по-скоро да има шум/виене или леко "цъкване" при потегляне, но не и вибрации мисля защото от центробежната сила на въртене застават в определено положение и луфта намалява, особено при натоварване или връщане на газта :nixweiss: . Обикновено винаги има малък луфт на фланците на полуоските - вече ако луфта е много голям или се чува виене от диференциала в един момент ще почне да пропуска и диференциално масло през семеринга на лагера и са си за смяна.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги напоследък от време на време ми изкарва следната грешка на дисплея на километража:
SHIFT TO P,
OTHERLISE
VEHICLE CAM
ROLL AWAY.
DOORS DO NOT
LOCK IF LEVER
IS HOT IN P.

Давайте някакви идеи какво може да е и как да разреша проблема. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VBI
Аз го смених вече тоя семеринг с оригинален,защото сълзеше.
Ама тоя луфт е повече от нормалното,все едно има хлабаво нещо вътре.
А, то освен лагер ,друго няма какво да е.Фланеца на карето играе нагоре,надолу ,може би с около 1-
2мм,като го разклатя.

Да питам и друго.
Понеже си взех една Б 4,за занимавка и сложих двойно серво от а4 фейса.
Зачудих се дали сервото на А8 D3 е по добро от нашето на 4F?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@BaSsPRo: прочети я за грешката. Най-вероятно модулче F305, който се състои от две микрета и следят позицията на селектора.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой ползвал ли е този комплект за възстановяване на фаровете 

https://comauto.bg/product/komplekt-za-polirane-na-farove-visbella

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го ползвах.
Стана работата,но лака с гъбичката става малко на вълнички.
И много малко изкара ,започна да се бели в последствие и смених фаровете направо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко освен фолио след полиране на фаровете е компромис. С качествено фолио дори и след 5 години изглеждат все едно вчера са правени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/7/2023 at 2:29 PM, OvivO said:

@BaSsPRo: прочети я за грешката. Най-вероятно модулче F305, който се състои от две микрета и следят позицията на селектора.

 

 

Колега днес стигнах да прочета колата за грешки. За съжаление колата не е записала такава грешка. Единствената грешка излязла около тази дата е следната:

Address 07: Control Head        Labels: 4F0-910-7xx-07-H.clb
   Part No SW: 4F1 910 732 D    HW: 4E0 035 729 
   Component: Interfacebox    H43 5570  
   Revision: 00000000    Serial number: 350EH047515073
   Coding: 0000002
   Shop #: WSC 02335 785 00200
   VCID: 25414493ECE10FA791-8070

   Subsystem 1 - Part No: 4F0 910 609 
   Component: Bedienteil MMIC6H07 0870

   Subsystem 2 - Serial number: 00000000018126

   Subsystem 3 - Serial number: 0129.05.040000000100010142

   Subsystem 4 - Serial number: 010142

1 Fault Found:
00658 - Control Head 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 219
                    Mileage: 216620 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.09.06
                    Time: 14:11:18

             Freeze Frame:
                    Bin. Bits:      001
 

Всички останали грешки са от юли месец, т.е. далеч преди да започне да се появява съобщението, че скоростния лост не е на позия P. Интересното е, че от както попитах какъв може да е проблема, той изчезна и за момента не се появява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте. Трябва ми човек който прекодира печки webasto с правилния софтуер за А6 Ц6. Ако знаете такъв ще се радвам да разбера. Имам две печки, едната е с друг софтуер, а другата по някаква причина си е изгубила софтуера.. Също и ако някой знае точния бушон, който ми е за печката.

Редактирано от Sion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой колега може ли да подскаже (вчера след като ресетнах интервала за масло ) как да го оправя да ми показва това съобщение не на 10 000 км а на 1000, както си беше преди това🙄

IMG_20230921_071013.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурен ли си, че си го ресетнал правилно? През MMI ли го направи на фейс или през vcds?

 

Има един параметър 0/1 дали да показва нотификацията на фиса и явно е останал = 1

 

Пробвай пак ресет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...